Undertaker123 je napisao/la:
Ako ne prodajemo dobro može biti da je do robe ali može biti i da je do prodavača. Naravno da igrač vrijedi koliko netko ponudi za njega ali "natjerati" nekoga da za igrača ponudi više nego on objektivno vrijedi je posao koji netko zna ili ne zna.
Vidi cijeli citat
Osobno nemam nikakve veze ni poslovnih iskustava s ljudima iz nogometa, tu i tamo sam upoznao nekoga, tko radi za nekog... A i prema javno dostupnim pričama i informacijama, sve to doživljavam kao - poslovni polusvijet. Puno pozera, slatkorječivih lažova, zgubidana koji glumataju veličine. Agencije ili nekad velika imena, često su tek fasada za lov u mutnom.
Trgovački odnosi i dobre veze grade se godinama, ali se baziraju na povlasticama - ti meni, ja tebi (bilo da se radi o ekstra provizijama ili "udomljavanju" slabijih igrača da bi se nekom učinila usluga u određenom trenutku).
A kada se sve želi raditi transparentno i uredno ili barem izbječi "muljaste" aranžmane - nije lako. Vidimo iz primjera jednog kluba s juga, koji načelno funkcionira na temeljima krutog kodeksa, da sada ipak pronalaze zajednički jezik s određenim menadžerima koji su nekad u Maksimiru bili simbol "kućnih ljudi" i imali povlašteni tretman. Radi li se o suradnji kakva je nekad prolazila i koda nas, nemam pojma, ali držati se poput časne sestre zalutale u bordel bit će teško.
Jasno, bilo što kriminalno i ravno zloupotrebi položaja mora biti protjerivano ognjem i mačem, ali bez pronalaženja modela suradnje s agencijama i ljudima koji imaju značajne pozicije na tržištu, bit će jako teško nametnuti se u tom - poslovnom polusvijetu.