CurvaNord69 je napisao/la:
NAIAplayer je napisao/la:
CurvaNord69 je napisao/la:
Pet nebodera je napisao/la:
Ljudi moji budite realni. Nema para i nema sponzora, kapitalaca. Nema! Koji Crodux? Firma prodana slovenskom Petrolu prije tri četri miseca.
Grad mora klubu davati 7-8 miljuna kuna jer preko kk zadra finacira ŠC Višnjik . Tamo radi 70-80 uhljeba, to ti je samo za plaće misečno skoro miljun kuna ako ne i više. Ostatak od 6-7 miljuna kuna koliki je budžet za igrače i zaposlene iznosi već par godina 6-7 miljuna kuna. Od toga Otp banka daje već godinama oko 1,5 miljun, par njih oko par sto iljada i to ti je to. Ostatak do 6-7 miljuna daje grad. Sponzora drugih nema i neće ih biti. Nažalost je tako i bolje neće biti. Nemojmo se zanositi, sanjati. Profi sport funkcionira na način koji mi ne želimo razumiti i to je tako
Vidi cijeli citat
Nemoj kvarit zabavu. Pusti ljude da mastaju i pisu o gradu od 80 iljada ljudi poznatom u svjetskim razmjerima. Gradu za kojeg se sponzori tuku rukama i nogama da zavrse na dresu koji se proda u 300 primjeraka godisnje. Klubu koji ima 1000 pretplatnika i 10 iljada ljudi koji dodju kad je spektakl. Bilo neko finale ili koncert Drazena Zecica.
Dakle u nasoj mikro regiji zna se tko vas moze sponzorirati. Par lokalnih mocnika, par kompanija. Pa imali ste jednu kompaniju u gradu sto je managerima davala place vece od najplacenijeg igraca hrvatske lige. Tankerska je nekad mogla dati miljun na dobar dan. Danas se i oni bore. Realnije je trazit lovu od hrv. turisticke zajednice za promociju u regionu negoli od nekog velikog sponzora. Kao sto reko, novci se daju iz interesa a kakav interes su svjetlece reklame na svakoj 10toj utakmici sto se prenosi. Ili natpis na dresu koji se proda u par stotina komada. Pa da otvore novi sarag (neznam jeli jos postoji) i natiskaju 1000 majici i podile , veci im je marketinski reach ...
Vidi cijeli citat
Možda sam isključiv, ali zaista imam problem kada netko sa strane dolazi na ovu temu i patronizirajućim tonom docira s visoka. Kao netko tko nije niti jednog slova napisao na temi koja se odnosi na neki drugi klub, vjerujem kako sebi mogu dozvoliti takvo razmišljanje.
Vidi cijeli citat
Kao prvo moramo se staviti u okvire realnosti. Navijacki potencijal je prodanih 300 dresova. Kao drugo a ovo se ne odnosi na tvoj post , neznam na koji nacin branim vasu upravu. Rekao sam sto je istina, a to je da su me kontaktirali za suradnju , ja nazalost nemam prostora za marketing na taj nacin jer kao sto sam rekao. Mala sam firma da bi si to mogao dozvoliti.
Neznam na koji nacin vi tumacite, ali ako sam rekao da nisu sposobni ponuditi nista vise osim imena i reklama znaci da nemaju plan privlacenja sponzora. To nije nekoga braniti nego je to cinjenica da nemaju plan, sto nikako nije pozitivno.
Ovo je forum, volim cuti tudja misljenja jer nismo svi biznismeni niti znamo sve o marketingu. Neki su ugostitelji, neki hoteljeri , neki skladistari. Nebitno, svak ima neku ideju pa iznesimo je na forumu. Dakle ako mi kazete da imate navijacki potencijal to neznaci da imate i potrosacki potencijal. Sto je jako jako bitno.
Gledajte, da ja znam sve onda bi imao firmu sa 1000 zaposlenih i vjerojatno nebi pisao po forumu. Ili mozda bi.
Zadnjih 10 godina nitko nije ozbiljnije ulagao u klub. Prosla su vremena kad su snazne lokalne firme davale milodare. Kao prvo nema vise snaznih lokalnih firmi (zadarkomerc , tankerska oslabila , mislim da davno cak i intermod ali nebitno ).
Dakle napisite na koji nacin privuc sponzora. Sto mu nudimo. Evo da na dres stave t-com to je sigurno par milijuna. Sto mi mozemo ponuditi t-comu naprimjer da nam postane sponzor ?
I isprika svima sto se nadju uvrijedenim mojim prijasnjim postom. Nije mi namjera docirati s visoka ali jednostavno nemoze se strategija privlacenja sponzora svesti na 3 recenice.
Izjednačavanje navijačkog potencijala s brojkom prodanih dresova je najobičnija manipulacija brojkama. Navijački potencijal temeljen na broju prodanih dresova može eksponencijalno porasti tako da se npr. na trgu postavi štand s jeftinim replikama dresova, a mogu se usput ubaciti i japanke s logom kluba, a ako je u blizini nekakav hladnjak mogu se nuditi i jogurti s grbom kluba na poklopcu. Nije mi se namjera izrugivati, naravno da su neke takve akcije potrebne, ali s mjerom jer pretjerani konzumeristički pristup marketingu vodi prema profanizaciji i vulgarizaciji imena kluba, premda prihvaćam mogućnost kako se netko neće složiti s tom tvrdnjom. U svom postu izrazito sam kritizirao općenitu nesposobnost i nedoraslost svih uprava kluba u zadnjih više od trideset godina i pritom sam naglasio kako je sve uprave karakterizirala, između ostalog, nezainteresiranost za iskorištavanje marketinškog i navijačkog potencijala kluba u poslovne svrhe. Svaki potencijalni sponzor želi se približiti svojoj ciljanoj publici. Na primjer, prilično sam siguran kako bi Turishotel imao interesa promovirati Zaton Holiday Resort za vrijeme utakmice BCL-a između Nymburka i Zadra u Češkoj. Također, takva prigoda može se iskoristiti i za promociju ostalih županijskih turističkih potencijala na tom emitivnom tržištu. Spomenuti T-com je u većinskom vlasništvu Deutsche Telekoma i siguran sam kako bi, primjera radi, većinski vlasnik imao interesa sebe promovirati putem kluba koji lako dolazi u medijsku žižu interesa, što je bilo vidljivo na kraju finalne serije kada su događanja u vezi s tim imala veliki odjek ne samo u regiji već i u drugim zemljama Europe. Kompetitivan klub s velikom bazom fanova koji igra europska natjecanja zasigurno bi pridonio dobrom imenu kompanije, osobito na zapadnim tržištima gdje je konkurencija puno žešća nego na Balkanu. Ovo je samo par nekih ideja, detaljni plan privlačenja sponzora i marketinške izgradnje trebaju raditi ljudi koji tu građu poznaju, a ne oni koji imaju samo iskaznicu Hdz-a. Potencijal postoji, ali bez plana, te sportske i poslovne ambicije, pa čak i drskosti, nažalost predstavlja samo mrtvi kapital. Na kraju, ispričavam se zbog uzastopnog citiranja.