plavi dom je napisao/la:
Udarite mi sad minuse slobodno, ali da smo mi imali normalnu promociju, video i galerije s igračima, druženje u gradu, plakate po gradu i županiji, neki dodatni simbolični poklon, mail promociju putem baze podataka prikupljenih podataka o ljudima koji su kupovali ulaznice preko Entria, ovo bi išlo na +2000 nakon dvije fantastične sezone i pokretanja online kupovine itd. Ovih +1500 je pobjeda najodanijih i poskupljene cijene redovnih ulaznica, a za ovih +500 je trebao rudariti Nadarević sa dobro oformljenom ekipom, novitetima oko kluba i rješavam gorućih problema. Da si nebi netko slučajno pripisivao zasluge...
Vidi cijeli citat
Sve ovo sto si ti napisao piše se već 5 godina. Istina, neki manje, a neki više. Sad se prestalo pisati o tome, i mislim da je to dobro.
Ajmo realno jači je marketing bio za vrijeme Žilavca, pogotovo u onoj godini sa Begonjom. Ovo sad je ništa, a godine prolaze i da je normalno napredovali bi, a mi nazdujemo.
Klub živi u prošlosti i jedini cilj im je nekako zavrsiti sezonu nakon koje moraju moliti malo vise milostinje od politike.
Vrijeme je da prestanemo pisati o tom marketingu i nekakvim iskoracima. Nema stvarno vise smisla.
Svi znamo vec sto ce biti na kraju ove sezone. Opet isto kao i na kraju prosle.
Treba se prepustiti, gledati košarku i ne gubiti vrijeme, riječi i živce na ostale stvari.