1. HNL 2020/2021

scooniepenn
scooniepenn
Potencijal za velika djela
Pristupio: 04.06.2020.
Poruka: 1.662
14. kolovoza 2020. u 08:27

crabtree je napisao/la:

Hajdukovi izdanci su imali krucijalnu važnost u obe medalje, prilično glup komentar. 

Vidi cijeli citat

Moj se komentar odnosio na konstantnu mitomaniju oko igraca Dinama u hrvatskoj reprezentaciji gdje su ti isti igraci i nakon odlaska iz Dinama u eminentnim europskim klubovima. Stavljajuci sa strane klubaske boje i ako cemo malo ozbiljnije promisljati, pravi doprinos izdanaka Hajduka je svakako postojao u bronci u Francuskoj gdje je jos bila prisutna ostavstina bivse drzave. S druge strane, otkad je nase drzave igraca reprezentativnig kalibra je Hajduk stvorio nemjerljivo manje pa je u tom smislu i doprinos njegovih igraca srebru u Rusiji bio u skladu s tim.

Nebo se plavi, Dinamo redovito slavi!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.01.2014.
Poruka: 11.335
14. kolovoza 2020. u 10:04

Da, Dinamo je imao više igrača u tom pohodu. Samo bez Subinih obrana ili kung fu Periše, teško da bi pričali o viceprvacima. Uostalom, 3 igrača u prvih 11 su Hajdukovi izdanci, a i taj Kale je dao neke ključne golove. Luka bi ostao zapamćen po promašenom penalu da se Suba nije ukazao, ovako ga je pogurao do balon d'or-a.

 

Dinamovi igrači su imali prednost kad su popune u pitanju, tu mislim da se predimenzionira priča od strane mojih hajdukovaca jer su najbolji uvijek igrali bez obzira na klub, a onda ima i druga strana koja bi nipodoštavala zasluge Hajdukovih igrača koji su prelamali svaku knockout utakmicu. Malo objektivnosti molim

Mate Kovač
Mate Kovač
Željan dokazivanja
Pristupio: 29.05.2013.
Poruka: 436
14. kolovoza 2020. u 10:08

crabtree je napisao/la:

Da, Dinamo je imao više igrača u tom pohodu. Samo bez Subinih obrana ili kung fu Periše, teško da bi pričali o viceprvacima. Uostalom, 3 igrača u prvih 11 su Hajdukovi izdanci, a i taj Kale je dao neke ključne golove. Luka bi ostao zapamćen po promašenom penalu da se Suba nije ukazao, ovako ga je pogurao do balon d'or-a.

 

Dinamovi igrači su imali prednost kad su popune u pitanju, tu mislim da se predimenzionira priča od strane mojih hajdukovaca jer su najbolji uvijek igrali bez obzira na klub, a onda ima i druga strana koja bi nipodoštavala zasluge Hajdukovih igrača koji su prelamali svaku knockout utakmicu. Malo objektivnosti molim

Vidi cijeli citat

Nogomet je ekipni sport i po meni je opće glupo isticat sad neke pojedinačne zasluge za ovo ili ono. Da nije Lukine genijalnosti nebi primirisali tom uspjehu. Da nije Vrsaljko pogodio onaj centaršut za kung fu Perišu... i tako se može do unedogled. Tom uspjehu je pridonio svaki pojedinac koji je bio u Rusiji (čak i N. Kalinić koji je riješio Grčku u Zagrebu), bez obzira na klubaštvo.

vjeko1701
vjeko1701
Dokazano ovisan
Pristupio: 16.08.2011.
Poruka: 10.239
14. kolovoza 2020. u 10:09

Perisic koji je otisao s kolko van Hajduka? 14? Subasic koji je izdanak NK Zadra? Dosao u Hajduk 2008 s kolko? 23?

EDIT: Ne zelim potaknuti neku svadu, svaka cast svakom igracu i ulozi svakog trenera svakog kluba koji ga je formirao. Opcenito su mi glupe svade ko je ciji igrac jer je tema puno kompleksnija. Osobno mi je neki preduvjet da igraca smatram produktom nekog kluba je da je odigrao barem jednu juniorsku i barem jednu seniorsku sezonu u tom klubu. 

[uredio vjeko1701 - 14. kolovoza 2020. u 10:18]
It's my estimation that every man that ever got a statue made of him was one kind of sommbitch or another.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.01.2014.
Poruka: 11.335
14. kolovoza 2020. u 10:14

Mate Kovač je napisao/la:

crabtree je napisao/la:

Da, Dinamo je imao više igrača u tom pohodu. Samo bez Subinih obrana ili kung fu Periše, teško da bi pričali o viceprvacima. Uostalom, 3 igrača u prvih 11 su Hajdukovi izdanci, a i taj Kale je dao neke ključne golove. Luka bi ostao zapamćen po promašenom penalu da se Suba nije ukazao, ovako ga je pogurao do balon d'or-a.

 

Dinamovi igrači su imali prednost kad su popune u pitanju, tu mislim da se predimenzionira priča od strane mojih hajdukovaca jer su najbolji uvijek igrali bez obzira na klub, a onda ima i druga strana koja bi nipodoštavala zasluge Hajdukovih igrača koji su prelamali svaku knockout utakmicu. Malo objektivnosti molim

Vidi cijeli citat

Nogomet je ekipni sport i po meni je opće glupo isticat sad neke pojedinačne zasluge za ovo ili ono. Da nije Lukine genijalnosti nebi primirisali tom uspjehu. Da nije Vrsaljko pogodio onaj centaršut za kung fu Perišu... i tako se može do unedogled. Tom uspjehu je pridonio svaki pojedinac koji je bio u Rusiji (čak i N. Kalinić koji je riješio Grčku u Zagrebu), bez obzira na klubaštvo.

Vidi cijeli citat

Da, do besvijesti se može secirati ko šta  i kako i opet su to šbbkbb pizdarije. Svoj obol je dao svatko.

Undertaker123
Undertaker123
Mali dioničar
Pristupio: 21.08.2018.
Poruka: 7.093
14. kolovoza 2020. u 10:21

Dinamo je na SP imao jednog igrača i to drugu rezervu (Livaković). Ovo ostalo je besmislena rasprava.

Luka Modrić je npr. više godina proveo u Realu nego u Dinamu.

Ova priča se zakotrljala kad je Bilić uveo "pola" Dinama u reprezentaciju. Razlika je što su to tada stvarno i bili igrači Dinama a danas su Reala, Intera itd...

[uredio Undertaker123 - 14. kolovoza 2020. u 10:42]
Aquilla non capit muscas
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.01.2014.
Poruka: 11.335
14. kolovoza 2020. u 10:24

vjeko1701 je napisao/la:

Perisic koji je otisao s kolko van Hajduka? 14? Subasic koji je izdanak NK Zadra? Dosao u Hajduk 2008 s kolko? 23?

Vidi cijeli citat

Sve 5, sad otpiši i one za koje ćeš reći da su dinamovi izdanci, Šime, Mandžukić, Vida, Luka, da dalje ne nabrajam.

vjeko1701
vjeko1701
Dokazano ovisan
Pristupio: 16.08.2011.
Poruka: 10.239
14. kolovoza 2020. u 10:31

Lijepo je da pretpostavljas koga sve smatram dinamovim izdankom. Vida i Mandzukic to definitivno nisu. Radim veliku razliku izmedu igraca kojeg je klub stvorio i onog kojeg je afirmirao. Uz to ima i dodatna kategorija jednostavno bivsih igraca i to je jedina koja je nepobitna i nije otvorena raspravi. Ostalo sve ovisi o nekoj osobnoj logici po tom pitanju. 

 

Ako hoće za nabrojana 4. Vida - bivši igrač. Mandžukić - igrač kojeg je Dinamo afirmirao. Modrić i Vrsaljko - produkti škole. Modrić došao sa 14, otišao sa 23. 9 godina u klubu. Vrsaljko došao s 14, otišao s 21, u klubu bio 7 godina. (Ostali koje smatram produktima - Ćorluka, Lovren, Pivarić, Jedvaj, Kovačić, Badelj, Kramarić)

[uredio vjeko1701 - 14. kolovoza 2020. u 10:49]
It's my estimation that every man that ever got a statue made of him was one kind of sommbitch or another.
Duga cesta
Duga cesta
Potencijal za velika djela
Pristupio: 06.06.2020.
Poruka: 2.132
14. kolovoza 2020. u 10:41

Ne smatram Dinamovim igračima one koji su u Maksimir došli s 19-20-22.

Modrić npr. još može proći kao Dinamov, jer je prošao važan dio formativnih godina ondje. 

Dakle, ti repstativci su uglavnom igrači koje je Dinamo na račun totalne financijske premoći dovodio, samo rijetki su izdanci škole.

Mitomanija.

Capitan Salazar
Capitan Salazar
Potencijal za velika djela
Pristupio: 14.12.2018.
Poruka: 1.992
14. kolovoza 2020. u 10:46

Danas sam u novinama 'ulovio' grb Gorice sa tri zvjezdice iznad grba. Što bi one točno trebale simbolizirati? Ako se ne varam drugi klubovi dodaju zvjezdicu iznad grba za svakih 10 naslova prvaka... 

[uredio Capitan Salazar - 14. kolovoza 2020. u 10:49]
  • Najnovije
  • Najčitanije