Bayern na navijačima zaradi da može kupiti Ronalda i Falcaa svake godine!
Na navijačkim rekvizitima klubovi nogometne Bundeslige godišnje zarade oko 170 milijuna eura. Ponuda je šarolika: ima i odjeće za bebe, alkoholnih napitaka, a naravno i – šalova. Žene kupuju bikinije i lak za nokte.
Bundesligaški su klubovi posljednjih godina “otkrili” i novu potrošačku skupinu na kojoj se može dobro zaraditi. To su žene.
Podaci su svježi. Bundesligaški klubovi ostvaruju godišnji promet iznad dvije milijarde eura. To je novi rekord! Samo od prodaje ulaznica u blagajne se slije 440 milijuna eura. Ali, pravi navijači naravno neće kupiti samo ulaznicu za utakmicu svog omiljenoga kluba. Oni će posegnuti još dublje u novčanik. Od prodaje rekvizita klubovi zarade 170 milijuna eura, podaci su sa kojima barata Deutsche Welle.
Paleta proizvoda u izlozima je šarolika. Šal za 30 eura? Ili ipak kupaći ogrtač za 120 eura? Pred takvim se odlukama nalaze fanovi Bayerna i Borussije iz Dortmunda. Bavarci su uzori konkurenciji i kad se radi o prodaji navijačkih rekvizita, na njima rekordni prvak Bundeslige godišnje zaradi 57 milijuna eura.
Ali i Dortmund napreduje – posebice nakon što je klub dva puta zaredom osvojio titulu nacionalnog prvaka. Borussia, Bayernov protivnik u finalu Lige prvaka, na navijačima utrži 30 milijuna eura. To je deset milijuna više nego prije godinu dana, izračunao je direktor klupskog marketinga Carsten Kramer.
Jan Wieseke, profesor marketinga na Sveučilištu u Bochumu, ne čudi se tim podacima. On zna da je nogomet u Njemačkoj u uzletu. Popularnost igrača i klubova raste. “Ljudi su spremni izdvojiti i pozamašne svote za svoju nogometnu ljubav. Pripadnost nekom klubu ima veliku simboličnu vrijednosti”, kaže on.
***Gianni Infantino, najpoznatija talijansko-švicarska verzija loto-djevojke - Saša Ibrulj----///Svanut ce taj dan...-///-***Cenosillicaphobia: Strah od prazne krigle piva ---"Mamicu pronevjeritelju, odlazi iz svetinje!!!"---