[QUOTE] Ne radi se tu o par Židakovih tekstova u Jutarnjem, nego u sustavnom Dinamovom stvaranju brandova, kako Mamić kaže.Tako je stvoren brand Bišćan, pa Balaban, pa Kranjčar, a sad su na redu Kardum, Lovren i najnovija priča- Dino Drpić.
Vidi cijeli citat
ma kakav brand?!?! "Brand" su igraci koji su godinama u klubu, igraci s kojima se navijaci mogu poistovjetiti, "brand" je korak blize ka statusu legende kluba..... ni Biscan, ni Balaban nisu bili "brand"....... pa kakav je to brand koji nakon jedne sezone ode iz kluba?!?!
Dobro, Kranjcar je bio blizu, ali opet bi mu falilo jod bar dvije-tri sezone..... sto se mene tice, najblizi tom statusu u Dinamu u zadnjih desetak godina su bili Maric, Prosinecki i Sokota.... ja sam stari klipan, pa bih se bez beda presetavao kvartom u dresu sa Sokotinim imenom
Drpic? Decko je konacno skuzio kako se radi na vlastitoj promidzbi: platis Zidaku dva gemista i pol kile janjetine i eto ti "igraca za najjace lige"...... nije to prvi put, sjetimo se npr. Smojine epizode u Maksimiru....