NBA 2016-2017

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.03.2015.
Poruka: 1.406
11. listopada 2016. u 10:21
Kako je molim te ono sto su Spursi igrali europska taktika kad je taj citav Popovichev sistem bio baziran na segmentima Princeton i Flex napada, koji su opet cisti americki produkt ?
danko radic
danko radic
Potencijal za velika djela
Pristupio: 06.10.2014.
Poruka: 1.022
11. listopada 2016. u 10:31
ne moze se europska kosarka usporedjivati s nba , al po meni je bolji I zanimljiviji euroligaski play off od pola nba regularne sezone , mada je to poslije druga prica
Zgubidan
Zgubidan
Potencijal za velika djela
Pristupio: 24.10.2015.
Poruka: 2.014
11. listopada 2016. u 11:42
Da, na zadnjim OI smo bas vidjeli tu takticku i tehnicku dominaciju u odnosu na ostale. Najbolji sveucilisni trener, igraci iz TOP 20, pa su uvijek imali velikih problema u igri 5:5.
Ali ok, svatko ima svoj pogled na kosarku, samo kad procitam da je Hezonja popravio dribling u NBA, dodje mi slabo.
Ajmo žuti!!!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.07.2014.
Poruka: 36.574
11. listopada 2016. u 11:48
samobasket je napisao/la:


probiti 1 na 1 zna svaki kosarkas cak i u Peru-u, jer jedan kosarkas se krece napred a drugi unazad, cak i igrac losih fizikalija ce probiti sa lakocom drugog igraca losih fizikalija . 

U NBA je lakse jer imaju defanzivne 3 sekunde, dosta siri teren, dok u Evropi  1 na 1 moze ti se zadesiti samo u kontri, i kad Vrabac igra u Partizanu - 1 na 0 se moze videti.

Vidi cijeli citat

Ako 1 na 1 zna probiti svaki košarkaš, čak i u Peru-u, jer jedan košarkaš se kreće napred a drugi nazad, kakve veze onda imaju izvanjske okolnosti?, i zašto se u Europi 1 na 1 može zadesiti samo u kontri - što se u Europi igra 10 na 10 na užem terenu?
litleben
litleben
Dokazano ovisan
Pristupio: 23.11.2012.
Poruka: 11.422
11. listopada 2016. u 12:54
Zgubidan je napisao/la:
Da, na zadnjim OI smo bas vidjeli tu takticku i tehnicku dominaciju u odnosu na ostale. Najbolji sveucilisni trener, igraci iz TOP 20, pa su uvijek imali velikih problema u igri 5:5.
Ali ok, svatko ima svoj pogled na kosarku, samo kad procitam da je Hezonja popravio dribling u NBA, dodje mi slabo.
Vidi cijeli citat

Ameri su igrali koliko im je trebalo. Jedino su u finalu dali gas. Ista priča kao i na SP.
Oh dear look what they've done to the blues, blues, blues.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 29.01.2015.
Poruka: 651
11. listopada 2016. u 13:00
Zgubidan je napisao/la:
Da, na zadnjim OI smo bas vidjeli tu takticku i tehnicku dominaciju u odnosu na ostale. Najbolji sveucilisni trener, igraci iz TOP 20, pa su uvijek imali velikih problema u igri 5:5.
Ali ok, svatko ima svoj pogled na kosarku, samo kad procitam da je Hezonja popravio dribling u NBA, dodje mi slabo.
Vidi cijeli citat

 

 

Totalno promašeno. Kad su došle prave utakmice na zadnja dva natjecanja (OI i WC) SAD je raznio konkurenciju... Amerikanci su superiorni u svim pogledima. Taj Westbrookov komentar ionako proizlazi od lika čija je ekipa godinama igrala najgoru košarku u ligi baziranu isključivo na izolacijama i sa minimalno akcije bez lopte. Pogledajte GSW, Spurse, Hawkse, Celticse i Jazz. Te ekipe imaju jedno 4 puta više ofenzivnih akcija u playbooku od bilo koje europske.

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 12.03.2009.
Poruka: 17.274
11. listopada 2016. u 13:11
north-vz je napisao/la:
NBA je u svim elementima igre ispred Europljana pa tako i u tehničkom i taktičkom dijelu igre.
Vidi cijeli citat

Po meni to nije upitno, problem je postao što čak i za mlade igrače Europa nije više dobra. Nažalost NBA u zadnjih 5 godina ima streloviti uspon u kvaliteti svega u odnosu na Euroligu. Jasno da je lova pokretač svega, ali ne bi nikad prije 10 god recimo, rekao da je Šariću bilo bolje ići odmah u NBA nego igrati u vrhunskog Euroligašu.

To je problem, i to veliki, šta Euroliga više ne može parirati u niti jednom segmentu parirati, pa ni u razvoju mladih igrača!
samobasket
samobasket
Potencijal za velika djela
Pristupio: 20.12.2013.
Poruka: 4.215
11. listopada 2016. u 13:58
cemu prica o reprezentacijama kad GS tako i tako dobije 80% lige sa 30-40 razlike, a reprezentacija je jaca od GS, gde ima prva, druga, treca zvezda... i radnici

znaci slobodno recite GS i jos neki timovi igraju svemirsku kosarku a ne mediokritetni kao  sto je vecina NBA klubova.
xavier
xavier
Moderator
Pristupio: 11.09.2012.
Poruka: 22.557
11. listopada 2016. u 14:27
samobasket je napisao/la:
cemu prica o reprezentacijama kad GS tako i tako dobije 80% lige sa 30-40 razlike, a reprezentacija je jaca od GS, gde ima prva, druga, treca zvezda... i radnici

znaci slobodno recite GS i jos neki timovi igraju svemirsku kosarku a ne mediokritetni kao  sto je vecina NBA klubova.
Vidi cijeli citat


A u Europi su za to vrijeme svi klubovi podjednake kvalitete? Naravno da postoje velike razlike između pojedinih NBA ekipa, ali ista je stvar i među europskim klubovima.

Problem je u tome što prosječan Europljanin koji ne prati NBA ili ga prati samo onako površno, percipira tu ligu i dalje kroz jednog Jordana i izolacijski stil igre iz tog perioda. Specifična pravila su pogodovala igri 1 na 1 i naravno da je izolacija bila dominantan način igre za ekipe koje su imale vrhuske pojedince.

Međutim, NBA košarka je od onda nevjerojatno taktički napredovala i Europljani ne mogu ni zamisliti na kakve sve sitnice se tamo pazi.
MCOIS
Jotojoto
Jotojoto
Dokazano ovisan
Pristupio: 13.06.2011.
Poruka: 17.841
11. listopada 2016. u 15:56
Priča o širem terenu u NBA je mit i ništa više. Proguglajte malo, teren u NBA je neznatno širi (24 cm). Dojam se stječe zbog dalje trice ( na čeonom dijelu) pa se i obrana pomiče prema perimetru. Trica u kutu je na istoj udaljenosti kao po Fiba-inim pravilima. Dalja trica i defanzivne tri sekunde stvaraju privid većeg terena.
obećao sam adminu da ću biti dobar
  • Najnovije
  • Najčitanije