Kosovo League

123
...
789
...
212223
Pjer
Pjer
Mali dioničar
Pristupio: 08.10.2002.
Poruka: 6.498
08. studenog 2004. u 11:35
Mnogo gluposti izrečeno je ovde u čemu je prednjačio moj"zema"Albi koji očito svoj
nedostatak hrabrosti u vreme kad se vodila borba na Kosovu(on je služio Srbe)sad
pokušava ovde preko ove diskusije da poništi i da u svojim očima ispadne veliki
Šiptar a zna da i kod njegovih slabo stoji.
Ovde se može pričati o sportu i u nekoj ranijoj diskusiji sam razmenio mišljenja sa
Basket4ever tipom sa Kosova bez ikakve mržnje i vređanja ali očito se sad pojavljuju
zakasneli borci koji svoje komplekse leče preko net-a.
Čudi me samo kako je jedan broj igrača i trenera iz Hrvatske pristao da za šaku
dolara i malo belog igra tako lošu ligu i živi u tim lošim uslovima(U Prištini struje ima
u proseku po 5-8 sati dnevno)a kao paradoks mi zvuči da Ivica Marić igra na Kosovu
a početkom 90-tih njegova sestra je došla kao izbeglica iz Zenice u Prištinu.
svi za jednog, jedan za svi!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 22.10.2004.
Poruka: 64
08. studenog 2004. u 12:12
@Pjer


Ja i ti se verovatno znamo, ja sam sa suncanog brega, pikao sam basket u juniorima pristine!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 07.06.2004.
Poruka: 47
08. studenog 2004. u 13:05
Pa pikao si basket na suncanom bregu ali sada vise ne pikas (hahahahaah). Sada pikamo mi i bas nam je dobro. Za Pjera: nisu to bedni dolari, u pitanju su 50 000 - 120 000 hiljada eura godisnje. Ako je to sica i bedna para, onda te ja stvarno ne razumem. P.S. Najbolji basket se naravno igra na Ulpijani, a ne na Suncanom!!!!!!! Ako vas interesuje kakva je trenutno kosarka na KOSOVU onda svake subote od 20 i 15 na DRZAVNOJ Televiziji R T K na satelitu pa se onda uverite o kvalitetu i najboljoj atmosferi po dvoranama. Eto je li vidite kako jedan ALBANAC moze kulturno da vam odgovori. PRISHTINA JE ME E MIRA!!!!!
Pjer
Pjer
Mali dioničar
Pristupio: 08.10.2002.
Poruka: 6.498
08. studenog 2004. u 13:14
Pjer je u malo stariji i pamti igranje basketa i u Ulpijani(kod C-7)i na Sunčanom ali
i zanimljive dvoboje u Grmiji.
Za Maxa?
U kojoj si generaciji trenirao i ko ti je bio trener?
Za UĆK?
Nije problem da komuniciramo(iako počinješ sa provokacijama)jer prilično dobro sam pratio sport na KOsovu a i sad imam neke informacije pogotovo o košarci i fudbalu.
Gde je trenutno Jeton Nidža? i da li i dalje Pero Blaževski igra u Prištini?
svi za jednog, jedan za svi!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 22.10.2004.
Poruka: 64
08. studenog 2004. u 13:22
Ja sam ona generacija od 90 do 94 god. Igrali su Faris, Daksa a ja sam onaj Dima #5 mrsav malo duza kosica u to vreme, bio sam i kapiten te ekipe, a onda sam 94 u sept. otisao u vojsku i gotovo. Trenirali su nas Zoca Vlahovic i Micko Ramovic tada je i Toma hteo da me uzme da treniram sa seniorima
Hitman
Hitman
Mali dioničar
Pristupio: 23.08.2004.
Poruka: 5.064
08. studenog 2004. u 13:25
Koko, potpuno se slažem sa tobom u vezi sa Srbima u Hrvatskoj. Trebalo je prihvatiti autonomiju i kraj priče. Međutim, početak devedesetih je bilo ludo vreme, lako je sada nama da budemo pametni sa vremenske distance, trebalo je tada biti trezven i mudar. U pravu si, ništa ne bi falilo Srbima da su ostali, imali bi svoje poslove, kuće, prijatelje... Ali, postojao je jedan problem. Srbi su se plašili šta bi moglo da im se desi ukoliko Hrvatska proglasi nezavisnost, jer nije mnogo vremena prošlo od 1941. da bi se zaboravilo. Još 1990. godine je bilo teško biti Srbin u Hrvatskoj. Tada nije bilo rata, ali bilo je pritisaka, vređanja u školama, na poslu. Ne pričam ovo napamet. Moj ujak je bio prinuđen da dođe u Srbiju 1990.g. upravo iz Virovitice gde je radio kao lekar. Sećaš se verovatno i sam one scene iz Splita iz 1990. ili s'' početka 1991. gde onaj brka davi tenkistu. Zanimljivo je da takva luda vremena uvek iznose na površinu ludake za vođe, kao što je na primer taj Martić. Kažem, šteta što tada nije bilo više pameti.
Što se tiče Kosmeta, očigledno je da je ono izgubljeno. Ja bih, kad bi to bilo moguće, podelio Kosovo i izdvojio severni deo gde žive uglavnom Srbi. Na ovom prostoru podele nisu poželjne, ali ne bih pustio tih 100 000 Srba niz vodu, a to bi se upravo desilo ako bi ostali sa Šiptarima bez ikakve zaštite. A tu je još 150 000 izbeglica koji bi trebalo da se vrate. Meni je najžalije mučenika u Velikoj Hoči, Orahovcu koji žive u pravom getu među Šiptarima. Njima je radijus kretanja 100 metara oko kuće. Njih bi preselio na sever. Čini mi se da je to nerealno, nisu ljudi stoka da bi se tako seljakali, ali verovatno će se za to Šiptari pobrinuti. Potpuno si u pravu i za rukomet, a uskoro i za druge sportove.

a sada da se pozabavim fantomom...

"Dubrovnik su napadali Srbi iz Crne Gore ili oni koji se tako osjecaju pravi CRnogorci koji su za samostalnu Crnu Goru nisu bili tu a takvih je pola Crne Gore. Pravi Crnogorci su oduvijek prijatelji Hrvatske i zele samostalnost jer su u zajednici sa Srbijom polako izgubili svoj identitet, povijest, bogatu tradiciju, "

Dubrovnik su napadali pripadnici JNA u kojoj je bilo i Srba i Crnogoraca, a na čelu je bio Crnogorac. Ajde mi molim te definiši "pravog Crnogorca". Imam puno rođaka u Crnoj Gori, i svi su oni Crnogorci koji se izjašnjavaju kao Srbi po nacionalnoj pripadnosti. I ništa nisu manje Crnogorci od "pravih Crnogoraca". Kako su to Crnogorci izgubili identitet, istoriju, bogatu tradiciju kad su najveći Srbi poreklom iz Crne Gore. Najveća srpska dinastija, Nemanjići su poreklom iz okoline Podgorice pa im to nije smetalo da budu Srbi i da se njihova država još krajem 12. veka nazove Srbija (do tada se zvala Raška). Vuk Karadžić je "pravi Crnogorac", a Srbin. Ima još puno primera...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 15.05.2004.
Poruka: 103
08. studenog 2004. u 13:29
Bravo KoKo slazem se gotovo sa svim sto si rekao o ovoj temi.

Sto se srba tice, boli me ku..rac za njih neka se svi pokolju tamo jer nista drugo ni ne zasluzuju, oni i danas zive u uvjerenju da smo mi "vjekovni neprijatelj srpskog naroda" da nisu izvrsili agresiju u Hrvatskoj, da nisu ubijali, silovali, palili, rusili po Hrvatskoj, a ako i kazu da jesu dodat ce da je to bilo opravdano, jer smo to zasluzili,
dok oni i dalje velicaju ubojice i psihopate poput Milosevica, Mladica, Karadica, Sljivancanina, Draze Mihajlovica neka se medusobno pokolju, neka su gladni kruha, neka drzavom vlada mafija i kriminal i neka ostanu zadnja rupa Europe jer nista drugo niti ne zasluzuju, neka crknu.

Kada se javno ispricaju pred svjetskom javnosti i priznaju sve zlocine sto su pocinili, ispate nam ratnu odstetu, sve koljace po Hrvatskoj predaju u Hag, mozemo razgovarat, a do daljnjega, da nisam cuo za vas
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 22.10.2004.
Poruka: 64
08. studenog 2004. u 13:33
Pa vi niste normalni!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 15.05.2004.
Poruka: 103
08. studenog 2004. u 13:40
Vidim da se naso neki pametnjakovic pa poceo pricat o NDH...
Ona je bila samo odgovor Hrvata, Bosanaca, i drugih naroda na teror tadasnje srbije na druge nacionalnosti... to je cinjenica, ja ne branim NDH ali uni su logican odgovor na srbski teror od 1918-do drugog rata, da su srbi bili civilizirani nebi NDH nikad niti nastala.

Ko poznaje imalo povijest slozit ce se s time
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 07.06.2004.
Poruka: 47
08. studenog 2004. u 13:46
Jeton Nidza zivi trenutno na relaciji Pristina-London, ima svoj ekskluzivni restoran u Pristini (uglavnom izlaze stranci posto je u engleskom stilu), dok Pero Blazevski ne igra vise u Pristini, mislim da je potpisao za Rabotnicki. A sto se tice provokacija, pa jednostavno ne mogu da cutim na ove glupe komentare ovih mamlaza gore. Toliko.
123
...
789
...
212223
  • Najnovije
  • Najčitanije