Zadnje kolo...

Mean Machine
Mean Machine
Željan dokazivanja
Pristupio: 07.02.2007.
Poruka: 608
24. svibnja 2007. u 14:13
dogg je napisao/la:
I još nešto... Ciboni svakako ne služi na čast što je odigrala onakvu utakmicu, na kojoj sam uostalom i bio i smijao se sa ostatkom malobrojne publike. Ali takve stvari se događaju svugdje u svijetu (i u bilo kojem sportu) počevši od NBA gdje kraj sezone igraju rezerve, preko liga u Europi, pa čak i EL (sjetite se samo utakmice Panathinaikos - Partizan). Zato ih tu prozivati za neki moral i ne pije vodu. Učinili su ono što su htjeli, odmorili važne igrače, dali priliku oporavljenicima i u biti odradili trening prije polufinala. Na kraju, taj njihov poraz nije o ničemu ni odlučivao...
Vidi cijeli citat


odlucivao je, utakmice u tornju i u sutinskim vrelima NISU zavrsile u isto vrijeme, jedna je otisla u produzetak.
"I like the look of Mourinho, there's a bit of the young Clough about him. For a start, he's good-looking and, like me, he doesn't believe in the star system. He's consumed with team spirit and discipline." Brian Clough
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 01.11.2005.
Poruka: 489
24. svibnja 2007. u 15:17
bukovcan je napisao/la:
BrunoBB je napisao/la:
joke1505 je napisao/la:
da Cibona se u zadnje vrijeme kažnjava povlaštenim statusom u EL
Vidi cijeli citat
Prije svega, mislim da osim sistema prvak u EL ništa ne treba postojati, ALI...
 
Meni ovakav način razmišljanja nije jasan.
1. Ciboni ništa nije poklonjeno, nije HKS odlučio tko će ići u EL (vjerovali ili ne)
Vidi cijeli citat


alba berlin je prije 4 godine zajedno sa cibonom potpisala trogodisnji ugovor sa ulebom o nastupu u euroligi.zasto albe onda vec godinama nema u euroligi? zato sto je njemacki kosarkaski savez ostro reagirao, prijetili su albi izbacivanjem iz domace lige ako ne odustaju od tog ugovora, ustrajalo se na principu da prvak mora imati sansu da igra u euroligi. alba je brzo odustajala, uleb nije uopce reagirao na raskid ugovora (boli ih kita hoce li alba ili ludwigsburg, cibona ili zadar igrati u euroligi). recite, moze li itko zamisliti takav scenariji u hrvatskoj? LOLDead u nasoj kosarci cibona moze raditi sto hoce, i to vise nema nikakve veze sa nekim lobiranjem ili uspjesnom menadzmentu, to je iskljucivo plod lopovske veze milicevic - radic. cibona nema bilu kakvu strategiju, klupska politika se jedino temelji na sudjelovanju u eurolizi, bez doticne cibona ce pasti na razinu splita (sto cemo i dozivjeti za par godina, nazalost).
Vidi cijeli citat
Kada je trebalo lickati dvoranu, slati svoje ljude u Uleb i lobirati za Zadar, prvaka, whatever doslovno je bilo ovako - u Zadru su se svađali kad će biti dvorana, a Jazine su prokišnjavale. HKS je šutio jer nisu u dobrom odnosu s Ulebom i vole oprati ruke od toga, a Cibona je stavila svjetleće reklame i dovukla Dinamove igrače na Vip mjesta.
 
Ovo je iz mog prošlog posta. Dakle, kad je trebalo lobirati/odlučivati/javiti se/slati goluba pismonošu svi su šutjeli, odnosno Giergia je pričao preko SN-a i Slobodne Dalmacije, a u Ciboni su radili konkretne korake. I jesu zbog toga nesposobni u Ciboni, koja gleda svoje interese ili ostali koji su gledali i nadali se da će Euroliga pristati na igranje u Splitu ili Rijeci. To nikad nije bilo rješenje, niti bi ikad Uleb pristao na to, a zašto to ti ljudi nisu znali je odlično pitanje za njih...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 01.11.2005.
Poruka: 489
24. svibnja 2007. u 15:20
bukovcan je napisao/la:
boli ih kita hoce li alba ili ludwigsburg, cibona ili zadar igrati u euroligi
Vidi cijeli citat
Boli ih za ime, ali ih itekako ne boli za organizaciju, materijalne mogućnosti, sigurnost da će se to sve napraviti i sl. U Zadru nisu imali semafor kakav EL zahtjeva u trenutku prije odlučujuće utakmice prvenstva. Mislili su da će Uleb reći - "Aha, vi ste prvak Hrvatske. Super, onda možete igrati na terenu koji može prokišnjavati za vrijeme utakmice"? Naivno...
joke1505
joke1505
Mali dioničar
Pristupio: 20.01.2004.
Poruka: 7.487
24. svibnja 2007. u 17:58
da, da kako nikako da shvatite da nije priča o klubovima nego o sustavu i savezu. Pitanje za sve one koji ovo opravdavaju, a ja to uopće ne shvačam, hoče te li nam pokazati sustav natjecanja u Srbiji molim vas, hajde dajte nam ovdje sustav natjecanja srpske lige koja je za klasu jača danas i d NLB lige. Zašto je to tako, da Srbija nije bogatija zemlja od Hrvatske, odkud njima pare za recimo Košarkašku akademiju izvana BG, a naši klubovi nemogu pošteno igrati i ligu.
pošto se mnogi ovdje mješaju u moj fah, a to je tržište i ekonomija, evo primjera kako bi moglo to sve skupa izgledati:
dakle kažete nema nitko para, dobro, a šta mislite da je recimo Split ove godine prvak, i da to znači natjecanje u EL, jeste li sigurno da sa tim ciljem Split nebi mogao osigurati dodatnih 5 mil Kn ( dobro možda malo previše ali ne shvačajte bukvalno) Ako sponzor zna da će Split iduće godine igrati marketinški jako atraktivnu ligu, zašto ne bi potpisao sa istim ugovor???? Evo ekonomisti hočete li mi odgovoriti na ovo pitanje, nemora to biti Split može i Zadar, Zagreb i sl. Zašto to Zagreb nebi napravio, evo Zagreb prvak i naravno da će mu prihodi rasti od marketinga jer dovraga ide u EL i naravno da se isplati ulagati u taj klub, a tekme već može igrati u ciboninoj dvorani ni prvi ni zadnji, pa ako su sposobni taj sveti cilj EL može dignuti ambicije mnogim klubovima, tako su u srbiji nastali FMP, Hemofarm i sl. Ovako kome se isplati ulagati u klub koji će možda kroz 4 godine dobiti pravo da igra u EL. Pošto ja kao dipl ekonomista lupam gluposti o ekonomiji, onda neka mi dogg odgovori na pitanje, je li istina da veće Tržište donosi i više novca, odnosno prihoda, tom logikom Klubu je top tržište EL i tako je i napravljeno, dakle samo osvajanje prvog mjesta znači i da prihodi rastu, jer tu dolazi do povečanja različitih stavki prihoda. naravno kao i u svakoj modernoj ekonomiji svako poduzeće onda i podlježe velikim ulaganjima da bi ostvarilo i veći udio na tržištu, znači veća ulaganja u klub i njegovu infrastrukturu u nadi da će se osvojiti EL kao sveti tržišni cilj. i tako iz godine u godinu, sigurno bi se pojavila 4-5 potencijalnih velikih igrača u našoj ligi i zašto onda uopće igrati NLB ??? E tu je caka nizašto, a toga se Radić plaši, rast jednog znači pad drugog, a Radić je dovraga ipak suvlasnik NLB lige.
Mislim da nisam bio i previše stručan u ovim komentarima pokušao sam ovdje u par rečenica objasniti kako funkcionira moderno tržište. Mi ekonomisit bi rekli MONOPOL je loš u svakom pogledu ( što je sada slučaj) dok Tržišna utakmica uvijek unaprijeđuje određeni sektor, a i sport i košarka je sigurno profitabilna djelatnost, nažalost Srbi su to već shvatili, a vidi čak i mnogi ovdje ne podrazumijevaju osnovne ekonomske pojmove, nažalost pitanje je da li se uopće isplati pa čak i ovdje STRUČNO razgovarati, jer utjecaja nema apsolutno nikakvog.
my favorite:Nash,Wade,Ginobili,Nowitzki,Duncan
joke1505
joke1505
Mali dioničar
Pristupio: 20.01.2004.
Poruka: 7.487
24. svibnja 2007. u 18:07
I sad konačno pitanje jeste li sigurni da nema novca, hm da nema sponzora i da je to nemoguće u današnjim uvjetima, nipošto da nemožemo se nositi sa španjolcima, talijanima i grcima, ali itekako se možemo nositi sa ostatkom europe kada je u pitanju ulaganje u košarku, ALI da bi netko uložio za to mu se mora omogučiti pravedan sustav natjecanja, kako u poljoprivredi, građevini, turizmu, tako i u košarci, da zagreb bi opet dominirao što je i logično, ali tada bi i zadar i split, ap možda i još netko imali razloga ulagati puno više, uostalom gotovi svi u europi su pribjegli sustavu prvak = EL, a zašto mi to nismo, pa najbolje da pitmao suce oni su naš forte!!
my favorite:Nash,Wade,Ginobili,Nowitzki,Duncan
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.01.2005.
Poruka: 1.316
24. svibnja 2007. u 18:10
Svaka čast tvojoj struci ali ne ide to baš tako glatko! Cibona je u EL 15 godina pa nemože naći poštenog sponzora (znamo svi i zašto), evo tek je ove se godine grad odlučio pomoći malo konkretnije. Sama činjenica što klub igra EL ne povlači sama po sebi interes sponzora i novca. Bilo bi vjerojatno bolje, ali ne toliko koliko ti očekuješ... To isto misle i Zadrani, da bar je tako, onda bi Cibona bila najbogatiji klub u državi, ali nije. Košarka je marketinški popularna i interesantna. Gledajući globalno, možda najpopularniji sport, ali kod nas je otišlo sve kvragu... Sponzori se trgaju za Dinamom (primjer) koji nemože proći pretkolo kupa UEFA-e, a u košarku ili rukomet npr. nitko neće uložiti.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.01.2005.
Poruka: 1.316
24. svibnja 2007. u 18:18
joke1505 je napisao/la:
I sad konačno pitanje jeste li sigurni da nema novca, hm da nema sponzora i da je to nemoguće u današnjim uvjetima, nipošto da nemožemo se nositi sa španjolcima, talijanima i grcima, ali itekako se možemo nositi sa ostatkom europe kada je u pitanju ulaganje u košarku,
Vidi cijeli citat


Ima novaca, ima itekako, ali za neki srugi sport. Ja garantiram, da se i kod nas uvede pravilo da prvak ide u EL, ne bi se niša promjenilo... Zašto? Zato što je košarka u Hrvatskoj u rangu  stolnog tenisa (neka se ne uvrijede stolnotenisači)... Drugačiji sustav tu činjenicu nikada neće promijeniti!
joke1505
joke1505
Mali dioničar
Pristupio: 20.01.2004.
Poruka: 7.487
24. svibnja 2007. u 18:18
Ne, ne pazi sad već pričamo o struci u ekonomiji nema laganoga posla, ALI treba stvoriti sustav još jednom SUSTAV koji će potaknuti ulaganja, SIGURNO je da bi i CIBONA profitirala od toga jer jača konkurencija znači i jača domaća liga i jači interes, ovako normalno da nikoga ne zanima CIBONA LIGA, prvog mene koji ovo obožavam. Najlakše je odustati od tržišnog sustava to me podsjeća na HDZ-ovu viziju Ekonomskog razvitka sa 200 bogatih obitelji, halo pustiti da tržište isprofilira najboljeg to je jedina istina, a naša prednost je bogom dani talent koji bi onda trebalo uokviriti poput FMP projekta recimo u Dalmaciji gdje je košarka naj prirodniji sport, uz duplo manja ulaganje od španjolaca mi bi imali iste šanse u EL, vidiš srbi su na jako dobrom putu takvog projekta i pitanje je vremenea kada će odustati od NLB lige ( daj Bože da se to desi). Najlakše je nači opravdanje za loš sustav, ali treba NAPRAVIT okolnosti za ulaganje pa ćemo vidjeti šta će biti.
my favorite:Nash,Wade,Ginobili,Nowitzki,Duncan
joke1505
joke1505
Mali dioničar
Pristupio: 20.01.2004.
Poruka: 7.487
24. svibnja 2007. u 18:19
I zbog čega je došlo do toga da je košarka u rangu stolnog tenisa ???
my favorite:Nash,Wade,Ginobili,Nowitzki,Duncan
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.01.2005.
Poruka: 1.316
24. svibnja 2007. u 18:26
joke1505 je napisao/la:
Najlakše je nači opravdanje za loš sustav, ali treba NAPRAVIT okolnosti za ulaganje pa ćemo vidjeti šta će biti.
Vidi cijeli citat


Divno to zvuči, ali ponavljam - krivi sport! Iako bi i ja da je tako, ali ovo sve o čemu raspravljamo ostaje samo na tome.

A što se tiče FMP-a, svaka čast nijihovoj školi, ali daj mi reci od kojeg su oni igrača imali koristi kao takvog - igrački? Stvaraju igrače da bi netko drugi sa puno više novaca obrao vrhnje. Isto se događa kod nas...
  • Najnovije
  • Najčitanije