Zadar vs. Partizan

123
...
131415
...
171819
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 29.04.2005.
Poruka: 108
29. travnja 2005. u 03:40
Kao sto je rekao lik iz jednog od vasih hit-filmova:"Nisam lud da razvaljujem dupe po kancelarijama".
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 30.01.2005.
Poruka: 13.711
29. travnja 2005. u 03:45
sta je pragnje kod vas obicaj za uskrs (sretan unaprijed!)?
e vala sutra cu se i ja ubiti od alkohola a znam da ce mi se moji cibosi pridruziti tamo negdje oko pola 11!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 29.04.2005.
Poruka: 1.104
29. travnja 2005. u 09:32
Ok, Partizan je konacno zaigrao kako zna i ume.
Fantasticna igra u II poluvremenu je podsetila na period sa pocetka sezone kada je Partizan bio kompletan(Protiv Buducnosti, Zvezde i Olimpije)
Vule Avdalovic veoma hrabro i racionalno odigrao
Tripkovic, mlad je, 18 godina, ne moze se od njega ocekivati kontinuitet ali vrlo dobar
Bakic, 18 godina, veoma agresivan u odbrani, racionalan
Stepp, veoma malo, veoma slabo, mislim da ne treba produziti ugovor sa njim na leto, za 150.000 eura(toliko je dobio) mzoe se naci daleko bolji stranac
Suput, polako se vraca, ubedjen sam da ce on biti onaj stari pred kraj lige i pred pocetak plej ofa(tada je i najpotrebniji)
Luka Bogdanovic, doveden iz Zvezde za 120.000 eura, isplatice se svaki cent! Fantasticno odigrao, prelomio utakmicu!
Miloje ispo svojih mogucnosti, ali sasvim dovoljno da drzi ekipu kada je bilo najbitnije
Kosta Perovic, tip me do zla Boga nervira, ali juce i nije bio los koliko zna los da bude. Dzebem ga u 217cm ako mu tip 10cm nizi ladno uzima lopte u reketu.
Samardziski, po meni veci talenat od Perovica, 216cm, 18 godina, veoma dobro odigrao, malo nesiguran u rukama, ali dobro.

Zadar, niskobudzetna ekipa(nasao sam podatak da je timski budzet Zadra svega 480.000 eura(primera radi partizanov je 1.2 miliona a Cibonin 1.4 miliona, Olimpijin 1.5 miliona, Zvezdin 600.000) i sa tako malim parama nisu losi. Doduse zahvaljujuci sasvim ok strancima, ma sta ok, odlicnim strancima koje su za male pare doveli(dok moj Partizan da za Steppa 150.000, strasno)
Jasno je da je zadar provinciski klub za Partizan i da ga mzoe dobiti samo akda je cela ekipa Partizana povredjena

Sto se tice buducnosti KK Partizan, prelepa je!

Tripkovic 18 godina, Bakic 18 godina, Avdalovic 22 godine, Luka Bogdanovic 19 godina(205cm visok, krilo), Perovic 19 godina, Samardziski 18 godina, Svetlicic 18 godina(208cm visok)
Svi navedeni igraci imaju ugovor do 2010 godine
Sto se tice ekipe za osvajanje titule i novu sansu u euroleague

1. Avdalovic/Tripkovic/Bakic
2. Stepp/Bozic
3. Shuput/Bogdanovic
4. Milojevic/Svetlicic
5. Perovic/Samardziski

Mislim da nece biti velikih problema i da cemo uzeti titulu
A sledece sezone umesto Steppa dovesti pravog beka shutera i umesto Erdena dovesti jakog centra na poziciji 5 i ekipa ko secerlema
Hitman
Hitman
Mali dioničar
Pristupio: 23.08.2004.
Poruka: 5.064
29. travnja 2005. u 09:48
[QUOTE]A sledece sezone umesto Steppa dovesti pravog beka shutera i umesto Erdena dovesti jakog centra na poziciji 5 i ekipa ko secerlema
Vidi cijeli citat

Baš je i meni ovih dana palo na pamet kako bi za sledeću sezonu trebalo samo zameniti Steppa na mestu beka šutera i umesto Erdena dovesti nekog jačeg centra, zašto ne Kebu Stewarta. Čak sam negde i pročitao da postoji velika šansa da Kebu sledeće sezone dođe u Partizan. Ostatak ekipe ne bih dirao, osim Božića kome bih takođe dao šut kartu.
Ne slažem se sa tobom da je Samardžijski veći talenat od Perovića. Seti se samo kako je Kosta igrao početkom prošle sezone u tandemu sa Ostojićem dok je Krstić bio povređen. Ove godine nikako da konsoliduje formu. Jednu utakmicu odigra fenomenalno, pa onda na sledeće dve samo nervira gledaoce. Čini mi se da ga je ta povreda dosta izbacila iz neke konstantne forme. Jedino što mi smeta kod njega što deluje jako šeprtljasto, odnosno bangavo. Ali, dečko ima košarkaški nerv, to je jasno ko dan.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 29.04.2005.
Poruka: 1.104
29. travnja 2005. u 09:57
[QUOTE] Baš je i meni ovih dana palo na pamet kako bi za sledeću sezonu trebalo samo zameniti Steppa na mestu beka šutera i umesto Erdena dovesti nekog jačeg centra, zašto ne Kebu Stewarta. Čak sam negde i pročitao da postoji velika šansa da Kebu sledeće sezone dođe u Partizan.
Vidi cijeli citat

Plasim se da nece dovesti Kebu jer bi uzimao vreme Perovicu, a oni ipak zele Perovica da forsiraju! Mozda bi bilo odlicno ako bi se neki NBA scout pojavio i otkupio ugovor kao za Krstica prosle sezone i kada bi opet dobili 1.5 milioncica za Kostu. E onda Kebu bi najverovatnije bio angazovan. Inace Kebu kosta "svega" 80.000 eura sezonu. Duuuuugo nije hteo letos da potpise novi ugovor sa Vojvodinom cekajuci ponudu Partizana...ali...
Bek shuter, joj, sta znam, Stepp..prva sezone u Evropi, povrede...
Secam se njegove odlicne tekme u euroleague, cini mi se protiv Climamia iz Bolonje kuci(-3) kada je igrao pleja(odlicno) i mislim proti spanaca kuci, isto razbijao
Mozda cak on bue sledecesezone odlican, ali 150.000 ne zasluzuje sigurno. Imali smo za 180.000 po sezoni onog crnca sto nam ode u Litvaniju(zaboravih mu ime sada)...
[QUOTE]Ostatak ekipe ne bih dirao, osim Božića kome bih takođe dao šut kartu.
Vidi cijeli citat


Ni slucajno! Jevtin igrac, odlican u odbrani, ja bih ga zadrzao 100%

[QUOTE]Ne slažem se sa tobom da je Samardžijski veći talenat od Perovića. Seti se samo kako je Kosta igrao početkom prošle sezone u tandemu sa Ostojićem dok je Krstić bio povređen
Vidi cijeli citat


Da, a od tada povreda shake, pa ledja...
Renome Partizana nije bas takav da celu sezonu bacis da bi stvorio igraca. Samardziski juce bolje odigrao ali Dule forsirao Perovica, ipak zele da ga sledece leto prodaju(moze i sada rado, ali ce tesko ko zagristi)
Hitman
Hitman
Mali dioničar
Pristupio: 23.08.2004.
Poruka: 5.064
29. travnja 2005. u 09:58
E da, i ako može ikako da se dovede Koljević iz Budućnosti. Malo smo tanji na poziciji play-a, ne mogu Avdalović i Bakić da izguraju celu sezonu. Prvi pik bi mi bio Bojan Popović iz Reflefa, ali znajući kako su loši odnosi između Partizana i Reflexa, znam da nema nikakve šanse da se dogodi taj transfer. Ja sam skoro pokušao da se setim da li je ikada ijedan igrač prešao iz Reflexa u Partizan i zaista nisam mogao da se setim nikoga.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 29.04.2005.
Poruka: 1.104
29. travnja 2005. u 10:00
[QUOTE]Gde ste GROBARI! KOGA bi vise zeleli za protivnika u polu finalu...ZVEZDASE ili USTASE????
Vidi cijeli citat


Zvezdu, naravno.
Ne zato sto se plasim Cibone, ni najmanje, Cibonu bi jos ubedljivije dobili vec jednsotavno navijam veceras za zvezdu protiv Cibone(a za zvezdu anvijam samo kada igra protiv Hrvata i ni u jednom slucaju vise)
Sa druge strane, sladja bi mi pobeda bila nad cibonom, ali ipak najsladje bi bilo srpsko polufinale
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 29.04.2005.
Poruka: 1.104
29. travnja 2005. u 10:07
[QUOTE]E da, i ako može ikako da se dovede Koljević iz Budućnosti. Malo smo tanji na poziciji play-a, ne mogu Avdalović i Bakić da izguraju celu sezonu
Vidi cijeli citat


Lepo je sa tobom diskutovati(odmah se vidi) ali se plasim da nemamo bas iste poglede
Koljevic trosi lopte kao lud, isforsira cas posla shut, non stop je u svadji sa trenerima.
Sa druge strane imamo na kecu Avdalovica i STEPP-a pa tek onda Bakica. Stepp mzoe bez problema da igra 1, zapravo on je u USA na toj poziciji uve i igrao.

[QUOTE]Prvi pik bi mi bio Bojan Popović iz Reflefa, ali znajući kako su loši odnosi između Partizana i Reflexa, znam da nema nikakve šanse da se dogodi taj transfer
Vidi cijeli citat

Eh, Popovic...22 godine, % shuta oko 50%, strasan ali STRASAN igrac! Index uspesnosti mislim da mu je u proseku oko 20, ma nema, odlican! Odgledah ga zadnji put protiv Buducnosti u Podgorici...malac je ubica! Ne znam kada mu istice ugovor sa Zeleznikom...A i da je slobodan an leto pitanje je da li bi hteli da ga dovedu u Partizan jer bi onda Vule bio ugzoren Znas i sam da Partizan ima takvu klupsku politiku :<

[QUOTE]Ja sam skoro pokušao da se setim da li je ikada ijedan igrač prešao iz Reflexa u Partizan i zaista nisam mogao da se setim nikoga.
Vidi cijeli citat


Milojevic Hahahah
Ne voli ni Buducnsot nama da da igraca, seti se frke oko Bakica
Hrvoje
Hrvoje
Željan dokazivanja
Pristupio: 22.02.2005.
Poruka: 740
29. travnja 2005. u 10:09
a brate sto ti naprica o partizanu ka da je prvak europe. pa sta su napravili u europi kad su tako dobri?

jucer partizan nije odigrao nista. sve je ovisilo o zadru. ta provincijska ekipa ima uvik takav budzet a ima vise trofeja od partitzana. tako da oladis malo, tj informiras se kolko ko para ima u europi i kakve rezultate postize. u biti jesi razmisljao da se zaposlis na novoj tv kao komentator?

jucer je popusia polovni trener zadra koji j edegenerik. nezna tempirati formu. zadar igra ka i na pocetku sezone kad j e na svakoj utakmici imao blackout od 10 minuta. dakle losa forma. nemaju snage za cilu utakmicu. i to j e to. trener je poslusni polovnjak i to je najveca boljka ovog "provincijskog" kluba. pravi treneri nesmiju doc na klupu. nego neki poslusni polovnjaci.

jucerasnji partizan ako nedigne formu nece proc polufinale. da nije zadar sta partizan bi bio na -20. perovic je sasvim solidan igrac. tj ima visinu za obranu. jer nama centra igra krilo -banic. a nema se para za kupit pravog centra. tj onom malom lalicu -211 se nedaje sansa. jer je trener debil. drzi polovnog metalca u igri. dobro da neigra sa vokmenom na usima. partizan napravi 24-2 a genijalac ne pozove tajmaut jer nezna sto bi reka igracima. genijalac. jel vam treba trener damo ga? dobijete i kucu i auto sa njim.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 07.03.2005.
Poruka: 17
29. travnja 2005. u 10:13
Steta za NJ Nets..

Krstic 9-14 = 18 Poena i 8 skokova. Momak ubija.

Z. Planinic Coach''s decision Did Not Play

................
123
...
131415
...
171819
  • Najnovije
  • Najčitanije