HAJDUK 2006/2007

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.05.2005.
Poruka: 2.286
02. listopada 2006. u 14:25

mesari... hehehee... da su malo inteligentniji igraci dinama nebi se trebalo ni uklizivati, jer kvaliteta hajduka je na razini careviceve inteligencije... imas pravo catalane... uskrsnuo je franjo i razlog jucerasnjeg gubitka hajdukovi poena su mamic, centralizacija hrvatske u zg i naravno njegovo uskrsnuce... nema sto... nikako hajdukova esteticna i "nogometna" igra...

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.11.2005.
Poruka: 18.412
02. listopada 2006. u 14:25
 Bravo Shorty 0018
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.11.2005.
Poruka: 18.412
02. listopada 2006. u 14:27
 Shorty objasni mi kod drugog gola dinama po tebi tko je bio u zaleđu, Čorluka ili Vugrinec??? Htio bih naučiti od tebe novo pravilo...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 28.08.2006.
Poruka: 80
02. listopada 2006. u 14:28

Nevjerojatne su mi izjave da je Kovačić sudio za Dinamo.

Jer da je tako poslo bi Miladina van nakon faula na vugrincu kao zadnjeg i sigurno ne bi sudio 2 penala za Hajudk. Uostalom iz prvog po meni najsmješnijieg ikad je Hajduk i poveo.

Ali Pezzi je sad na TV-u dobro reko, da je odma u 4. minuti kad je carević pokupio Ćorluku bez lopte odma dobio žuti i nakon toga pozvao kapetane na razgovor do ovog ne bi došlo.

Dinamo će biti prvak u to sam sad siguran iz jednog razloga; kada Hajduk u 90. minuta ne može stvoriti ni jednu šansu iz igre a još igra doma protiv prepolovljenog Dinama teško mogu nešto.

Ali najveći problem bilima je to što oni misle da su dobro igrali i zalužili pobjedu. Upravo zato se i događaju Debrecen i Shelbourne. ja bi da sam Grgić ,pustio snimku tekme Vuliću i igračima pa ak nekopn tekme i dalje misle da su pokradeni i da su igrali bolje, onda stvarno nema budućnosti hajduka, a samim time i našeg nogometa. Jer ako dinamo ponovno sam igra europu, neće biti dobro....

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 30.01.2006.
Poruka: 5.413
02. listopada 2006. u 14:29
Hajdukovci uglas: "Sudac nas je uništio!"

Sudac Draženko Kovačić bio je u prvoj i posljednjoj rečenici izjave svakog Hajdukovog sudionika derbija protiv Dinama. Od trenera do igrača, svi su se okomili na zaista lošeg križevačkog "djelitelja (ne)pravde", koji je bio najlošiji "glumac" na pozornici pred 35.000 gledatelja. Njegovom zaslugom ili ne, ništa kvalitetniju predstavu nisu nam priuštili ni igrači...
Hajdukovci su nakon utakmice "rigali vatru" prema sucu, čijeg su se "rada" plašili i u medijskim najavama utakmice. Svi igrači bili su oštri i najviše vremena u razgovoru s medijima potrošili na "ugostitelja iz Križevaca", a posebno oštar bio je Hajdukov trener Zoran Vulić, koji nema naviku komentirati suđenje.
Iako je bizarno da se klub kojem su dosuđena dva sumnjiva jedanaesterca toliko žestoko obruši na suca, treba biti realan i reći da Draženko Kovačić jednostavno nije dorastao zadatku suđenja ovakve utakmice, u ovakvim uvjetima. Evo što su mu zamjerili Splićani.

Zoran Vulić, trener Hajduka: "Sportaš sam i ne volim pričati o sucima, no što je previše, previše je. Mislim da večeras nisu igrali Hajduk i Dinamo, nego da smo svi igrali radi suca koji je bio glavni igrač utakmice. Ako Ćorlukin potez u 18. minuti nije za isključenje, ne znam što jest? Pa to je crveni karton svugdje. Carlos udara Musu šakom u glavu na očigled pomoćnog suca, ovaj ne sudi ništa. Sve se to vidi na TV snimci i stojim iza svojih riječi sad i zauvijek. Ovih 35.000 ljudi što je došlo nije došlo radi njega i trebalo je uživati u nogometu, a ne u monologu jednog čovjeka. Nakon svega moram biti zadovoljan bodom, ali da smo igrali 11 na 11 sigurno ne bih bio. Provociranje Carevića? Dinamovci na to imaju pravo, to može biti i dio taktike, ali sudac je tu da to vidi i sankcionira. Ja još nisam vidio utakmicu u kojoj su suđena dva jedanaesterca, a da za ni jedan nije dodijeljen ni žuti karton. Možda griješim i ispričavam se ako jesam, ali volio bih da danas mogu pričati o zasluženoj pobjedi bilo Hajduka, bilo Dinama, ali danas apsolutno nogomet nije pobijedio. Ovo ne govorim ni u svom interesu, ni u interesu Hajduka ili Dinama, ovo govorim u interesu hrvatskog nogometa i ne čudim se što naši klubovi tako loše prolaze u Europi. Svi se moramo zapitati gdje ide hrvatski nogomet."

Pablo Munhoz, Hajduk: "Dali smo sve od sebe, ali mislim da je sudac oprostio puno kartona igračima Dinama. Utakmica je mogla biti bolja, a sramota je da svi sad moramo pričati o sucu koji je bio katastrofalan. Hvala Bogu što nismo izgubili kod kuće, a moram se zahvaliti sjajnoj publici koja nam je puno pomogla. Nikad nisam vidio bolju atmosferu na stadionu, ovo danas je bilo fantastično."

Mario Carević, Hajduk: "Žalostan sam zbog tog crvenog kartona, a posebno sam tužan zbog ovakvog suđenja, jer ovakvo nešto nisam doživio u životu. U stvari jesam već, što je najžalosnije, jer ovaj čovjek nam je pet puta dosad sudio derbi i pet puta nas je uništio. To je sramota, da sudac provocira igrače cijelu utakmicu. Smijao nam se u lice i svašta nam govorio, ne samo meni nego svim igračima. Opet sam ja na kraju ispao budala što sam tako glupo dobio drugi žuti i što sam isključen. Utakmica je bila loša, ali derbiji su uvijek takvi."
Jurica Vučko, Hajduk: "Trnci su me prošli kad sam se zagrijavao za utakmicu, to je moj prvi derbi s Dinamom nakon šest godina. Penal? Neka Kuže pita Drpića je li me dirao. Nogomet je igra u kojoj trebaš iskoristiti svaku grešku protivnika, ja sam iskoristio njegov dodir koji je postojao i penal je po meni ispravno dosuđen. Vruć sam još i ne bih htio komentirati suđenje, ali mislim da je trebao podijeliti nekoliko crvenih kartona igračima Dinama, ako je već isključio Carevića zbog onakvih stvari."

Darko Miladin, Hajduk: "Nažalost, ovaj je derbi obilježio sudac. U dva navrata u prvom poluvremenu je trebao isključiti Dinamove igrače, a to nije napravio, dok je u drugom dijelu jedva dočekao isključiti Carevića. Kako bi se utakmica odvijala da je Ćorluka dobio crveni karton za udaranje Carevića u 18. minuti? Na taj je način zaustavio Hajduk, koji je i s igračem manje pokazao da se može nositi s Dinamom i da smo ostali 11 na 11 vjerujem da bismo pobijedili. Bod je Dinamu donio sudac i žalosno je da je on odlučio ovaj derbi, a ne mi igrači."
Igor Musa, Hajduk: "Uživao sam opet igrati u ovakvom ambijentu, no moram prije svega ostalog istaknuti suca Kovačića, koji je dosta utjecao na igru. Mislim da nas je oštetio u nekoliko navrata i Dinamo vratio u život svojim odlukama. Dva puta sam dobio šaku u glavu, jednom od Carlosa, jednom od vratara Lončarića, sudac ni jednom nije ni žuti karton pokazao Dinamovim igračima. Čvrsta utakmica, vjerojatno ne lijepa za gledati, ali jedan pravi derbi u kojem su obje momčadi pokazale veliku borbenost i želju. S obzirom na sve, moramo biti i zadovoljni bodom, jer smo mogli i izgubiti, što bi bilo potpuno nezasluženo."

Dario Damjanović, Hajduk: "Kako ću vidjeti utakmicu, kao i svi ostali, 35.000 ljudi na stadionu i oni koji su gledali na televiziji. Što ja sad trebam udarati po sucima, ionako im nisam najdraži. Mislim da smo zaslužili pobjedu i tragedija je kako je sudac okrenuo utakmicu u Dinamovu korist."

Josip Kuže, trener Dinama: "Dominirala je borbenost i ratnička igra koja je povremeno prelazila u grubost. Ja zbog toga nisam zadovoljan, jer nismo pokazali svoju pravu igru, ali ne sjećam se ni da je Hajduk igrom stvorio neke prigode. Čvrsto smo stajali u obrani, imam zamjerke na moje vezne igrače koji su imali velik respekt, nisu bili aktivni. Žalim zbog takve utakmice, jer nisam pristalica takvog načina igre i žalim naravno za pobjedom. Mislim da je situacija kod drugog jedanaesterca bila dvojbena i da je sudac želio da utakmica završi neriješenim rezultatom. Ipak i ovaj bod nam znači puno. Imamo utakmicu manje, Hajduk nam dolazi u Zagreb, prebrodili smo teško razdoblje i mislim da ćemo ući u mirniji period. Vratit će nam se ozlijeđeni igrači i Hajduk će teško pratiti naš ritam."
Dinamovu stranu priče na terenu nismo uspjeli saznati, jer ni jedan igrač "modrih" nije želio dati izjavu nakon utakmice, objašnjavajući to "zajedničkim dogovorom".
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 30.01.2006.
Poruka: 5.413
02. listopada 2006. u 14:35
Veruda je napisao/la:
Shorty objasni mi kod drugog gola dinama po tebi tko je bio u zaleđu, Čorluka ili Vugrinec??? Htio bih naučiti od tebe novo pravilo...
Vidi cijeli citat


I Vurinec i Ćorluka!!!
[uredio Shorty 0018]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 11.09.2003.
Poruka: 2.065
02. listopada 2006. u 14:35
ajme, mrzin derbije iz 2 razloga: prvo zato sta uvik bude katastrofa od igre, a drugo, zato sta onda slijedi jedno 40 stranica ovog debilnog prepucavanja...
 
reak san vec da nisan tija sinoc gledat snimku, vjerojatno necu ni danas, ali se slazen da je kovacic sudija katastrofalno. to je moj dojam, onako s tribina, dopustija je takvo mesarstvo, da to nije normalno, pa onda svira neke alibi faule, pa ovo farsa sa kartonima... ali za razliku od velike vecine tu, ja ne mislin da je on isa bilo koga ostetit, jednostavno covik nije dorasta ovakvoj utakmici (a budimo iskreni i priznajmo da onako nesto nije bilo ni lako sudit). i kad se sve zbroji i oduzme, osteceni su i jedni i drugi, a najvise publika...
 
ali mene sudac tu najmanje zanima; za mene je puno veca tragedija cinjenica da onaj mali loncaric nije ima nijednu intervenciju na ciloj utakmici?!? ponavljan, vec na zagrijavanju se vidilo da je momak silno nesiguran, nijedan udarac nije uvatija iz prve... a mi mu ne uputimo NIJEDAN udarac?!?
 
dalje, vulic se mora dobro, dobro zamislit, jer koliko god dobija pohvale nakon nekoliko kola, sad mora primit kritike, i to teske. igra nan je slicila na nista, nabijacina teska, zasto, cemu?!? musu se forsiralo da igra, a covik se tek oporavija od ozljede, i to ubrzano, pa je bija medju najlosijima. balatinac je isto vec istrosija sve kredite... ali najveci problem je bija sta je vulic nikako psihicki pripremija momcad za opvakvu utakmicu, a jos gore je bilo njegovo ponasanje tijekom utakmice. umisto da smiri igrace, on je samo stvara jos vecu psihozu... a izjave o sucu uopce necu komentirat, to me toliko razocaralo, da ne mogu opisat. trazenje alibija, koje je krenilo vec od onoga "uigravanja momcadi za dogodine"... najlakse je sasut drvlje i kamenje na suca, malo se teze okrenit sebi i sagledat svoje pogreske...
 
ovakve izjave i trazenje alibija, te kukavicja igra protiv dinama, su stvari radi kojih mi se vulic ogadija i u proslom mandatu, na trenutak mi se cinilo da se malo opametija, ali izgleda da sve dolazi na staro...
 
btw. zna li iko sta je s jelavicem, nadan se samo da nije opet ono kolino, odvezlo ga je direktno u svlacionicu...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.04.2006.
Poruka: 768
02. listopada 2006. u 14:37

Veruda je napisao/la:
 Baą bih htio pročitati komentar jednog U N C -a i Zelve koji će sigurno prvo pričati o taktičkoj formaciji Hajduka nego vas djecu s tim plakanjem u vezi suca...
Vidi cijeli citat
  

  Prijatelju tu su ti naši komenatri na 483. i 484.Nemam šta posebno dodat osim da su meni svi penali podjednako neuvjerljivi iako mi se sa tribina činilo da je drugi za nas bija čist ka suza,al na TV i nije baš tako.

   Kad si spomenija start Miladina na Vugi moram te ispravit jer se CK ne daje ako posljednji igrač napravi prekšaj već to može bit bilo koji igrač koji tim prekršajem spriječi napadača da dođe u 100% šansu(naravno da je to najčešće zadnji igrač i vratar).Vuga je onde iša s loptom u desno,od gola,stizalo je i još neko igrača sa strane,tako da nisam siguran da bi bila čista šansa,al ok stvar je osobne procjene.

  Druga stvar je sudar Muse i Lončarića.Musa je krenija prema njemu,ali nije ga ni dotaka kad ga je ovaj udarija.Bez obzira šta se radi o vratarevom prostoru,tu je sudac da sankcionira eventualni start na vratara,a njemu niko ne daje pravo da sam uzme pravdu u svoje ruke.Ako ga je udarija,a meni je izgladalo da je,onda je triba bit kažnjen i mislim da tu nisi u pravu.

  Svakako,mislim da je sazrilo vrime,čak da je i krajnje vrime da neke utakmice HNL-a počnu sudit strani suci kojega ne zanima oće li pokvarit derbi ako u 15.-oj min.nekome zalipi CK ili će se prikinit utakmica jer neko neće imat 8 igrača na terenu.

  Tebi bi bilo bolje da je Hajduk dobija jer bi onda svi bili zadovoljni ovom momčadi i nebi nikome palo na pamet uzimat natrg Kalinića,a ovako se bojim da će se morat ić na promjenu nekih igrača.

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 08.08.2006.
Poruka: 626
02. listopada 2006. u 14:41
Po cemu je to hajduk bija losiji od dinama po igri ako je uspija izjednacit sa igracem manje. Kako jedna "europska" momcad moze sebi dozvolit primanje gola sa igracem vise i to protiv ekipe koja je popusila osam komada lani od madjara. Slazem se da je osim carevica triba i miladin dobit crveni karton, ali ako ce neko rec da ga isto nisu zasluzili corluka i carlos zbog namjernog udaranja onda taj nema pojma pravila. Ja sam mislija da se crveni daje ako igrac namjerno udari igraca pogotovo kad je prekid igre. Carevic je isprovocira corluku, ali isto je ucinija i Materazi Zidanu pa se zna ko je strada. I sad da su svi imali po deset ili devet igraca, zar ne bi to bila drugacija situacija. O penalima necu puno s obzirom da sam samo siguran da je hajdukov drugi pravilno dosudjen jer je bilo potezanje.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 09.06.2004.
Poruka: 2.852
02. listopada 2006. u 14:43

Veruda je napisao/la:
 Musa nema ąta ići na golmana koji drľi loptu u svojim rukama u svom petercu i točka...
Vidi cijeli citat
 

Naravno, dužnost golman je tada da mu lijepo zalipi šaku u glavu!

  • Najnovije
  • Najčitanije