HNK Hajduk Split 2020./ 2021.

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 28.10.2017.
Poruka: 8.505
11. listopada 2020. u 17:18

Hysen Memolla je napisao/la:

Ja sam samo rekao da bi Suk odnio Grubisica u Loru kada bi usao u duel s njim... A smatrati igrace Gorice(Klub od kojeg smo izgubili 5 utakmica od 6 odigranih u gostima) i koji je ispred nas 6 bodova poluproizvodima mozes samo ti, ali opet samo ti i zazivas igrace koji bi kostali svaki zasebno po milje-milju godisnje klub pa kada bi nam se dogodila jedna sezona da se prvenstvo ne osvoji ili se ne plasiramo u LP bi opet isli isprid banovine traziti kredite

Vidi cijeli citat


To je onaj isti Suk koji nije jedan duel dobio zadnju utakmicu?

 

Ta nazovi snaga u duelu je zasnovana na terenu ili po tome što izgleda ko luđak? 

[uredio Magnus Jernemyr - 11. listopada 2020. u 17:19]
Sledge
Sledge
Dokazano ovisan
Pristupio: 03.08.2016.
Poruka: 14.601
11. listopada 2020. u 17:21

ma ništa od Suka, to sam i ja pisa dok sam bija slip.

nama tribaju pobjednici i vrhunska klasa koja je spremna igrati u LP.

 

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 28.10.2017.
Poruka: 8.505
11. listopada 2020. u 17:28

Rijeka uzme Andrijaševića, Osijek slovenca, a čim se spomene kvalitetan igrač koji se pokazao, e on je skup. 

 

Dobro da, jeftinije je biti 6. sa Todorovićima.

Samo to nije Hajduk. 

[uredio Magnus Jernemyr - 11. listopada 2020. u 17:28]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 14.10.2018.
Poruka: 2.707
11. listopada 2020. u 17:29

Hysen Memolla je napisao/la:

Vidim da neki zazivaju Grubisica pa bih se samo nadovezao na to, Grubisic nema sanse igrat u 1. momcadi Hajduka radi se o premekanom i slabom igracu da bih igrao u sredini terena samo zamislite duel njega i Suka ili Ademia pa momka bi odnilo u Loru... Njega se moze usporediti donekle s Blagaicem(ne igraju istu poziciju) ali imaju slicne kvalitete pas igru, i razumijevanje prostora s tim da Blagaic ima bolji sut, ali obojica su mekani i mali i to se vidilo kod Jakova kada je igrao za 1. momcad a Blagaic je veci i jaci od Grubisica sada zamislite kako bi Grubisic izgledao u 1. ligi

Vidi cijeli citat

Slažem se, on je tu više kao jedan dobar primjer za mlade igrače po pitanju karaktera, u zadnjem prijenosu su rekli da studira medicinu.

Ali on ima 29 prvoligaških utakmica u dresu Splita, kroz maglu mi je, ali nije bio tako loš, nešto sad kao Brković iz Slavena, ali očito nije uspio napravit korak dalje.

Čubelić je odličan, nije zbog toga što su ga sad stavili na onu listu najtalentiranijih, ja sam ga samo jednom gledao prije par godina kad je na hntv-u bio prijenos kadetskog finala kupa, nisam baš sad kolega Magnus, ali dovoljna mi je bila jedna utakmica da vidim talent, baš se vidi klasa, ali ima tek 17 godina, treba još ojačat kroz drugu ligu, 30-ak nastupa i očekujem ga u prvoj momčadi za jedno godinu dana.

Hysen Memolla
Hysen Memolla
Moderator
Pristupio: 04.05.2020.
Poruka: 9.467
11. listopada 2020. u 17:32

Ja isto smatram da Suk nije kvaliteta za Hajduk, moj komentar se odnosio na fizicku snagu njega naspram Grubisica...

Vezano za proslu utakmicu Magnuse, eto u prosloj utakmici fizicki nije dobivao duele, ali u proslih 4-5 utakmica ih je zato dobivao Suk je fizicki jak igrac svidilo se to tebi ili ne, ali kvaliteta za Hajduk po meni nije i s tim dijelom se slazem

Ko piva na rivi u 5. misecu 2026? Francois Vitali Uno Di Noi
Hysen Memolla
Hysen Memolla
Moderator
Pristupio: 04.05.2020.
Poruka: 9.467
11. listopada 2020. u 17:39

Gašpar 1911 je napisao/la:

Hysen Memolla je napisao/la:

Vidim da neki zazivaju Grubisica pa bih se samo nadovezao na to, Grubisic nema sanse igrat u 1. momcadi Hajduka radi se o premekanom i slabom igracu da bih igrao u sredini terena samo zamislite duel njega i Suka ili Ademia pa momka bi odnilo u Loru... Njega se moze usporediti donekle s Blagaicem(ne igraju istu poziciju) ali imaju slicne kvalitete pas igru, i razumijevanje prostora s tim da Blagaic ima bolji sut, ali obojica su mekani i mali i to se vidilo kod Jakova kada je igrao za 1. momcad a Blagaic je veci i jaci od Grubisica sada zamislite kako bi Grubisic izgledao u 1. ligi

Vidi cijeli citat

Slažem se, on je tu više kao jedan dobar primjer za mlade igrače po pitanju karaktera, u zadnjem prijenosu su rekli da studira medicinu.

Ali on ima 29 prvoligaških utakmica u dresu Splita, kroz maglu mi je, ali nije bio tako loš, nešto sad kao Brković iz Slavena, ali očito nije uspio napravit korak dalje.

Čubelić je odličan, nije zbog toga što su ga sad stavili na onu listu najtalentiranijih, ja sam ga samo jednom gledao prije par godina kad je na hntv-u bio prijenos kadetskog finala kupa, nisam baš sad kolega Magnus, ali dovoljna mi je bila jedna utakmica da vidim talent, baš se vidi klasa, ali ima tek 17 godina, treba još ojačat kroz drugu ligu, 30-ak nastupa i očekujem ga u prvoj momčadi za jedno godinu dana.

Vidi cijeli citat


Grubisic je super momak znam ga dok je jos bio klinac 10 -12 godina, u Hajduku su ga drzali na klupi ili ga uopce nisu zvali na utakmice momak je muca i trenira i onda je mislim dosa poziv iz Splita i otisao je, ali decko je stvarno ok na mjestu i moze sluziti kao karakterni primjer a mislim da im i on sluzi kao netko iskusniji jer ima nesto sitno iskustva iz prve lige i iz druge lige i stariji je... Najveci problem mu je sta je stvarno mekan i mal, a nema tehniku i brzinu kojom ce nadomjestit te svoje mane, da ima to 2 nebi on vise bio u HNL-u

Sta se tice Cubelica bas sam ga danas gledao izgleda kao igrac koji ima ono nesto jos kada se uzme u obzir da se radi o momku od 17 godina koji igra 2. HNL to me stvarno veseli nadam se da nam se s njim nece ponoviti problem koji smo imali s Šegom i Teklicem i da ce poceti stagnirati

Ko piva na rivi u 5. misecu 2026? Francois Vitali Uno Di Noi
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 28.10.2017.
Poruka: 8.505
11. listopada 2020. u 17:41

Istina, ja bih sastavio 3 puta "težu" ekipu za blagajnu, ali imam znanje i muda da stanem iza svoje odluke da tog i tog platim makar bio rizik za godine recesije.

Ali to bi bila ekipa koja melje. 

 

Ovi lajbeki sve neka alibi dovođenja, nek je besplatan pa kakav bude, nismo ga platili pa ćemo lakše raskinut ugovor, ako se pokaže super. 

Takvih je 80% "lucky strike" dovođenja u trenutnoj ekipi. 

A ovi koji nisu nego su planski dovedeni su promašaji više nego pogotci. 

U srijedu su nastupila dva igrača za reprezentaciju koji kad sam ih ja predlagao su koštali u vrh glave 100k eura. 

 

[uredio Magnus Jernemyr - 11. listopada 2020. u 17:44]
Mlađo3
Mlađo3
Potencijal za velika djela
Pristupio: 25.08.2020.
Poruka: 1.181
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 12.04.2017.
Poruka: 8.891
11. listopada 2020. u 17:48

Cubelic mi pari najveci talenat od svih igraca. Laus ima tehniku, al ga jebe sta zna pridrkavat balun. Unusic u obrani danas katastrofa, zapliva je 4 puta. Calusic mi je bia ok. Sentic mi pari ka neko ko more postat jeben golman, tribalo bi ga na zimu na posudbu do kraja sezone u prvu ligu di ce branit pa da dodje s iskustvon branit za nas.

Hysen Memolla
Hysen Memolla
Moderator
Pristupio: 04.05.2020.
Poruka: 9.467
11. listopada 2020. u 17:59

Magnus Jernemyr je napisao/la:

Istina, ja bih sastavio 3 puta "težu" ekipu za blagajnu, ali imam znanje i muda da stanem iza svoje odluke da tog i tog platim makar bio rizik za godine recesije.

Ali to bi bila ekipa koja melje. 

 

Ovi lajbeki sve neka alibi dovođenja, nek je besplatan pa kakav bude, nismo ga platili pa ćemo lakše raskinut ugovor, ako se pokaže super. 

Takvih je 80% "lucky strike" dovođenja u trenutnoj ekipi. 

A ovi koji nisu nego su planski dovedeni su promašaji više nego pogotci. 

U srijedu su nastupila dva igrača za reprezentaciju koji kad sam ih ja predlagao su koštali u vrh glave 100k eura. 

 

Vidi cijeli citat


Pa eto Dinamo je imao takvu nekakvu ekipu i sta im se dogodilo nisu usli u LP i odmah su prodali 2 igraca koja su im najveci talenti(Marin,Gvardiol) a jos uz njih su prodali Moru,Olma,Dilavera Baturinu,Kadzior i Gojaka a nisu trosili ni 70% novaca koje bi ti ulozio u igrace jer Bolbat,Kalinic,Elez,Milic i ne znam koga si jos sve zazivao bi kostali puno vise i onda kada bi ti se dogodilo da ne udes u LP a imas skupinu igraca koja na trzistu ne vrijede bi trebali opet krediti, zaboravio si da je Hajduk imao pristup koji ti zazivas(Zivkovic,Carevic,Sablic,Cernat,Verpakovskis,Skoko,Andric,Seric,Tudor,Milicevic,Gabric) nikakav trofej se nije osvojilo s njima nije se uslo u Europu a blagajnu su kostali vise nego 30-40 Jakolisa... Hajduk treba dovoditi igrace koji su u formi kao sto je naprimjer Grk prosle sezone bio ili Caktas standardan igrac u Rubinu takve igrace Hajduk mora dovoditi a ne graditi igru oko Eleza ili Milica koji ce kostat pun kufer novaca a nece donijeti dodatnu kvalitetu... Nikola Kalinic moze dovesti ga, ali ga dovesti da igra ali i da je podrska nasim mladim igracima to se moglo napraviti s Strinicem(nek uci Colinu) i Subasic(neka radi s Senticem i Bazdaricem)

A jedina 2 igraca iz reprezentacije koja si mogao predlagati a da su u nekom trenutku vrijedila 100k Eura su Melnjak i Uremovic a cisto sumnjam da si predlagao njih dvojicu jer kada pogledam kakve sada igrace predlazes nema mi to bas smisla

[uredio Hysen Memolla - 11. listopada 2020. u 18:01]
Ko piva na rivi u 5. misecu 2026? Francois Vitali Uno Di Noi