Ocjena nastupa Hrvatske na EP

poen
poen
Mali dioničar
Pristupio: 30.06.2004.
Poruka: 5.212
17. rujna 2007. u 13:08

Ostvarili smo taj najvažniji cilj a to je igranje u kvalifikacijama za nastup na OI. S te strane to je uspjeh.

 

6. mjesto na EP, međutim, nije uspjeh i nikad, od sad pa 100 godina naprijed neće se prikazivati kao naš uspjeh. Reći će se da smo se nakon 12 godina  prvi put uspjeli plasirati negdje dalje, ali ne na natjecanje već na kvalifikacije na kvalifikacije za OI.

 

Pravi uspjeh je 1. mjesto i zlatna medalja, prije svega, pa onda srebro i bronca.

 

Pročitajte izjave igrača i vidjet će te da nema nekog naročitog zadovoljstva sa 6. mjestom. Šta više otvoreno upitnim smatraju 6. mjesto kao neki uspjeh.

 

Dakle, očigledno su i oni i stožer pred i u tijeku prvenstva imali više ciljeve. One koji se zovu medalja. Pa to je posve normalno za svakog športaša. Nebi bio športaš kad mu ciljevi nebi bili vrh. Ali ništa o tome javno nisu govorili. Skoro pa nitko o tome nije govorio. Ni Repeša, ni stožer, ni igrači, ni rukovodstvo, ni novinari. Pogotovo novinari, koji su od prvog  popisa reprezentativaca (šireg), pa evo sve do danas bez prave kritičke analize oko reprezentacije. Eto još uvijek ne daju ni pravu analizu učinjenog i ocjenu postignutog. Ne mislim ja da oni to nisu u stanju objektivno učiniti, već da je razlog tome prije svega mir u kući, u hrvatskoj košarci. Stanje u hrvatskoj košarci ovdje doma je katatsrofalno i najvećim dijelom se to odražava na reprezentatovnom planu ne samo seniorske već svih selekcija. I mi navijači koji sve to znamo na neki način smo najvećim dijelom bili autocenzori.

 

Ipak sad nakon svega nakon što je EP završilo, moje je mišljenje da smo mi objektivno tamo gdje nam je odprilike i mjesto, te da je to u svemu odraz stanja u cjelokupnoj hrvatskoj košarci i ako se nešto drastično ne promijeni kad su sadašnji i drugi potencijalni reprezentativci u pitanju teško je očekivati bolje dane za reprezentaciju. Ne možemo mi sa samo 3 igrača u ekipi (Popović, Planinić i Kus) koji su među stožernim igračima euroligaša ići u borbu za vrh. Pogotovo kad uz njih imaš igrače s mizernom minutažom u svojim klubovima (Ukić, Kasun, Tomas i Markota koji do sada u karijeri ni ni odgirao ništa vrijedno). Sad nam je jasno i zašto je to tako. Dalje, tu imaš još Stojića koji ima minutažu ali u klubu koji se bori za opstanak, kao i Barać sa svojim klubom, te sa srednjom minutažom Banića (kojem nedostaje cm za ovako jake tekme) u tek nešto boljem klubu. Ostao ti je tu još Rozić koji je tu negdje 7., 8., 9. igrač Cibone.  70-80% igrača u repki ne zna šta znači igrati u prvoj petorci u jakom klubu, šta znači nositi igru i stvarati rezultat, biti glavni, igrati velike tekme i pobjeđivati. Za velike stvari, za medalje, treba imati (a ne namti) upravo toliko igrača koji znaju igrati velike utakmice i pobjeđivati. Ne vidim baš realne osnove da bi se na tom planu u bližoj budućnosti nešto moglo promijeniti u pozitivnom smislu. Pa čak ni to što će Ukić kod Repeše. Neće Repeša riskirati sebe i čekati Ukića da proigra, ako sam Ukiće odmah ne promijeni sebe. Nema se tu vremena za neki veliki rad i slično jer i Roma igra dva puta tjedno. Isto se odnosi i na Kasuna i njegove mnoge bespotrebne faulove kao rezultat nekontroliranog mahanja rukama.

 

[uredio poen - 17. rujna 2007. u 13:23]
poen
poen
Mali dioničar
Pristupio: 30.06.2004.
Poruka: 5.212
17. rujna 2007. u 13:10

Meni nije uopće jasno što se to dogodilo s Prkačinom na presici da je onako reagirao. Navodno je netko od novinara postavio pitanje karaktera igrača. Je li naši igrači uopće znaju šta je karakter? Pa nije to ono imaš ili nemaš karakter ili da je netko nekarakteran, bezkaraktera. Meni se čini da su mnogi naši športaši općenito jednostavno čuli za tu stranu riječ i onda ko papagaj ponavljaju mi imamo karakter. Ima karaktera i karaktera. Predpostavljam da nitko od novinara nije doveo u pitanje da igrači imaju karakter u pozitivnom smislu. Već da su mislili na karakter igrača i ekipe za velika najveća djela. Takav karakter njima nedostaje, a ne da nemaju nikakav karakter, a pogotovo ne da nemaju pozitivni koji je za njih neprijeporan. Samo za velika djela ipak treba i još više od toga.

 

 Relativno smo mlada ekipa s prosjekom od 25 godina, mada ne tako mlada kao da su  joj  22, 23 godine, i to nam je sreća da ipak možemo gajiti neku nadu da će ipak biti bolje.

 

Ali pitam ja vas, šta kad se ova ekipa malo po malo počme prirodno osipati? Osvrnimo se malo po hrvatskoj košarci i gdje vidimo njihove nasljednike? Ajde na centarskim pozicijama imamo nekog potencijala. Ali na vanjskim pozicijama?  Nigdje nikoga sada nemaš da bi ga ubacio u A repku! Katastrofalno stanje! Ne samo sada već nema dalekozorom na vidiku za sljedećih 5-6 godina takvog igrača.

 

I nakon svega neminovno se moramo vratiti raspravama o alarmantnom  stanju u hrvatskoj košarci doma. GYL ligaši u borbi za rezultat sve više zanemaruju stvaranje igrača u svojim redovima I sve više kupuju gotove igrače, pogotovo strance, a 10 ostalih A1 ligaša već godinama nije u stanju u svojim redovima stvoriti ni jednog igrača vrijednosti NLB lige. Šta radi rukovodstvo HKS? Šta rade ti klubovi? Šta radi ta mnogobrojna struka? Na stotine diplomiranih trenera? Svake godine ih desetine zvrši faks za trenera. Takvo stanje je dalje neodrživo i neminovno će odvest u propast za par godina.

[uredio poen - 17. rujna 2007. u 13:24]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 09.06.2007.
Poruka: 4.405
17. rujna 2007. u 13:21
Najbitnije da smo u igri za OI, a prvenstvo ću pamtiti po onoj tekmi protiv Šanjolske koja nas je sve lijepo usrećila i to je to...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 14.09.2007.
Poruka: 19
17. rujna 2007. u 13:26
kit teller je napisao/la:
el.grecho je napisao/la:
 
Markota se moze gledat i ovako. Unatoc tome sto je igarao 2 minute po utakmici u NBA, znacajno lose je odigrao samo dvije utakmice Latviju i Litvu. Do Litve je bio nas najbolji tricas, a u dvije utakmice koje su nas dovele do cetvrtfinala je bio odlican(s obzirom na minutazu)........

Ma daj molim te....pa jel ti znas kako je Markota dosao u Cibonu???? Napisao je mail iz Svedske da je on visok i da voli kosarku i da bi on rado igrao u Ciboni.....a ako vec toliko branis Markotu.....sjeti se da je svojedobno Omerhodzic Damir igrao 2min i u Ciboni.....i da ni tamo nije puno pokazao....
Ima eksplozivnost i skocnost i to je sve sto tip ima.....a to sve privlaci skaute .....i onda tako mladi i nesikusni odlaze u NBA i griju klupu ili igraju u drugoj ligi ili su na listi odzljedjenih......a kakve price o tricama.....najbolji tricas??? 7 od 14 je imao sut za tricu.......a koliko je promasio otovrenih suteva....napravio osobonih...izguboi lopti....dozovolio koseva u obrani...skokova preko njega.........lose stari moj.....on nam ne moze biti nada i u buducnosti nosioc igre.....

A Ukic....ma daj.....nemam komentara...niti je ikad bio niti ce biti igrac......najbolje si mogao vidjeti ga jucer kad nije imao muda pretrcati Femerlinga, velikog i tromog......
ali come on......Ukic ne bi nikad toliko igrao da nije presao u klub kod Repese.....pa si ga je covjek treniral za sebe......

Najveca greska nasih igraca je da sa 18 ili max 19 godina odu u inozemstvo trbuhom za kruhom i onda im se gubi svaki trag....ne razviju se dovoljno....ali dovoljno brzo nestanu sa kosarkaskih terena......
Slazem se da im treba odati pocast jer su ih starije kolege i seronje ostavili na cjedilu....
Vidi cijeli citat
Vidi cijeli citat
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 07.08.2007.
Poruka: 466
17. rujna 2007. u 13:51
A sutra ćeš te seronje dizati u nebesa ako se odazovu pozivu za reprezentaciju.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 14.09.2007.
Poruka: 19
17. rujna 2007. u 14:10
uvenuli grahu.....
uopce necu previse kometirati ovakvu glupost koju si napisao.....
ti svi koji su odbili igrati za drzavu....treba poslati u vojsku da daju svoj doprinos drzavi kad vec ne zele braniti boje drzave......a ne da cu ih uzdizati u nebesa.....mi to ovdje ne radimo.....sorry stari......
kit teller
kit teller
Mali dioničar
Pristupio: 18.09.2002.
Poruka: 6.425
17. rujna 2007. u 14:37
el.grecho je napisao/la:

Ma daj molim te....pa jel ti znas kako je Markota dosao u Cibonu???? Napisao je mail iz Svedske da je on visok i da voli kosarku i da bi on rado igrao u Ciboni.....a ako vec toliko branis Markotu.....sjeti se da je svojedobno Omerhodzic Damir igrao 2min i u Ciboni.....i da ni tamo nije puno pokazao....
Vidi cijeli citat
  Sjecam se i znam da je ovo bolje i odlucnije od vecine sto je uradio u Ciboni ( doduse nije tesko biti bolji od ocaja)
el.grecho je napisao/la:

Ima eksplozivnost i skocnost i to je sve sto tip ima.....a to sve privlaci skaute .....i onda tako mladi i nesikusni odlaze u NBA i griju klupu ili igraju u drugoj ligi ili su na listi odzljedjenih......a kakve price o tricama.....najbolji tricas??? 7 od 14 je imao sut za tricu.......a koliko je promasio otovrenih suteva.....
Vidi cijeli citat
Evo, kad govorim o nase jedine dvije pobjede koje su nas dovele do cetvrtfinnala, on je u njima promasio samo jedan sut. Da li je bio otvoren ne mogu se sjetit... Cak i nakon katastrofe protiv Litve, suterske statistike mu nisu lose ( 2 >50%, 3>33%)
 
el.grecho je napisao/la:

napravio osobonih...izguboi lopti....dozovolio koseva u obrani...skokova preko njega........
Vidi cijeli citat
 
Evo, kad govorim o nase jedine dvije pobjede koje su nas dovele do cetvrtfinala, on je u njima promasio samo jedan sut. Da li je bio otvoren ne mogu se sjetitLOL... Cak i nakon katastrofe protiv Litve, suterske statistike mu nisu lose ( 2 >50%, 3>33%) i iznad su prosjeka reprezentacije.
Jedini u nasoj reprezentaciji ima vise osvojenih od izgubljenih
Ovo koliko je skokova preko njega, tesko je mjerit i nitko to ne moze reci. Ja ne bi rekao da je bio ispod prosjeka repke, a za obranu sam siguran da je dobro odigrao u nekim utakmicama - osobito Spanjolska.
Naravno nije on tako bajan, al njemu, Roku i Banicu - pored Baraca trojici najmladjih treba dati jos vremena.
 
 

el.grecho je napisao/la:

Najveca greska nasih igraca je da sa 18 ili max 19 godina odu u inozemstvo trbuhom za kruhom i onda im se gubi svaki trag....ne razviju se dovoljno....ali dovoljno brzo nestanu sa kosarkaskih terena......
Slazem se da im treba odati pocast jer su ih starije kolege i seronje ostavili na cjedilu.....
Vidi cijeli citat
  S ovim se potpuno slazem
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 14.09.2007.
Poruka: 19
17. rujna 2007. u 14:51
ma kuzimo se mi......malo drugacije razmisljamo...ali se kuzimo......
TomicRulesNLB
TomicRulesNLB
Potencijal za velika djela
Pristupio: 26.09.2006.
Poruka: 2.182
17. rujna 2007. u 16:27
ni mene nisu zadovoljili.. srecom kad one ne uspiju imam zenu pa mi ona tu malo pomogne...
HKS = Grupa TNT
Radic = Broj 1
poen
poen
Mali dioničar
Pristupio: 30.06.2004.
Poruka: 5.212
17. rujna 2007. u 16:27
kit teller
 
Markota se moze gledat i ovako. Unatoc tome sto je igarao 2 minute po utakmici u NBA, znacajno lose je odigrao samo dvije utakmice Latviju i Litvu. Do Litve je bio nas najbolji tricas, a u dvije utakmice koje su nas dovele do cetvrtfinala je bio odlican(s obzirom na minutazu) . Steta sto nije otisao u neki tim s nekim trenerom koji je poznat po radu s mladima. Npr Cibonu. (Joke je dobro trenirao Baraca). [/QUOTE je napisao/la:
 
To ne stoji u svezi Vrankovića. On je Baraća trenirao sve skupa zadnja tri mjeseca prošle sezone, a Barač igra odlično od početka sezone. Čak je igrao i puno puno bolje ranije nego za vrijeme Vrankovića. Uostalom pričalo se da Barać neće u Cibonu baš radi Vrankovića.  Inače Vranković  je trener baš od tada od kad to postao u Širokom (početkom ožujka 2007.). Nije ni imao vremena da se iskaže kao neki veliki stručnjak za napredak mladih. Tek ćemo vidjeti hoće li to pokazati u Ciboni. Ne vjerujem jer tamo nemaju vremena razvijati mlade na uštrb rezultata.
  • Najnovije
  • Najčitanije