Bruka!

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.09.2002.
Poruka: 8.488
13. veljače 2003. u 13:22
nasa igra jos uvijek nije dovoljno ogranizirana,u tome lezi problem.u danasnjem nogometu treba jednako dobru organizaciju u napadu kao u obrani.ali nasi treneri misle da samo moramo "cementirati" obranu i onda cekati na neke individualne pohvate u sredini.banovicu je vec dugo mjesto u nasoj repki,decko standardno igra za jednu od najboljih njemackih ekipa,i to dobro.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 07.01.2003.
Poruka: 1.135
13. veljače 2003. u 20:11
Mi moramo igrati modernije, sa 4 igraca u liniji, a ne sa 3 stopera, plus jos 2 bocna koji su defenzivci i 2 defenzivna vezna... Tako necemo ni mojoj ulici dati gol... Trebamo imati 4 defenzivca u liniji, recimo ovako s lijeve na desno Seric (Simunic), Kovac, Simic, Zivkovic. Vezni red bi bio recimo ovako Babic, Tudor, Rosso, Srna. A u napadu Olic i njemu dodati Klasnica ili Bjelanovica, mozda cak i Tomo Maric... Mislim da bi to imalo smisla, tako se igra sada moderni nogomet, a formacija sa 3 defenzivca moze proci jos samo u HR ligi...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 02.02.2003.
Poruka: 431
13. veljače 2003. u 22:24
Slazem se torcida !!!!
Ali kreten baric to na zalost ne kuzi.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 24.01.2003.
Poruka: 66
14. veljače 2003. u 04:50

Crostyle, kada si nam dijelio lekciju o izborniku, rekao si da je izbornik tu da stvara dobru atmosferu. Mozda si u pravu, trebao bi ih voditi u kino, kazaliste, gledati pornice s njima i slicno radi ugodne atmosfere. Nemoj za***vati. Koje se to repke sastaju vise ili manje od nase. Stvar je u tome sto on ima na svakom okupljanju pola debitanata a ustvari nezna puno o njima i njihovim mogucnostima. Prvo izbornik treba imati viziju repke. Drugo mora znati sta igraci igraju u svojim klubovima, pa tek onda sloziti sve to i pozvati one za koje on misli da ce se uklopiti u njegovu semu. Ti si u pravu kad kazes da je to, to sto trenutno imamo, ali kada ce Baricu to biti jasno? Da je od pocetka uvijek pozivao 90% istih igraca i uz njih 1-2 debitanta na probu sve bi bilo ok. ali ovako ne ide. Koliko mu je trebalo da se rijesi pitanje Srne, a svi vide koliko nam znaci. Tako ce on raditi i sa Kranjcarem, Klasnicem i ostalim mladim kada dodje vrijeme za njih, ali tada, ja se iskreno nadam, Otto ce biti proslost.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 09.02.2003.
Poruka: 552
14. veljače 2003. u 05:23
Hogar slazem se 100% sa tobom, dok onom Baricu bude sve jasno kvalifikacije za EP ce proc, ovu zadnju utakmicu protiv Poljske je opet napravio greske, npr. stavio je Zivkovica u veznu liniju i Simunica kao ljevi bok, Barica treba smijenit jer je njega nogomet davno prevaziso, treba nam neko mladji kao trener, ovo je 6 utakmica otkako je on tu i samo smo dali 4 gola, sramota, mi smo oduvjek igrali lijep ofenzivni nogomet a i danas se igra taj stil nogometa (naravno osim talijana), ako nastavimo sa 0,6 golova po utakmici mozemo se odma pozdravit sa EP,

))

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 29.11.2002.
Poruka: 324
14. veljače 2003. u 12:44

Hogar, ti sada pricas o Srni kao da je svaki Hrvat prije dva mjeseca znao da je on dosta kvalitetan unatoc godinama. To nije istina. Ja sam odmah poslije svjetskog prvenstva na ovom site-u i na nogometu trubio da nam Srna treba. Ljudi su me ismijavali i govorili da ce to biti Biscan-prica. Gurali su Stanica u repku bez da su ga ikada vidjeli kako on to u Chelseau igra.
Poslije svjetskog prvenstva i one sretne utakmice protiv Italije ljudi bih opet poceli kritizirati da nije pozvao Stanica, Rapajica i Vugrinca. I nije covjek nista drugo mogao. U tom medjuvremenu, znaci Suker&CO i ovim novima nasli se ovi igraci koje sam sada nabrojao. On nije protiv te estonije ni mogao nesto drugo uraditi. Baric je se nasao u teskoj situaciji. Pozvati prosjecne starije igrace ili stvarno dobre ali mlade igrace. Protiv te Estonije i Bugarske nije imao drugog izlaza. Testirati Srnu protiv Bugara??
Problem Barica je isto u tome da on nema puno za birati. Ako se posvadjas sa tim legendama Stanicem, Vugrincem i Rapajicem a ispostavi se da mladi ne mogu kud onda??
Pokvario bih atmosferu medju igracima i bio bih jos vise u govnima.Trebate se sloziti sa time da je nasao ekipu osim jedno dva imena i to nije mogao nesto prije zbog starih "zvijezda".
Svakako sam isto tako misljenja da ja vise pratim nase igrace od Barica a niko mi ne placa. Mogao je pozvati Banovica. U tih nekoliko utakmica koje sam vidio uvjeren sam da je to jos jedno rjesenje za sredinu. Steta sto ga vec sada tu nije bilo. Isto tako vrijedi za Sokotu. Dalje tu vise nema filozofiranja...To je sve sto imamo. Sada samo preostaje se moliti bogu. Jedino sto je Baric stvarno usrao je stavljati Zivkovica i Simica na sredinu. U tome mu zamjerim je tim dokazuje da njih ne gleda u svojim klubovima. Da ih gleda znao bih da su Zivkovic i Simic nogometno gledano najslabije tocke Milana i Leverkusena. Oni su obrambeni i gotovo. U onoj formaciji je trebao j.Leko poceti umjesto Zivkovica.

P.S. Ovaj Carevic me podsjeca na jednog (van Persiea) u mom Feyenoordu. Poslije prve godine u kojoj su ga izdigli do zvijezda tip je postao govno za svoje kolege. Tek kada su ga sve kolege od***li unatoc njegovoj kvaliteti mali je poceo igrati za tim. Nadam se da ce kod Carevica isto biti tako. Pomislio je poslije prve godine da je Figo i postao egoist. Treba se nauciti za ekipu igrati i mislim da mu je dobro doslo sto njegov prijatelj Srna rastura. Carevic se usrao u gace i nije vise on taj o kome se prica. Taj Carevic, ako se prihvati posla, moze bit neko i nesto.



Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 07.01.2003.
Poruka: 1.135
14. veljače 2003. u 20:27
Carevic ce sada kada je Miki dosao i kada ima konkurenciju, morati poceti igrai za ekipu....
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 09.02.2003.
Poruka: 552
16. veljače 2003. u 19:49
Crostyle, slazem se sa dosta stvari sto si rekao, osim "Baric nije nista mogao ucinit protiv Estonije i Bugarske", mogao je i to puno ucinit, hoce da pobjedimo utakmicu sa 5 obrambenih,

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 09.02.2003.
Poruka: 552
16. veljače 2003. u 19:52
[QUOTE]Barica treba smijenit, ne zbog losih rezultata nego zato sto je on prevazidjen trener, on igra nogomet kako se igralo u Austriji 70-80 godina
Vidi cijeli citat
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 07.01.2003.
Poruka: 1.135
17. veljače 2003. u 17:14
Guess who's back, back again.... Kako su nam nedostajali njegovi "inteligentni" komentari...
  • Najnovije
  • Najčitanije