cepi1 je napisao/la:
King Eric je napisao/la:
cepi1 je napisao/la:
Capone je napisao/la:
jpm je napisao/la:
Mogao bi se složiti s tobom, ali bi prije htio znati broj prodanih
karata.
Vidi cijeli citat
Misliš na Cedevitu? Pa da, dosta karata vidim podijele... svaki dan neke 'nagradnjače'... Pa tako se to i radi u početku amo reći... Da se privuče broj gledatelja, koji će kasnije sami doći i kupiti kartu...
Vidi cijeli citat
da, postoje nagradnjače...
a postoji i masovno dijeljenje karata po firmi... s tim bu se tako malo teže privuko broj gledatelja koji će onda kasnije sami doći i kupiti kartu
Vidi cijeli citat
Pa Medveščak isto radi

Vidi cijeli citat
medveščak radi puno drugačije... kod njih postoji određeni dio ulaznica koji moraju dati sponzorima... ali se i zna da ima više od tisuću ljudi sa sezonskim karta kao i da se mora sačuvat dio ulaznica za sam dan utakmice... i unatoč tomu je redovito najmanje 3000 karata na raspolaganju za kupnju par dana prije utakmice...
i nebi ja niti riječ rekao da jedan određeni dio ulaznica cedevita podijeli po firmi kao i svi ostali normalni klubovi... ali to nije tako, oni pak većinu svojih karata podijele po svojoj firmi... sjeti se malo i prošlosezonske treće polufinalne utakmice između cedevite i cibone kada su iz cedevite ponosno dan ranije objavili da su prodali sve karte... ako misliš da sve lijepo u našoj državi funkcionira pa ljudi masovno kupuju karte 2-3 dana prije tekme, varaš se... karte su ciljano podijeljene, puno kažem kad kažem da je možda 500 karata za tu utakmicu bilo prodano
Vidi cijeli citat
Cedevita je prosle godina ima iste karte za sve utakmice, tako da si mogao uci s bilo kojom, a takvih je bilo nastampano jako mnogo, tako da je u finalu bilo vise ljudi nego sto stane u dvoranu.