Liga za prvaka 2008/09

123
...
272829
...
404142
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 08.04.2009.
Poruka: 40
05. svibnja 2009. u 11:57

Točno je jedino to da su Perić i Radić protiv Zadra igrali cijelo vrijeme playeve, te da su  najviše puta i iznosili loptu. Kao i da tu nismo imali nekih problema što se iznošenja tiče.To što ponekad loptu iznose Prejean ili Šćepanović ne znači i da igraju playa. Play nije samo iznos lopte. Osim toga Prejean i Šćepanović nisu playevi. Pogotovo ne Šćepanović. On je zapravo čista dvojka. Bek šuter. Čak nije ni pravo nisko krilo. Uostalom protiv Zadra Perić 4 assista, Radić 2, Šćepanović 3, a Prejean 0. Ne mora ništa značiti, ali nek se zna. Dalje, Karač s 207 cm i nešto manje od 100 kg, najlakši igrač? A kako to zamišljate da bi tako visoko nisko krilo tj. visoka trica s recimo 105 ili 110 kg moglo u obrani  stalno brzo trčati za protivničim niskim krilom na tako malom i napućenom prostoru (da taj ne izbori slobodnu poziciju za šut) ili u napadu bježati  od njega špartajući s jednog krila na drugo, s jedne na drugu stranu terena ili istrčavati brze kontre ili skakati. Uostalom tako visoke trice nisu iznimka. Sjetimo se samo  Kukoča s 208 . Kad je došao u NBA nabio je 106 kg i morao se hitno vratiti na 95 što je bilo optimalno za njega. Vranješ nema odraz, ali ima druge sjajne sposobnosti, da svakome, ne samo Cedeviti, zabije 20 i više  komada. i da usput uhvati jedno 7-8, 10 pa i više lopti i niz godina  jedan je od najboljih igrača A1 lige. Kao i Lučić, koji s 200 cm igra centra. Ni prvi ni zadnji igrač da s tom visinom uspješno igra pod košem, zabija i skače. Osim toga njih dvojica tijekom tekme stalno mijenjaju pozicije, tako da se ne može govoriti o striktnoj poziciji 4 ili 5. Uostalom i Grgurević iz Splita sa 198 cm na sličan način već dugi niz godina izvrsno igra pod koševima. A na tvoje  ponavljanje kako je Kunce loš trener, samo toliko da nisi pobio moje argumente. I ponovno:  rezultati sve govore. I klubski i na reprezentativnom planu. I na koncu, onako kako je u spornom izvještaju na portalu VU Danče napisano to je najmanje ruganje s s igračima (koliko je vrijeđanje neka vam oni kažu) i s cijelim KK “Dubrovnikom”, koji u vrlo skromnim uvjetima, i financijskim i svim drugim ima odlične rezultate. Nije bez veze Zmago pred utakmicu s Dubrovnikom rekao igračima: “Ne smijete im ni prst pružiti jer su oni takva ekipa da će vam uzeti cijelu ruku”.

poen
poen
Mali dioničar
Pristupio: 30.06.2004.
Poruka: 5.212
05. svibnja 2009. u 12:41
Evo slijedi 11. kolo Lige za prvaka.
 
Međusobni okršaji 4 NLB ligaša protiv 4 A1 ligaša.
 
Do sad su NLB ligaši riješili u svoju korist sve susrete protiv A1 ligaša.
 
Ne vidi se ništa po čemu bi ovo kolo bilo drukčije.
 
11. kolo A1 MUŠKA LIGA ZA PRVAKA Izmijenjeno: 03.05.2009. @ 21:45
Utorak, 05.05.2009. 18:30
NETCASTINGSTATS
Utorak, 05.05.2009. 19:30
NETCASTINGSTATS
Srijeda, 06.05.2009. 19:00
NETCASTINGSTATS
Utorak, 05.05.2009. 20:00
NETCASTINGSTATS
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.09.2006.
Poruka: 3.577
05. svibnja 2009. u 13:34
lovrijenac je napisao/la:

Točno je jedino to da su Perić i Radić protiv Zadra igrali cijelo vrijeme playeve, te da su  najviše puta i iznosili loptu. Kao i da tu nismo imali nekih problema što se iznošenja tiče.To što ponekad loptu iznose Prejean ili Šćepanović ne znači i da igraju playa. Play nije samo iznos lopte. Osim toga Prejean i Šćepanović nisu playevi. Pogotovo ne Šćepanović. On je zapravo čista dvojka. Bek šuter. Čak nije ni pravo nisko krilo. Uostalom protiv Zadra Perić 4 assista, Radić 2, Šćepanović 3, a Prejean 0. Ne mora ništa značiti, ali nek se zna. Dalje, Karač s 207 cm i nešto manje od 100 kg, najlakši igrač? A kako to zamišljate da bi tako visoko nisko krilo tj. visoka trica s recimo 105 ili 110 kg moglo u obrani  stalno brzo trčati za protivničim niskim krilom na tako malom i napućenom prostoru (da taj ne izbori slobodnu poziciju za šut) ili u napadu bježati  od njega špartajući s jednog krila na drugo, s jedne na drugu stranu terena ili istrčavati brze kontre ili skakati. Uostalom tako visoke trice nisu iznimka. Sjetimo se samo  Kukoča s 208 . Kad je došao u NBA nabio je 106 kg i morao se hitno vratiti na 95 što je bilo optimalno za njega. Vranješ nema odraz, ali ima druge sjajne sposobnosti, da svakome, ne samo Cedeviti, zabije 20 i više  komada. i da usput uhvati jedno 7-8, 10 pa i više lopti i niz godina  jedan je od najboljih igrača A1 lige. Kao i Lučić, koji s 200 cm igra centra. Ni prvi ni zadnji igrač da s tom visinom uspješno igra pod košem, zabija i skače. Osim toga njih dvojica tijekom tekme stalno mijenjaju pozicije, tako da se ne može govoriti o striktnoj poziciji 4 ili 5. Uostalom i Grgurević iz Splita sa 198 cm na sličan način već dugi niz godina izvrsno igra pod koševima. A na tvoje  ponavljanje kako je Kunce loš trener, samo toliko da nisi pobio moje argumente. I ponovno:  rezultati sve govore. I klubski i na reprezentativnom planu. I na koncu, onako kako je u spornom izvještaju na portalu VU Danče napisano to je najmanje ruganje s s igračima (koliko je vrijeđanje neka vam oni kažu) i s cijelim KK “Dubrovnikom”, koji u vrlo skromnim uvjetima, i financijskim i svim drugim ima odlične rezultate. Nije bez veze Zmago pred utakmicu s Dubrovnikom rekao igračima: “Ne smijete im ni prst pružiti jer su oni takva ekipa da će vam uzeti cijelu ruku”.

Vidi cijeli citat


malo sve prebukvalno shvaćaš. tako i ovo s težinom karača. a i zmaga jer sumnjam da je išta više od kurtoazne izjave. što se uostalom i vidjelo na parketu gdje je zadar u 3 minute ozbiljnije košarke na početku 3. četvrtine riješio utakmicu.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 08.04.2009.
Poruka: 40
05. svibnja 2009. u 14:19
Ništa ja ne shvaćam bukvalno. Sve je tu ko dan jasno crno na bijelom. U tom izvještaju kaže se kako je ta Cedevita ukucala ogromnu lovu u momčad i tamo gubi tri za redom od nekakvog Dubrovnika. Pa udri onda na svoje igrače i trenera iz Grada da su oni skoro kao niko i ništa (nikakvi, visoki, mršavi, imaju odraz kao stare babe, centri s 2 metra, neznalice, karikature), kao da je u njih ukucana ta ogromna lova, sve kako bi se naglasio taj promašaj Cedevite, kad eto od takvih bezveznjaka može izgubiti 3 utakmice. A to sa Zmagom nije nikakva kurtoazna izjava, on je sinoć na zadarskoj tv uru vremena govorio o svom radu u klubu, da radi 7 sati svaki dan s ekipom na parketu, s mladim igračima individualno, da su se ozbiljno spremali za ovu utakmicu, na DVD utakmice Dubrovnika prije puta na utakmicu, zatim kako je upozorio igrače na obranu, kako su Dubrovčani razbili Cedevitu, pa to s prstom i cijelom rukom, govorio je šta nije bilo dobro u njegovoj ekipi na toj utakmici, itd. Naravno da se ne može reći kako je on preuveličavao neke stvari kad je Dubrovnik u pitanju, briga njega za Dubrovnik, čovjek je samo tražio sigurnu pobjedu od prvih minuta igre, sve je to bilo u funkciji spriječavanja iznenađenja koje je i inače teško bilo moguće.
 
Kao i sutrašnja utakmica Zadra i Dubrovnika u Zadru, koja je još jedna unaprijed upisana nemoguća misija Dubrovčana i sigurna dva nova boda za Zadar.
[uredio lovrijenac - 05. svibnja 2009. u 14:22]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.09.2006.
Poruka: 3.577
05. svibnja 2009. u 15:06
mogo si onda taj tekst shvatit i ko pohvale kunci kad je uspio tri puta dobit cedevitu s tako "lošim" igračima, a još k tome ovi imaju 10 puta više love. 
poen
poen
Mali dioničar
Pristupio: 30.06.2004.
Poruka: 5.212
05. svibnja 2009. u 17:55
Ovdje je dobro zaiskrilo između vaterpolista i košarkaša u Dubrovniku.
poen
poen
Mali dioničar
Pristupio: 30.06.2004.
Poruka: 5.212
05. svibnja 2009. u 18:56
Ovo kolo bi A1 ligaši mogli najviše "popušit". Maksimalnih 0-4.
 
Evo Šibenik već nakon 12 minuta puši 22 razlike protiv Zagreba.
 
Pazi sad ovo: Poluvrijeme Zagreb - Šibenik 51:44. Samo 7 razlike.
 
Ipak na kraju sve je sjelo na svoje: Zagreb-Šibenik 108:85.
 
Znači još jedna tekma bez obrana. 
[uredio poen - 05. svibnja 2009. u 20:08]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 02.04.2009.
Poruka: 32
05. svibnja 2009. u 19:21
poen je napisao/la:
Ovdje je dobro zaiskrilo između vaterpolista i košarkaša u Dubrovniku.
Vidi cijeli citat


Iskreno, u mojim postovima ima malo ljubomore Big smile

Svu lovu u Gradu nosi Jug. Daleko od toga da sam ja za to da se Jugu išta makne, daj Bože i da se poveća, Dubrovnik je ipak grad vaterpola, a drugi sportovi su ili za nas koji nismo baš uspjeli u vaterpolu (košarka) ili za Gružane (nogomet) LOL  Ali sam i za to, ko što je i Abedi reko, da se malo iz proračuna da i u druge sportove. I da firme ne "moraju" sponzorirat Juga, nego da mogu i birat.

@abedi - može bit da sam steko krivi dojam, ali pratim vašu stranicu duže vrijeme, i non stop je Didi ovo, Didi ono. Činjenica jest da je njegovim dolaskom sve krenulo na bolje, ali je činjenica i da ima "šerifske" ovlasti u igri (ili je imo dok se nije izborila Liga za prvaka), kakve prije nitko nije imo. Smeta me više kad na tribinama čujem kako "navijači" je*u mater Franu ili Vranješu ako fale slobodno, a Didi i kad zezne nikom ništa. Treba cijenit da je neko tu godinama, a da je neko tu slučajno uletio. Evo, ispričavam se zbog svojih zajedljivih komentara
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.09.2006.
Poruka: 3.577
05. svibnja 2009. u 20:21
ma da grad brine o sportu ne bi firme toliko  ni trebale. sramota je, a umalo i tragedija kad je koš skoro ubio kuncu i još neku djecu poslije utakmice ove godine. sad planiraju napravit dvoranu s 400 mjesta za gledatelje. pa moraš bit idiot za tako nešto uopće planirat, a kamoli gradit.

a što se tiče prejeana, slažem se da je bilo tako u prijašnjim tekstovima, ali ovom sad ga se i nije previše hvalilo. isto tako je činjenica da su bili na zadnjem mjestu kad je on došo, a na kraju će završit 5. nisam bio na većini utakmica u gradu (samo sam bio na ovoj i na zagrebu) jer sam većinu vremena u zagrebu pa sam ih gore gledo i slažem se da ne treba vrijeđet nikoga, a posebno svoje.
meni najviše smeta što svaku utakmicu prime bar 100 koševa posebno kad igraju protiv oviih jačih. pa barem obrana nije stvar talenta, nego volje i inteligencije. i pokazatelj trenerske ruke.
zrak
zrak
Potencijal za velika djela
Pristupio: 05.08.2004.
Poruka: 1.350
05. svibnja 2009. u 20:24
Šta je s ovom live statistikom na webu HKS?
Stalo na obje tekme i ne miće se. I na Cedevita-Cibona, kao i Svjetlost-Split.
Ni jedna tv, ni državna ni ostale, ni regionalne tv, niko ništa ne prenosi. Pa još da stane i live statistika, pa smo u prošlom stoljeću.
123
...
272829
...
404142
  • Najnovije
  • Najčitanije