Godinama je ABA ligu prenosila Arena. Onda je za veću lovu potpisao SK na tri godine. Sada je Arena ponudila trostruko veću lovu i potpisala višegodišnji ugovor ali sa novim pravnim subjektom. SK se zbog toga tuži ali vjerojatno neće dobiti spor. Tu je sve jasno ali nije računica Arene jer na marketingu ubire malo love najviše dobiva od distributera Tcoma. ABA liga nije nogometna liga prvaka, ne privlači više od 20% koliko nogomet (moja pretpostavka). Arena i SK su male smiješne firme koje vrte velike pare i pitanje je dali će Arena zbog ovog ugovora stvoriti veliku financijsku dubiozu. Pristup Areni je izuzetno nizak, možda 5-7% građana ex yu prostora posjeduju njen paket usluga. Na njenim kanalima se vrte samo nekoliko reklama kada je košarka i to ne baš velikih igrača. Ako će Tcom promijeniti politiku oni će biti tropa.
Problem je politika ABA lige koju sada vode dvojica iz Cedevite. Namakli su dobre pare od Arene ali im je ionako slaba gledanost spala još više. Dok u Cedeviti Veber i Novosel puno vremena i novaca troše na privlačenju gledaoca dotle na razini lige rade ove nelogične korake. Morali su kod pregovora OSIGURATI VEĆU PRISTUPNOST PRIJENOSA NA LOKALNE RAZINE i tako propagirati košarku. Financijska pohlepa je dvosjekli mač. Da je veća pristupačnost gledanja tada bi bilo više sponzora, plačenih reklama, veće popularizacije košarke i bolje stanje u manjim klubovima. Zbog toga Veberu, Novoselu i ostalima dajem jedinicu iz ekonomske i sportske logike.
[uredio Baton - 11. prosinca 2015. u 08:37]