https://m.youtube.com/watch?v=e1bjkPerpPs
Odličan, kratak i informativan Bloombergov video o recentnom trendu pojednostavljenja loga, tzv. debrandingu, koji je zahvatio i grbove nogometnih klubova. Za razloge se navode:
- dostupnost računala koja je svima uključujući i amaterima omogućila izrađivanje kompleksnih loga što prije nije bilo moguće, a zbog čega stari i složeniji dizajn gubi na jedinstvenosti pa samim time i na težini
- praktičnost grafičke uporabe na mobilnim uređajima, ikone na mobitelima i slično
- proces sazrijevanja kompanija gdje bi jendostaviniji logo po njima trebao značiti veću ozbiljnost
- i zadnje i ne manje važno, trendovi postoje svugdje pa tako i u dizajnu loga, možda se za par godina ili desetljeća sve preokrene i vrati na staro
EDIT: Načelno nemam neko jako mišljenje o ovome. U nekim slučajevima pojednostavljenje loga je ispalo izvrsno, a u nekima znatno gore od originala. Kako u nogometu, tako i šire.
[uredio Obični d0d0 - 12. kolovoza 2022. u 19:08]