NBA 2012-13

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.11.2009.
Poruka: 15.582
17. veljače 2013. u 23:25
Meni je zakucavanje Jamesa Whitea sa dvije ruke skoro sa slobodnoga najbolje.
Stinger23
Stinger23
Mali dioničar
Pristupio: 09.11.2011.
Poruka: 6.271
17. veljače 2013. u 23:40
Peter Schmeichel je napisao/la:
Meni je zakucavanje Jamesa Whitea sa dvije ruke skoro sa slobodnoga najbolje.
Vidi cijeli citat


u pravu je JRich bio (na Twitteru napisao): Taj dunk je zaslužio više od 45

edit: sad sam tek vidio da je i Mugsy bio na Shooting Stars :D
[uredio Stinger23 - 17. veljače 2013. u 23:47]
"If you can't support us when we draw or lose, don't support us when we win" - Bill Shankly"That Philadelphia team sucked, and he (Allen Iverson) took them to a championship" - Chris Webber
Bogomdani
Bogomdani
Dokazano ovisan
Pristupio: 30.07.2007.
Poruka: 12.194
17. veljače 2013. u 23:41
leonard cohen je napisao/la:


bullsi su nakon prvog jordanovog umirovljenja imali skor 51/21 sa pippenom, a bez jordana i pippena 4-6. imali su samo DVIJE pobijede manje nego sezonu ranije sa jordanom. s druge strane, više-manje ista ekipa clevelanda je bez jamesa ostvarila top 3 najgora skora u povijesti, a sezonu ranije su sa njim imali najbolji skor u ligi. brutalna razlika u podršci koju je imao jordan i koju je imao james. bullsi su izgubili u polufinalu od tada jakih ewingovih knicksa u 7 utakmica, a u 5. utakmici su pokradeni.

bullsi su bez jordana te godine imali 3 all star igrača, i trećeg igrača u poretku za mvp-a. ne kažem ja da jordan nije najzaslužniji za titule, dapače, ali podrška koju je imao on, i koju je imao james u cavsima je nebo i zemlja.
Vidi cijeli citat

Prvi odlomak, dobili su Kukoča

Drugi odlomak, koja tri? Pippen, pretpostavljam Horace Grant i tko je treći? Nije valjda BJ?

Samo vjera, nada i ljubav, a najveća od njih je ljubav. Merčep, Praljak, Prlić, Petković, Ćorić, Pušić, Stojić - velikani hrvatskog naroda
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.09.2010.
Poruka: 394
17. veljače 2013. u 23:47
leonard cohen je napisao/la:
@prekro, svaka čast na fenomenalnom komentaru.

još bih dodao par stvari.

nisu svi superstarovi te sreće kao durant, koji je dobio u 2 godine dva franšizna igrača, odnosno dva top 5 picka (hardena i westbrooka), jos dva lutrijska picka lamba i jonesa, pa su negdje iskopali ibaku, all star igrača, sad još imaju lutrijski pick toronta. ili kobe koji ludom srećom ode iz provinicijskog klubića (charlotte) u uz boston najveći klub u ligi, i najpopularnije i najbogatije tržište.
ili bullsi koji su do prvog jordanovog naslova imali 4 top 10 picka.

zašto to sve pišem?

cleveland je imao od 2003-2010 jedan jedini top 10 pick, zato jer je james odmah dominirao (nisu bili loši da mogu skupiti pickove), odnosno odveo sam samcat možda najgoru ekipu u povijesti u finale lige sa 22 godine.

sa njim su imali dvaput uvjerljivo najbolji skor lige, mislim 66/16 jednom, tako da nisu nikako mogli dobiti dobar pick.

a nesposobna uprava mu nije dovela poštenog igrača. 

bullsi su nakon prvog jordanovog umirovljenja imali skor 51/21 sa pippenom, a bez jordana i pippena 4-6. imali su samo DVIJE pobijede manje nego sezonu ranije sa jordanom. s druge strane, više-manje ista ekipa clevelanda je bez jamesa ostvarila top 3 najgora skora u povijesti, a sezonu ranije su sa njim imali najbolji skor u ligi. brutalna razlika u podršci koju je imao jordan i koju je imao james. bullsi su izgubili u polufinalu od tada jakih ewingovih knicksa u 7 utakmica, a u 5. utakmici su pokradeni.

bullsi su bez jordana te godine imali 3 all star igrača, i trećeg igrača u poretku za mvp-a. ne kažem ja da jordan nije najzaslužniji za titule, dapače, ali podrška koju je imao on, i koju je imao james u cavsima je nebo i zemlja.
Vidi cijeli citat


grrrr pa nije samo james otišao!! Desio se totalni rebuilding !! Sve su ošli + treneri... zato ti nikako ne stoji ta usporedba nemoze se usporedivati ekipa cavsa 2009-10 sa onom poslje.... 
Zasto nisi onda usporedio 1997-98 Bullsa sa Jordanom i njihovih 60-23 a godinu poslje 13-37(lockout) pa 17-65... i ovo da kažeš James je dominirao odmah na početku... a Jordan nije dominirao na početku?? Pa sto ti bas i govori prekro?? kako je James ODMAH dominirao a Jordan kao nije???  a sve brojke govore da je dominirao i više od Jamesa....
[uredio chuki - 17. veljače 2013. u 23:48]
prekro
prekro
Mali dioničar
Pristupio: 14.01.2010.
Poruka: 5.575
17. veljače 2013. u 23:47
The_Killer_0007 je napisao/la:

svaka cast
jesi li sam radio ove tablice ili si naso negdi?
Vidi cijeli citat


hvala!

da, sam sam napravio tablice...mislim, brojke sam prepisao iz službenih izvora, samo sam prosjeke za MJ-a i KB-a izračunao za promatranu dob!

išao sam to radit jer:
1. postalo je pretjerano seruckanje bez ikakvih konkretnih činjenica
2. osobno me zanimalo kakvo James stoji u usporedbi sa Jordanom (premlad sam, nisam gledao Aira dok je dizao naslove)...ostao sam zapanjen kad sam vidio kolko je MJ zabijao...mislim, znao sam da je bio "ubojica" (nešto utakmica sam i pogledao), ali toliko efikasan - uh, nenormalno! 

svaka čast Kobiju, vrhunski je igrač, ali je bogohuljenje stavljat ga u razinu Jordana...pet ili petnaest titula, uopće nije bitno!

P.S. drago mi je da vam je večini bilo gušt pročitati moj post...ali jebi ga, Oranž je već bacio svoju analizu i totalno me posramio...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.09.2010.
Poruka: 394
17. veljače 2013. u 23:51
i kad smo kod najvećeg pročitajte ovo prestrašno je:)
http://nbacro.com/nba/chicago-bulls/najbolje-utakmice-karijere-michaela-jordana-16921
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.10.2011.
Poruka: 10.239
17. veljače 2013. u 23:56
Da, dobili su Kukoča, ali ispada da je Kuki uspio zamjeniti Jordana, jer su Bullsi razbili u regularnoj sezoni i bez Jordana.
Pippen, Grant i Armstrong. 
Armstrong je ništa posebno igrač, ali svejedno, ni dva all star igrača nisu malo. a Pippen je u tome trenutku bio sigurno top 5 igrača lige.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.10.2011.
Poruka: 10.239
18. veljače 2013. u 00:07
chuki je napisao/la:
leonard cohen je napisao/la:
@prekro, svaka čast na fenomenalnom komentaru.

još bih dodao par stvari.

nisu svi superstarovi te sreće kao durant, koji je dobio u 2 godine dva franšizna igrača, odnosno dva top 5 picka (hardena i westbrooka), jos dva lutrijska picka lamba i jonesa, pa su negdje iskopali ibaku, all star igrača, sad još imaju lutrijski pick toronta. ili kobe koji ludom srećom ode iz provinicijskog klubića (charlotte) u uz boston najveći klub u ligi, i najpopularnije i najbogatije tržište.
ili bullsi koji su do prvog jordanovog naslova imali 4 top 10 picka.

zašto to sve pišem?

cleveland je imao od 2003-2010 jedan jedini top 10 pick, zato jer je james odmah dominirao (nisu bili loši da mogu skupiti pickove), odnosno odveo sam samcat možda najgoru ekipu u povijesti u finale lige sa 22 godine.

sa njim su imali dvaput uvjerljivo najbolji skor lige, mislim 66/16 jednom, tako da nisu nikako mogli dobiti dobar pick.

a nesposobna uprava mu nije dovela poštenog igrača. 

bullsi su nakon prvog jordanovog umirovljenja imali skor 51/21 sa pippenom, a bez jordana i pippena 4-6. imali su samo DVIJE pobijede manje nego sezonu ranije sa jordanom. s druge strane, više-manje ista ekipa clevelanda je bez jamesa ostvarila top 3 najgora skora u povijesti, a sezonu ranije su sa njim imali najbolji skor u ligi. brutalna razlika u podršci koju je imao jordan i koju je imao james. bullsi su izgubili u polufinalu od tada jakih ewingovih knicksa u 7 utakmica, a u 5. utakmici su pokradeni.

bullsi su bez jordana te godine imali 3 all star igrača, i trećeg igrača u poretku za mvp-a. ne kažem ja da jordan nije najzaslužniji za titule, dapače, ali podrška koju je imao on, i koju je imao james u cavsima je nebo i zemlja.
Vidi cijeli citat


grrrr pa nije samo james otišao!! Desio se totalni rebuilding !! Sve su ošli + treneri... zato ti nikako ne stoji ta usporedba nemoze se usporedivati ekipa cavsa 2009-10 sa onom poslje.... 
Zasto nisi onda usporedio 1997-98 Bullsa sa Jordanom i njihovih 60-23 a godinu poslje 13-37(lockout) pa 17-65... i ovo da kažeš James je dominirao odmah na početku... a Jordan nije dominirao na početku?? Pa sto ti bas i govori prekro?? kako je James ODMAH dominirao a Jordan kao nije???  a sve brojke govore da je dominirao i više od Jamesa....
Vidi cijeli citat


evo ti rosteri.
više-manje to su slične ekipe.

http://www.basketball-reference.com/teams/CLE/2010.html

http://www.basketball-reference.com/teams/CLE/2011.html


  mislio sam da je james dominirao u rezultatskom smislu, jer je sa 22 godine odveo ekipu u finale lige. doduše na puno slabijem istoku nego u jordanovo vrijeme. jedina moja poanta je da cavsi nisu nikako dobijali top 10 pickove, kamoli top 5 pickove, i da je ekipa bila puna mediokriteta. nije mi bila nikakva namjersa stavljati jamesa ispred jordana, dapače. 

normalno da je jordan dominirao, pa imao je statistički bolesne sezone.

Prekro, možeš li vidjeti tko je imao koliki PER, odnosno tko je trošio od njih trojice najviše lopti.
[uredio leonard cohen - 18. veljače 2013. u 00:08]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.09.2010.
Poruka: 394
18. veljače 2013. u 00:10
leonard cohen je napisao/la:
Da, dobili su Kukoča, ali ispada da je Kuki uspio zamjeniti Jordana, jer su Bullsi razbili u regularnoj sezoni i bez Jordana.
Pippen, Grant i Armstrong. 
Armstrong je ništa posebno igrač, ali svejedno, ni dva all star igrača nisu malo. a Pippen je u tome trenutku bio sigurno top 5 igrača lige.
Vidi cijeli citat


ok james je bolji od Jordana.....
Pa nevjerovatno.... opet prepucavanje... nakon svega što je izvučeno i zaključeno ti kažeš ALI James je više značio svojoj momčadi i više je bio dominantan..... WTF???

Edit: Sad sam vidio tvoj odgovor dok sam ja pisao ovo .... drago mi je da smo se ipak složili :)
[uredio chuki - 18. veljače 2013. u 00:12]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 12.10.2009.
Poruka: 241
18. veljače 2013. u 00:13
Ali u prvom redu je Shaq tu odigrao barem dvadesetak minuta po utakmici, a to bome moze podosta toga promijeniti. Uglavnom zalosno je sto ispada da neki ovdje NBA prate od zadnjeg finala i ne znaju sto je i kako je odigralo hrpa igraca koji su ovdje spomenuti. Samo usporedivanje Jamesa sa Jordanom, pa cak i Kobeom, nakon samo jednog osvojenog prstena je jos bolje. No opet, NBA postoji puno prije zadnje sezone, puno vise toga se moglo vidjeti dosada i tek nakon zavrsetka karijere Jamesa ce se moci to sve staviti na jednu hrpu i vidjeti tko je najbolji. Da li ce biti bolji od Jordana? Sumnjam. Da li ce osvojiti vise prstenja od Kobea? To tek treba vidjeti. Igra vrhunski i to mu nitko nemoze poreci. Samo treba biti malo realan i shvatiti da igraci kao sto su Miller, Wilkens, Gervin, Maravich, Ewing, Baylor, Barkley, Malone, Nash, Webber, Stockton i hrpa drugih bi mijenjala sve svoje osobne nagrade za taj jedan naslov. I tu dolazimo do toga koliko je to krajnji cilj jednog kosarkasa koji igra u toj ligi. Nista drugo nije toliko vazno.
[uredio Element - 18. veljače 2013. u 00:21]
  • Najnovije
  • Najčitanije