HNK Hajduk Split 2017/2018

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 02.09.2016.
Poruka: 610
11. studenog 2017. u 13:17
brzi_Heinz je napisao/la:
elcomandante je napisao/la:
da mrvicu rezimiramo, nisan doma pa pratin ovu lakrdiju sa zaostatkom ali vidin da je NO smjenio trenera a novog nemaju ni na vidiku, šta je to normalno?
ako je kariljo potiran onda su tribali biti potirani i kos i branko, zar tako nisu u paketu odletili i brba, vučević i burić?
model je dobar, samo imamo krive ljude na vodećin mistima.
Vidi cijeli citat

Rekao bih krivo razmišljanje. Naravno da treba postojati odgovornost za izbor "onih ispod", ali ako ćemo tako vagati i najmanju grešku, onda bi igrači bili najsigurniji jer nemaju nikoga ispod sebe, a zbog izgubljene utakmice bi letili svi od trenera do NO-a. Krajnje apsurdno bi bilo sve smijeniti zbog loše selektiranih prvih 11 za neku utakmicu.
Smatram kako u ovom slučaju sa Karijolom bi bilo idealno da je odradio ugovor do kraja, kada bi ga zamijenio neki drugi (bolji) trener. No...nije ni sve tako crno. Ako krenemo analizirati, Karijola i nije baš bio loš potez kada se sumira jer je prilagodio igru igračima koje je zatekao što je rezultiralo najboljim strijelcem u ligi (Futač) i rekordnim transferom (Vlašić). Na žalost, svlačionica se okrenila protiv njega i to je razlog za razlaz, bez obzira čija je krivica. Tako da smatram taj raskid ugovora opravdanim od strane uprave. Opet, više bih volio da se to napravilo na ljepši način, a ne tako da se žrtvuju 3 boda.

Drugo, u slučaju ekipe koju spominješ, išlo je malo drugačije. Prvo je smjenjen od strane NO-a Brbić, pa je Vučević sam dao ostavku, nakon toga je imenovan novi predsjednik uprave (mislim na Kosa a ne na onu privremenu predsjednicu)  koji je obavio razgovor sa trenerom Burićem kada je već sezona završila. Kako se nisu složili, s Burićem je raskinut ugovor (po meni opravdano jer što će ti osoba kojoj ne vjeruješ ili ne želiš) i umjesto njega prvo dolazi Pušnik, a onda tek Branko na mjesto SD-a. Dakle, tu je po meni Kos pogriješio što je sam odabrao trenera.
A sada s Karijolom se dogodilo ovo: igrači sabotiraju trenera i time otvoreno pokazuju da su protiv trenera, Kos prvo traži povjerenje onih koji su ga izabrali (daje mandat na raspolaganje), a NO potvrđuje da ima njihovo povjerenje. E, sad...time da sada NO smjeni Kosa, uskočili bi sami sebi u usta.
Potom Branko traži povjerenje od osobe koja ga je i imenovala na tu funkciju, i dobija povjerenje. Sada imaš situaciju da svi uživaju povjerenje u hijerarhiji iznad trenera osim NO kojeg imenuje skupština kluba (vlasnici) i trener dobija raskid ugovora.
Sam raskid je ogledalo onoga što se sa Karijolom i događalo: nit` crno a nit` bijelo - moglo je bolje, ali moglo je biti i gore. Mislim da treneru Karilju takvu ocjenu u konačnici i možemo dati...
Vidi cijeli citat


sve je to točno, međutim šta nije brbić prvo dobija povjerenje pa nakon kratkog vrimena bija izbijen iz cipela?
najlakše je prominit trenera, evo su ga prominili a uopće nemaju rješenje za drugoga što navodi na činjenicu da je i ova odluka donešena ad-hoc.
mislim da bi jednom za svagda tribalo postaviti ciljeve i rok, pa ako se oni ne ostvare u tom zadanom roku.... zna se.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.03.2017.
Poruka: 1.551
11. studenog 2017. u 13:19
Šaljivac je napisao/la:
Činjenica je da Vulić,ka i Katalinić posli Hajduka nisu napravili ništa. Nema ih,jednostavno su nestali. I ja pamtim ono proliće 2001. kad sam gušta gledat Hajduka. Ali to je bilo prije 16 godina. Šta je Vulić u tih 16 godina napravija u svojoj karijeri?

Vidi cijeli citat


Vulić u zadnje vrime ne radi ništa posebno.
Bija je prvak Moldavije prije dvi godine, a trenutno je trener u Grčkoj di zasad vrlo uspješno izvlači davljenika sa dna ljestvice. Slažen se ništa spektakularno, ali više nego svi skupa koji su zadnjih godina prodefilirali Hajdukovon klupon osin Tuše koji je popljuvan jer je vidi čuda naša splitska štraca.
Šta je npr. napravija Reja i u kojen je on to cvitu mladosti da bi bija pravi izbor.
Inače moj izbor je odavno Jurić i ja bi mu da ciftru koju traži. Normalno zaštitija bi se ugovoron, potpisa ga na minimalno četri godine i postavija odštetu u slučaju da on oće dignit sidro.
Koliko smo samo para bacili na Buriće, Pušnike, Carille, Almeide, Milevske..., a sad će klub propast radi 300 iljada eura više nego šta su oni odlučili da je limit za trenera.

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.11.2009.
Poruka: 15.582
11. studenog 2017. u 13:24
Pa Carillu je kao top referenca osvajane prvenstva Mađarske. Prvenstvo Moldavije mislim da nije ništa manje vrijedno.

Što se tiče omjera cijene i kvalitete, Mišo Krstičević. Jedini trener od početka NH dostojan funkcije
[uredio Peter Schmeichel - 11. studenog 2017. u 13:31]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 22.02.2015.
Poruka: 2.590
11. studenog 2017. u 13:30
Nima nikih problema je napisao/la:
jel ti stvarno ovo ideš ozbiljno izvlačit ka argument kontra Vulića
kopanje grobova na početku sezone posli prve utakmice kontra Hake koju smo bajdvej prošli i posli toga prošli Grasshopper i imali jednu Romu na konopcima
evo ja npr. pantin skandiranje i napad na igrače nakon Rudeža, ali tu je trener bija stranac koji radi na sebi i prati tekovine modernog nogometa koji je na tragu engleske lige krajen osandesetih

ma nema smisla, svaki komentar je suvišan
Vidi cijeli citat

Očigledno ne shvaćaš. Hajduk nije imao nikakvu igru ni pod njime ni pod sl. trenerima. Naprosto smo bili iza svoga vremena, negdje u 80-ima a nogomet je napredovao osim u glavama "bivših igrača". Sada i najveće vukoj*bine igraju nogomet, a imali smo par lijepih primjera: Shelbourn (irski amateri...može li niže od toga?), odmah poslije Debrecen (treneri: Katalinić i Ćiro...stara garda trenera), Žilina (treneri Miše i onaj što je dobio infarkt na klupi...došao iz Šibenika, ne mogu se sjetiti imena) Dila Gori (trener: Tudor - bivši igrač), pa čak i Zlovan (Burić).
Ne kažem da samo sa modernim trenerom možeš gaziti takve klubove, ali sa starom gardom nećeš dalje od pretkola jer će te ili dobiti na bolju organizaciju igre ili na lovu (njihove drvosječe će biti bolje od naših).
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.03.2017.
Poruka: 1.551
11. studenog 2017. u 13:33
brzi_Heinz je napisao/la:
Nima nikih problema je napisao/la:
jel ti stvarno ovo ideš ozbiljno izvlačit ka argument kontra Vulića
kopanje grobova na početku sezone posli prve utakmice kontra Hake koju smo bajdvej prošli i posli toga prošli Grasshopper i imali jednu Romu na konopcima
evo ja npr. pantin skandiranje i napad na igrače nakon Rudeža, ali tu je trener bija stranac koji radi na sebi i prati tekovine modernog nogometa koji je na tragu engleske lige krajen osandesetih

ma nema smisla, svaki komentar je suvišan
Vidi cijeli citat

Očigledno ne shvaćaš. Hajduk nije imao nikakvu igru ni pod njime ni pod sl. trenerima. Naprosto smo bili iza svoga vremena, negdje u 80-ima a nogomet je napredovao osim u glavama "bivših igrača". Sada i najveće vukoj*bine igraju nogomet, a imali smo par lijepih primjera: Shelbourn (irski amateri...može li niže od toga?), odmah poslije Debrecen (treneri: Katalinić i Ćiro...stara garda trenera), Žilina (treneri Miše i onaj što je dobio infarkt na klupi...došao iz Šibenika, ne mogu se sjetiti imena) Dila Gori (trener: Tudor - bivši igrač), pa čak i Zlovan (Burić).
Ne kažem da samo sa modernim trenerom možeš gaziti takve klubove, ali sa starom gardom nećeš dalje od pretkola jer će te ili dobiti na bolju organizaciju igre ili na lovu (njihove drvosječe će biti bolje od naših).
Vidi cijeli citat


istina, ne svaćan
nikako da svatin di je u toj priči Vulić i po čemu je Carillo moderan trener

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 22.02.2015.
Poruka: 2.590
11. studenog 2017. u 13:40
elcomandante je napisao/la:
sve je to točno, međutim šta nije brbić prvo dobija povjerenje pa nakon kratkog vrimena bija izbijen iz cipela?
najlakše je prominit trenera, evo su ga prominili a uopće nemaju rješenje za drugoga što navodi na činjenicu da je i ova odluka donešena ad-hoc.
mislim da bi jednom za svagda tribalo postaviti ciljeve i rok, pa ako se oni ne ostvare u tom zadanom roku.... zna se.
Vidi cijeli citat

Da stvar bude apsurdnija, Brbić je prvi letio, kao da je kriv za nešto a nije bio za ništa. Barem nije za ništa konkretno - trenera, SD, poraz, trošenje para...
Tako da to pitanje pokazuje da nije problem ni u Brbiću, ni u Kosu, ni u trenerima ili SD-ovima već u NO koji se prema predsjednicima tako odnosi.
No, treba podsjetiti da NO biraju svi vlasnici, i ako se ne varam, to i je bio razlog Brbićeve smjene jer je 1 član NO-a promijenio mišljenje o njemu.
Odnosno, ovakav cirkus ćemo imati dok "sektaši" u cijelosti ne budu imali vlasništvo nad Hajdukom (dakle, biraju sve nadzornike) ili alternativno, dokle god netko od tajkuna ili šeika ne kupi klub. S time da u prvom slučaju ćemo imati zafrkancije s izborima, a u drugom sa nasljednicima (izvlačenje i pranje love ću kurtoazno prešutiti).
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 22.02.2015.
Poruka: 2.590
11. studenog 2017. u 13:41
Nima nikih problema je napisao/la:
istina, ne svaćan
nikako da svatin di je u toj priči Vulić i po čemu je Carillo moderan trener
Vidi cijeli citat

Možda po gegenpresingu koji je nuklearna fizika za naše stručnjake?
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.03.2017.
Poruka: 1.551
11. studenog 2017. u 13:42
sad kad si stavija čikaru sve san svatija
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.07.2017.
Poruka: 1.607
11. studenog 2017. u 13:45
brzi_Heinz je napisao/la:
Nima nikih problema je napisao/la:
istina, ne svaćan
nikako da svatin di je u toj priči Vulić i po čemu je Carillo moderan trener
Vidi cijeli citat

Možda po gegenpresingu koji je nuklearna fizika za naše stručnjake?
Vidi cijeli citat

Mišo je doktorira na gegenpresingu


Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.07.2017.
Poruka: 1.607
11. studenog 2017. u 13:46
Ako dovedu onog mrtvaca Reju kidan člansku
  • Najnovije
  • Najčitanije