2.HNL 2012/13

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.03.2010.
Poruka: 28.213
14. kolovoza 2012. u 20:42
Mosor izgubio od Splita 2:0..golove primili u zadnjih 5min.

MOSOR: Čubić, Kordić (od 60. Boljat), Kotromanović, Galić, Šerić, Divković (od 70. Mornar), Pecotić, Vučinić, Čanić, Sablić (od 58. Mišerda), Gale.
Klupa: Opačak, Mornar, Barbarić, Boljat, Perić, Mišerda, Dude.

dakle, novi su Sablić i Gale iz Junaka. ne znam jel se radi o D. Sabliću koji je igrao za Junaka ili Ž. Sabliću koji je bio u Hrvaca. očito je i Čubić novi  (93., mislim da je bio u Primorca), Kordić iz Uskoka, Divković (da nije onaj iz Pomorca), Vučinić (Darije iz Segeste?), Marko Čanić (zadnje bio u Šibenika, ako je to taj)..
[uredio oskotok - 14. kolovoza 2012. u 20:43]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 14.08.2012.
Poruka: 35
14. kolovoza 2012. u 20:49
Ma sve su diskusije dobre, a kako god bilo nikad nećemo napraviti da će svima odgovarati. Ja nastojim govoriti s aspekta nogometa, vi diskutirate uvijek s pogleda nekog od klubova.

Slažem se da najveću draž u našem nogometu nosi uvijek lokalni derbi između dva grada ili općine i to tako i treba ostati u nižim ligama. 

Isto tako je točno da su u tri treće lige koje smo dosad imali i regija jug i regija zapad imale kvalitetne lige i ti klubovi nisu imali nikakvih problema prilikom ulaska u drugu ligu. Dokaz tome su Gorica i Dugopolje koji su ušli iz treće i već u prvoj, odnosno u drugoj godini osvojili prva mjesta u drugoj ligi.

Drugu ligu sa 16 klubova mogu zastupati sa stanovišta regionalne zastupljenosti, tada imamo šanse da nam sve regije u budućnosti imaju svoje predstavnike, ali, slažem se, tada gubimo na kvaliteti, pa i marketingu. Druga liga sa 10 ili 12 klubova je logika, ali sa maksimalno tri treće lige iako bi i s aspekta kvalitete smanjivanje treće donijelo na kvaliteti.

E sad, problem nastaje imamo li mi uopće u Hrvatskoj 36 gradova ili općina koji mogu dugoročnije izgurati tu kvalitetu. Nemamo! Znači logično je da idemo maksimalno na tri treće lige, ali onda zbog kvalitete nogometa u trećim ligama moramo voditi brigu iz koliko će se skupina četvrtih ta treća liga puniti. 

Za mene bi sve do četvrtih liga trebalo ostati pod kapom HNS-a, ostalo neka vode županijski savezi. Zašto je to važno? Pa upravo zato da klub koji ulazi iz jednog stupnja u drugi viši već bude i financijski i kvalitativno spreman za taj rang. Po meni dijeljenje III lige kako je to napravljeno na istoku u dvije podskupine donijelo je nižu kvalitetu nogometa, manje proračune klubova koji se nažalost na kraju nisu mogli uklopiti u visoke standarde koje nosi II HNL sa 16 klubova. A bit će još teže se uklopiti kad će druga imati 10 ili 12 klubova.

Po meni previše robujemo činjenicama da bi nam neki regionalni klubovi trebali igrati određene stupnjeve natjecanja. Svaki mora to zaslužiti rezultatom i financijskom stabilnošću, kao i ispunjavanjem ostalih potrebnih uvjeta. Tek tada možemo biti sigurni da ćemo kvalitetu i zadržavati.


Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 14.08.2007.
Poruka: 1.871
14. kolovoza 2012. u 21:33
Gosp.Črnko mislim da je što se trećih liga tiče najbolja sadašnja opcija sa 5 trećih,prošle sezone imali smo četiri trećih i vjerujte nikoga ne interesira utakmica Vrapče-Buje,Dubrava-Rovinj ali utakmice tipa Dubrava-Trnje ili Vrapče-Trešnjevka su puno intersantnije kao i što su i onima na zapadu interesntnije utakmice Jadran-Buje.Zanimljivo je da su  najviše protiv toga da zagreb ima više trećeligaša upravo ljudi koji gravitiraju ovdje i koji bi trebali pazit zg nogomet(Vrbanović,Kaćunar) a nemoj te zaboravit da je zagreb i okolica četvrtina hrvatske i da bi najviše koristi imali upravo klubovi iz višeih rangova.Jer lakše ćeš mladom igraću objasnit da igra treću ligu i da je na korak od druge ili dva od prve a samim time i klubovi poput Gorice bi imali veći izbor igračaMožda GRIJEŠIM ALI MISLIM DA NE.pozdrav ...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 12.05.2008.
Poruka: 50.334
14. kolovoza 2012. u 21:34
a zašto nebi bila 2.HNL sa 14 klubova ko 2009/10?
gogogo
gogogo
Potencijal za velika djela
Pristupio: 03.05.2009.
Poruka: 4.977
14. kolovoza 2012. u 21:43
Po ovom tvom razmišljanju Dubrava-dan, onda je najbolje da Vi igrate svoju županijsku ligu, a mi svoju.
Govoriti o nekom interesu ljudi za nogomet, a na utakmice dođe 200-tinjak ljudi(ako i toliko) !!!!
Na Inter-Osijek je došlo upravo toliko ljudi, a komentator govori o turističkoj sezoni,ljetovanjima,........
Kasnije dolazi sezona gljiva, branje kukuruza,berba grožđa, kolinje, .............
Nisam siguran da smo radišniji od Njemaca , a pogledaj njihove utakmice 3. ili regionalnih liga, a nisam siguran da uvijek igra kvart protiv kvarta.
http://gosego.bloger.hr/
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 14.08.2007.
Poruka: 1.871
14. kolovoza 2012. u 21:46
gogogo je napisao/la:
Po ovom tvom razmišljanju Dubrava-dan, onda je najbolje da Vi igrate svoju županijsku ligu, a mi svoju.
Govoriti o nekom interesu ljudi za nogomet, a na utakmice dođe 200-tinjak ljudi(ako i toliko) !!!!
Na Inter-Osijek je došlo upravo toliko ljudi, a komentator govori o turističkoj sezoni,ljetovanjima,........
Kasnije dolazi sezona gljiva, branje kukuruza,berba grožđa, kolinje, .............
Nisam siguran da smo radišniji od Njemaca , a pogledaj njihove utakmice 3. ili regionalnih liga, a nisam siguran da uvijek igra kvart protiv kvarta.
Vidi cijeli citat
krivo sam se izrazio,mislio sam zg i okolica tj područje koje obuhvaća sadašnja 3.hnl središte je idealno!!!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.03.2010.
Poruka: 28.213
14. kolovoza 2012. u 22:24
Nenad Črnko je napisao/la:

Po meni previše robujemo činjenicama da bi nam neki regionalni klubovi trebali igrati određene stupnjeve natjecanja. Svaki mora to zaslužiti rezultatom i financijskom stabilnošću, kao i ispunjavanjem ostalih potrebnih uvjeta. Tek tada možemo biti sigurni da ćemo kvalitetu i zadržavati.


Vidi cijeli citat


potpisujem! ovo je ključno.


Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 19.09.2010.
Poruka: 625
14. kolovoza 2012. u 22:33
oskotok je napisao/la:
Nenad Črnko je napisao/la:

Po meni previše robujemo činjenicama da bi nam neki regionalni klubovi trebali igrati određene stupnjeve natjecanja. Svaki mora to zaslužiti rezultatom i financijskom stabilnošću, kao i ispunjavanjem ostalih potrebnih uvjeta. Tek tada možemo biti sigurni da ćemo kvalitetu i zadržavati.


Vidi cijeli citat


potpisujem! ovo je ključno.


Vidi cijeli citat

Jednom se već ćinio ustupak regionalnim klubovima kad je formirana HNL.Tada su se neki klubovi našli u prvoj ligi iako po rezultatima to nisu trebali.Danas nema više potrebe za to.Druga liga sa 16 klubova je totalni promašaj i leglo neambicioznosti  i poligon za razno razne lokalne močnike.Slažem se da klubovi moraju zadovoljit određene uvjete za određene stupnjeve natjecanja.Ko može može,tko ne može nek nastupa u rangu koji mu je prikladan.Mislim da je za Hrvatski nogomet najidealnije rješenje i prva i druga liga sa 10 klubova,a u dogledno vrijeme razmišljat o eventualnom povečanju kad se steknu uvjeti za to.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.03.2010.
Poruka: 28.213
14. kolovoza 2012. u 22:44
vidim da je i Makarin došao u Dugopolje..solidna ekipa na kraju
santana
santana
Potencijal za velika djela
Pristupio: 13.08.2004.
Poruka: 2.333
14. kolovoza 2012. u 22:48
Osobno mislim da naš nogomet smrdi od glave, i da na tom dijelu treba primarno tražiti razloge za nikakav interes, a ne u broju trećih liga.

10+12 prva i druga liga sa profesionalnim pogonima, tri treće lige sa po 12 poluprofesionalnih klubova, mislim da se to može podnijeti u našoj ekonomiji i s našim interesom gledatelja za nogomet. Ispod županijski savezi i amaterizam.

Mislim da takav model ima i Austrija. A njih je skoro duplo više, sa skoro 4 puta većim BDPom. 
  • Najnovije
  • Najčitanije