1. HNL (SuperSport Hrvatska nogometna liga) 24/25.

Galileo Maravić
Galileo Maravić
Potencijal za velika djela
Pristupio: 27.05.2021.
Poruka: 4.381
06. svibnja 2025. u 17:37

Neradnik je napisao/la:

Jackx je napisao/la:

kraajki je napisao/la:

Jackx je napisao/la:

Svaka cast momcadi Sibenika na rezultatima u zadnje vrijeme al to je ocigledna sprdnja od kluba i puno bolje za ligu je da Lokomotiva ostane. Ova 2 boda bi im svakako trebala biti vracena pa se nadam da protiv Rijeke mogu odigrati ozbiljnu utakmicu.

Vidi cijeli citat


Dinamo je jedna desetina lige, dakle ako je nešto u interesu Dinama to ne znači da je to interes svih drugih klubova HNL-a. Lokomotiva je klub kojeg vode mafijaši i mamićevi hemeroidi, klub koji apsolutno nikoga u Zagrebu ne zanima, koji nema nijednog navijača, klub koji nema nikakvu tradiciju i povijest, koji ne igra na svojoj Kajzerici nego se kao parazit šteka gdje god može, klub koji ne želi eura uložiti u najgori travnjak u ligi jer to nije njihov stadion. Kome je točno u interesu da taj incest od kluba ostane u prvoj ligi? Za Dinamo mogu shvatiti, imate koristi od njih i to je to. Šibenik u kakvom god da je trenutno stanju je klub koji ima povijest, tradiciju, ponos, navijače koji prate svoj klub svakog jebenog petka u svim krajevima Hrvatske i igrače koji su u proljetnom dijelu sezone pokazali primjer profesionalnosti i posvećenosti svome klubu.

Vidi cijeli citat


Lokomotiva stvara igrače, daje dodatnu kvalitetu ligi pa i natjecateljsku draž, ekipa mladih igrača koji su uvijek u stanju iznenaditi neki bolji klub. Nogometno gledano, ekipa kakva treba svakoj ligi ranga HNL. To što nemaju gledatelje i što je problem gdje će igrati, jebiga, nije sve savršeno. 

A druge strane čime to razni Rudesi i Sibenici doprinose? Time da skupe 9 bodova u sezoni ili što se bore da financijski izguraju sezonu do kraja? Daj molim te. Da vam Lokosi redovno ne uzimaju toliko bodova koliko uzimaju ne bi te bilo briga hoće li ispasti ili ostati.

Vidi cijeli citat


Loksi je najmanji problem šta nema stadion, gledatelje i apsolutno nikog ne zanima.

Ona je svoju misiju ispunila, a ti i slični već zaboravljate da je ta Loksa najveća uvreda u povijesti našeg nogometa.

Čime doprinosi Šibenik?

Uša je pošteno u ligu i bori se, nije ga uvea nijedan drugi klub ko filijalu.

Sad kad je 3 puta otkinila bodove starijem bratu onda pljucanje i odricanje od sekice, ali kad je tribalo zaminit 3 autobusa igrača u sezoni tad je valjala?

Gadljivo je uopće uzimat za uspješan primjer jednu Lokomotivu, a kamoli je uspoređivat s klubom poput Šibenika.

I ne, nijednoj ligi na svijetu ne triba nečija druga momčad u prvoj ligi, nikad je nije nijedna momčad ni imala u nekoj ozbiljnoj ligi.

Kako me iživciraju ovakvi tipovi i ovi postovi. Aaaa

Vidi cijeli citat


Potpis.

To sta sad Lokomotiva izbija bodove Dinamu, ne znači da treba zaboraviti ono šta se 2009-2017 događalo

Bravura je živit bez lavura / Pravda za johnnya
idemo
idemo
Potencijal za velika djela
Pristupio: 09.11.2021.
Poruka: 3.345
06. svibnja 2025. u 17:48

water strider je napisao/la:

Zapravo,Lokomotiva kao klub ima lijepu tradiciju, čak su igrali jedno desetak sezona u prvoj jugo ligi, samo što današnja Lokomotiva baš i ne drži do toga, njihov razvojni put u 21. stoljeću jest bio da budu Dinamov back up, a ne samostalna vizija razvoja kluba, ne znam koliko su danas emancipirani.

Vidi cijeli citat

Je li i Trešnjevka bila prvoligaš?

Verplunken
Verplunken
Željan dokazivanja
Pristupio: 08.04.2024.
Poruka: 186
06. svibnja 2025. u 17:50

Tako je. 

To šta je Šikić malo raširija krila otkad nema Tatte ne znači da liga zapravo nije regularna još od 2009. i ulaska Lokomotive u prvu ligu.

Mene je sram i ka hajdukovca da zapravo ništa kao klub tad nismo učinili.

I vidim sad su se raspisali o "neregularnosti" ako im Šibenik pošalje juniore na teren.

Pa pička vam materina bezobrazna.

0/14 prvenstvo, 0/15 europa, and counting...
lampard8
lampard8
Željan dokazivanja
Pristupio: 22.06.2018.
Poruka: 662
06. svibnja 2025. u 18:03

Vilenjak je napisao/la:

Frank Wedekind je napisao/la:

Nitko ne uspoređuje kulturološki značaj ta dva kluba za svoju sredinu, samo se konstatira da je Lokomotiva jedna od rijetkih organizacija u Hrvatskoj koja prinosi neku kvalitetu u nogometni sustav u Hrvatskoj, koji je, ako nekome nije jasno, u silaznoj putanji.

A ako je Šibenik baš toliko velik onda je nejasno kako se prošle godine nije moglo skupit par tisuća navijača i zajednički kupit klub koji bio praktički besplatan, umjesto da se razvlači kroz ruke raznoraznih mutnih likova. Toliko o mafijaškim prčijama.

Vidi cijeli citat

nit ne napadam lokomotivu, niti branim Sibenik, samo mi je tvoj komentar malo bez veze.

Koga to od mladih Trenutno Loksa ima da sad moze prodati, slazem se zivjela je od prodaja mladih igraca, ocito je imala i dobre veze s Albenaskim menadzerima jer je sijaset dobrih albanskih igraca, r bio u lokomotivi

Puno veci klubovi od Sibenika su se ugasili il pali u ponor lige, a iz ogromnih su gradova i to iz liga petice, pa se nisu navijaci skupili

Usporediti Sibenik i Lokomotivu u navijackom smislu, ako se na to referiras nemres

Sibenik je smjesten na podrucju di 90% ljudi navija samo za jedan klub, Hajduk, mislim opcenito na Dalmaciju ne grad, a oni su svoji, ali bas rijetko svoji

Lokomotivu u milionskom gradu ne zanima nitko, i opet nista kontra nje, ako rade kako su radili

Dozvoliti svakome da radi kaj hoce ako je po zakonu, i slazem se Sibenik ima problema jer su im svakakvi mutikase bili na celu, ali usporedjivati navijacku bazu ili se s tog ismijavati je jadno i totalno promaseno

Vidi cijeli citat


Gorican, Fetai, Susak, Vukovic, Krivak
Pretpostavljam da ce novopridosli Busnja biti u izlogu iduce sezone.

Da, nije nekaj bogznakaj trenutno. Ocekuje se puno od ove juniorske generacije koja je trenutno prva u juniorskoj prvoj ligi. Kolko sam ja shvatio plan je da na ljeto Jelavic bude trener seniora (sad je trener juniora) i da postepeno tu generaciju uvodi u seniore

knjiskimoljac
knjiskimoljac
Potencijal za velika djela
Pristupio: 09.05.2017.
Poruka: 1.944
06. svibnja 2025. u 18:08

Ako Rijeka osvoji SHNL, jel Rijekini juniori idu u juniorsku ligu prvaka zajedno sa prvakom juniorske HNL? Vidim da je u juniorskoj ligi još 5 kola do kraja i da Lokomotiva ima 6 bodova više od Dinama. Mislite li isto?

lampard8
lampard8
Željan dokazivanja
Pristupio: 22.06.2018.
Poruka: 662
06. svibnja 2025. u 18:11

knjiskimoljac je napisao/la:

Ako Rijeka osvoji SHNL, jel Rijekini juniori idu u juniorsku ligu prvaka zajedno sa prvakom juniorske HNL? Vidim da je u juniorskoj ligi još 5 kola do kraja i da Lokomotiva ima 6 bodova više od Dinama. Mislite li isto?

Vidi cijeli citat


Mislim da prvaci seniorske lige ne "vuku" odma i juniore istog kluba u europska natjecanja.

Ispravite me ako se varam

robil
robil
Potencijal za velika djela
Pristupio: 13.08.2012.
Poruka: 1.954
06. svibnja 2025. u 18:12

Sjećam se još  kombiniranog prijenosa na radiju prije MaxTV prijenosa cijele lige. Javi se komentator ako padne gol ili kakav penal. Javlja se tip iz ZG i urla: "nije gol ali se moram javit jer je Lokomotiva dobila povijesni prvi žuti karton protiv Dinama......."

Longlegs91
Longlegs91
Nedokazan i sumnjiv
Pristupio: 21.02.2025.
Poruka: 67
06. svibnja 2025. u 18:14

Jackx je napisao/la:

kraajki je napisao/la:

Jackx je napisao/la:

Svaka cast momcadi Sibenika na rezultatima u zadnje vrijeme al to je ocigledna sprdnja od kluba i puno bolje za ligu je da Lokomotiva ostane. Ova 2 boda bi im svakako trebala biti vracena pa se nadam da protiv Rijeke mogu odigrati ozbiljnu utakmicu.

Vidi cijeli citat


Dinamo je jedna desetina lige, dakle ako je nešto u interesu Dinama to ne znači da je to interes svih drugih klubova HNL-a. Lokomotiva je klub kojeg vode mafijaši i mamićevi hemeroidi, klub koji apsolutno nikoga u Zagrebu ne zanima, koji nema nijednog navijača, klub koji nema nikakvu tradiciju i povijest, koji ne igra na svojoj Kajzerici nego se kao parazit šteka gdje god može, klub koji ne želi eura uložiti u najgori travnjak u ligi jer to nije njihov stadion. Kome je točno u interesu da taj incest od kluba ostane u prvoj ligi? Za Dinamo mogu shvatiti, imate koristi od njih i to je to. Šibenik u kakvom god da je trenutno stanju je klub koji ima povijest, tradiciju, ponos, navijače koji prate svoj klub svakog jebenog petka u svim krajevima Hrvatske i igrače koji su u proljetnom dijelu sezone pokazali primjer profesionalnosti i posvećenosti svome klubu.

Vidi cijeli citat


Lokomotiva stvara igrače, daje dodatnu kvalitetu ligi pa i natjecateljsku draž, ekipa mladih igrača koji su uvijek u stanju iznenaditi neki bolji klub. Nogometno gledano, ekipa kakva treba svakoj ligi ranga HNL. To što nemaju gledatelje i što je problem gdje će igrati, jebiga, nije sve savršeno. 

A druge strane čime to razni Rudesi i Sibenici doprinose? Time da skupe 9 bodova u sezoni ili što se bore da financijski izguraju sezonu do kraja? Daj molim te. Da vam Lokosi redovno ne uzimaju toliko bodova koliko uzimaju ne bi te bilo briga hoće li ispasti ili ostati.

Vidi cijeli citat


Ako su toliko atraktivni zašto ne privlače ljude? Znači ipak postoji neki drugi važniji faktor nego ovi tvoji navedeni npr. lokalpatriotizam, emocija. U Zg postoji samo Dinamo, ljude boli kifla za sve ostale.

Šta doprinose? Pa Šibenik razveseli tisuće ljudi koji su spremni potegnuti i na gostovanja, a Lokomotiva ljude oko kluba i menadžere.

Jel se mora nogomet uvik igrat za Andy-a Baru i slične, a ne za narod?

Ante
Ante
Potencijal za velika djela
Pristupio: 10.12.2020.
Poruka: 3.656
06. svibnja 2025. u 18:31

Koliko god glupo zvučalo, ovo je na neki način i dobro za Šibenik. Senzibilizirali su javnost, pobrali simpatije,  ispadaju praktički kao nekakvi borci protiv sistema. Iako su i bez ovog oduzimanja bodova u teškoj situaciji.

Posebno to vrijedi za igrače. Više se uopće ne analiziraju njihove prezentacije, greške, sve one stvari zbog kojih su ostali na tapeti. Oni su junaci što god naprave i kako god odigraju. Više ne mogu ništa izgubiti,  a sve dobro se pretvara u filmsku priču…

Grion Pola
Grion Pola
Potencijal za velika djela
Pristupio: 10.02.2019.
Poruka: 1.667
06. svibnja 2025. u 18:32

Lokomotiva je zadnju utakmicu na zapadu protiv Istre imala 157 ljudi. 

Pametnom dosta

  • Najnovije
  • Najčitanije