Spisak igrača SiCg!

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 19.09.2002.
Poruka: 1.447
27. lipnja 2003. u 20:33
[QUOTE] Imam utisak da bi on hteo da igra, ali da ga mnogi nagovaraju da se odmori.
Vidi cijeli citat

mislim da ti je pogresan utisak, svi znamo ko je i sta je Bodiroga i kakav je njegov znacaj i pristup reprezentaciji..i ako covjek misli da bi trebao da se posteno odmori (i na miru ozeni)ovo ljeto, na to mu netreba gledati sa sumnjicavim pogledima.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 19.09.2002.
Poruka: 1.447
27. lipnja 2003. u 20:39
[QUOTE]Bice tesko. Zavisi sve od toga ko ce u kojem sastavu doci. Nemci, Francuzi, Spanci, Italijani...svi su dobri...
Vidi cijeli citat

naravno, pa ne mislis valjda da smo mi nesto extra posebno, neki marsovci?..trenutno smo najbolji, ali lopta je okrugla i jednaka za sve..a da se kosarka igra svugdje i da napreduje govore i rezultati sa Ind2002.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 15.06.2003.
Poruka: 1.513
27. lipnja 2003. u 23:10
ma naravno. Bodiroga je zaduzio sve svojim igrama do sada. I do kraja zivota je naj. Ali ipak koliko vidim jos uvek se dvoumi, odnosno nije saopstio svoju odluku . To otezanje naravno izaziva mnogo pitanja.
A sto se tice marsovaca, pa nismo ali svi ocekuju jos jedno lagano zlato. Slazem se da nece biti lako,
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.09.2002.
Poruka: 8.488
28. lipnja 2003. u 00:13
btw,ja mislim da je onaj vas vujosevic u pravu sto se tice njegovog komentara o neodazivanju milicica.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 02.02.2003.
Poruka: 431
28. lipnja 2003. u 04:47
Imate jeb,enu ekipu,vi se netrebate brinut ko ce igrat i na kojim pozicijama nego mozete se lagano uigravat,po meni nebi trebali raspravljat zasto nije pozvao toga ili onoga igraca,nego taktiku i pripreme!!
Kod nas normalno uvijek problemi,mi nit neznamo ko ce opce ici na Ep.Centra uopce pravog nemamo i svi se nadamo kad bi ovi malo stariji pristali,je,biga mi imamo previse igraca koji misle da su profesionalci i prave se vazni a trening i tezak put karijere proci ni u mislima.Nasa nada lezi u treneru spahiji i da on to timski poslozi!!
kako to nitko nezna
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 21.10.2002.
Poruka: 248
28. lipnja 2003. u 07:33
Sto se tice Milicica, Vujosevic je nacelno u pravu ali trebao je to reci biranijim recima.

Da, istina je da letnje obaveze NBA lige i klinacka alavost na istu stvaraju probleme za evropsku kosarku ali glupo je reci nesto u stilu "ovi novi klinci nemaju odnos prema reprezentaciji kao Kica, Moka, Cosic, Bodiroga itd, itd" jer ti igraci nisu bili okruzeni tolikim parama, ocekivanjima, menadzerima, cimanjem i ostalim ***arijama vec u 18. godini. Sve te to izmori, iscrpi i dekoncentrise coveka (posebno nekog ko ima 1, a pripreme reprezentacije definitivno nisu piknik u parku i tu ne treba ni dolaziti ako nisi 100% spreman i mentalno i fizicki. Mnogo je jednostavnije i manje naporno bilo biti kosarkaski 18-godisnji wunderkind pre 15-20 godina nego danas. Igralo se manje utakmica, manje je love bilo u opticaju i pritisak i paznja javnosti nisu bili ovoliki. Ranije kad je nasa reprezentacija donosila trofeje sa SP i EP na doceku im se pojavljivalo 3000-4000 ljudi a danas 100,000-200,000. Sve je podignuto na visi nivo. Vremena su se jednostavno promenila i tu je Milicic najmanje kriv.

Opet, definitivno zvuci glupo i prepotentno kad jedan nedokazani 18-godisnji balavac kaze NE reprezentaciji svetskog i evropskog prvaka. Ali j.ebiga..... mozda se zato Vujosevic trebao sastati sa Darkom pre sastavljanja sireg spiska tako da ovaj ne bi morao ni da ga odbije jer ne bi bio ni stavljen. Ali Vujosevic je sigurno kontao "ko je on da mu ja idem na noge pre sastavljanja spiska, nije on Bodiroga".

Ovo je po meni jedna od onih situacija gde su i jedan i drugi jednako u pravu tj. jednako u krivu.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 19.09.2002.
Poruka: 1.447
28. lipnja 2003. u 13:01
sto se tice Vujosevicevog odgovara prema odluci Milicica je totalno u pravu.
mislim, mozemo mi sad pricati kako za Milicica ima vremena, kao nije ni izgradjen centar, kako ima obaveze u NBA ,ali poziv za reprezentaciju, u ovom slucaju, se NE odbija, pogotovo NE u tim godinama!
slazem se sa tobom Zvonko, u vezi tog pritiska i promjena u odnosu na prije, ali ako znamo da se jedan Bodiroga, koji od svih najvise zasluzuje da se odmori, koji se nije stedio niti gledao to kao rizik na profesinalne obaveze, uvijek medju prvim odazivao selektoru na mucnim i teskim pripremama, onda je ovaj gest Milicica u najblazoj varijanti .nepostovanje i losa kultura,odgoj.
eto i Cabarkapa ima obaveze od sljedece sezone u Phoenix-u, mozda i Pavlovic u Uttah-i.. i vjerovatno je da ce neki od ove dvojice i manje minutaze imati nego sto bi Milicic imao, ali dolaze, i to bez razmisljanja!
Rebraca je poceo sa nesto slicnim ponasanjem,i evo sad se vise ne racuna na njega, nema ga,Radmanovic isto..i sad jos Milicic..eej, bre..pa sta su ova dvojica toliko zaduzili reprezentaciju da se mogu ovako ponasati i odlucivati sami kad ce igrati a kad nece..disciplina i postovanje je osovina uspijeha, i svaki pojedinac koji se ne pridrzava toga,ma kakav kvalitet imao, pravi veliku destrukciju i stetu osnovnoj koncepciji reprezentacije.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 15.06.2003.
Poruka: 1.513
28. lipnja 2003. u 13:43
dodao bih samo nesto. Nisam siguran ali mislim da je Vujosevic najavaio da ce ove pripreme i ovo prvenstvo posluziti za odabir mladjih igraca za sledece Olimpijske u Atini 2004. Ako je to tacno mislim da je onda Milicic napravio duplu gresku
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 24.12.2002.
Poruka: 672
28. lipnja 2003. u 15:11
mislim da vujoshevic pravi ogromnu greshku... odricanje u buducnosti mozda najboljeg nasheg igracha je stvarno glupo potez

ne mozete da ochekujete da zrtvuje svoju nba karijeru da bi sedeo na klupi ili brisan sa spiska posle mesec i po priprema... on jednostavno nema kada da igra za reprezentaciju, shta je tu tako nejasno?
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.09.2002.
Poruka: 8.488
28. lipnja 2003. u 17:40
meni nije jasno kako mu reprezentativne pripreme stetu karijeri,on ce tamo imati jace treninge i jace pripremne utakmice nego u onoj ljetnoj ligi.i ako bude bude zbrisan sa popisa onda jos uvijek pun ku#ac vrimena pripreme u svom novom klubu.necete se ga ni u buducnosti nagledati u reprezentacij (ako bude samo pola tako dobar kao sto za njega kazu),tako mi se barem cini.
  • Najnovije
  • Najčitanije