Kako se kroz par stranica od analiziranja problema naše košarke uspjelo doć do nadasve debilnih rasprava koje nemaju veze sa zdravim mozgom?
Al da se vratimo na temu: meni je najbolji dokaz da u ljude itekako zanima košarka Perasova Cibona od prije par godina, koje je imala dvoranu punu ko šipak u finalu regionalne lige. Zašto? Ispunili su 2 glavna uvjeta: kvaliteta igre i dobar PR (ilitiga reklama).
Cijelu sezonu su igrali u vrhu svojih mogućnosti, premda uz posjećenost koja nije odgovarala rezultatu. Kad se je malo mućnulo glavom, i prestalo jadikovat na presicama kako ima malo ljudi i nešto konkretno učinilo po tom pitanju (mislim da su čak unajmili ljude koji vode PR Medveščaka) odmah je privučena pažnja javnosti. A nije da je trebalo čuda činit, malo se jače oglasit na internetu i radiju, dati novinarima da se nešto napiše, otić na trg i potpisat par majci, podijelit koju ulaznicu...
U stvari, evo vam primjer iz mog grada. Prošla godina, početak kvalifikacija za prvu ligu, i odmah u prvom kolu gradski derbi Jolly - Šibenik 4. Nije bilo ama baš nikakvih oglasa, plakata, ničega. Kad sam bio pred dvoranom, mislio sam hoću li biti jedini uz osiguranje na tribinama. Jok, više od pola dvorane puno.
Sezonu prije, Šibenku je gledalo jedva 50-ak ljudi. Mislim da je i jako važna atmosfera koja vlada u i oko kluba. Tko može ozbiljno shvaćati i nešto očekivati od organizacije koja je očigledno loše vođena i korumpirana? Nitko. Ljudi ne žele imati išta s nečim takvim, pa zvalo se to KK Šibenka, HKS, ili hrvatska vlada.
Riba smrdi od glave i mislim da je očito odakle trebaju krenut promjene da bi se nešto pomaklo nabolje.
[uredio Steph Curry - 30. kolovoza 2011. u 19:07]