NBA Draft 2006.

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 30.12.2005.
Poruka: 3.660
30. lipnja 2006. u 10:11
Bargnani prvi pick- Ovi u Raptorsima očito žele iseliti ekipu iz Toronta pa je pokušavaju učiniti negledljivom iako je i sada takva,ali ovo je veliko pojačanje u tim namjerama. Osim solidnog šuta s distance taj čovjek nema ništa što bi mogao iskoristiti u NBA. Usporedba njega i Nowitzkog je u najmanju ruku smiješna jer je u
svakom segmentu igre Nowitzki barem za kalsu do dije jači i što je najvažnije vođa ekipe kakav ovaj nema ni teoretske šanse postati.

Bavčić, Markota, Perović...... od sveg srca im želim da ne dođu u NBA jer tu prestaju sve šanse za njihov igrački napredak, trenutne spobobnosti prve dvojice vrijede za skupljanje lopti poslije treninga i boravljenje na listi ozljeđenih dok bi Perović možda mogao dobiti par minuta garbage timea
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.02.2004.
Poruka: 9.295
30. lipnja 2006. u 11:22

 Osim solidnog šuta s distance taj čovjek nema ništa što bi mogao iskoristiti u NBA. Usporedba njega i Nowitzkog je u najmanju ruku smiješna jer je u svakom segmentu igre Nowitzki barem za klasu do dije jači i što je najvažnije vođa ekipe kakav ovaj nema ni teoretske šanse postati.

iako ne znam puno o talijanu ka i sta znam da mediji vole malo pumpat, na ovakve komentare se moram nasmijat... lako je sad pametovat, ali da li je iko mislija, relano priznaj ceki, da ce gasol i ovdi spomenuti nowitzki(iz druge njemacke lige stiga u nba!!!) postat ovakve igracine?!?! da, sad je digurno nowitzki nekoliko klasa bolji od talijana aili i vecine nba igraca... kad je dolazija u nba sigurno nije...

poanta no1, sve je moguce; da bude novi darko i novi nowitzki... ako govorimo o nowitzkom, on zivi od suta, svi ostali elementi zajedno ga nikad ne bi doveli ni do prosjecnog nba igraca... jedna druga stvar za primjer a ima ih jos, colangelo je pripozna diawa, jos prije tri godine... nije ga smelo ni to sta je igra garbage time i ima garbage brojke u hawksima... i ovakvi ka ceki su mu se sigurno smijali kad je da JJ za diawa... gle sad...

poanta no2, colangelo zna pripoznat klasu i zato imam osjecaj da ovo nije pogreska...

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 30.12.2005.
Poruka: 3.660
30. lipnja 2006. u 12:00
  @ the ja
Ako se ja dobro sjećam kad je Nowitzki odlazio u NBA to ljeto na s je razvalio na europskom prvenstvu i već tada pokazivao svoj potencijal.
Bargnani je na drugoj strani samo prosječan igrač po meni lošiji od jednog Fučke koji nikad, pametno, nije otišao preko bare jer tamo nebi imao što tražiti.
Gledao sam tog lika dvaput protiv Cibone jednom i uživo i da mi je netko tada rekao da će to biti prvi pick na draftu umro bi od smijeha.

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.02.2004.
Poruka: 9.295
30. lipnja 2006. u 12:20

 tocno, i ja san ga gleda tu priotiv cibone i uopce se ne mogu sitit koji je to... gle... ja sam uvik umjeren bas zato jer ne zelim posli da ispadnem smisan a toliko je raznoraznih primjera u svim sportovima kad se moze vidit koliko je nepredvidiv(zecov wimbledon, rukometasko prvo svjetsko zlato...prvo mi pada na pamet)... pogotovo sta bit prvi pick cesto nista ne znaci a puno i ovidi u kakvoj se generaciji nadjes... da je recimo ona generacija sa lebronom i wadeom, talijan bi bija vjerovatno 10. pick.. sad je igrom slucaja prvi, a o prvom se uvik puno pise... ipak nekih argumenata ima... a gasol, pa ja san prvi govorija nikad od njega veliki igrac u nba... zar je nemoguce da mali talijan napreduje u nba ligi?? sigurno potencijal ima kad je izabran pored toliko igraca...

vrime ce pokazat...

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 30.12.2005.
Poruka: 3.660
30. lipnja 2006. u 12:50
Ili generacija u kojoj je Hakeem prvi izbor ( njegovo veličanstvo MJ tek treći pick, Barkley peti)
Ako pogledamo zadnjih deset godina samo su Iverson, Duncan i LeBron u potpunosti  ispunili taj epitet i postali igračine dok je puno više bilo promašenih pickova kada su uzimani u najboljem slučaju prosječni igrači.
Problem kod ovog Talijana je taj da ako on bude za 2-3 godine imao prosjek od recimo 12 poena i 7 skokova što samo po sebi nije loše i kad bi to ostvarivao ja mislim da bi mogao biti zadovoljan to neće imati pozitivnu ocjenu jer se ipak od prvog picka očekuje više.
Sretno mu bilo.
Picek
Picek
Potencijal za velika djela
Pristupio: 03.11.2005.
Poruka: 3.354
30. lipnja 2006. u 12:57
the ja je napisao/la:

 rukometasko prvo svjetsko zlato...

Vidi cijeli citat
a kad je bilo drugo?
® Picek
Inati se Slavonijo!

Život leti kapetane...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 29.04.2005.
Poruka: 1.104
30. lipnja 2006. u 13:00

Moke je napisao/la:
 a na nba.com pise da je perovic Hrvat
Vidi cijeli citat
 

Rodjen je u Osijeku odakle su mu roditelji proterani kada je imao 4-5 godina. Radi se o Srbinu...bez HR papira, dakle greska nba.com

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 01.05.2003.
Poruka: 6.347
30. lipnja 2006. u 13:22
 Bargnani je protiv Cibone odigrao dvije najlošije utakmice u Euroligi, tako da to nije relevantno mjerilo. Nisam ja neki ljubitelj Bargnanija, i mislim da neće biti među najbolja 3 igrača iz ovog drafta (Aldrigde, Roy, Morrison), međutim bit će u najmanju ruku vrlo dobar igrač za nekih 15ppg i 7rpg....nema on samo šut, njegov prvi korak i vođenje lopte su iznimni za ovako visokog igrača, i on može probit bilo kojeg PF/C izvana...prve sezone će imati dosta problema s obranom, ali će i zabijati...mislim da se može očekivati nešto slično ko od Nowitzkog u rookie sezone...nekih 7-9 poena po meču u najmanju ruku.
joke1505
joke1505
Mali dioničar
Pristupio: 20.01.2004.
Poruka: 7.494
30. lipnja 2006. u 20:09
  Slažem se sa the ja, da je riječ o nekom drugom GM posumnjao bi u ovaj izbor, no BC je genijalac čovjek koji je prepoznao kada je to bila znanstvena fantastika da je Nash budući MVP, da će A. stoudomire biti velika NBA klasa, a dok je još francuz igrao 2-3 min., u njemu je vidio sjajnog igrača, niz izvrsnih odluka donio je ovaj čovjek i u tom svjetlu vjerujem u njegovu procijenu, a što se samog talijana tiče slažem se veliki potencijal, sjajan šut i nevjerovatn brzina za tako visokog igrača, čak mi se čini da ima više predizpozicija od dirka u samom početku.
Zanimljiva je ova shema Toronta, znaju da nemogu lako potpisati superzvijezdu jer toronto nije omiljeno mjesto i onda veliki BC pravi strategiju kombinaciju europa+amerika čak za zamjenika dovodi europljana i očekivati je ove godine pored Nesterovića, Calderona i 1 picka drafta da se u torontu obavezno pojavi roko leni Ukić  za kojim je BC poludio i Garbajosa, uz izvrsnog Bosha i CV, kao i uz Petersona toronto gradi super talentiranu ekipu iz europe je povukao najboljeg mladog playa i  najtalentiranijeg krilnog centra uz Bosha koji je all star igrač i u početku sjajnog CV imati će vrlo mladu i talentiranu ekipu, začinjenu vjerojatno uz veliku zvijezdu ( spominje se ray allen) toronto bi vrlo brzo mogao izgledati poput Phoenixa. Pa bi petorka čak mogla izgledati Ukić, Allen,Peterson,CV i Bosh, a u rezervi : Calderon,Garbajosa,Bargnani,Nesterović
Jako lijepa i europski nastrojena ekipa, no bez obzira na sve svaki poznavatelj odnosa u menađmentu NBA zna da ovaj čovjek nipošto ne zaslužuje podsmijeh i njegove izbore zaista uvijek cijenim.
my favorite:Nash,Wade,Ginobili,Nowitzki,Duncan
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 19.05.2006.
Poruka: 881
30. lipnja 2006. u 20:21

the ja je napisao/la:
 oce li roko u raptorse, shvili sta kazu inside info?
Vidi cijeli citat
 

Sta ce on u nba,pa lupali bi mu banane odakle bi stigli

  • Najnovije
  • Najčitanije