Što je sa marketingom ?
Vrijeme je da Jakobušić zasuće rukave i dovede nekog generalnog sponzora koji pljune 3 puta više od svih trenutnih skupa.
Sa ovolikim brojem članova i ovakvom dominacijom po tom pitanju u cijeloj državi, to je easy job.
Shell,Castrol, Renault, Škoda, Peugeot, Volvo, Opel, VW, Nestle, Milka, Bosch, Philips, Jub, Knauf.... nabrojao sam ih u glavi još 20.
Ako ne možeš, ne znaš, pakuj stvari i za Dubrovnik.
Šta je sa Hajdukovim proizvodima ? Ništa ?
Otkako je to Bašić ostavio prije 3 godine ništa novo.
Ne vidim reklame. Šta ćemo s tim ?
Gdje je novi asortiman ?
Sad na ljeto hoću novih 10 asortimana za djecu, 20 asortimana za odrasle i 20 asortimana za žene.
Iz najdebilnijih ideja možemo zatvorit dobar dio troškova sezone.
Sladoledi sa sličicama. Eto. Naravno da uz to ide i album za sličice. Pa staviš od 100 milijuna isprintanih sličica, da je na 50 milijuna faca Mije Caktaša. Pa kupuj tata dok mali ne skupi.
Pa kad mali skupi, nagradi ga, ispunjeni album zamjeni za vaučer 10 ligaških utakmica na dječjoj tribini. Ili karte za Europske utakmice.
Pa nemojte ljudi da na forumu ima ljudi koji su bolji sportski direktori, bolji direktori marketinga....
Tu ima mjesta za napredak 10 stepenica, da dignemo za dvije, onda ćemo dovodit te Krovinoviće i Santinije.
Inače najdebiliniji članak koji sam u životu pročitao vezan za sport. Jasno da trebaš nešto ispljunut, čisto da se ima šta čitat, ali toliko idiotizma nisam u životu vidio.