Ispravljeno je sve ono sto je bilo "amaterski naivno" poslozeno u suradnji sa Carlsbergom
1. Postotak po litri obavezan, bez vremenskog ogranicenja
2. Prodaja ide svugdje gdje se moze prodati, nema slogana "Ovoga ti nema u Osijeku"
3. To je hajdukov brand, takav ce biti i dizajn, nema laganja i pricica o pivi za "fanove Andrije Simica"
Na pressici lik iz Osijeka govori kako su vec u pregovorima sa "kupcima", znaci ozbiljno se razmisljalo o ovom projektu a to potvrdjuje i cinjenica da je pivo najavljeno mjesec i po dana prije nego bude smjelo izaci na trziste, Osjeckoj pivovari je ovo prilika da se dodatno probije na trziste ne samo Dalmacije, naravno nerealno je ocekivat da se pivo plasira u vecinu kafica (barem ne odmah), ima i jacih i bogatijih "pivskih igraca" na trzistu, no pomalo... glavno da prica krene... nek osiguraju da s pocetkom prodaje pivo bude prisutno u Tommyjevim marketima, ducancicima, kaficima gdje se moze... (bilo bi dobro u sto vise zbog SP, ali...) potom dolazi Torcida kup, ljetne pucke feste diljem Dalmacije, nova sezona Hajduka...
Lani je u jednom ljetnom mjesecu "pusteno u promet" oko 200.000 litara "hajduckog" (toliko je barem Carlsberg prijavio) , kad bi u lipnju otislo 100 tisuca to bi bio sjajan pocetak
[uredio Babangida - 14. travnja 2014. u 11:05]