1.HNL 2012/13

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 11.08.2008.
Poruka: 10.838
06. lipnja 2012. u 12:24
Da, samo što su to igrači koji su igrali na vrhunskoj razini više od 10 godina, a ne napucavali loptu po Aziji ili grijali klupu po slabijim europskim ligama ....

Što se Rijeke konkretno tiče nije to loš posao, biti će dovoljno da već ove sezone budu u gornjem dijelu, ali dugoročno se treba početi raditi već od zime jer ova ekipa neće izdržati više od 2 sezone  .... sad će se stabilizirati sa ''starcima'', a onda mogu stvoriti dobru pomlađenu ekipu ....

btw. gledamo li iz te perspektive, biti će zanimljivo vidjeti usporedbu Rijeke i Osijeka na kraju nadolazeće sezone .... što se Dinama tiče, teško mi je povjerovati da će si dopustiti bilo kakvu pratnju ....
[uredio damy - 06. lipnja 2012. u 12:25]
russell
russell
Dokazano ovisan
Pristupio: 23.07.2009.
Poruka: 10.259
06. lipnja 2012. u 12:28
Od Osijeka mi se sere, otići će ono što valja, ostat ovi klicni i borba za 6-8 mjesto
Lešković, Perošević i Vrgoč od ovih koji su ovu sezonu igrali i Petrović, Novaković i Dugandžić od ovih koji nadolaze
žene častim kurom, a ne manikurom
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 02.09.2011.
Poruka: 9.999
06. lipnja 2012. u 12:39
Dragon3 je napisao/la:
Ja samo uspoređujem godine a Mato ima godina kao i netko iz mog spiska. Ako on može sa tim godinama osvojit Ligu prvaka i odigrat 50-60 utakmica (eng.prvenstvo+kupovi+evropa) onda može valjda i Mate odigrat jednu prosječnu sezonu u HNL-u ili ne može ?
Vidi cijeli citat



Pa dobro, ako je argument koji pokušavaš pobit taj da nitko ne može igrat dobro il prosječno iznad tridesete, onda normalno da si u pravu, nitko ni ne tvrdi da je tako. Iz Mate vjerojatno možete izvuć prosječnu sezonu u HNLu. Vjerojatno i par. Nije pokaziva naznake da još može puno iznad toga, al dovoljno, da. Ulaganje u njega je ulaganje za iduću godinu, ne za idućih 5+, u šta bi, po meni, klub koji je napokon financijski stabiliziran triba radit, jer ko zna šta će bit do tad, koliko će njega držat interes za klub. Tih par igrača ćete teško preprodat dalje. Nije nemoguće, pogotovo ne za Matu koji je bog u Aziji i može se i ako odigra sezonu na razini prolića prodat na ime i obećanje igrača većeg za glavu od ostatka lige koji još i  puca slobodne.

Volpi će prije il posli tražit nekakav vidljiviji profit prije nego šta digne ruke od kluba. Nije njemu do bacanja para u prazno. Moguće zapravo da se ide na to da se tim... pa, više imenima nego igračima kako stvari trenutno stoje, ako odigraju kako bi imena tribala, proguraju neki drugi (Čulina, Kreilach, Močinić...) koji bi taj profit i donili. Lutrija od par sezona, donekle razumna.
[uredio MODD - 06. lipnja 2012. u 12:40]
neopacifist
neopacifist
Potencijal za velika djela
Pristupio: 11.08.2011.
Poruka: 1.023
06. lipnja 2012. u 13:10
ko je tu islužen osim vranješa?a i za njega bi se pričalo o ekstra transferu rijeke da nije ovakva situacija(volpi, blagostanje itd...)...
mintaruzic
mintaruzic
Potencijal za velika djela
Pristupio: 13.12.2011.
Poruka: 1.688
06. lipnja 2012. u 13:42
Neznam sta su se svi uhvatili Vranjesa i Neretljaka? I ja pratim tu Rijeku od pocetka osamdesetih i ne sjecam se kad se krenulo u ovako nesto. Ekipa ce bit dobro poslozena, treba to uigrat ali bar ima igraca. Nakon dugo vremena klub je krenuo s nekakvom vizijom, promijenio se sef skole, Stile je jako dobar trener i treba ga pustit da radi, doveo se talijanski kondicioni trener koji ce vjerujem pomaknut puno stvari na bolje. Uspostavilo se kontakte s tom akademijom u Nigeriji, tu bi se isto moglo nesto izrodit, nasi su krenuli na sastanak s Juventusovim direktorima, valjda ce i ta suradnja ozivit. I najvaznije, financijska situacija nebi trebala bit problem, tako da konacno mozemo postat klub a ne supermarket di ce se pojedinci bogatit. Ako ce se ovi nasi i bogatit a da pritom klub postize rezultate, neka, bez njih bi sad vjerovatno bili kao i Sibenik, Varteks i ostali, tako da ostavite se Neretljaka i Vranjesa
AR 147
AR 147
Željan dokazivanja
Pristupio: 02.04.2012.
Poruka: 446
06. lipnja 2012. u 14:01
Zanimljivo je kako su se brižni pojedinci ostalih klubova zabrinuli za Rijeku i njezino dovođenje igrača....Bit će miriše na jako dobar projekt u Rijeci...A komentari o isluženim i starim igračima mogu jedino objasnit kao produkt ljubomornih ljudi koji su svjesni da se na Kantridi stvara nešto lijepo...

Prava momčad mora biti spoj mladosti i iskustva,a sadašnja politika Rijeka se vodi upravo tom izrekom...Po svemu sudeći Rijeka će sljedeće sezone u kadru imat samo 5 igrača iznad 30 godina,a to su redom vratar R.Lisjak(34),Čaval(33),Neretljak(33),Vranješ(32),Bjelanović(33)...Zaboravlja se i činjenica da je ovo HNL i da će jedan Vranješ koji ima preko 170 nastupa u Bundesligi imati što za pokazat ili primjerice Bjelanović sa 50-tak golova kombinirano u prvoj i drugoj talijanskoj ligi...Neznam,možda je takvima i Lisjak(34) islužen,vratar u najboljim godinama...Od sadašnjih 5 dolazaka 2 imaju iznad 30...Od ostalih pojačanja koja su dovedena ili koja se spominju kao moguća igrači su daleko od starih,redom,Weitzer(24),Mance(29),Marić(25),Benko(28),Brezovec(26),Knežević(30)...Neznam zašto se uopće trudim objasnit nešto što svatko normalan razumije...Siguran sam da će se nać pojedinci koji će i nakon dovođenja Daria Kneževića(30) tupit o gomilanju starih i isluženih...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.01.2012.
Poruka: 9.360
06. lipnja 2012. u 14:13
aha, Bjelanović, Vranješ i Neretljak su mladići u napnu snage, a benko i knežević još i za kadete mogu igrati

ne znam u čemu je problem reći da ćete imat najstariju momčad u HNL-u? 
[uredio Aubameyang - 06. lipnja 2012. u 14:14]
Deadpool
Deadpool
Potencijal za velika djela
Pristupio: 09.10.2009.
Poruka: 4.999
06. lipnja 2012. u 14:16
Pa sve je to u redu. Ako ta ekipa ostane zdrava cijelu sezonu, ne sumnjam da će ostvarit dobar rezultat. Samo, nije to baš mali ako.
Man, I love duct tape. I love how it tapes, I love the sound it makes. I love saying it. Duct tape. Duct tape. Duct tape...Duct tape...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.06.2012.
Poruka: 334
06. lipnja 2012. u 14:20
Da sada Vranjesu, Neretljaku i Lisjaku npr. damo slobodne papire, sigurno bi završili jadni na burzi. Možda bi im Vinogradar ili neko drugi iz 2.HNL ponudio ugovor jer sigurno ni jedna ekipa iz 1. HNL ne bi bila zainteresirana za takve starce koji samo zauzimaju mjesta njihovim perspektivnim juniorima...

O joj...  
russell
russell
Dokazano ovisan
Pristupio: 23.07.2009.
Poruka: 10.259
06. lipnja 2012. u 14:21
da..sve ekipe u hrvatskoj imaju perspektivne juniore, i da fama oko tog da mi stvaramo ekstra igrače bi trebala biti razjebana jer naprosto to nije neka istina
žene častim kurom, a ne manikurom
  • Najnovije
  • Najčitanije