Naša A1 hrvatska liga

123
...
313233
...
888990
poen
poen
Mali dioničar
Pristupio: 30.06.2004.
Poruka: 5.212
15. travnja 2008. u 16:48
O čemu vi pričate. Mali od 40-tak tekmi Zadra u 30-tak nije ni sekunde bio na parketu, u nekoliko je bio po nekoliko sekundi, a nekoliko par minuta - smeće vrijeme. Pa on zapravo nije suspendiran od HKS već je bio suspendiran od KK Zadra cijelu sezonu. Niti je igrao ranije niti bi sada i da ga HKS nije suspendirao. On je jednostavno morao ići na taj turnir u Njemačku. Svejedno je kad je repka u pitanju, bile to pripreme, turnir, EP ili SP. Po čemu neki lupetaju o nekakvom neslužbenom turniru ko da ima službenih i neslužbenih turnira, svaki turnir gdje reprezentacije država igraju je službeni.
Pogledajte statistiku pa onda komentirajte:
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 02.11.2006.
Poruka: 4.736
15. travnja 2008. u 17:03
Nemores mulca od 16 og stavljati da igra u jednoj od najajcih liga europe di se klub bori za prvo misto. A ni u ULEB-u da igra 10-ak min... Jedino je triba igrati u zadnjih par utakmica NLB-a kad je postalo jasno da ce zadar biti 100% drugi. Zato bi sada igra 10 - ak  min sto je za nj jako dobro, a protiv svjetlosti i po 30-ak min... Jbg sjebali su njega vise nego klub, a tribali su obrnuto jer nije on kriv sto ga nisu pustili...
igi13
igi13
Željan dokazivanja
Pristupio: 04.05.2007.
Poruka: 565
15. travnja 2008. u 17:08
poen je napisao/la:
O čemu vi pričate. Mali od 40-tak tekmi Zadra u 30-tak nije ni sekunde bio na parketu, u nekoliko je bio po nekoliko sekundi, a nekoliko par minuta - smeće vrijeme. Pa on zapravo nije suspendiran od HKS već je bio suspendiran od KK Zadra cijelu sezonu. Niti je igrao ranije niti bi sada i da ga HKS nije suspendirao. On je jednostavno morao ići na taj turnir u Njemačku. Svejedno je kad je repka u pitanju, bile to pripreme, turnir, EP ili SP. Po čemu neki lupetaju o nekakvom neslužbenom turniru ko da ima službenih i neslužbenih turnira, svaki turnir gdje reprezentacije država igraju je službeni.
Pogledajte statistiku pa onda komentirajte:

Vidi cijeli citat




Evo bas citam da Zadar trazi odgodu tekme s Cibonom(sto se mene tice slobodno nek ju odgode) jer: "U dogovoru s predsjednikom Giergiom zatražit ćemo od HKS-a odgodu utakmice s Cibonom. NLB liga je promijenila raspored završnog turnira koji se sada igra 25. i 26. travnja i zbog toga ćemo službenim dopisom tražiti odgodu utakmice. Trebali bismo u utorak igrati s Vukovima, a u petak s Hemofarmom i u subotu eventualno finale.Smatramo da je što bolji nastup Zadra na Final Fouru u interesu hrvatske košarke ."

Ovaj boldani dio mi je jako zanimljiv. Zar nastup Prostrana za repku isto nije u interesu HR kosarke? Dvostruka mjerila...
"ko leti vrijedi, ko vrijedi leti, ko ne leti ne vrijedi"
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.10.2006.
Poruka: 1.962
15. travnja 2008. u 17:08
poen je napisao/la:
O čemu vi pričate. Mali od 40-tak tekmi Zadra u 30-tak nije ni sekunde bio na parketu, u nekoliko je bio po nekoliko sekundi, a nekoliko par minuta - smeće vrijeme. Pa on zapravo nije suspendiran od HKS već je bio suspendiran od KK Zadra cijelu sezonu. Niti je igrao ranije niti bi sada i da ga HKS nije suspendirao. On je jednostavno morao ići na taj turnir u Njemačku. Svejedno je kad je repka u pitanju, bile to pripreme, turnir, EP ili SP. Po čemu neki lupetaju o nekakvom neslužbenom turniru ko da ima službenih i neslužbenih turnira, svaki turnir gdje reprezentacije država igraju je službeni.
Pogledajte statistiku pa onda komentirajte:
Vidi cijeli citat


Mali je igrao smeće vrijem u malo jačim natjecanjima od hrv prvenstva, a oni sa boljim pamćenjem će se sjetiti njegovih dobrih partija protiv Hemofarma i Strasbourga. Mali nije mogao ići na turnir jer je Zadar u to vrijeme imao problema sa ozljedama igrača i nisu mogli riskirati i pustiti Prostrana a da im se neko još naknadno ozlijedi bilo bi svašta.
A ako ti opravdavaš ovakvo kažnjavanje mladog igrača (a ne kluba ako je već klub odgovoran) onda mi više nemamo o čemu pričati.
On je u daljnem dijelu prvenstva trebao dobiti pristojnu minutažu, jer će Zadar po svemu sudeći biti 1 u reg dijelu i za njega bi ovo bilo pravo vrijeme da igra veću minutažu.
Ali mudraci iz saveza očito misle drukčije, njima je u interesu da usporavaju razvoj mladog igrača, da na njemu treniraju strogoću.

Zapravo poen, kad se sjetim tvojih postova, ne sjećam se baš da si ikad rekao nešto knotra hks-a. Zlobniji bi zaključili da možda i radiš tamo.

Ako je kojim slučajem tako, može onda pitanje.
Hoće li HKS pomaknuti datum utakmice Zadra i Cibone, a koja se treba igrati 2 dana prije Final 4 NLB-a. Kao što sam čuo Zadar je tražio pomicanje termina, što je i normalno. Dakle, hoće li hks ići na ruku Zadru i izaći im u susret ili će možda opet kakva kuhinja raditi za nečiju računicu.
igi13
igi13
Željan dokazivanja
Pristupio: 04.05.2007.
Poruka: 565
15. travnja 2008. u 17:33
@Mister No

Cak i sada kad je sasvim jasno da je Zadar jedini krivac za ovu suspenziju okreces plocu kako tebi pase. Svi su drugi krivi samo Zadar NE. Prostran je zrtva samovolje jednog covjeka(Pino Giergia) koji vodi svoje ratove preko ledja golobradog klinca. Ajd da je mali igrao jos bi razumio, ali ovo da Zadar nema 10 igraca pa ga zato nisu pustili je ...Da, slazem se da je kazna za malog prevelika, ali da je klub kaznjen vecom kaznom ponovo bi plakali i pricali o nekoj kuhinji.
"ko leti vrijedi, ko vrijedi leti, ko ne leti ne vrijedi"
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.01.2008.
Poruka: 3.935
15. travnja 2008. u 17:44
idemo splite protiv zadra, iako ne virujen da su bolji, ali svejedno mozda ipak dobiju Clap 
Frankopan
Frankopan
Dokazano ovisan
Pristupio: 01.05.2007.
Poruka: 14.402
15. travnja 2008. u 18:05
igi13 je napisao/la:
Ajd da je mali igrao jos bi razumio, ali ovo da Zadar nema 10 igraca pa ga zato nisu pustili je ...Da, slazem se da je kazna za malog prevelika, ali da je klub kaznjen vecom kaznom ponovo bi plakali i pricali o nekoj kuhinji.
Vidi cijeli citat


Mister No je napisao/la:
Mali je igrao smeće vrijem u malo jačim natjecanjima od hrv prvenstva, a oni sa boljim pamćenjem će se sjetiti njegovih dobrih partija protiv Hemofarma i Strasbourga.
On je u daljnem dijelu prvenstva trebao dobiti pristojnu minutažu, jer će Zadar po svemu sudeći biti 1 u reg dijelu i za njega bi ovo bilo pravo vrijeme da igra veću minutažu.
Ali mudraci iz saveza očito misle drukčije, njima je u interesu da usporavaju razvoj mladog igrača, da na njemu treniraju strogoću.
Vidi cijeli citat

BnM
BnM
Nedokazan i sumnjiv
Pristupio: 27.02.2005.
Poruka: 79
15. travnja 2008. u 18:10
igi13 je napisao/la:
@Mister No

Cak i sada kad je sasvim jasno da je Zadar jedini krivac za ovu suspenziju okreces plocu kako tebi pase. Svi su drugi krivi samo Zadar NE. Prostran je zrtva samovolje jednog covjeka(Pino Giergia) koji vodi svoje ratove preko ledja golobradog klinca. Ajd da je mali igrao jos bi razumio, ali ovo da Zadar nema 10 igraca pa ga zato nisu pustili je ...Da, slazem se da je kazna za malog prevelika, ali da je klub kaznjen vecom kaznom ponovo bi plakali i pricali o nekoj kuhinji.
Vidi cijeli citat


Ovo boldano mi je nešto poznato, he,he... uostalom kako Pino vodi ratove sa HKS-om kad je on direktor svih mogućih i nemogućih repki.

HKS šalje poziv klubu, a ne privatno na adresu Tonija Prostrana, stoga ako nekog treba kazniti onda je to klub. Nepravedno je kazniti onog tko ne odlučuje o ničemu.
Također jednom donesena odluka o suspenziji trebala bi biti konačna. Ovako ispada da se ista može mijenjati kako se kome digne... Smiješno, neprofesionalno, diletantski i ne znam kako objasniti ovako nešto osim da se radi o kuhinji. Pitanje je samoj čijoj, kome odgovara ovako nešto ?

Klub ne može igrati sa 9 igrača, minimum je deset, max.12.


igi13
igi13
Željan dokazivanja
Pristupio: 04.05.2007.
Poruka: 565
15. travnja 2008. u 18:29
Frankopan je napisao/la:

igi13 je napisao/la:
Ajd da je mali igrao jos bi razumio, ali ovo da Zadar nema 10 igraca pa ga zato nisu pustili je ...Da, slazem se da je kazna za malog prevelika, ali da je klub kaznjen vecom kaznom ponovo bi plakali i pricali o nekoj kuhinji.
Vidi cijeli citat
Mister No je napisao/la:
Mali je igrao smeće vrijem u malo jačim natjecanjima
od hrv prvenstva, a oni sa boljim pamćenjem će se sjetiti njegovih
dobrih partija protiv Hemofarma i Strasbourga.
On je u daljnem dijelu prvenstva trebao dobiti pristojnu minutažu, jer
će Zadar po svemu sudeći biti 1 u reg dijelu i za njega bi ovo bilo
pravo vrijeme da igra veću minutažu. Ali mudraci iz saveza očito
misle drukčije, njima je u interesu da usporavaju razvoj mladog igrača,
da na njemu treniraju strogoću.
Vidi cijeli citat
Vidi cijeli citat


Da je igrao za vrijeme trajanja turnira...ups pa da, igrao je famoznih 180 sekundi.
"ko leti vrijedi, ko vrijedi leti, ko ne leti ne vrijedi"
igi13
igi13
Željan dokazivanja
Pristupio: 04.05.2007.
Poruka: 565
15. travnja 2008. u 18:50
BnM je napisao/la:

Klub ne može igrati sa 9 igrača, minimum je deset, max.12.
Vidi cijeli citat


Nije istina. Zadar je proslo kolo u zapisniku imao 9 igraca. Naravno zbog manjka jednog je platio kaznu, ali moze se i tako igrati.

Vidis neznam da je Giergia direktor svih reprezentacija, ali ako je tako onda je ova sramota jos veca. Direktor repke ne dozvoljava igracu da igra za istu. Bravo. Toga ima samo kod nas.
"ko leti vrijedi, ko vrijedi leti, ko ne leti ne vrijedi"
123
...
313233
...
888990
  • Najnovije
  • Najčitanije