Kvaliteta NLB lige?

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.10.2006.
Poruka: 1.962
01. ožujka 2008. u 11:32
Ajme majko mila. 
Sreća da ste u debeloj manjini i da se vas ništa ne pita.
A ova liga će se igrati i rasti će.

Da nebi možda trebali igrati utakmice sa Zagorje tehnobetonom, Slavonskim Brodom i Kvarnerom i Dubrovnikom(with all respect prema navedenim klubovima).  
[uredio Mister No - 01. ožujka 2008. u 11:32]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 14.08.2007.
Poruka: 1.871
01. ožujka 2008. u 12:05
upravo to tada bi dotični klubovi koje si naveo bili daleko jači,hrvatska bi imala više klubova u europi,veći klubovi(cibona,zadar) bi dolazili u manja hrv. mjesta a ne igrali po srbiji,a na kraju imamo hrvatsku i koji će nam onda k.... jugoslavenska liga
virka fun
virka fun
Potencijal za velika djela
Pristupio: 06.04.2007.
Poruka: 2.208
01. ožujka 2008. u 12:09
nemoj pljuvati brod,ti dečki su kroz povijest znali pobjeđivati i cibonu u zg,zagreb i sve ostale..zagorje je ukinuto,zbog financijskih poteškoća,a dubrovnik je hrvatsku predstavljao nedavno i u europi..rijeka je prije imala i 2 kluba u 1.ligi,a da se vrate sva "rakova djeca" koja kruh zarađuje u ostalim domaćim klubovima i inozemstvu,kvarner bi bio u samom vrhu..nlb je prošlost,jer bez zanimanja publike,nema ni sponzora,a ako nema interesa,ne vrte se ni novci,a oni su vrlo važan faktor u ovoj priči..
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 14.08.2007.
Poruka: 1.871
01. ožujka 2008. u 12:22
virka fun je napisao/la:
nemoj pljuvati brod,ti dečki su kroz povijest znali pobjeđivati i cibonu u zg,zagreb i sve ostale..zagorje je ukinuto,zbog financijskih poteškoća,a dubrovnik je hrvatsku predstavljao nedavno i u europi..rijeka je prije imala i 2 kluba u 1.ligi,a da se vrate sva "rakova djeca" koja kruh zarađuje u ostalim domaćim klubovima i inozemstvu,kvarner bi bio u samom vrhu..nlb je prošlost,jer bez zanimanja publike,nema ni sponzora,a ako nema interesa,ne vrte se ni novci,a oni su vrlo važan faktor u ovoj priči..
Vidi cijeli citat
ClapClapupravo to!ja bi dodao i dubravu koja je godinama igrala u europi,četvrtfinale kupa koraća i nekoliko pobjeda nad cibonom a valjda jedina uz cibonu koja ima pozitivan skor sa zadrom koji su bili redovite mušterije dok nije osnovana ova šugava liga pa više nismo ni igrali!
virka fun
virka fun
Potencijal za velika djela
Pristupio: 06.04.2007.
Poruka: 2.208
01. ožujka 2008. u 14:41

slažem se..mislim da bi svatko normalan potpisao peticiju da se ukine nlb..evo i konkretnog primjera,maloprije je igran gradski derbi,cibona-zg,dvorana je zjapila prazna..a,zg je milijunski grad..cibona je klub koji se diči s mnogim trofejima,zagreb aktualni osvajač kupa,a u čemu je problem da nema ljudi?možda ranom početku tekme,tv prijenosu,ili se sprema kiša,pa se ljudima ne izlazi van?da ne bi bilo zabune,tako je svejedno tko dolazi..hemofarm,olimpija ili geoplin..ljude to ne zanima..žele spektakl,žele kvalitetu,a ova liga to ne nudi!uostalom,jugoslavije više nema,znam da ima jugonostalgičara,ali sve probleme koji su proizašli iz bivših političkih sistema,strahote koje je donio rat,sport neće ublažiti..sva otvorena pitanja,kojih još uvijek ima,neće riješiti nlb liga..ja ne želim ni zvezdu,ni partizan,pokazali su tko su i što su u 90-tima,želim jaki sinj,osijek,čakovec,pulu..jer jaka domaća liga,donijet će nam zadovoljstvo,a time i dolazak jakih europskih momčadi..košarka u hrvatskoj može se vratiti na stare staze slave,a povratak našem domaćem prvenstvu,jedini je pravi i ispravni put..neosporno je da bi ona vrlo skoro izbacila na površinu,nove zvijezde,stvorila bi se pozitivna klima,a od svega toga koristi bi imala i reprezentacija..

howitzer
howitzer
Potencijal za velika djela
Pristupio: 15.07.2007.
Poruka: 1.508
01. ožujka 2008. u 15:14
 Ja predlažem da svi oni koji podržavaju NLB ligu kažu kakve je to koristi HR košarka imala od toga natjecanja.
 Cibona je, recimo, bolje rezultate u EL postizala prije osnutka reg. lige. Split u NLB igra čisto da igra, a onda se pojača za HR prvenstvo da bi osigura nastup u NLB dogodine i onda opet sve ispočetka. Mislim da je jedino Zadar sebe našao u ovom natjecanju, ali di su Zadrani u toj ekipi....
 Mislim da bi trebalo iznaći novi sistem natjecanja di bi se HR prvenstvo igralo u punom profilu sa 12 klubova, a usputno da se igra nekakvo regionalno natjecanje.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 01.11.2007.
Poruka: 70
01. ožujka 2008. u 22:27
Ma kakva jadranska liga, prosto neverovatno da vi Hrvati ne vidite da je problem vaseg baskete iskljucivo u katastrofalno losoj organizaciji i vodjenju vasih klubova!?!?!? Cibona vam je sezonu pocela sa 5 crnih igraca, Zadar igra sa 4 strangera sa preko 30 min po tekmi pa cak i ovaj kukavi nekad slavni Split ima neke interese, ja stvarno ne mogu da shvatim koje, da umesto mladih i talentovanih igraca dovodi crnce bugare... verovatno ih je neko zjbo da je ogromna razlika regionalno takmicenje zavrsiti na 12 ili 10 mestu?!?!?!? Ne znam, mozda imaju neke druge razloge?!?!?!
 
Zagrebu kapa dole da se izdigao iznad tog vaseg sivila i poceo da forsira svoje mlade igrace.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.10.2006.
Poruka: 1.962
02. ožujka 2008. u 20:28
dubrava-dan je napisao/la:
ClapClapupravo to!ja bi dodao i dubravu koja je godinama igrala u europi,četvrtfinale kupa koraća i nekoliko pobjeda nad cibonom a valjda jedina uz cibonu koja ima pozitivan skor sa zadrom koji su bili redovite mušterije dok nije osnovana ova šugava liga pa više nismo ni igrali!
Vidi cijeli citat


Ajmo malo realnosti. O kakvoj ti Dubravi pričaš. OK je, navijač si tog kluba ali stani malo na loptu.
Oćemo i Šanac Karlovac staviti ispred Zadra,Cibone,Splita i Zagreba?


virka fun je napisao/la:

slažem se..mislim da bi svatko normalan potpisao peticiju da se ukine nlb..evo i konkretnog primjera,maloprije je igran gradski derbi,cibona-zg,dvorana je zjapila prazna..a,zg je milijunski grad..cibona je klub koji se diči s mnogim trofejima,zagreb aktualni osvajač kupa,a u čemu je problem da nema ljudi?možda ranom početku tekme,tv prijenosu,ili se sprema kiša,pa se ljudima ne izlazi van?da ne bi bilo zabune,tako je svejedno tko dolazi..hemofarm,olimpija ili geoplin..ljude to ne zanima..žele spektakl,žele kvalitetu,a ova liga to ne nudi!uostalom,jugoslavije više nema,znam da ima jugonostalgičara,ali sve probleme koji su proizašli iz bivših političkih sistema,strahote koje je donio rat,sport neće ublažiti..sva otvorena pitanja,kojih još uvijek ima,neće riješiti nlb liga..ja ne želim ni zvezdu,ni partizan,pokazali su tko su i što su u 90-tima,želim jaki sinj,osijek,čakovec,pulu..jer jaka domaća liga,donijet će nam zadovoljstvo,a time i dolazak jakih europskih momčadi..košarka u hrvatskoj može se vratiti na stare staze slave,a povratak našem domaćem prvenstvu,jedini je pravi i ispravni put..neosporno je da bi ona vrlo skoro izbacila na površinu,nove zvijezde,stvorila bi se pozitivna klima,a od svega toga koristi bi imala i reprezentacija..

Vidi cijeli citat


Hrvatska nema snage niti mogućnosti za ovako nešto. I prije se je igrala Hrvatska liga pa su ti klubovi bili tamo di jesu. A tamo su i ostali nakon osnivanja ove lige. U prosječnosti, u nedostatku novca i sponzora i općenito u lošem radu sa mladim kategorijama. Samo sad više nemaju privilegiju ugošćavati najbolje hrv momčadi svaki vikend.
Ako ćemo gledati po tom mjerilu onda oni sigurno jesu izgubili, ali je pitanje jesu li oni zaslužili uopće odmjeravati snage sa npr. Cibonom, Zadrom? Koga zanimaju takvi susreti di se ishod dvoboja mjeri sa +30 koševa i malo jači trening naših vodećih ekipa. I ne postavljate si pitanje, što bi to nosilo Ciboni, Zadru i ostalim klubovima? Kakve bi oni koristi imali od toga?

howitzer je napisao/la:
 Ja predlažem da svi oni koji podržavaju NLB ligu kažu kakve je to koristi HR košarka imala od toga natjecanja.
 Cibona je, recimo, bolje rezultate u EL postizala prije osnutka reg. lige. Split u NLB igra čisto da igra, a onda se pojača za HR prvenstvo da bi osigura nastup u NLB dogodine i onda opet sve ispočetka. Mislim da je jedino Zadar sebe našao u ovom natjecanju, ali di su Zadrani u toj ekipi....
 Mislim da bi trebalo iznaći novi sistem natjecanja di bi se HR prvenstvo igralo u punom profilu sa 12 klubova, a usputno da se igra nekakvo regionalno natjecanje.
Vidi cijeli citat


Imala je koristi i imat će ih još, pogotovo dugoročno. Kad je Cibona ostvarivala neke ekstra uspjehe od osamostaljenja u Euroligi. Razlika između ulaska ili neulaska u top 16 i nije nešto čime bi sezonu ocjenjivao pozitivnom ili negativnom. A Cibona je sad trenutno di je isključivo radi svoje politike koja im se danas odbija od glavu. Više nije rat, Cibona sad ima konkurenciju i ni Zd ni Split više neće mirno gledati Cibonu da im uzima najbolje igrače. Neke stvari se lagano stavljaju na svoje mjesto, što sigurno nije bio slučaj u ratnim i postratnim godinama.



I konačno, imamo ligu sa 3 euroligaša, 6 sudionika ULEB kupa (od kojih su 3 ušla u samo završnicu) i još dosta dobrih i kvalitetnih momčadi u ovoj ligi. Samo spominjanje Broda, Zagorja, Kvarnera ili Dubrave je dobro za podizanje kakvog patriotizma ali sa realnošću nema puno veze. Ti klubovi su životarili i prije jadranske lige a životare i dan danas. Upravo zato je i jadranska liga i napravljena. Ujdnačavanje i koncentracija kvalitete. Jer da je tog bilo prije, same potrebe za ovu ligu nebi niti bilo. Tako da se sa tim vašim argumentima samo vrtite u začaranom krugu i sa dosta dosta subjektivnih i navijačkih pogleda.



howitzer
howitzer
Potencijal za velika djela
Pristupio: 15.07.2007.
Poruka: 1.508
02. ožujka 2008. u 21:33
Mister No je napisao/la:


Imala je koristi i imat će ih još, pogotovo dugoročno.
Vidi cijeli citat
 
 
 Koja je to korist bila do sada i šta misliš da ćemo dobit dugoročno?
 
 
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.10.2006.
Poruka: 1.962
02. ožujka 2008. u 21:53
howitzer je napisao/la:
Mister No je napisao/la:


Imala je koristi i imat će ih još, pogotovo dugoročno.
Vidi cijeli citat
 
 
 Koja je to korist bila do sada i šta misliš da ćemo dobit dugoročno?
 
 
Vidi cijeli citat


Za hrvatske NLB-ligaše je korisno da svaki tjedan igraju jake utakmice. To je valjda neoboriva činjenica. Svako kolo ima nekoliko derbija. Time se i drži forma tokom sezone, brusi se forma za Evropske utakmice, bila to euroliga, ULEB ili FIBA kup. Možda ja jesam sebičan po ovom pitanju ali mislim i da ipak imam neku dozu objektivnosti. Poanta je da nikog ne bi zanimala liga u kojoj bi pravi derbi bio 2,3 puta godišnje. Ostalo bi bile trening utakmice po školskim dvoranama.
To je onda spuštanje razine naših najvećih klubova. Umjesto u Pioniru ili Tivoliju oni bi igrali u školskoj dvorani u npr. Zagorju.  Logika je takva u svim državama koje su pristupile ovoj ligi.
Da ne govorim o tržištu od 25 mil ljudi i ekonomiji tih država koje staju iza svojih klubova.
Dalje, zabopravljate da ova liga daje pprohodnost na ULEB kup i davat će na Euroligu kad dođe do proširenja, nosi najviše bodova za ugovore sa euroligom. I onda neko piše da ova liga nema smisla.  Ja ovdje pišem konkretne stvari a uporno čujem samo pljuvanje po ovoj ligi bez nekih kvalitetnih komentara.
Jedan od najčešće zazivanih je "pitanje drugih centara košarke u Hrv".
Pa ajmo biti realni i reći dali je ikad Hrvatska još od juge pa do bliske prošlosti, jeli ikad imala više od 4 (nisu uvijek bila ista imena) kvalitetna kluba.
Ako mi to potvrdite onda ću ja biti prvi za pokretanje hrv lige.

A ovako se uporno zaziva da Cibona i Zadar gostuju u Pazinu i Zaboku i da sa njima odmjeravaju snage, da će to pomoći hrv košarci.
Neće. A niti Pazin ni Zabok ni Dubrovnik ni Sl.Brod nisu u bivšoj Jugo ligi igrali u istom rangu sa Cibonom, Zadrom, Partizanom, Olimpijom.

Nisu, a mogli su samo da su imali rezultate. A nisu ih imali.

[uredio Mister No - 02. ožujka 2008. u 21:56]
  • Najnovije
  • Najčitanije