HNK Hajduk 2009/10

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 30.03.2010.
Poruka: 5.978
07. svibnja 2010. u 01:44
Leader je napisao/la:

Vučević: Arsenal je morao platiti za Fabregasa, ni Inter neće Livaju dobiti mukte

Vučević: Arsenal je morao platiti za Fabregasa, ni Inter neće
Livaju dobiti mukte

Tekst: Marko Čeko
Foto: Vladimir Dugandžić (Cropix)

JOŠ nakon prelaska Nikole Kalinića u Blackburn za sedam milijuna eura u kolovozu prošle godine, u Hajduku su s velikim optimizmom najavili kako će kroz nekoliko godina prodajom Marka Livaje postići novi, povijesni iznos transfera. Ni zamisliti nisu mogli  na Poljudu kako će samo devet mjeseci kasnije na vrata pokucati veliki Inter, koji Livaju želi vidjeti u Milanu, imajući na umu da kaštelanski wonderkid još uvijek nema potpisan profesionalni ugovor s Hajdukom.

Cijelu pompu koja se podigla s pojavom Interova zanimanja za Livaju za Index je prokomentirao šef Hajdukove omladinske škole Goran Vučević koji se osvrnuo i na Tičinovićevo najavljeno "zbogom Hajduku".

Gospodine Vučević, odlazi li Marko Livaja iz Hajduka?

"Ne! Iskreno se nadam da neće otići. Livaja je jedan ekstratalent koji ima jako puno pluseva, ali i nekih mana na kojima će morati poraditi u budućnosti. Što je najvažnije s obzirom na novonastalu situaciju, on ima važeći stipendijski ugovor s Hajdukom.

Sam igrač i njegov zastupnik u medijima su izrazili želju za transferom?

"Gledajte, činjenica je da Inter Marka prati već duže vrijeme, ali morate znati jednu stvar - Hajduk je taj koji drži sve konce u svojim rukama. Tek uz dozvolu Hajduka on može napustiti klub. Zakon je po tom pitanju prilično jasan i on kaže kako prije 16. rođendana igrač ne može potpisati profesionalni ugovor."

Ipak, za odlazak Livaje Inter će morati platiti minimalnu odštetu, puno manju od one koju bi utržili u slučaju da s Poljuda odlazi kao kompletan nogometaš?

"Nisam baš siguran da je tako. Inter neće moći odvesti Livaju samo tako, sličan je primjer bio sa Cescom Fabregasom kada ga je Arsenal uzeo iz Barcelonina dvorišta pa je kasnije sudskim sporom morao platiti. U svakom slučaju, morat će se Inter s Hajdukom dogovoriti oko obeštećenja."

Izvjesno je da to neće biti nikakva milijunska svota, što je suprotno od nekih očekivanja koje su lansirali stručnjaci i "stručnjaci" u i oko kluba. Tko je kriv što Livaja, koji je 16 godina napunio u kolovozu 2009., nema potpisan profesionalni ugovor?

"To nije pitanje za mene. Omladinska škola je pravovremeno protokolirala izvješće za Livaju u kojem je sugerirano da ga se povede na pripreme s prvom momčadi u Španjolsku što je i učinjeno. Mislim da klub nije pogriješio.

Kako nije?! Zar ne bi Hajduk bio u puno povoljnijoj poziciji u pregovorima da je napravio ono što je morao s najvećim talentom u svom pogonu?

"Bi, ali ponavljam, moja domena je Omladinska škola, za sve ostalo morate pitati ljude u klubu."

U redu. Godi li Vam interes kluba kao što je Inter za Livaju?

"Apsolutno, prije svega nam to mora biti jedno veliko priznanje da i u budućnosti što kvalitetnije radimo s igračima iz našeg bazena kako bi češće stvarali vrhunske igrače. Bez obzira što će netko reći na ovu moju izjavu, ali kao osoba koja je upoznata sa stanjem u tim klubovima bez krzmanja mogu ustvrditi kako ni jedna Barcelona ni Milan nemaju takav koncentrat talenta, kao što je to slučaj na ovim prostorima."

Što mislite, zbog čega onda postoji veliki broj igrača koji nikad do kraja ne uspiju razviti svoj talent?

"To je već malo dublji problem, a najveća odgovornost po meni leži u našem društvu, koje ima sasvim izvrnute vrijednosti. U školi, na cesti ili bilo gdje drugo, u najosjetljivijem razdoblju za jednog igrača, odašilje mu se poruka kako je bolje biti mangup ili negativac jer je kao takav bolje prihvaćen."

Menadžer Marija Tičinovića rekao je danas kako njegov štićenik, nezadovoljan minutažom, želi na ljeto otići iz Hajduka?

"Razgovarao sam danas i s Tičinovićem i s Livajom i ponovio im kako je najbolje rješenje za njihove karijere ostanak u Hajduku. Nadam se da će to shvatiti i njihovi savjetnici, za dobrobit svih."

__________________________________________________

Vučević najviše vridi u Hajduku....više od svih igrača, svih trenera i funkcionera.....

Vidi cijeli citat


vučević je jedan od rijetkih koji se uklapa u "kodeks".
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 12.03.2009.
Poruka: 17.274
07. svibnja 2010. u 01:53
ja se nadam da vucevic ce se drzat ovog sta govori!
vinko
vinko
Potencijal za velika djela
Pristupio: 25.07.2006.
Poruka: 2.793
07. svibnja 2010. u 02:06
Iskreno, meni je tužno vidjeti Vučevića u klubu kada znam s kojim debilima mora raditi...
Znam nekoliko prilično privatnih informacija o njegovom radu u Hajduku, kako mu Erceg upada na treninge i j*** mater jer njegovi štićenici ne igraju, znam točan razlog zbog čega je dao ostavku nakon Zadra... Stvarno je tužno koji nama debili vode klub...
Jedina prava i poštena osoba u Hajduku, kao što ga je Torcida opisala - poslijednji Mohikanac...

Goran Vučević – Posljednji Mohikanac
http://www.hnkhajduk.com/index.php?option=com_content&task=view&id=2122&Itemid=1
 Nema šef omladinskog pogona Hajduka indijanske krvi, niti će dobiti glavnu ulogu u nekoj novoj ekranizaciji romana J.F. Coopera, jednostavno, Goran Vučević je odlaskom Edoarda Reje – ostao posljednji istureni zaposlenik kluba koji zadovoljava smjernice iz torcidinog KODEKSa (da ponovimo - ugled, stručnost, vizija, strategija, profesionalizam, zakonitost, transparentnost, moralnost, neovisnost, odgovornost) i samim time dolazi u sukob s trenutno vladajućom klupskom garniturom

Predsjednik Svaguša i njegova svita, ne podnose ljude koji zahtijevaju autonomiju u svom poslu i koji ne dozvoljavaju da im se svaki klaun miješa u posao. Vučević je jedan od takvih, već je jednom zbog zakulisnih političkih igrica svojevoljno otišao iz kluba. Svim prisutnima na oproštajnoj pressici steglo se u grlu gledajući kako se s suznim očima povlači s mjesta glavnog trenera prve ekipe. Posljednji sukob je preživio jer je vjerojatno neko malo mudriji došapnuo predsjedniku da nije vrijeme za otvaranje nove fronte s navijačima koji i u novoj polusezonu ne odustaju od svojih zahtjeva.

Vučević nije od velikih riječi, šuti i radi, ne obmanjuje javost pa mu tako nije problem priznati (i nakon osvojenih kupova kadeta i juniora) da je hajdukov inkubator dvije godine teškog rada iza dinamovog, zatim da iz trenutnog juniorskog kadra nema igrača koji će biti nositelj hajdukove igre u narednim godinama. Ima želju skresati ogroman broj igrača u svim dobnim kategorijama, naravno, tako dolazi u sukob s brojnim utjecajnim roditeljima i managerima čija djeca samo na račun tog prevelikog broja natjeravaju “balun” po poljudskim travnjacima.



On ne poteže novinare za rukav da napišu “koju pozitivnu” o njemu i njegovom opusum. Ima viziju kako bi trebala izgledati škola nogometa majstora s mora (i četverogodišnji program kojeg se nije spreman odreći ni u slučaju ponuda za povratak na klupu prve momčadi Hajduka), pritom ne pristaje na kompromise, ne popušta pritiscima jer je svjestan razloga zašto hajdukova škola izbacuje jednog kvalitetnog juniora na pet dinamovih.

Jednostavnim rječnikom – Goran Vučević je sve ono što Joško Svaguša nije i zato će biti u permanentom sukobu pa je samo pitanje vremena kada će on ponovo dići sidro ili će mu nadzorni odbor (neovisni i stručni naravno) pokazati palac dolje. Neće to naravno biti tragedija za njega, niti minus u životopisu - dapače veći minus bi bio pozitivno mišljenje o njegovom radu kojekakvih nogometnih stručnjaka regrutiranih iz redova mesara, obarača ruku, obiteljskih nasilnika, bivših ovisnika, ispičutura, pekara, nesavjesnih ubojica, potplaćenih novinara i ostalog polusvijeta koji se posljednjih godina motaju oko Hajduka.

Trenutak kada posljednji Mohikanac napusti klub biti će i službeno doticanje dna najdražeg nam kluba. Jedina dobra vijest je da će se od tog trenutka stanje u klubu moći ići samo na bolje




...Grad bez ljubavi, sumrak ideja, na jugu i zime su od zlata...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 12.03.2009.
Poruka: 17.274
07. svibnja 2010. u 02:23
i meni para ko lik koji nosi sam sebi glavu, steta, nadam se da ce potegnu par razumnih sa sobom i napravit barem nesto od omladinske skole
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 30.03.2010.
Poruka: 5.978
07. svibnja 2010. u 03:30
vučević ne maže oči ljudima..u tome je stvar.svaguša obećava "europski" hajduk,a bogami,za vrime njegovog mandata smo osvojili samo jedan kup,niti jedno prvenstvo,i niti jednom nismo prošli nikojeg ozbiljnijeg predstavnika u europi,čak i manje renomiranog(žilina). da ne govorim o netransparentnom poslovanju,od kluba je napravio,zajedno sa kerumom i ostalom svitom svoju privatnu prćiju,i uopće ga nije briga,niti ima viziju za strategiju i budućnost kluba,dok se njemu slivaju pare u džep,klub može bit i prvi od zone ispadanja u 2. ligu.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.02.2010.
Poruka: 12.057
07. svibnja 2010. u 04:44
hyper-white je napisao/la:
vučević ne maže oči ljudima..u tome je stvar.svaguša obećava "europski" hajduk,a bogami,za vrime njegovog mandata smo osvojili samo jedan kup,niti jedno prvenstvo,i niti jednom nismo prošli nikojeg ozbiljnijeg predstavnika u europi,čak i manje renomiranog(žilina). da ne govorim o netransparentnom poslovanju,od kluba je napravio,zajedno sa kerumom i ostalom svitom svoju privatnu prćiju,i uopće ga nije briga,niti ima viziju za strategiju i budućnost kluba,dok se njemu slivaju pare u džep,klub može bit i prvi od zone ispadanja u 2. ligu.
Vidi cijeli citat

pa kada je svagusa dosao vec smo ispali iz europe
i u 5 kola osvojili 2 boda..cak mislim da je od tada hajduk skupio vise bodova od Dinama,izbacio Dinama i osvojio kup..sta se tice rezultata tu ima pokrice
a o viziji ce nam reci na ljeto kada ce i kakvu momcad Hajduk imat i kako ce nas predstavljat
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 30.03.2010.
Poruka: 5.978
07. svibnja 2010. u 04:48
da ali ovo su samo kratkoročni rezultati koji ne pokazuju dugoročnu sliku.a i ovaj proljetni "boom" hajduka je najviše temeljen na dobroj ostavštini reje i odrađenim pripremama u marbelli,koje su dale igračima dodatnu izdržljivost da mogu prelamat utakmice u zadnjih 10 minuta,zanimljivo,rijetko kad smo u zadnjih par godina ovoliko utakmica prelomili u zadnjih 10 minuta.i to nešto govori.
a što se tiče vizije,ja mislim da je svagušina vizija samo jedno:trpaj trpaj sebi u džep sve strpaj.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 21.01.2010.
Poruka: 4.063
07. svibnja 2010. u 07:24
palenta je napisao/la:
ja toliko zelim da oni ostanu da je to strasno i da krenemo sa istim kadrom u novu sezonu.ono sta nam fali uzmemo iz svog dvorista

vratari: subasic,tomic,stipica
obrana:rubil,baric,jonjic,buljat,maloca,pandza,strinic,jozinovic
vezni red: oremus,ticinovic,andric,k.ljubicic,m.ljubicic,andrijasevic,sharbini,tomasov
napad:ibricic,livaja,lendric,vukusic,cop

plus mozda Ahmad i Cernat ako im se ne pronadju klubovi
Vidi cijeli citat

Barić? Mali Barić je desno krilo, veznjak, nema on veze sa obranom.

Andrijašević treba prvo na posudbu.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 21.01.2010.
Poruka: 4.063
07. svibnja 2010. u 07:28
Leader je napisao/la:
DamirM je napisao/la:
E to je lijep odgovor.

1.nemislim da je sva statistika na netu točna
2.Debitirao je  3.8.2008 protiv Varteksa(prvenstvo)dakle sezona 2008/2009
3.Ova statistika neobuhvaća kup utakmice,nego samo ligaške i nije još dokraja ažurirana.
4.U 10 utakmica statistika govori da je igrao u 10 utakmica.Jednu cijelu bez zamjene i jednom je zamjenjen.
Dakle u prosjeku je 8/10 puta ulazi s klupe uglavnom oko 60minute...oko 30min po susretu.
Kranjcar je u to vrijeme igrao stalno.
http://www.1hnl.net/igrac.php?id=520

Bez uvrede ali meni je i anas.sharbini nakon papandopulosa glavni promašaj sezone.
Necu skrivati volio bi vidjeti ticinovica u dinamu,


I maksimalno podržavam Vučevića,jedan od najpoštenijih ljudi u hajduku.Šteta što pošteni uvjek najebu od mafije Šurijak u prvom redu
Vidi cijeli citat

1. e pa tvoja je netočna...

2. Neistina, tada je debitirao u prvenstvu.... Sezona prije...finale kupa protiv dinama uzvratna utakmica 0:0...u igru ulazi Tičinović 63. minuta.

3. Htio ili ne nastup u finalu kupa protiv Dinama je također nasttup kao i u prvenstvu protiv Varteksa...

5. Lipo sam ti stavio točan izvor gdje lipo piše da ima 16. nastupa u prvenstvu ove sezone, 23 ukupno..., o kakvih 10 ti pišeš..

6.Kakve fakin veze ima Kranjčar sa svim tim. 

7. Zašto svi ignoriraju činjenicu da je ove sezone 2 puta bio ozlijeđen na duže vrijeme. Drugi putse ozlijedio usred priprema. Pa je normalno da su neki drugi izborili mijesto u sastavu i da mu je bio potreban postupni povratak. Uostalom i vidilo se da nije spreman za 90. minuta.

8- Slažem se da bi možda trebao više igrati, ali stvarno mislim da nije zakinut i da ovo nije nikakav način da se nešto postigne. I mislim da za dečka od 18 godina ima sasvim dovoljno prvoligaških minuta i da njegovo vrijeme tek dolazi i da ga stvarno ne mora biti strah da neće igrati, ako se bude trudio i bio uporan. A ovakvo usijenjivanje preko Štimca nije način, način je samo rad, rad i rad, a ne zatvaranje birtija po Sinju.

Što se tiče Anasa, stvarno mislim da ga se nije moralo kupovati i pokazao je jako jako malo i za sada se nije isplatio. Ali isto tako mislim da ANas može postati jako kvalitetan nogometaš koji će donositi prevagu, dok za Tomasova mislim da neće daleko dogurati...

Vidi cijeli citat

Ajde moj čovjek, kome se ti trudiš objasnit. Jasno je iz njegovog prvog upisa da je to licemjerni provokator, ali ne baš bistar.

Sjećam se kako je Tičinović posložio Modrića na pod u tom debiju pri oduzimanju lopte, jednostavno se odmah vidjelo da ima nešto u njemu.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.03.2010.
Poruka: 28.213
07. svibnja 2010. u 08:16
Leader je napisao/la:
DamirM je napisao/la:
E to je lijep odgovor.

1.nemislim da je sva statistika na netu točna
2.Debitirao je  3.8.2008 protiv Varteksa(prvenstvo)dakle sezona 2008/2009
3.Ova statistika neobuhvaća kup utakmice,nego samo ligaške i nije još dokraja ažurirana.
4.U 10 utakmica statistika govori da je igrao u 10 utakmica.Jednu cijelu bez zamjene i jednom je zamjenjen.
Dakle u prosjeku je 8/10 puta ulazi s klupe uglavnom oko 60minute...oko 30min po susretu.
Kranjcar je u to vrijeme igrao stalno.
http://www.1hnl.net/igrac.php?id=520

Bez uvrede ali meni je i anas.sharbini nakon papandopulosa glavni promašaj sezone.
Necu skrivati volio bi vidjeti ticinovica u dinamu,


I maksimalno podržavam Vučevića,jedan od najpoštenijih ljudi u hajduku.Šteta što pošteni uvjek najebu od mafije Šurijak u prvom redu
Vidi cijeli citat

1. e pa tvoja je netočna...

2. Neistina, tada je debitirao u prvenstvu.... Sezona prije...finale kupa protiv dinama uzvratna utakmica 0:0...u igru ulazi Tičinović 63. minuta.

3. Htio ili ne nastup u finalu kupa protiv Dinama je također nasttup kao i u prvenstvu protiv Varteksa...

5. Lipo sam ti stavio točan izvor gdje lipo piše da ima 16. nastupa u prvenstvu ove sezone, 23 ukupno..., o kakvih 10 ti pišeš..

6.Kakve fakin veze ima Kranjčar sa svim tim. 

7. Zašto svi ignoriraju činjenicu da je ove sezone 2 puta bio ozlijeđen na duže vrijeme. Drugi putse ozlijedio usred priprema. Pa je normalno da su neki drugi izborili mijesto u sastavu i da mu je bio potreban postupni povratak. Uostalom i vidilo se da nije spreman za 90. minuta.

8- Slažem se da bi možda trebao više igrati, ali stvarno mislim da nije zakinut i da ovo nije nikakav način da se nešto postigne. I mislim da za dečka od 18 godina ima sasvim dovoljno prvoligaških minuta i da njegovo vrijeme tek dolazi i da ga stvarno ne mora biti strah da neće igrati, ako se bude trudio i bio uporan. A ovakvo usijenjivanje preko Štimca nije način, način je samo rad, rad i rad, a ne zatvaranje birtija po Sinju.

Što se tiče Anasa, stvarno mislim da ga se nije moralo kupovati i pokazao je jako jako malo i za sada se nije isplatio. Ali isto tako mislim da ANas može postati jako kvalitetan nogometaš koji će donositi prevagu, dok za Tomasova mislim da neće daleko dogurati...

Vidi cijeli citat

meni se čini da je debitirao protiv birkirkare i zabio gol odmah


  • Najnovije
  • Najčitanije