HNK Hajduk Split 2011/12

rema
rema
Potencijal za velika djela
Pristupio: 20.09.2006.
Poruka: 2.923
27. lipnja 2011. u 23:29

EUgenije je napisao/la:
sto se tice Hajduka nisu mi jasne mnoge stvari pogotovo kod ovih stimulativnih ugovora



koliko sam skuzio gotovo svi igraci imaju ugovore tako da kod transfera dijele odstetu s klubom pa di ces boljeg stimulansa od tog postotka?



nije mi jasno kako bi itko normalan pristao na smanjenje ni kako Males to sebi zamislja



mislim da je covijek puno toga htio a da ce od svega napravit jako losu stvar za Hajduk a  to je daleko najjadnija ekipa otkada je Hrvatske, niti mlada niti perspektivna niti domaci igraci a preplaceni



Vidi cijeli citat




Dobrim dijelom se slažem sa tobom, ali ne bih rekao da su preplaćeni. Osim Vejića i Buljata. Ako igraš i pobjeđuješ zarađuješ, ako dobiješ po pički nema love. Rekao bih da je to pravedno. E sada sigurno su morali pristat na djeljenje love od prodaje, u kojem omjeru to ne znamo, pa zato nećemo komentirati.

Ja bih recimo Juricu Buljata bio platio Maccabiju milijun eura samo da ga oni uzmu!!!!!!!!!!!!!!!!!!







[uredio rema - 27. lipnja 2011. u 23:31]
Bili brode diži sidro...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.02.2010.
Poruka: 12.057
27. lipnja 2011. u 23:33
Koja je logika dovodenja igraca na godinu dvije,pa ja cu reci da je logika,kupovanje VREMENA!
da Primorac dodje do druge lige,da ovi kadeti sta su talentirani od kojih sam Males ocekuje puno,dodju godinama blizu momcadi

DVIJE GODINE kupis mir za ostale stvari kao sta su kamp,izbor trenera itd
druga stvar je koja je razlika izmedju SImunica i ovog Inohe? nijedna ni drugi nece se prodat najvjerojatnije za neke novce
26 godina je vec covjeku,dok odigra 2 sezone,imat ce 28,i mozda vratimo ulozeno i budemo zadovoljni

Onda Pletikosa i Subasic,Subasicu Males nudi novi ugovor..i kolika su to vec ulaganja u Subasica,4,5,6 godina po 150 tisuca €,a potrazujemo za njega 500.000 € i puna saka brade

Mi moramo stvoriti JAKU MOMCAD koja ce POMOC ANASU,VUKUSICU i LENDRICU izlazak na TRZISTE!
jer sa jakom momcadi,boljim rezultatima dolazit ce skauti
ako se potrefi Europa,ta tri igraca ce na potencijal vrijedit 20 milijuna € u dogledno vrijeme

ako se nastavi losim igrama,PAST CE CIJENA IGRACIMA!

imate primjer Ibricica,u 9om mjesecu 6,7,8 milijuna €,u 12tom nakon pada forme,cijele momcadi,sa 5 smo se udarali u guzicu!
plus jos racunajte nase postotke i kakvi su to gubitci!
rema
rema
Potencijal za velika djela
Pristupio: 20.09.2006.
Poruka: 2.923
27. lipnja 2011. u 23:38

Palenta, zašto kupovati vrijeme? Zaašto onda odmah tih milkijun eura ne potrošiti u kamp a ne u potrošene igrače Pletu i Šimunića?

Pa Pletikosu neće nitko, vidiš da nema ni jednu ponudu. Šimunić pola sezone ne igra, iako bi i takav bio pojačanje za našu obranu, ali potrošiti lovu na igrača za jednu sezonu je meni osobno besmislica. E sada, ako itko od ovih 6 pojačanja ode za cca 2 000 000 eura posao je uspio, jer nisu koštali toliko zar ne?

Bili brode diži sidro...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 07.01.2011.
Poruka: 1.340
27. lipnja 2011. u 23:40
je bili smo pojačali momčad s cernatom, sablicem, verpakovskisom, da bi pomogli rukavini & co da izađu na tržište

pa smo i promjenili trenera, doveli njegovog iz šibenika, pudara, da bi na kraju sve krahiralo, a mi još trpimo otplatu faraonskih dugova

momčad se ne stvara samo novcem, već i nekim drugim faktorima, novac je svakako možda i najbitniji, ali ako nemaš dovoljno novca za barem dvije do tri sezone plaćati faraone, uz to i strpljenja onda ne preostaje ništa drugo doli pokrit se s onim što imaš i razvijati se malo po malo

sjećate se da je dinamo prodao pranjića i leku za kikiriki prema sljedećim ugovorima, da preživi, ali kad su se stabilizirali, pa prodali dudua, modrića i ćorluku postali su neprikosnoveni financijski
rema
rema
Potencijal za velika djela
Pristupio: 20.09.2006.
Poruka: 2.923
27. lipnja 2011. u 23:42
dasboot je napisao/la:
je bili smo pojačali momčad s cernatom, sablicem, verpakovskisom, da bi pomogli rukavini & co da izađu na tržište


pa smo i promjenili trenera, doveli njegovog iz šibenika, pudara, da bi na kraju sve krahiralo, a mi još trpimo otplatu faraonskih dugova


momčad se ne stvara samo novcem, već i nekim drugim faktorima, novac je svakako možda i najbitniji, ali ako nemaš dovoljno novca za barem dvije do tri sezone plaćati faraone, uz to i strpljenja onda ne preostaje ništa drugo doli pokrit se s onim što imaš i razvijati se malo po malo


sjećate se da je dinamo prodao pranjića i leku za kikiriki prema sljedećim ugovorima, da preživi, ali kad su se stabilizirali, pa prodali dudua, modrića i ćorluku postali su neprikosnoveni financijski

Vidi cijeli citat




točno tako...

Bili brode diži sidro...
EUgenije
EUgenije
Potencijal za velika djela
Pristupio: 05.12.2010.
Poruka: 2.551
27. lipnja 2011. u 23:43
rema je napisao/la:

Palenta, zašto kupovati vrijeme? Zaašto onda odmah tih milkijun eura ne potrošiti u kamp a ne u potrošene igrače Pletu i Šimunića?

Pa Pletikosu neće nitko, vidiš da nema ni jednu ponudu. Šimunić pola sezone ne igra, iako bi i takav bio pojačanje za našu obranu, ali potrošiti lovu na igrača za jednu sezonu je meni osobno besmislica. E sada, ako itko od ovih 6 pojačanja ode za cca 2 000 000 eura posao je uspio, jer nisu koštali toliko zar ne?

Vidi cijeli citat

mislim ovdje apsolutno nisi u pravu
igraci se dovode planski po pozicijama na kojima si slab a meni se iskreno cini da je ovdje dovedeno 6 polovnjaka koji nisu imali pametnije opcije
a vjerovatnost da se netko od njih proda za 2 mil.€ je po meni ravna nuli,puno je vjerovatnije da ce se i za njih molit Bogu da im cim prije istekne ugovor jer su preteski za klupsku blagajnu


Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.06.2011.
Poruka: 560
27. lipnja 2011. u 23:46
Nije mi jasan ovaj angažman Japanca nikako. Ne čini se klasa, a nije ni mlad da ga možeš preprodat pošteno. I šta nisu Oremuš, Maloča, Bulku dovoljni za tog desnog beka, ionako nijedan od njih 3 nije u prvom planu za svoju prirodnu poziciju, a mogu više nego ok odigrat tog desnog (posebno Oremuš, a i Bulku je pristojan)...
Šta će Japanac diskutabilne (ne)kvalitete donit Hajduku? Ili je plan proširit se na Daleki Istok i prodavat dresove tamo ala ManU i Park Ji Sung?
rema
rema
Potencijal za velika djela
Pristupio: 20.09.2006.
Poruka: 2.923
27. lipnja 2011. u 23:48

Extra je napisao/la:
Nije mi jasan ovaj angažman Japanca nikako. Ne čini se klasa, a nije ni mlad da ga možeš preprodat pošteno. I šta nisu Oremuš, Maloča, Bulku dovoljni za tog desnog beka, ionako nijedan od njih 3 nije u prvom planu za svoju prirodnu poziciju, a mogu više nego ok odigrat tog desnog (posebno Oremuš, a i Bulku je pristojan)...

Šta će Japanac diskutabilne (ne)kvalitete donit Hajduku? Ili je plan proširit se na Daleki Istok i prodavat dresove tamo ala ManU i Park Ji Sung?
Vidi cijeli citat




japanac? Ako će Toyota biti sponzor neka igra!!!

Bili brode diži sidro...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 15.06.2011.
Poruka: 780
27. lipnja 2011. u 23:49
palenta je napisao/la:
evo malo statistike
u 7 utakmica kojih je zapoceo u prvenstvu kao STOPER Antlers(2.klub po vrijednosti u Japanskoj ligi) primio je 13 pogodaka!
u ligi prvaka je dva puta usao,i jednom odigrao cijelu utakmicu i tada ih je Seoul rastocio sa 3-0

znaci u 8 utakmica,16 golova s njime na stoperu
Antlers je nakon 11 odigranih kola,12 klub Japana bas zbog obrane!!
Vidi cijeli citat

Pa mogao si onda nabrojit i podatak da je prethodne 3 godine s njim obrana tog kluba bila najbolja u ligi, te da su bili dvaput prvaci Japana, a prošle godine završili 4.
No kao obično stvari izvlačiš iz konteksta jer onda ne bi mogao "vodit" monologe na 3-4 strane, svaki dan, od 0-24 i tako unedogled.
[uredio Fe2O3 - 27. lipnja 2011. u 23:56]
rema
rema
Potencijal za velika djela
Pristupio: 20.09.2006.
Poruka: 2.923
27. lipnja 2011. u 23:51
EUgenije je napisao/la:
rema je napisao/la:

Palenta, zašto kupovati vrijeme? Zaašto onda odmah tih milkijun eura ne potrošiti u kamp a ne u potrošene igrače Pletu i Šimunića?

Pa Pletikosu neće nitko, vidiš da nema ni jednu ponudu. Šimunić pola sezone ne igra, iako bi i takav bio pojačanje za našu obranu, ali potrošiti lovu na igrača za jednu sezonu je meni osobno besmislica. E sada, ako itko od ovih 6 pojačanja ode za cca 2 000 000 eura posao je uspio, jer nisu koštali toliko zar ne?

Vidi cijeli citat


mislim ovdje apsolutno nisi u pravu

igraci se dovode planski po pozicijama na kojima si slab a meni se iskreno cini da je ovdje dovedeno 6 polovnjaka koji nisu imali pametnije opcije

a vjerovatnost da se netko od njih proda za 2 mil.€ je po meni ravna nuli,puno je vjerovatnije da ce se i za njih molit Bogu da im cim prije istekne ugovor jer su preteski za klupsku blagajnu





Vidi cijeli citat


Iskreno se nadam da ćeš pogriješiti u procjeni "pojačanja", i da ćemo barem na jednom zaraditi. Predlažem da ja i ti napravimo okladu i da zapijemo 2000000, ups krivo, 200 kuna!!!! Naravno onaj tko izgubi plaća 200 kuna!



Bili brode diži sidro...
  • Najnovije
  • Najčitanije