Nastavno na post kolege malaika1911@, problemi će početi vrlo brzo jer mi uvijek imamo problem za svako rješenje, a ako nemamo problem, naći će se. Uska grla organizacije kluba su dva ključna čovjeka uprave - izvršni direktor i sportski direktor. Ako ćemo ozbiljno, onda Zadar nema ni jedno ni drugo. Zadar ima činovnika carine na mjestu glavnog managera ali čovjek, koliko god možda dobar prijatelj i veseljak, jednostavno nije manager. Nakon što je saznao da će postati direktor kluba lakonski je rekao - ja dolazim sa carine, meni sponzori nisu problem. Valjda je mislio na sponzore za marendu. Sad ćemo vidjeti koliki je budžet isplanirao i koliko će njegovih sponzora bez problema napuniti kasu. Osim toga, puno je tu posla kojeg niti zna niti može sam. Tko će i kada brendirati klub. Ili će se, kako to kod nas ide, najprije naći lokacija, pa onda otvoriti fan shop bez suvislog proizvoda, jer ga ne može ni biti prije novog vizualnog identiteta. Zanimljiva je i uloga košarke kad je u pitanju prepoznatljivost grada na široj mapi. Unatoč našoj percepciji da je košarka bitan urbani fundament, turistička zajednica ga jednom rječju ne spominje ni u kakvom elektronskom ili tiskanom materijalu. Skraćeno, ni jedan svjetski putnik nema blage veze da dolazi u grad košarke jer se sam grad ne želi tako brendirati. Nemam ništa protiv orgulja, al jebente živote nismo u gradu Johana Sebastiana Bacha nego u gradu Kreše Ćosića. Moga bi ja ovako dva dana al će izgledati da kritiziram. Samo želim ukazati da je još puno posla za napraviti klub po mjeri koja će uskladiti ogromnu ostavštinu s modernim profesionalnim sportom u koji bi trebalo hrabro ugaziti.