sz flek je napisao/la:
Ko šljivi te koje moraš animirat i zvat da dođu na Hajduka.
Vidi cijeli citat
Ko šljivi 95% populacije ?
Postoji nekih 4000 ljudi koji su na svakoj utakmici,a to se najbolje vidi u proljeće kad smo već na nekih -15 od Dinama.
Ove ostale moraš nekako privući na stadion.
Europa privuče ljude sama od sebe,pa tako nam je u Europi stadion uvijek pun a u HNL-u prazan,osim kad dođe Dinamo,onda se napola napuni.
Klubovi diljem Europe rade akcije kako bi privukli što veći broj gledatelja na tribine,zašto bi Hajduk bio drugačiji ?
Svaka prodana karta više znači i više para u kasi kluba. 15k umjesto 10k na Lokomotivi znači i nekih 250 000 kn više.
Svakakve akcije se mogu osmisliti,ja odgovorno tvrdim da nam na HNL-u preko ljeta prosjek bez problema može biti 15k.Toliko je turista u gradu i okolici a ništa se ne radi da bi ih se dovelo na stadion. Eto oni slušaju Radio Dalmaciju i prate Hajdukov facebook pa će pohrliti na utakmicu. Problem je kluba što se nikome ne da ništa raditi u vezi toga,lakše im je pustiti reklamu na radiju,napisati na fejsu 2 dana prije utakmice "SVI NA POLJUD" uz onih standardnih 40,60,80kn.
Akcije je moguće raditi i preko zime,ali baš ljeti imaju najviše efekta. Ja GARANTIRAM da bi mi sa foruma mogli smisliti 5 dobrih ideja za privući ljude na stadion.
Nije ni meni drago što se ljude mora zvati na stadion ali marketing je danas sve,od utakmice moraš stvoriti događaj,za 4000 ljudi svaka utakmica Hajduka je događaj,ali klub živi od ulaznica onih ostalih 20k koji dolaze na velike utakmice i takve je potrebno privući na stadion,kako zbog atmosfere tako i zbog financijskih razloga (veći prihod od ulaznica,suvenira,lakše je nać sponzora ako te gleda 15k umjesto 5k itd.).