Reprezentacija Srbije

BeerHunter
BeerHunter
Dokazano ovisan
Pristupio: 22.12.2005.
Poruka: 12.748
30. siječnja 2008. u 20:14

Kada se tek bio otisnuo preko Bare, Sasha je bio jako korektan prema svima. Okruyenju, saveyu, novinarima. Vremenom se sve to promijenilo, pa je cak kada je bio u CG ignorisao telefonske pozive ama bash svih medija, iako sam svojevremeno sa njim radio dva intervjua. Mnogi su bili iznenadjeni njegovim ponashanjem i tada je svima postalo jasno da je surovi profesionalizam utisao na njega. Kada je izabrao da "igra" za Srbiju, na ovoj istoj temi sam rekao da mi je ta odluka sasvim na mjestu, ali da ne vjerujem da ce igrati precesto za bilo koga sem za klub. Ali sacekajmo, mozda je ovako odlucio jer mora da pauzira dva mjeseca i ceka ga tezi oporavak. Pitanje je i koliko vam treba u takvom stanju.

Boli li tebe glava uveche, mene prskava....
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.01.2005.
Poruka: 6.676
30. siječnja 2008. u 20:34
Ko neće bez njega se može i mora...i netreba nikoga moliti.
To je greška koja se ponavlja već 5-6 godina nadam se da je Ivković mudriji(što sigurno jeste)...malo je on po SAD-u opipao teren da vidi na koga može da računa..da se kasnije ne priča kako nije zvao ovog ili onog.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 21.11.2004.
Poruka: 3.912
30. siječnja 2008. u 21:02
Citam na B 92 komentare tipa koji ce nam k..., ne trebajku nam crnogorci isl...

Pa to bi bilo isto kako kad bismo rekli ne trebaju nam bosanci ili ne trebaju nam svajcarci(kuzmanovic) isl. sto bi rekao seselj, mozes se roditi i u avionu, ako si srbin onda srbin. dakle ne treba ga pljuvati, ima vremena da promeni misljenje. mi ove godine svakako ne igramo nikako takmicenje.

Ali mislim a bi trebalo da se donese uredba, ako neki igrac iz neopravdanih razloga ne igra za nacionalni tim onda ne bi mogao da igra u tom olimpijskom ciklusu zakljucno sa OI. Onda ponovo iz pocetka... Druge nema. Ne moze niko da zove Perovica koji glasno kaze NBA mi je ispred reprezentacije! Daj se majku mu bar malo potrudi da izmislis bilo kakav razlog. dakle Kosta bi mi prvi bio na spisku za nepozivanje u narednom olimp. ciklusu. (iskreno se nadam da cemo imati i bolje igrace od njega)
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.01.2005.
Poruka: 6.676
30. siječnja 2008. u 23:20
Ponjavic je napisao/la:
Citam na B 92 komentare tipa koji ce nam k..., ne trebajku nam crnogorci isl...

Pa to bi bilo isto kako kad bismo rekli ne trebaju nam bosanci ili ne trebaju nam svajcarci(kuzmanovic) isl. sto bi rekao seselj, mozes se roditi i u avionu, ako si srbin onda srbin. dakle ne treba ga pljuvati, ima vremena da promeni misljenje. mi ove godine svakako ne igramo nikako takmicenje.

Ali mislim a bi trebalo da se donese uredba, ako neki igrac iz neopravdanih razloga ne igra za nacionalni tim onda ne bi mogao da igra u tom olimpijskom ciklusu zakljucno sa OI. Onda ponovo iz pocetka... Druge nema. Ne moze niko da zove Perovica koji glasno kaze NBA mi je ispred reprezentacije! Daj se majku mu bar malo potrudi da izmislis bilo kakav razlog. dakle Kosta bi mi prvi bio na spisku za nepozivanje u narednom olimp. ciklusu. (iskreno se nadam da cemo imati i bolje igrace od njega)
Vidi cijeli citat


Ponjava komentare sa b92 ne treba čitati jer pored normalnih ljudi ima takvih budala koji ne znaju da iza BG-a i dalje postoji svet a da ako neko nije rođen u Srbiji automacki ne može biti Srbin itd..

Ovo za Pavlovića..treba prvo čuti njegovo mišljenje jer je to izjava od njegova oca...ako neće hvala i zbogom...i kraj a ne moljakati i izmišljati razno razne razloge...tipa ne može sada...itd..


Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 07.08.2007.
Poruka: 466
31. siječnja 2008. u 09:56
Ivković je krenuo staim putem.Prvo:Kaže da u Americi neće tražiti ni od jednog  igrača da se opredijeli da li će igrati ili ne za reprezentaciju.Međutim kada se vratio kaže da je obavio razgovore sa igračima ko hoće a ko neće.
Drugo:Stojaković.Ništa novo u odnosu na prethodne godine.Eto ja hoću ali ne mogu a malo i neću...Njega jednostavno treba zaboraviti.
Treće:Pavlović.Ko zna šta je sve tu upetljano,ali otprilike će ići ovako:Ivković će ga moliti ali on neće pristati.Znači opet moljaknje.
Četvrto:Jarih hoće.A svako živ zna da on i Rakočević nemogu i neće zajedno.A Rakočević je ipak korisniji za reprezentaciju.Znači Jarić je prošlost.
Peto:Krstić je lopuža neopjevana.On u načelu hoće ali će na ljeto i ovo i buduća da se pravda rehabilitacijom,novim ugovorom itd
Šesto:Nije se susreo sa Radmanovićem i Kostom.Pa koji moj je uopšte išao a da prethodno nije stupio u kontakt s njima.
Ovdje se može vidjeti i neodgovornost Saveza.Crnogorci su drpili Pekovića koji jeste iz Crne Gore ali je košarkaš postao u Srbiji.Golubovića koji ima samo vezu sa CG  po porijeklu.Mijatovića koji je Srbin sa Romanije.Sada hoću neću Pavlovića.Ima tu još primjera ali ne znam da li su oni tako sposobni a ovi nesposobni ili je možda mala sabotaža od strane Kapičića kojem srce isto kuca za CG.
U SVAKOM SLUČAJU DA SU ON I BOJIĆ I JOŠ NEKI NESPOSOBNI I DA TREBA DA PODNESU OSTAVKE TO STOJI.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 09.11.2005.
Poruka: 147
31. siječnja 2008. u 13:26
@Pasuljusahanu
 
Za neke stvari nisi u pravu..Ivkovic je juce na konferenciji za novinare rekao da nikoga nije pitao da se izjasni za da ili ne, vec su mahom to oni sami rekli.Konkretno, Pavlovicev cale je odmah rekao da njegov sin verovatno nece igrati za reprezentaciju jer je razocaran..
Meni se svidja Ivkovicev pomirljiv ton.Sadasnja situacija u nasoj kosarci je posledica mnogih stvari, ne samo neodazivanja kosarkasa.Kada stvari krenu na lose treba biti taktican sto ljudi iz saveza ponekad nisu bili..Treba uspostaviti hijerarhiju,da se zna ko je ko u ekipi!Ko sme da kasni na pripreme, a ko ne.Ko sme da trazi slobodno leto i u kom trenutku.Da se ne desi da igrac pred OI kaze da je umoran i da nece doci.Zato je tu selektor koji sve te stvari treba da koordinira, u koga igraci treba da imaju poverenja.
U svetu u kome se sve vrti oko novca,tesko je odupreti se cinjenici da za nekih 7,8 godina profesionalnog bavljenja sportom mozes materijalno da obezbedis celu svoju porodicu..Neki momci se u toj trci za zelembacima izgube..Ali da li to zanci da treba dici ruke od onih koji su  ovde kosarkaski prohodali?
Milicic je pravio svakakve gluposti, ali sa tom momku treba pomoci, u godinam koje dolaze on moze puno da da,Krstic isto!
Sa Pavlovicem treba pokusati..
Jaric i Stojakovic su vec zasluzni igraci reprezentacije i za njih je trebalo imati malo vise sluha, svidjali se oni nama ili ne..Stojakovic je igrac kome ova zemlja ralno nista nije dala, ziveo je ovde 2,3 godine i otisao u Grcku uz debelo obestecenje!Zaboravljamo da je 99 igrao povredjen, da je u Sidneju bio polupovredjen, da je 01 i 02 uz Bodirogu bio najzasluzni za dva zlata, da je Svedskoj igrao kada to neki losiji od njega nisu hteli.I onda 2004 ne dobija produzen odmor i ne biva uvrscen u ekipu..
Jednostavno, ne verujem da oni bas uopste ne zele da igraju za svoju zemlju!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 07.08.2007.
Poruka: 466
31. siječnja 2008. u 15:42
Pusti šta je bilo.Sad su neki novi ljudi u Savezu,novi selektor pa ne znam šta im još treba.Bilo kako bilo,Stojaković će još malo zavlačiti i onda reći da ne može.Jarić će prihvatiti ali će zbog toga odbiti Rakočević.Radmanović , ni u ludilu.Krstić:"Pa eto treba da se pripremi,oporavim potpišem ugovor ali neke od narednih godina,hoću sigurno."
Kosta će morati da igra ljetnu ligu narednih 4-5 godina.Jednostavno te ljude treba zaboraviti,osim Miličića.
Ne znam kako možeš da napišeš onakve stvari i to na ovom sajtu.Tim prije što na udarnoj strani ovog sajta štiji izjava onog hrvatskog rukometnog kapitena.Ja sam se naježio kad sam to pročitao.Ali to za srpske košarkaše ne važi.Njima je sve drugo važnije od reprezentacije.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.06.2003.
Poruka: 16.042
31. siječnja 2008. u 16:04
iz nba jedino milicica i krstica zvat. eventualno pavlovica ali bez velikog moljakanja.ako zeli da igra ok,ako ne isto ok.ima covjek svoje razloge i samo ce njega kasnije boljet ako se pokaze da su glupi.
stojakovica i jarica zaboraviti i zahvaliti im.ovaj prvi ne zeli da igra i to treba prihvatit bez velike ljutnje.vise je on dao ovoj zemlji nego ona njemu.uostalom on bi bio najveca zvezda a igrac je koji nikako ne moze bit vodja.kao i jaric uostalom.na jaricevoj poziciji imamo teodosica,kao i vujanica koji se pomalo oporavlja izgleda.i igraju u evropi i moci c e igrat kvalifikacije bez problema.
uz njih i rakocevica jedan sasvim solidan potencijal na bekovskoj poziciji. tu su jos dragicevic,velickovic,erceg,labovic,stimac,macvan od visokih igraca.
tanki smo na pozicijama beka i krila ali valjda od stojacica,katnica,jeremica,dragovica,keselja ispadnu bar dva dobra igraca koja mogu sutnut uz vanka i valjda cvetkovic malo ustali formu.ove godine igra sareno poprilicno.
ekipa koja 2009 moze ici na medalju.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 09.11.2005.
Poruka: 147
31. siječnja 2008. u 16:29
Ja sam prvi koji je pljunuo na sve njih kada su odbili poziv!Slazem se i da neki ne zasluzuju drugu sansu, nisi me razumeo sta sam hteo da kazem!Sustina je da je Ivkovic poceo na dobar nacin da prica sa reprezentativcima (potencijalnim), i da on prvi nece prihvatiti da ga neki mlitavi Kosta maze pricama "mozda sledece godine", i da ga Radmanovic ucenjuje da ce igrati ako mu ispostuju frizuru!On upravo zeli da svojim pristupom, najpre moralno (a u tome je slazes se nas problem) obaveze momke da ucestvuju u narednom olimpijskom ciklusu!Da rec pocne nesto da znaci!Nama je neophodan rez,ali pitanje je da li krenemo bukvalno od nule (sto se u mnogo primera pokazalo kao lose) ili da iskoristimo nesto sto vec imamo (Krstica,Milicica i jos ponekog)!
I ubedjen sam da ce svako ko se bez valjanog razloga ne pojavi u kvalifikacijama za Poljsku,biti zauvek izbrisan iz Ivkovicevog teftera!
 
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.06.2003.
Poruka: 16.042
31. siječnja 2008. u 16:58
novace uz svui najbolju volju ne vidim u cemu se ne slazemo,ako si mislio na mene ovo da te nisam razumeo:).
ma nikog ja od njih ne pljuvam jer ne znam tacno u cemu je problem,a imam previse godina da bih nekoga pausalno omalovazavao i vredjao zbog toga sto ne igra za repku.
krstica i milicica se nikako ne treba odreci. ja sam siguran da cemo na evropskom 2009 biti kandidati za medalju i bez nba igraca osim ove dvojice.
  • Najnovije
  • Najčitanije