tekma za Drazena.....

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.09.2002.
Poruka: 3.012
19. lipnja 2003. u 00:25
kao prvo da vam javim: spahija je osvojio prvenstvo slovenije s krkom! cestitke

kao drugo: mislim da ce se uhvatiti za glavu kad vidi snimku vecerasnje utakmice stari-mladi
sto kazete, da posaljemo ove "djedice" u svedsku a? definitivno su dali lekciju mladjoj ekipi, koja uzgred budi receno ima karizme,sarma i duha negdje u rangu posusene rotkvice. totalno su bezlicna i blijeda momcad. rudari,reklo bi se.

"olimpijci" su usli u utakmicu totalno nabrijani da sam se zapanjio! dobili su na rutinu i ooooogromnu kvalitetu, meni je cak moram reci drago sto srebro iz barcelone jos uvijek tako sjaji i sto su potvrdili da je to bila jedna sjajna i neponovljiva generacija. zato dajmo mladima jos ovaj put benefit of a doubt, el moze?
nije sve tako crno. mamic i prka uopce nisu ulazili u igru,a nadajmo se da ce planinic nauciti nesta na ovim workout-ima po americi...ili se barem vratiti kuci s malo vise samopouzdanja nego sto ga je ponio sa sobom.
radja bi se definitivno trebo predomisliti u vezi svedske sto svi znamo da nece, ali ne mogu odoljeti a da to svaki put ne spomenem
popovic je pokazao da moze racunati samo na jedan lijepi izlet u skandinaviju jer ce,ako bude isao,vecinu vremena prosjediti na klupi (drugo ni ne zasluzuje). njemu treba jos jedna jaka sezona da izraste u onakvu kvalitetu kakvom ga neki vec sad smatraju.

stojica osisati, i moze u svedsku. dosta je napredovao od kad sam ga zadnji put gledao,izuzetno je borben na oba kraja parketa i mislim da ako se bude odlucivalo izmedju njega i bazdarica na dvici onda definitivno stojic. isto tako i na trojci u evtl "dvoboju" stojic-marcelic.
mula nekako po inerciji ima mjesto u nt-u. izmedju ostalog iz razloga sto nemamo bas puno rjesenja na playu. tko je jos toliko iskusan? ukic je jos jednom dokazao da je nas najveci talent u zadnjih sto godina (dobro ajde malo sam pretjerao...) ali preneiskusan je. bit ce vise koristi od njega u grckoj.
ovo tele sundov nije nikakav centar vec cista najcistija "dvica". a posto se na terenu vodi kao centar onda vam je sve jasno kolika je korist od njega. absolutely out. 'bemti, kad sam veceras vidio sundova pored nasih legendarnih 215+ divova (radja,vrankovic,arapovic.,..) htio sam se pojesti skuzivsi kolko se mladac sJebao i sta je moglo iz njega biti. ah zivote!
kasun napreduje,radi manje faulova i stalozeniji je, nije vise onako goropadan i nepromisljen. treba ga definitivno uzeti u obzir na petici,s tim da se vidi sto nudi bagaric.

e da,moram spomenuti i miljkovica! on nam je zalog za buducnost. mislim da sam ovo vec jednom rekao ali nije zgorega ponoviti - daj bog da iz njega postane ono sto je trebalo iz sesara.

dakle nakon svega vidjenog, vec prema dojmovima s ovog prvog okupljanja moze se napraviti lista s uzim krugom kandidata... ja sam malo crckao,krizao, precrtavao i potcrtavao i evo sto je ispalo:

1- mula, plnainic, popovic
2- giricek, bazdaric
3- mamic,marcelic,stojic
4- prkacin,zizic,i.perincic
5- kovacic,skelin,kasun,bagaric

i to je to. drugi mi ne padaju na pamet osim mozda miljkovica i NARAVNO vuje ako se uspije oporaviti, sto nije vjerojatno.
eh, sad, dalo bi se na taj spisak ubaciti i pokoje ime sa rostera "olimpijaca" veceras... medjutim nama trebaju igraci koju mogu odigrati sedam utakmica u deset dana jelda?
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.09.2002.
Poruka: 575
19. lipnja 2003. u 00:38
[QUOTE]eh, sad, dalo bi se na taj spisak ubaciti i pokoje ime sa rostera "olimpijaca"
Vidi cijeli citat

Ne znam da li sam možda pogrešno shvatio, ali Burić je poslije utakmice spomenuo da će pokušati nagovoriti neke od starijih da igraju za repku. Izgleda da Spahija ne odustaje od Rađe i Tabaka, iako je Rađa već odbacio svaku mogućnost da nastupi na EP. Ne znam kakva je stvar sa Tabakom, ali bi sa njim sigurno bili jači. Možda su im večeras pustili tekmu kako bi ih smekšali .
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.09.2002.
Poruka: 8.488
19. lipnja 2003. u 01:08
joj,uvik se najezim kada cujem "tabak u reprezentaciji".. ali ok,radje tabak nego sundov (ali ako moze niti jedan od njih).nadam se da ne misli na pozivanje mrsica.mrsic redovito ima dobar statisticki ucinak u svojim klubovima ali jednostavno nema dovoljno "muda" da bi dobro igrao u reprezentaciji.jedino bi htio vidjeti radju u repki,ali on sigurno nece na put.kao skorasnji predsjednik splita uopce nema govora da napusta klub za 8-9 tjedana.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 28.01.2003.
Poruka: 1.210
19. lipnja 2003. u 01:36
Ma cekaj jel ste vi malo popili ili sta?... Nitko nespominje junacku obranu zizica na radji... ja jos nisan vidija da ga je netko tako dobro cuvao u nasem prvenstvu...a jos plus toga dobra igre u napadu... Ukic imao je samo jedan promasen sut... Svidio mi se i Stojic... i jedna stvar koju treba debelom crtom podcrtati... Obrana Perasovica nad Giricekom... Svaka njemu cast al dok je peras bio u igri taj covik se nije naigrao... dapace pucao je dvije trice i falio cili obruc... U napadu pers je i dalje na razini barem mulaomerovica ako ne i vise... Inace mula me odusevio kojom rutinom pogadja trice... Pop je po meni isto dobro odigrao s obzirom da nemaju niti jedne uigrane akcije plejevi se nisu mogli pokozati... po meni je pop i dalje prvi play ma sto vi govorili... inace i ukic i pop i mula su tu negdi... bit ce borbe... Sundov no coment... zar je taj igrao... kasun.. nabrijani frajer koji misli da sve zna... stagnira odkad sam ga ja zadnji put gledao... Komazec... Fali itekako fizicke spreme...
Radja ispuca sve zivo i nezivo a kasun i pogotovo sundov pokraj njega su bili kada ih nema... Jedino ziza je nelose izgledao...
Jozo tabak... Ma tajcovik kada je presta trennirat kosarku negdje 92 igra isto kao i tad...
Franjo arapovic... Svaka cast coviku da je sve od sebe da se utakmica napravi spektaklom...
Najvece poajcanje za nasu repku su peras i dino... ostali teksko...
Svakako voditi ukica on moze samo pozitivnosti donjeti u nasoj igri i povesti momcad moram priznat da zna motivirat... ono sto se nije vidjelo na tv-u... Ukic i popovic su sve zivo komentirali na klupi... dok su se prka i mamic uglavnom zezali sa publikom... Prka nakoon poluvremena dilija vodu...Dakle iz repke ispada sundov... Ostali polozili ispit... kasun jedan veliki minus...
I sta sam primjetio stvarno su ekipa izvan terena... Maic i prka ce sigurno pomoc... Bazdaric takodjer i planinic nadam se kovacic takodjer... Vujo ozdravi trebas nam...
I jos nesto...
Trener godine u hrvatskoj ma i desetljeca je sigurno pero skansi... Stvarno nema boljeg... Trenutno po meni najbolji u hr! tesko da ce ga itko moci prestici po njegovoj disciplini i nacinu igre... Ja bi njega posla u svedsku za prvog savjetnika repke...
Covik zna i tocka...

Zivili!!!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.05.2003.
Poruka: 106
19. lipnja 2003. u 02:07
Prvo želim još jednom pljunut na nedolazak Kukoča.....Eto, učinjeno.
A što se naše repke tiče, nije me puno iznenadilo.Dobro osim Stojićeve frizure...ne ošiša li se šišati će ga Prka u Švedskoj.
Mula je sigurno prvi play, Pop se nije baš proslavio, a vidilo se daje čovik dobio malo bojice,malo more,kupanje i ne možeš više ni dva slobodna spojiti...al vratit će on formu.Ukić je stvarno talent kakvog dugo nismo imali.Stojić mi se također dopao,Peras mu dosta pomaže. Također Žižić i Kasun, iako sumljam da će oba moći na EP. Šundov?? Veće rupe nisam vidio od Mandevilla koji je igrao jednu sezonu u Zadru, i kojem je UO zabranio igranje domaćih utakmica jer previše iritira publiku). Dobro nije Bruno tako loš, ali nije ni za repku. I još nešto, slažem se sa Bukijem, kad netko spomene Tabaka u repki odmah pretrnem od straha.
Uglavnom, slažem se sa timom kojeg je Hrvoje napisao, možda jedna ili dvije promjene i to je ekipa koja treba u Švedsku. Naravno treba proći sve pripreme,sigurno će netko još iskočiti, nadam se da neće više ozljede, i da ćemo imat pravi tim.Koji je njihov maximum, e to je druga priča...
Pozdrav!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.05.2003.
Poruka: 106
19. lipnja 2003. u 02:11
Buki još jednom da se složim s tobom.To sto si napisao za Mršića, uzeo si mi riječ iz usta.Mislim da je to najprecjeniji naš igrač.Stavlja on rutinerski, ali kad je gusto...ne viđa se često!!
Eh da,jedina lošija frizura od Stojićeve je od Marcelića
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.09.2002.
Poruka: 8.488
19. lipnja 2003. u 02:21
kasun na parketu ponekad djeluje bahat i pomalo prepotentan ali to je samo vanjski utisak.bio je omiljen medju svojim suigracima zbog dobrote i mirnoce.zvuci cudno,ali na parketu zna biti bestija ali izvan dvorane je miran ko mlado janje.njegov (sada bivsi) trener pretjeriva kada mu porice allstar buducnost,ali bez ove dvogodisnje igracke pauze on bi zasigurno bio na putu da jednog dana bude medju najboljim centrima nba.ovako ce mu biti tesko potpuno nadoknaditi zaostatak.on ima gotovo savrsene fizicke predispozicije,posjeduju brzinu,masu i visinu uz to ima mekanu ruku i dobru igru pod kosem.prvenstveno zbog kasuna zelim radju u repki,samo da njemu bude "father figure" i da ga usmjeri u pravi pravac.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.09.2002.
Poruka: 3.012
19. lipnja 2003. u 03:44
meni se kasun uopce nije cinio bahat. stavise na terenu je sutio i radio, da tako kazem. geovanni ga je tu malo oprao,kao "nabrijani frajer" i to. jeste da izgleda opako ali nije me previse iznervirao. dobar je u skoku narocito ofanzivnom, zaista dobro igra pod kosem i ima meku ruku (par puta sam mislio da je zizic pokupio otpadak i lijepo ga ho-roknuo unutra,kad tamo kasun)
jedino sto mi se ne svidja kod njega,i to stvarno ne svidja,je igra u obrani. ne znam kako inace ali sinoc se bas nije proslavio. pamtim da ga je tabak par puta okrenuo kao smrkavca iako treba reci da su suci dosta toga tolerirali legendama

inace na serbiancafeu su zlobni jezici kasuna vec proglasili novim vardom ali ja mislim da je on za vardu doktor
ne ozbiljno, vidi se da ima potencijala samo mi se cini da nema jasan fokus kamo ide,ne napreduje kako bi trebao. bas kao sto bukovcan kaze treba mu netko da ga usmjeri. mada mi je izgledao igracki daleko zreliji nego zadnji put kad sam ga gledao,u kvalifikacijama.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 02.02.2003.
Poruka: 431
19. lipnja 2003. u 04:46
Izgleda da nam se samo nadati u trenera Spahije!!
To je cinjenica nakon male predstave u cast drazena.
Buki mozes ti spominjat one igrace koji nisu igrali protiv staraca(bazdaric itd)ali nemoj se zavarat,kaj ti ozbiljno mislis da cemo biti jaci kad budu igrali i ovi koji nisu protiv staraca92!!!?
To su ti nade buki,nista vise.Ako spahija ne bude ko u rukometu cervar bit cemo pusiona na Epu..
Po mojem,ako nebudemo nagovorili neke od starca,jao nama u svedskoj.
Neizgleda to dobro,nikako pogotovo sad kad znamo da nam nece biti vujcic,u kojem smo se svi nadali da on moze biti prekretnica izmedju loosera i medalje!!
Tabak ma koliko ga nemremo zmislit bi se mislim bar nekako nosio sa divovima iz istoka i gasolom,novitzkim.Jos pomognut sa kovacicem i skok igra bi nekako se dobro nosila,ali sa sundovom i kasunom nema sanse.
Izgledaju tanki i to jako tanki.
Centar treba bit snazan i imat dosta kila(misica) a ne ko nicevic kaj meni dan danas izgleda da ima 50 kila.Slijepi stari stojko je jos uvijek ko i arapovic majstor za ove mlade.
Jebes visinu ak te ostali centri izguraju ko zadnju p,icku.
Imamo mi pucace i playmakere,nemojmo se toga bojat nego razmislimo kaj nama to ustvari u repki treba.Centar nista drugo,ili kosarkaski cetvorka,petica.
Zato drzimo fige da se nagovori tabaka,radju cak i stojka jer cemo pusit braco i to gadno na Epu.No buki i ja se nadam za ove mlade ali kad ih vidim kako izgledaju igracki na parketu sve me tuga primi.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 01.05.2003.
Poruka: 6.347
19. lipnja 2003. u 05:57
Svakako sam za pozivanje Radja i Perasovica, ali Tabaka nikako, kad se sjetim Turske i njegovih igara zbilja ne vidim potrebu za njime.
  • Najnovije
  • Najčitanije