zvezdica vs ZADAR

123
...
6789
john
john
Željan dokazivanja
Pristupio: 16.12.2002.
Poruka: 625
27. prosinca 2002. u 09:57
Ja mislim da je ovaj rsk malo slucaj za psihijatriju. Covjek je prolupo. Ako je uopce rijec o covjeku.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.12.2002.
Poruka: 525
27. prosinca 2002. u 12:04
Svaka vam cast, nabacujete se sa nekim nacionalisticnim govnima, prebacujete si licemjerije, u drugu ruku govorite da je to sto se zbiva u dvoranama "normalno" ponasanje. To ponasanje nije normalno, obostrano nacionaliticno skandiranje i pjesme o klanju , dizanje ruku u zrak( s tri prsta ili lopatu), prijetnje smrcu, paljenje zastava.Daj se malo otrjznite!!Je li je to sport???NIJE!!!I nikada nece biti!Najbolje bi bilo da se ne susrecemo sa srpskim klubovima ni u jednom sportskom natjecanju(zalosno za sport ali zbog primitivaca i budala nuzno).A sto se tice ostaloga:Najbolje bi bilo da su granice jos zatvorene 50 godina, da se nikavi ugovori ne rade i nikakva sportska balkanska "zajednica" ili ostalo, ti jugo-eksperimenti su se uvjek krvavo osvetili.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.12.2002.
Poruka: 115
27. prosinca 2002. u 12:32
A sad smo Slovenci krivi za ovu ligu i da se smijamo paljenju zastave, vrijđanju i ostalim sitnicama!?! Svašta in ne baš fer do nas.

Srbi imaju jaču ligu nago mi ili Hrvati a ni njihova ni jaka. Ako bi bila jaka bi njihovi klubovi napravili nešto u Evropi a tako jih nema nigdje. A da Hrvatsku ligu ni ne spomijem, jer se prošle godine vidjelo gdje jim je mesto u GL. Sječam se dobro prvih komenrtara na Večernjem listu, kako budu Hrvatski klobovi učili Slovenske i Bosanske i da jim ta liga ne treba. A na kraju znate kako se je završilo - sa čak 3 klubova iz Slovenije na FF. I ove godine je Slovan kojem ove godine nije mesto u GL 2 puta sa oko 20 pooena pobjedio Zagreb u Fibinoj ligi. Tako, da ovo mišljenje komentatora Sportneta, da vi možete napraviti sami jaku ligu nije posve realna. Možete napraviti neku prosečnu ligu iz koje bi trebali izrasti igrači za jedan kvalitetan klub npr. Cibonu i sa dodatkom 2 stranaca mogli bi nešto napraviti i u Evropi. A nemožete napraviri 3 ili 4 jake klubove, kao ne mi i Srbi. Srbi imaju dosta dobru a što je bitni i zanimljivu ligu. I da slažem se, da njim ova liga nije potrebna.
A od svih klubova u bivšoj jugi samo je Olimpija nešto napravila. Osvojila je kup i jednom bila na FF i se redovito uvrstila u drugi krug EL. No i Partizan je bio jedanput na FF. Ja ipak mislim, da imajo ove godine največju korist Hrvati jer imajo 4 predstavnika u GL. A najbitneje da i Zagreb i Split igraju sa vrlo mladim igrači i to je bitno za napredak košarke. Jer Hrvatska i Slovenija imaju potencial u mladim igračima ali nemaju prilike igrati protiv drugima. Tako da nam Slovencima u takvoj obliki GL ne treba, jer ne igraju mladi perspektivni igrači. Oni još uvijek igraju u klubovima koji ne učesvuju u GL nego u našem domačem prvenstvu bez najboljih klubbova. I to je šteta...

LP
john
john
Željan dokazivanja
Pristupio: 16.12.2002.
Poruka: 625
27. prosinca 2002. u 13:03
Jeli to od mafijasa i kriminalaca ocekujes da naprave nesto dobro za razvoj kosarke? Ova je liga napravljena samo da se izvuce nesto para i to je to. GL je jedina liga u svijetu bez natjecateljskog naboja. Ali je zato prilika da nekoliko puta godisnje napune dvorane u derbijima, sto je u nacionalnim ligama uglavnom nemoguce.
Cibona npr. ima ocajne rezultate u GL, a ne forsira mlade igrace nego trosi prvotimce kojima se ocito ovo natjecanje ne igra. GL je totalna pusiona.
Jale3
Jale3
Mali dioničar
Pristupio: 18.09.2002.
Poruka: 5.240
27. prosinca 2002. u 13:13
[QUOTE]GL je jedina liga u svijetu bez natjecateljskog naboja.
Vidi cijeli citat


Bez uvrede, ispravio bih te malkice, iz prijasnjih informacija svi smo zakljucili da pobjednik GL ide izravno u Euroligu. Pocevsi od slijdece sezone skoro svi klubovi ucesnici nece morati ucestvovati u svojim domicilnim ligama sve do play off-a, sto je odlicno jer nece morati odigravati te dosadne susrete sa uglavnom slabije kvalitetnim klubovima. Znaci ima naboja ali ne toliko izrazenog kao u npr. EL
Barbie, Winx, Bratz, Hello Kitty, Dora...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 24.12.2002.
Poruka: 672
27. prosinca 2002. u 13:27
ne pogreshno si shvatio.....pitam se da li neko chita shta ja kucam....

u pravu si nije normalno,ali stvar je u tome shto nemate pravo da se sad neshto zalite,jer ste bili i gori prema nashim klubovima

po nekoj logici ako zadar bude zahtevao da se ne igra u final four u bg onda zvezda nema izbora nego da zatrazi da se ff igra u hrvatskoj
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 24.12.2002.
Poruka: 672
27. prosinca 2002. u 13:29
tj. ne igra
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.12.2002.
Poruka: 525
27. prosinca 2002. u 13:57
Ma hrvati(iako sam hrvat) i srbi i svi ostali narodi u ex-jugi su ista sirovina. Budale zeljne za nasiljem.To je cime se ja sramotim. Negdje sam citao jedan dobar opis "nase" menalne bolesti, sve se svodi na objasnjenje da smo OVISNI O NASILJU, sport je tu sporedna tema.Nade se par ludaka pjevaju ustaske ili cetnicke "pjesme", zapale glupu masu, i izvoli.Kravali ne izostaju!!!Samo cekam da nekto pocne pucat pistoljem u dvorani i u stadionu.Nit to me ne bi iznenadilo.
john
john
Željan dokazivanja
Pristupio: 16.12.2002.
Poruka: 625
27. prosinca 2002. u 14:30
Bez uvrede, ispravio bih te malkice, iz prijasnjih informacija svi smo zakljucili da pobjednik GL ide izravno u Euroligu. Pocevsi od slijdece sezone skoro svi klubovi ucesnici nece morati ucestvovati u svojim domicilnim ligama sve do play off-a, sto je odlicno jer nece morati odigravati te dosadne susrete sa uglavnom slabije kvalitetnim klubovima. Znaci ima naboja ali ne toliko izrazenog kao u npr. EL




Ma jadan ti je to naboj igrat za jedno mjesto. A izbjegavanje domace lige je nebitni. Zasto ti veliki klubovi ne bi odigrali domacu ligu s juniorima.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 19.09.2002.
Poruka: 1.447
27. prosinca 2002. u 17:47

Evo ja cu opet da ponovim sto sam vec jednom davno rekao za ovu ligu..
-a to je da, ako ima ko najvecu korist od ove lige to je hrvatska kosarka pa onda bosanska(ali tesko) i slovenska koja na kraju i bez ove, ima kakvu takvu domacu ligu ali opet manje komercijalnu od ove.
za YUBA ligu bi se sad moglo reci da joj prva cetri tima mogu tuci sve timove u ovim ligama zajedno,sto govori da ta liga ima i vise nego dobar kvalitet koji se moze vrlo brzo manifestovati i u evropi,pod uslovom bez nekih vecih promjena (prodaje) lige.

CZ je samoincijativno usla ovaj savez SLO-CRO-BIH da bi se sto bolje izreklamiarla u onaj "evropska zvezda" plan, koji joj za sad i uspijeva (zanemarimo zastavu ). e sad bi bilo dobro da ipak nastavi kao sto i kazu, da imaju veci prioritet u domacem prvenstvu mada od slijedece sezone kako se najavljuje prosirenje YUBA lige, (sve zbog ove jeBene gumenjare koja uzima jos dva predstavnika).onda se moze ocekivati,da ce u nerednoj sezoni biti pretezno klubovi iz ranga za 2-ligu a samim tim i nekvalitetnije domace prvenstvo. a dok ovi kvalitetniji klubovi ce se "klati" sa komsijama i uciti ih kosarke, svoju ce laganini slabiti i zanemarivati. zato bi najbolje bilo po yu kosarku, da se ostavi ovih glupih 'na silu nametnutih narodu kosarkaskih zanimljivih utakmica' za koje jos nisu spremni podnijeti ni jedni ni drugi i nastavi da radi na stvaranju vrlo zanimljive i kvalitetne domace lige za sta ima potencijala.

na kraju krajeve, jeste da je "ono staro" trziste vece i intresatnije, ali sponzori nebi trebali zanemariti ni pune hale u domacem prvestvu po SiCG,pogotovo sad kad se izgrade i zavrse ove nove moderne sportske hale sto su pocele uoc izbora i EP2005.ipak je to zemlja svetskih i evropskih prvaka

Toliko.




123
...
6789
  • Najnovije
  • Najčitanije