Illya je napisao/la:
Neka i tu objašnjenja:
Pravo prvokupa godišnjih ulaznica za iduću sezonu imat će svi vlasnici godišnjih koji su kombinirano bili ili ustupili mjesto na ukupno 85% domaćih utakmica, s time da na minimalno 65% (15 utakmica) moraju doći, a 20% javiti da ne dolaze.
Dakle, možeš i doći na 75% utakmica i 10% javiti da ne dolaziš ili 80% doći i 5% da ne dolaziš.
https://tickets.gnkdinamo.hr/ustupi-ulaznicu
Vidi cijeli citat
Hvala ti na objašnjenju.
Ali jako sam ljut na klub i način informiranja pretplatnika. Shvaćam da se preustrojavaju, da ima puno truleži u sustavu (ne mislim samo kadrovski nego čak i više tehničko organizacijski) koji tek treba dovesti u red, ali ovakve detalje bi trebao kupac saznati PRIJE kupnje. A ja sam pokušao u to doba doznati više i nisam našao ništa osim najave da će biti moguće ustupanje mjesta, ništa drugo (a pratim službeni web, imam službeni app, pratim X objave). Mislim da je to čak nepoštena trgovačka praksa, za koju se može dati prijava inspekciji, pa čak i srušiti cijeli ovaj model.
I sada sam više od tebe doznao nego li na bilo koji drugi način u međuvremenu.
Trenutno sam dosta daleko od HR, putovanje avionom, pa je reducirana količina stvari koje nosim - tako da nisam ponio etui u kojem držim razne kartice i dozvole, između ostalog člansku i godišnju ulaznicu.
I od jučer (kada sam vidio na X-u klupski poziv da se oslobode mjesta ako nismo u mogućnosti doći) pokušavam nači način...
Kada se ode na ulaznice, odnosno link koji si dao, traži od mene barkod s kartice, odnosno godišnje ulaznice. Koju nemam pri ruci... Naivno sam pomislio, "hej, pa kada sam se učlanjivao pisalo je da sada imam digitalnu člansku karticu, tamo je onda i moja godišnja ulaznica", odem u svoj profil (btw pet puta sam se iznova morao ulogiravati, nikako da prihvati password od ulaznice.hr, ali ajde uspjelo na kraju), doista imam nešto što bi se moglo nazvati članskom digitalnom iskaznicom, ali kada odem na godišnju ulaznicu - tamo je samo promo tekst koje su njene prednosti, nema ni jednog podataka o njoj (možda zato jer sam je kupio fizički, a ne online? Ali tada je to onaj trulež koji sam spominjao, nepovezane baze).
Ja inače vrlo redovito idem na utakmice, bez obzira na vremenske uvjete, tome podređujem sve svoje privatne obaveze vikendima, i nije mi problem što ću ovu jednu izostati, ali JAKO me ljuti kada se TRALJAVO uvodi sustav koji bi trebao - uvesti reda.
Ponavljam - više sam od tebe o svemu ovome doznao nego li preko ijednog službenog kanala kojeg klub ima i za mene je to kao dugogodišnjeg pretplatnika (znači ovo ne govorim kao navijač, već kao kupac) sramotno.