HAJDUK 2006/2007

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 08.12.2006.
Poruka: 794
05. travnja 2007. u 00:00
zico je napisao/la:
pink, da smo protiv auxerra imali kahna na golu ne bi ispali
Vidi cijeli citat
ma dobro necemo sad raspravljati o utakmici sa auxerom, ali cinjenica je da se ovdje 100 puta ponovila teorija o tome da plavusi treba samo pucati i da je to siguran gol - danas su napokon to i demonstrirali (naime danas smo imali i udaraca u okvir za razliku od prije, a cinjenica je da nije problem imati d udaraca u okvir, jer ih ima jedan varteks, sibenik, rijeka,...)!
 
i sto ce se sad dogoditi - totalni razguz i razapinjanje mladog vratara koji je bio, citiram,  sjajan, debitant s prve utakmice na poljudu i kako je sjajno tamo branio, tako je čvrsto zgrabio 1. dinama, a sad mu izađe ovakav tekst:
(Kraj karijere Filipa Lončarića?) - ej momak ima 20 godina!
 
 
kuzis? tako bi bilo svaki put da je hajduk ikako odigrao utakmice s dinamom, a pogotovo taj put...napominjem da je Mamić (zoki) u tim trenucima napadao kužea i eduarda po novinama...ko zna kako bi sve završilo da je hajduk bio taktički dorastao izazovu!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.08.2004.
Poruka: 34.719
05. travnja 2007. u 00:00
zico je napisao/la:

zalosno je da se eduarda na poljudu rasisticki vrijeđa, isto tako i pri ulasku carlosa i sammira, split definitivno ne zasluzuje reprezentaciju.. i ne moze me netko uvjeriti da je to skupina primitivaca, jer se preko tv-a jako dobro culo, a to ne moze 10 ljudi vikati.. eduardo nesto znaci u nasem nogometu, a o repki da i ne govorim, neka se srame svi ti primitivci, a vi ako cete sada braniti takve ste jos veci rasisti

Vidi cijeli citat


Evo pokušavam ti odgovoriti ali spornet je ostao spornet a ni moja veza nije nešto bolja. Dakle...
U pravu si da je žalosno i neprihvatljivo rasistički vrijeđati ljude i to je za svaku moguću osudu, makar bi u tom morali svi biti jednoglasni.
Ali tvoj komentar da zbog takvog ponašanje određenih "navijača" Split ne zaslužuje reprezentaciju je također rasisitičko i u najmanju ruku neobjektivno.
Prisjetimo se samo Hajdukovog igrača Mass Sarra ili ako ćemo malo svježijeg može Boa Morte iz Fulhama (0-3 u Maksimiru) kada je rasizam bio još (jedno)glasniji. Ne pada mi napamet uspoređivat razinu primitivizma jer je odvratno i jedno i drugo, ali zbog takvog ponašanja ZG publike se nije ništa značajnije dogodilo pa ni promjena igranja reprezentacije tako da ti teorija ne drži vodu ni ništa drugo...
Što se tiče rasizma, najistaknutiji je na razini Hrvatske upravo u Zagrebu što nije ni čudno s obzirom na najveći grad, pročitao sam osobno određene studije i slušao najeminentnije sociologe na tu temu, o skinheadsima i slično... Srećom ima ga sve manje, nadajmo se da će potpuno nestati.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.08.2004.
Poruka: 34.719
05. travnja 2007. u 00:04
d je napisao/la:
Vidi cijeli citat
 
ovo vise nIsu komplexi ovo je SFLOLClap
Vidi cijeli citat


Znači po tebi je on dobro odsudio? Naglasak je na riječi dobro, a ne korisno ili da ne kažem pristrano, niti želim aludirati da je Dinamo prošao zbog njega u finale.
zico
zico
Mali dioničar
Pristupio: 20.12.2005.
Poruka: 5.298
05. travnja 2007. u 00:05
provokator, slazem se, ali vrijeđati ponajboljeg reprezentativca hrvatske kojemu je "grijeh" sto je crn.. a taj isti reprezentativac bi trebao doci na poljud igrati za hrvatsku
Stand up if you hate England!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 01.08.2006.
Poruka: 163
05. travnja 2007. u 00:07
percao je napisao/la:
Vjerovao ili ne...čak ni ja nisam tužan...
A ja osobno bih htio da za trenera dođe Zlatko Dalić...
Vidi cijeli citat


Eno ti ga danas igrao 2:2 sa trećeligašem. Ruku u vatru dajem: Najlošiji trener u 1. HNL. Njegova se ekipa nakon primljenog gola raspada, a to je stvar trenera. Više golova u ovoj sezoni primili samo Cibalia i Kamen. Znam da ih golmani ne maze već godinama, ali su taktički na nivou trećeligaša. A za taktiku je odgovoran trener. Što se našega tiče, ni sam nisam na čistu. Sjebao je s izmjenama ali mi nikad nećemo znati što mu je bilo u glavi dok je mijenjao.Možda bi on jadan i htio napraviti kuću ali nema materijala. A i inače mislim da je trener Hajduka najteži posao u Hrvatskoj. Svi sve znaju osim njega . Ma kako se zvao.
A što se utakmice tiče mislim da je presudila kvaliteta. I to jednog čovjeka, Luke Modrića. Taj dečko je za Arsenal definitivno. I kad ne blista, a danas nije, namjesti 2-3 mrtve, zabije gol odluke, oduzme lopti i lopti, drži im igru od 16 do 16. Kapa dolje.I još ga je Damjanović dobar dio utakmice dobro pokrivao, pa i onaj nesretnik Žilić iznenađujuće dobro izlazio na okomite lopte. Suđenje loše, ali ne presudno. Jednostavno su bolji i to je realnost. Još kad bi imali trenera možda bi i prošli u Ligu UEFA.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.08.2004.
Poruka: 34.719
05. travnja 2007. u 00:08
zico je napisao/la:
provokator, slazem se, ali vrijeđati ponajboljeg reprezentativca hrvatske kojemu je "grijeh" sto je crn.. a taj isti reprezentativac bi trebao doci na poljud igrati za hrvatsku
Vidi cijeli citat


žalosno i ne treba to prešućivati ali ne vidim način kako to iskorijeniti sa stadiona osim nekom dugoročnom edukacijom ljudi. sramota!
zico
zico
Mali dioničar
Pristupio: 20.12.2005.
Poruka: 5.298
05. travnja 2007. u 00:11
opet se prica o sucima.. napada svilokosa.. on nije mogao vidjeti dali je lopta presla crtu, niti je to njegov posao, a sta se krivo dodjeljenog kartona tice, on ga je htio dati zilicu, koji je (ne)hajducki bjezao,ali je pomocni sudac reagirao i rekao da je vidio je to bio pelaic, pomocni sudac je pogrijesio.. svilokos nije vidio cisto situaciju i povjerovao je pomocnom sucu, sto po pravilima moze.. sto se tice kriterija, mislim da je bio ujednacen, uvijek i sa jedne i sadruge stvari postoje neki nedosudjeni prekrsaji no to je normalno, a pogledajte samo suđenje u ligi prvaka jucer i danas.. katastrofa!
Stand up if you hate England!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 01.11.2006.
Poruka: 6.892
05. travnja 2007. u 00:12
provokator je napisao/la:
d je napisao/la:
Vidi cijeli citat
 
ovo vise nIsu komplexi ovo je SFLOLClap
Vidi cijeli citat


Znači po tebi je on dobro odsudio? Naglasak je na riječi dobro, a ne korisno ili da ne kažem pristrano, niti želim aludirati da je Dinamo prošao zbog njega u finale.
Vidi cijeli citat


Dinamo je prošao u finale jer je jednostavno za klasu bolja momčad, sudačkih grešaka bilo je na obje strane... Hajduk nije imao ni snage ni znanja zadržati prednost i to je najveća istina...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 01.08.2006.
Poruka: 163
05. travnja 2007. u 00:15
zico je napisao/la:
provokator, slazem se, ali vrijeđati ponajboljeg reprezentativca hrvatske kojemu je "grijeh" sto je crn.. a taj isti reprezentativac bi trebao doci na poljud igrati za hrvatsku
Vidi cijeli citat


U pravu si ali i "svinja debela" kojoj je jedini "grijeh" što se drznuo igrati u Hajduku ima sličan tretman u Maksimiru. Usput i brat od "izvršnog" je igrao u Hajduku...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 08.12.2006.
Poruka: 794
05. travnja 2007. u 00:17
zico je napisao/la:
provokator, slazem se, ali vrijeđati ponajboljeg reprezentativca hrvatske kojemu je "grijeh" sto je crn.. a taj isti reprezentativac bi trebao doci na poljud igrati za hrvatsku
Vidi cijeli citat
 
ma ja nisam moga virovat kad sam cuo, ali ajmo sad nac jos jedan razlog da reprezentacija ne igra na poljudu!
za to postoji topic, gdje su mnogi ljudi dali jako dobre argumente zasto se utakmica MORA igrati na Poljudu, pa predlazem da ovu raspravu tamo prebacite.
a on je samo jedan hrv. reprezentativac - nije se niko pita kako je doci niki kranjčaru na maksimir nakon svega, a kriv je samo kaj je purger sa viksom u splitu!
mislim da bi trebali prestati svaku pizd* sa poljuda i torcide koristit za to e a vi bi utakmicu u splitu - vidi koje ste seljačine. Danas je bio pun poljud, ljudi su bili izvrsni, atmosfera fantasticna - ali to nije razlog da dodju u split?
 
  • Najnovije
  • Najčitanije