[QUOTE]Oprosti, ali meni zvuči umjetno bez obzira koliko je opstao, kao što je i Croatia bila umjetna.
Pa nastalo je kao reklama za pivu!
Vidi cijeli citat
kao primjer za nadimak koji se silom pokusava proturiti mogu posluziti npr. "pakleni" za rukometase ili, jos gore, "barakude" za vaterpoliste
... "vatreni" su super za novinarske urednike, mozes napravit hrpu (d)efektnih naslova s njima, manipulirat do besvijesti:
"Vatreni ponovo gore!"
"Ugaseni vatreni"
"Vatreni ugasili Vikinge!"
itd.
mislim da se naziv "vatreni" vec duboko ukorijenio u podsvijest loptoljubne populacije u Hrvatskoj i da bi se danas bilo koji drugi nadimak za reprezentaciju vrlo tesko "primio"..... je li to dobro ili lose, o tome se moze rasporavljat, ali bitno je da sam naziv rijetko tko vise povezuje s Karlovackom pivovarom, "vatreni" su se odvojili od prvotnog znacenja i namjere i zive svojim zivotom.... ako je repka uspjesna, onda su svi mediji puni prica o Vatrenima, a ako ne, onda se svi sa sjetom prisjete "originalnih Vatrenih" ''96-98...
na kraju, slican razvoj nije prvi slucaj u povijesti: kao primjer toga koliko se reklama moze ukorijenit u podsvijest neke kulture i izgubiti prvotni smisao moze posluziti primjer simpaticnog debeljka u crvenom odijelu (Santa Claus, Djed Mraz/Djed Bozicnjak), ciji je lik osmisljen dvadesetih godina proslog stoljeca kao dio reklamne kampanje Coca-Cole.... poceo je kao reklama, a danas je medju velikim dijelom populacije prva asocijacija na Bozic.... i nitko ga vise ne povezuje s Coca-Colom....