Da malo pratiš neke stvari, ne bi se toliko čudio tako nekoj situaciji.
Koliko je postojao PlanetSport prije nego je preplatio prava na LP samo da se odmah stavi na tržište?
Imaš Amazon video streaming koji praktički nije postojao ni par mjeseci prije nego je pokrenuo produkciju serije vrijednu pola milijarde dolara, samo da se za njega čuje.
Pun k* online streaming platformi (bilo serije, filmovi, sport, vijesti) planski posluje prvih 5-6 godina s minusom, samo da bi zauzele svoj dio držišta i generirale potrebnu količinu contenta računajući da će im se u desetljeću nakon toga to sve višestruko isplatiti.
Ako se gleda iz perspektive da je deal bio ubrzo nakon našeg finala na SP i ako on ukljućuje prava na distibuciju utakmica reprezentacije, nije mi čudno da bi neka firma koja se praktički tek počela probijati na tržište ponudila više nego je realno bilo potrebno da osigura prava na utakmice dopvaka svijeta + prava na domaću ligu. Jednostavno, od svih nacija u knockout fazi SP a vjerojatno od svih nacija finalista SP u zadnjem desetljeću, najjeftinija moguća prava su naša. Kaj se tiče azijskog tržišta, naša reprezentacija je tamo iznenađujuće popularna.
Naravno da vjerojetno nije plan da im naše bude neki flagship property, ali je dobar entry level property preko kojeg onda širiš dalje. Jeftino, ima neko ime u svjetskom nogometu i nikakav marketing iza sebe koji onda ti možeš odraditi.
Ništa novog u modernom svijetu gdje čak i najveće kompanije poput Disneya višestruko više zarađuju na distribuciji sportskog sadžaja na kojeg polažu prava (preko kćerki poput Foxa, ESPN-a i ostalih) nego bi ikad mogli sa svojim filmovima i serijama.
It's my estimation that every man that ever got a statue made of him was one kind of sommbitch or another.