Sukob FIBE I ULEBA

123
...
101112
...
363738
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.07.2011.
Poruka: 4.341
18. travnja 2016. u 16:01
el_pistolero je napisao/la:
pleniglacial je napisao/la:
Iako i u FIBA-i sjede nesposobni kreteni dajem im podršku u sukobu s ULEB-om.
Toj elitističkoj skupini se mora stati na kraj dok nisu uništili košarku u Europi.
Zadar i Cedevita bi trebali odmah biti izbačeni iz A-1 HKL pa nek' si igraju šABAn ligu i Eurocup. Ali to će moći samo slijedeće sezone, jer ne znam kako misle izboriti nastup u ABA ligi (i onda preko nje Eurokup ili Euroligu) u sezoni 2017/18.kada se u nju može samo preko PH.
Vidi cijeli citat



Lovica čuda radi, nemojmo biti naivni. Cedevita i Zadar računaju na pozivnice, a 99 % će ih dobiti iz poznatih razloga. Jebiga, ABA liga isto gubi bez njih. Ili misliš da će pored njih dobiti pozivnice Tajfun, Sutjeska, Levski?

Vidi cijeli citat


Cedevita će ju sigurno dobiti ali jesi siguran za Zadar? Klub koji zadnjih 10 godina nema nikakav rezultat u ABA ligi? Kome je to KK Zadar mamac u zadnjih 10 godina? Nikome. Pa oni kada doma igraju u Višnjiku čak ne napune dvoranu-dakle ni za TV nisu isplativi. Protiv Zvezde je bilo 5000 ljudi u dvorani koja prima 8500. A protiv ostalih klubova prosjek posjećenosti je 1000! Kome je Zadar zanimljiv?
Ponavljam....razumijem cedevitu, jer je to umjetni klub, bogataška igračka kao efes, darusafaka, bayern i slični ali logika Zadra da podržava ULEB mi nije jasna.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 31.05.2015.
Poruka: 2.002
18. travnja 2016. u 16:02
A-team je napisao/la:
Aha, znači ako ja iskoristim ovu debilnu analogiju od Ace. onda u ratu Amerikanaca i Rusa, Amerikanci kažu "nama" Albancima možete s nama, ali ako nećete baš nas briga. Dok Rusi kažu ili ćete s nama ili ćemo vas izbombardirati, ali Amerikance nećemo dirati.

I mi bi trebali biti za Ruse (FIBA) u tom slučaju?
Vidi cijeli citat




Bas tako.. Debilni Aco i njegove izjave.. Ono .. Zamisli on ce tuzit Abu a klub je clan od njenog osnutka..

Neznam kako netko uopce moze stati na stranu Fibe(aj bar je rekao istinu vece pare nude) nakon toliko godina drkanja k i nebrige za kosarku..
Nije ULEB nastao sam od sebe.. Zasto sto je sve bilo bajno i sjajno..

Nece dirati Euroligu ????? Zasto? Zato sto im mogu popusit kiki..


A sto se tice Vitamina i KKZD a nek nas izbace,konacno ce Cibona docekat ponovo 90'- te..
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 31.05.2015.
Poruka: 2.002
18. travnja 2016. u 16:06
pleniglacial je napisao/la:
el_pistolero je napisao/la:
pleniglacial je napisao/la:
Iako i u FIBA-i sjede nesposobni kreteni dajem im podršku u sukobu s ULEB-om.
Toj elitističkoj skupini se mora stati na kraj dok nisu uništili košarku u Europi.
Zadar i Cedevita bi trebali odmah biti izbačeni iz A-1 HKL pa nek' si igraju šABAn ligu i Eurocup. Ali to će moći samo slijedeće sezone, jer ne znam kako misle izboriti nastup u ABA ligi (i onda preko nje Eurokup ili Euroligu) u sezoni 2017/18.kada se u nju može samo preko PH.
Vidi cijeli citat



Lovica čuda radi, nemojmo biti naivni. Cedevita i Zadar računaju na pozivnice, a 99 % će ih dobiti iz poznatih razloga. Jebiga, ABA liga isto gubi bez njih. Ili misliš da će pored njih dobiti pozivnice Tajfun, Sutjeska, Levski?

Vidi cijeli citat


Cedevita će ju sigurno dobiti ali jesi siguran za Zadar? Klub koji zadnjih 10 godina nema nikakav rezultat u ABA ligi? Kome je to KK Zadar mamac u zadnjih 10 godina? Nikome. Pa oni kada doma igraju u Višnjiku čak ne napune dvoranu-dakle ni za TV nisu isplativi. Protiv Zvezde je bilo 5000 ljudi u dvorani koja prima 8500. A protiv ostalih klubova prosjek posjećenosti je 1000! Kome je Zadar zanimljiv?
Ponavljam....razumijem cedevitu, jer je to umjetni klub, bogataška igračka kao efes, darusafaka, bayern i slični ali logika Zadra da podržava ULEB mi nije jasna.
Vidi cijeli citat




1000 ljudi.. Kakve gluposti ti decko pises .. Nijedna utakmica zadra ove sezone nije bila ispod 2.000ljudi(mozda samo tajfun)..

Pogledaj statistiku posjecenost klubova tijekom Aba sezone.. Tek onda pisi gluposti..
Usput da znas koliko Bayern malo i racionalno ulaze u kosarku nebi ga svrstao u ovu grupu poput darussafake,efesa i cedevite..

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.07.2011.
Poruka: 4.341
18. travnja 2016. u 16:28
Je, je, pričaj ti bajke o posjećenosti zadra...gledao sam ja nekoliko utakmica zadra i ako je u dvorani bilo 500 ljudi puno sam rekao. Prosjek je 1000 ljudi (ako izuzmemo tekmu sa Zvezdom).
Bayern godišnje ulaže 3X više od cedevite-točnije 12 milijuna eura. Za klub iz velikog i bogatog grada kao što je Minhen to je malo i racionalno, slažem se.

http://www.abendzeitung-muenchen.de/inhalt.fc-bayern-basketball-45-millionen-etat-wie-moskau-wuenscht-euch-was.9ecd6bfa-38d0-445d-89b9-852186cbfc4f.html
[uredio pleniglacial - 18. travnja 2016. u 16:33]
Frankopan
Frankopan
Dokazano ovisan
Pristupio: 01.05.2007.
Poruka: 14.434
18. travnja 2016. u 16:33
pleniglacial je napisao/la:
Cedevita će ju sigurno dobiti ali jesi siguran za Zadar? Klub koji zadnjih 10 godina nema nikakav rezultat u ABA ligi? Kome je to KK Zadar mamac u zadnjih 10 godina? Nikome. Pa oni kada doma igraju u Višnjiku čak ne napune dvoranu-dakle ni za TV nisu isplativi. Protiv Zvezde je bilo 5000 ljudi u dvorani koja prima 8500. A protiv ostalih klubova prosjek posjećenosti je 1000! Kome je Zadar zanimljiv?
Ponavljam....razumijem cedevitu, jer je to umjetni klub, bogataška igračka kao efes, darusafaka, bayern i slični ali logika Zadra da podržava ULEB mi nije jasna.
Vidi cijeli citat


A koji je to klub privlačniji od Zadra? Szolnok? Sutjeska? Kvarner? Koji klub ima više gledatelja u sezoni od Zadra? Osječki sokol? Gorica? Levski?
Nije Zadar ništa ekstra, al u regionalnoj konkurenciji je još uvijek neko ime. Makar i samo ime.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.07.2011.
Poruka: 4.341
18. travnja 2016. u 16:36
Frankopan je napisao/la:
pleniglacial je napisao/la:
Cedevita će ju sigurno dobiti ali jesi siguran za Zadar? Klub koji zadnjih 10 godina nema nikakav rezultat u ABA ligi? Kome je to KK Zadar mamac u zadnjih 10 godina? Nikome. Pa oni kada doma igraju u Višnjiku čak ne napune dvoranu-dakle ni za TV nisu isplativi. Protiv Zvezde je bilo 5000 ljudi u dvorani koja prima 8500. A protiv ostalih klubova prosjek posjećenosti je 1000! Kome je Zadar zanimljiv?
Ponavljam....razumijem cedevitu, jer je to umjetni klub, bogataška igračka kao efes, darusafaka, bayern i slični ali logika Zadra da podržava ULEB mi nije jasna.
Vidi cijeli citat


A koji je to klub privlačniji od Zadra? Szolnok? Sutjeska? Kvarner? Koji klub ima više gledatelja u sezoni od Zadra? Osječki sokol? Gorica? Levski?
Nije Zadar ništa ekstra, al u regionalnoj konkurenciji je još uvijek neko ime. Makar i samo ime.
Vidi cijeli citat


Pa recimo MZT, Igokea i Sutjeska su imali veću posjećenost i mnogo žešću atmosferu od Zadra.
Ne znam zašto cinično spominješ kvarner i osijek, kada pozivnicu mogu dobiti Lukoil i recimo Bosna koji bi imali i puno gledalište i ništa lošije rezultate od Zadra.
[uredio pleniglacial - 18. travnja 2016. u 16:41]
Kajzer
Kajzer
Željan dokazivanja
Pristupio: 27.04.2009.
Poruka: 909
18. travnja 2016. u 16:42
Čitao sam malo komentare u Sloveniji i skoro svi su protiv FIBE. Možete vi pričati šta hoćete ali očito je, da je ovdje najbitniji faktor Cibona. U protivnom ne bi tako lako prihvatili ovu neligitimnu i idiotsku suspenziju.

Glavni problem je što ni FIBA ni ULEB zapravo ništa ne nude, neka potencialna mogućnost za EC svakih par godina ili drkanje s prvaci finske.
Mi smo sa kajze, otvorite špajze, jer ko ne pije, s kajzerice nije, naša doksa je samo napred loksa i mrtvi žive zbog lokomotive.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 31.05.2015.
Poruka: 2.002
18. travnja 2016. u 16:46
pleniglacial je napisao/la:
Je, je, pričaj ti bajke o posjećenosti zadra...gledao sam ja nekoliko utakmica zadra i ako je u dvorani bilo 500 ljudi puno sam rekao. Prosjek je 1000 ljudi (ako izuzmemo tekmu sa Zvezdom).
Bayern godišnje ulaže 3X više od cedevite-točnije 12 milijuna eura. Za klub iz velikog i bogatog grada kao što je Minhen to je malo i racionalno, slažem se.

http://www.abendzeitung-muenchen.de/inhalt.fc-bayern-basketball-45-millionen-etat-wie-moskau-wuenscht-euch-was.9ecd6bfa-38d0-445d-89b9-852186cbfc4f.html
Vidi cijeli citat



Ma nije bilo 100 ljudi u dvorani.. To su bile kartonske lutke.. Uspijeli su te cak i zavarat..

@ Frankopan .. I srbi lazu u korist nas... Citat: nisu imali posetu ispod 2.000 ljudi na utakmici su Partizan, Zadar i Sutjeska.

Al ovo svejedno nije tema..

Da remiziramo Fiba se sluzi prljavim trikovima,neznam ko kojoj osnovi HKS moze izbacit Cedevitu i Zadar iz lige,HKS radi u korist jednog zagrebackog kluba kao puno puta u povijesti..
[uredio Sukac - 18. travnja 2016. u 16:54]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 30.08.2011.
Poruka: 3.789
18. travnja 2016. u 17:18
Nema smisla sa kompleksasima raspravljati. Cibona i Kvarner su najveci faktori u europskoj kosarci.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.02.2010.
Poruka: 11.159
18. travnja 2016. u 18:57
slušam ovog šukera šta kaže na pressici... a on i dalje na istom...
pa daj odluči jeboga led... izaberi stranu više... koga god... ali odluči... vrijeme ide... da si ranije odlučio za fibu, možda bi i imao 2-3 kluba sigurno u ligi prvaka i još pokojeg u fiba kupu (ako bi uopće bilo zainteresiranih za to)... da si se ranije priklonio ulebu, možda bi ti (nekim čudom) dali jedan klub u eurokupu, barem neke kvalifikacije ili neki kurac...  ali uopće nije bitno što, tko i koliko... dajte se odlučite više kome ide podrška... ne možete sjediti na dvije stolice... mislim, možete... al onda imate ovo što imate... a to je da ćemo skakat od sreće ako će jedan klub ić direkt u ligu prvaka... a da s druge strane nemaš predstavnika u ulebu... i nijedna strana te neće previše blagonaklono gledat u godinama koje dolaze, što znači da niti neće ići prema boljem...
123
...
101112
...
363738