1/2 SP: 13.12. Argentina - Hrvatska 3:0

Z@gi
Z@gi
Potencijal za velika djela
Pristupio: 14.08.2021.
Poruka: 2.977
11. prosinca 2022. u 14:46

canislupus je napisao/la:

                     Livaković

Juranović   Lovren    Gvardiol   Sosa

                       Brozović

 Perišić     Modrić    Kovačić   Oršić

                      Petković

 

Oršić od početka. Nema smisla takvog igrača držati na klupi i nadati se da će u tih prosječnih 9 minuta preokrenuti utakmicu. Perišić i on mogu odigrati po 90 minuta, a bez desnog krila se mučimo u napadu jer većina toga ide lijevo i kroz sredinu pa je onda logično da započnemo utakmicu s 2 krila.

Perišić desno iz 2 razloga: 1. on i Sosa smetaju jedan drugome jer obojica igraju na način da ostaju široko i onda ubacuju loptu, a Oršić ima naviku odlaziti na svoju desnu nogu pa će time odvlačiti svojeg igrača i otvarati prostor Sosi; 2. na taj način bi Perišić mogao napasti Sosine ubačaje.

Ako počne Oršić, onda je logično da počinje i Petković. Zabio je gol što je dobro za samopouzdanje, a i bolje je da počne on dok su nam igrači još svježi pa se lakše prilključuju napadu. Plus s Perišićem i Oršićem je svaka duga lopta koju glavom prenese iza stopera potencijalna prilika. S obzirom na karakter Argentinaca očekujem da bi mogao izboriti i pokoji faul u opasnoj zoni. Sosa, Oršić i Perišić bi mogli zaprijetiti iz slobodnjaka.

Ne znam kako je vama, ali jednostavno želim ovaj početni sastav jer u dosadašnjim utakmicama (osim Kanade koja ne igra obranu) je svaki put kad smo došli do protivničkog kaznenog prostora bilo jasno da nećemo napraviti ništa. Volio bi barem iluziju da možemo biti opasni i zabiti gol prvi i pobijediti u 90 minuta.

Vidi cijeli citat

Ovo je oduvijek bio naš najjači i najlogičniji početni sastav +-Šutalo zbog kvalitetnije igre nogom al ajde, Lovren nas je podsjetio zašto je naš najbolji stoper od generacije brončanih (do dolaska Gvardiola). Trebalo je samo da ljudi progledaju da Hrvatska više ne ovisi o Perijinim golovima sa lijeve strane.

Zato smo mnogi govorili da smo jaki k'o zemlja, da možemo do kraja i zato smo kritizirali Dalića. Ovo gore je trebao/morao potvrditi već u LN i na SPu ne bi imali nedoumice.

 

Iako, treba priznati i da smo sa Perišićem lijevo i Pašalićem desno čvrsti k'o beton. Utakmica protiv Brazila je je**ni masterclass obrambene taktike.

proljeće
adrian
adrian
Potencijal za velika djela
Pristupio: 05.09.2003.
Poruka: 3.687
11. prosinca 2022. u 14:54

ManchaVerde je napisao/la:

Tizzou je napisao/la:

Po onome što se moglo vidjet do sada Brazil je teži protivnik od Argentine. Brazil bi mi bio ovdje favorit da su nas prošli jer Brazil ima onu neku "brzinu više" koju mislim da Argentina nema. Argentinci bi tu pokušali raditi nešto slično kao mi i ubijati ih u tranziciji ali mislim da nemaju disciplinu za to, bilo bi i crvenih, bila bi utakmica s golovima di bi Brazil zabio više.

Vidi cijeli citat


Ne bi se slozio, Brazil je individualno dosta jaci, ali to mu je zapravo napravilo medvjedu uslugu. Da bi svi bili zadovoljni, igrali su 4-2-4, s tim da je i jedan od ove dvojice u principu ofenzivan. U nokaut fazi SP-a (4 utakmice) je u danasnje doba tako igrati ravno samoubojstvu. Usto, sugerira prepotenciju, sto u kombinaciji s iritantnim plesanjem, dodatno motivira suparnike. Na kraju krajeva, Brazil je poveo i imao 15 minuta do kraja, i nisu se zatvorili, ili jer ne znaju, ili jer su previse uvjereni u svoju nepobjedivost. Argentina nece imati nikakav problem s bunkericom i 10 zutih ako zatreba.

 

Vidi cijeli citat


Jako dobar komentar. Slazem se. Ideja Brasila je bila unistit protovnika napadom i lijepom igrom. Isli su na nadigravanje protivnika uvjereni u individualnu kvalitetu.  Kad je dosao trenutak cuvanje resultata nisu znali kako. Argentinci ce prije polomit noge protivniku nego dopustit kontru. U napadu strplivo cekaju trenutak greske i genijalnost Messija. Igraju na pobjedu. Ako treba se potuci za pobjedu, oni ce se i potuci.   

cameosis
cameosis
Dokazano ovisan
Pristupio: 14.10.2002.
Poruka: 10.182
11. prosinca 2022. u 14:59

s@lko dinamita$ je napisao/la:

Kladio bi se na 3 stvari:

1. zuti Otamendija

2. starta isti sastav kao s Brazilom (ako nema krepanih)

3. ulaze Orsic, Petkovic, Vlasic i Majer

Vidi cijeli citat

crveni, lik će nam biti od velike pomoći. brazilci znaju biti bahati, ali ovi su bahati i ako im ne ide kao zamišljeno, polude i izgube kontrolu.

esse quam videri. (marcus tullius cicero)
cameosis
cameosis
Dokazano ovisan
Pristupio: 14.10.2002.
Poruka: 10.182
11. prosinca 2022. u 15:05

adrian je napisao/la:

ManchaVerde je napisao/la:

Tizzou je napisao/la:

Po onome što se moglo vidjet do sada Brazil je teži protivnik od Argentine. Brazil bi mi bio ovdje favorit da su nas prošli jer Brazil ima onu neku "brzinu više" koju mislim da Argentina nema. Argentinci bi tu pokušali raditi nešto slično kao mi i ubijati ih u tranziciji ali mislim da nemaju disciplinu za to, bilo bi i crvenih, bila bi utakmica s golovima di bi Brazil zabio više.

Vidi cijeli citat


Ne bi se slozio, Brazil je individualno dosta jaci, ali to mu je zapravo napravilo medvjedu uslugu. Da bi svi bili zadovoljni, igrali su 4-2-4, s tim da je i jedan od ove dvojice u principu ofenzivan. U nokaut fazi SP-a (4 utakmice) je u danasnje doba tako igrati ravno samoubojstvu. Usto, sugerira prepotenciju, sto u kombinaciji s iritantnim plesanjem, dodatno motivira suparnike. Na kraju krajeva, Brazil je poveo i imao 15 minuta do kraja, i nisu se zatvorili, ili jer ne znaju, ili jer su previse uvjereni u svoju nepobjedivost. Argentina nece imati nikakav problem s bunkericom i 10 zutih ako zatreba.

Vidi cijeli citat

Jako dobar komentar. Slazem se. Ideja Brasila je bila unistit protovnika napadom i lijepom igrom. Isli su na nadigravanje protivnika uvjereni u individualnu kvalitetu.  Kad je dosao trenutak cuvanje resultata nisu znali kako. Argentinci ce prije polomit noge protivniku nego dopustit kontru. U napadu strplivo cekaju trenutak greske i genijalnost Messija. Igraju na pobjedu. Ako treba se potuci za pobjedu, oni ce se i potuci.   

Vidi cijeli citat

znaju i naši uzvratiti istom mjerom. argentina lako popije golove, to će definitivno biti prednost. ako juranović ponovi izvedbu, ući će njima voda u uši.

esse quam videri. (marcus tullius cicero)
Bunker Resnik
Bunker Resnik
Potencijal za velika djela
Pristupio: 14.07.2021.
Poruka: 4.066
11. prosinca 2022. u 15:05

Ja jos uvijek tvrdi da ti samo Brazil moze pruzit onakvu patnju defanzivno. Nije tu bilo nesto izradjenih prilika jer smo gusti i dobro pokrivali prostore, ali bilo je nekoliko momenata di ni trojica nasih nisu uspili ocistiti jer su svi Brazilci prebrzi u reakciji na malom prostoru.

Nije Livakovic na konto obranjenog penala bio igrac utakmice, vec prije je on to zasluzio. 
Po meni smo izbacili daleko najjacu momcad ovog prvenstva

Gleda sam i Argentinu sve utakmice, oni nemaju kapacitete za napravit onakav pritisak.

Argentina povela 2:0 i stala igrat, ka dobili smo, a ono corak. Brazil 1:0 i za njih je u glavama bio kraj. Juznoamericki mentalitet naspram njemackog, pardon hrvatskog !

Nemos popit 10 pivi doc na trening i neozljedit se !!!
Grion Pola
Grion Pola
Potencijal za velika djela
Pristupio: 10.02.2019.
Poruka: 1.361
11. prosinca 2022. u 15:19

Argentina je najprljavija ekipa u povijesti. Provokatori i falsifikatori istine koji stalno lamataju prema sucu. Treba bit hladan. Vole imat loptu i brzi je protok iste nego kod Brazila ali puno plice drze posijed. Ne idu tolko na individualne proboje na kraju akcije kao Brazil nego gledaju stvarat visak. Najlosiji su u skoku cak i defanzivno i to treba iskoristit. Ludi su u glavu i ako ih pustis ide im u korist , ako neide pucaju ko kokice kolektivno. Cesto mjenjaju pozicije tjekom akcije pa isto tako znaju ispast iz formacije nakon izgubljene lopte. Zato moraju na brzu faul prije kontre i rizik kartona. Messi igra sta hoce i to je i prednost i mana. Kad ne ide vraca se po loptu medju stopere ako treba pa se tu trosi i rekuperira tako da steka na presingu kad protivnik ima loptu. Sto veci pressing na njih to blize Messi svom golmanu sto je isto dvosjekli mac jer jer iznese loptu lakocom. Moglo bi bit jako puno kartona pogotovo ako rano krenu na opipavanju. 

Ocekujem da ce im Lovren zabit nakon kornera.   

[uredio Grion Pola - 11. prosinca 2022. u 15:21]
ZB10
ZB10
Potencijal za velika djela
Pristupio: 12.06.2022.
Poruka: 4.025
11. prosinca 2022. u 15:39

Odi je košarka sve je napisao/la:

Ja bi volia vidit Livaju bar jedno poluvrime. On će odlično znat odgovorit na Argentinske provokacije i mučke poteze

Vidi cijeli citat

Ja bi također volio vidjeti Livaju od prve minute jer nedvojbeno ima tu mamojebačku crtu koja bi bila čisti pencilin za ove huligane ALI... mogla bi potencijalno biti i uzrok nedajbože crvenog kartona, toga me strah. Nije lijepo ovo što ću reći ali igrači Argentine (s 1-2 izuzetka, messi i možda još netko) su tu takvi podmukli uličari da su 100% spremni ići tamo gdje je nama normalnim ljudima nezamislivo. I nije isključeno da bi netko na tečnom hrvatskom Marku spomenuo oca, a znamo šta bi to značilo i šta bi usljedilo.

Dalić mora čitavu momčad pripremiti da budu spremni na najperfidnije moguće provokacije i ne smijemo nevino misliti da neće ići preko neke granice dobrog ukusa jer će ići sigurno. 

ARIZIN
ARIZIN
Dokazano ovisan
Pristupio: 19.07.2012.
Poruka: 14.397
11. prosinca 2022. u 15:48

Dobro, ova generacija je mlađa i neiskusnija nego ona 2018 i 2014, mislim na Argentinu. Nema tu više Aguera, Mascherana i društva koje je haralo Europom 10+ godina na najvišem nivou. 

Tu ima nekoliko igrača koji su tek ovog ljeta došli u Europu, a drugi dio kao recimo Lisandro Martinez je tek sad dva mjeseca odigrao u ligi top 5. Isto kao i ona Španjolska koja je bila permazana sa svim i svačim, sad su tu mlađi dečki koji još ne znaju te cake valjanja i pretvaranja. 

Mi imamo hrpu igrača (Modrić, Kovačić. Brozović, Perišić. Lovren, Sosa, Kramarić, Perišić) koji su godinama u jakim europskim ligama, svjesni provokacija. Na kraju velik dio je igrao sa Argentincima dugi niz godina.

Ono najvažnije, upute sucima su da se daje što manje žutih kartona što je vidljivo po svim statističkim kategorijama i na kraju imamo tek 2 crvena što je mizerna brojka u usporedbi sa Njemačkom 2006 kada je bilo čak 27 crvenih. 

Fifa je išla na više igre, manje valjanja, manje kartona i smirivanje tenzija umjesto kažnjavanja provokacija. 

hhc
hhc
Mali dioničar
Pristupio: 30.04.2017.
Poruka: 5.660
11. prosinca 2022. u 15:55

Z@gi je napisao/la:

Messi koliko god bio čarobnjak, svojim prirodnim linijama kretanja napada Kovu pa Broza , a još će mu i Gvardiol iskakati. Teško mi je i zamisliti teži put do gola od toga.

Vidi cijeli citat


Messi se riješi igrača lagano bez obzira na kvalitetu i iskustvo ..jednostavno je on tip igrača koji iz ničega može stvoriti šansu ili zabiti gol..Neymar je igrač koji voli izvoditi gluposti i kojeg znaš kako braniti ...ovaj promjeni smjer kretanja u sekundi i stvori višak lagano 

Dražen Petrović uno di noi !!!
John450
John450
Potencijal za velika djela
Pristupio: 02.03.2020.
Poruka: 2.506
11. prosinca 2022. u 16:08

Džabe slažete formacije sa Livajom, Petkovićem i Oršićem kad je Daliću Kramarić očito neka vrsta sritne amajlije

Veća je vjerojatnost da će se utakmica odgodit zbog kiše u Katru nego da Krama neće počet

  • Najnovije
  • Najčitanije