HNK HAJDUK SPLIT 2022./'23.

soecc
soecc
Potencijal za velika djela
Pristupio: 23.09.2009.
Poruka: 3.189
18. travnja 2023. u 09:01

johnny_m je napisao/la:

@zokabrziodmetka Daleko od toga da je BiH liga bolja ili u rangu

sa HNL-om. Zrinjski je i ranije osvajao titule naravno ali je kvaka

da Zrinjski nikad nije bio klub s najvećim budžetom u ligi. Što se 

Rendulića tiče napisao sam da se redovito čuje s njim i kao pametan

čovjek nije dopustio da ga pamet prebaci i da pomisli kako će sad

on to nešto ispremješati po svome i jebat im svima sve po spisku.

Nastavio čovjek gdje je onaj stao što je po meni i normalno. 

Mi općenito imamo problem što je recimo kod Leke priča kako je on

nešto tamo negdje. Isto uostalom kao i uno di noi. Ma zaboli me kaco

šta je on nekad tamo negdje. Samo sad se računa i ono što je u Hajduka.

Ostalo me nije briga sve i da prvaci Europe postaju ako nije s Hajdukom.

Vidi cijeli citat


Pa dobro, stvarno ne mora značit da je Leko taj i da ćemo s njim sigurno uzet titulu. Ali vjerojatno se slažeš da moramo jednom i progutat malo i ostavit nekoga kad i ne ide baš, kako bi pokušali uloviti taj kontinuitet. Dajmo čovjeku par igrača kakve želi, ostavimo cijele pripreme, pa ćemo vidjet. Po meni on sigurno zna, jedina je opasnost što će dirnut u komfor zonu igrača, pa se može desiti da se svlačionica okrene protiv njega. E zato nam treba jedan jebač na šestici i Pera na boku. Koji znaju šta je jebačko treniranje i koji će sigurno stat uz trenera.

Kinez-i-olog
Kinez-i-olog
Dokazano ovisan
Pristupio: 12.06.2015.
Poruka: 15.420
18. travnja 2023. u 09:02

soecc je napisao/la:

Kinez-i-olog je napisao/la:

soecc je napisao/la:

Kinez-i-olog je napisao/la:

I nadam se da cemo sve do lita izgledat ovamo pogubljeno i rastavljeno

jer to daje nadu da ce na lito rastirat ove penzionere i rekreativce 

bude li to licilo na nesto vec vidim klasicne komentare "zadrzat xy za rotaciju, nije toliko los"

losi su

i triba ih potirat 7-8 na lito

Vidi cijeli citat


Vidiš, ja se ne slažem. I sam kažeš da neki igrači (Livaja npr.) druge rade boljima. Ja sam siguran da uz Lovru na golu i Eleza u obrani, automatski drugi stoperi igraju bolje, pa i zadnji vezni. Isto tako obratno. Ako dovedemo pravu šesticu, odmah su stoperi sigurniji, bokovi imaju više hrabrosti ići naprijed i cijela ekipa se diže. Neki iz ovog kadra nisu dovoljno dobri za napast titulu, ali za rotaciju će definitivno biti. Naravno, nekima se treba zahvaliti, po meni definitivno idu Fossati, Gergo i Borevković. Simić i Awaziem su mi upitni, a za Kalika ne znam šta bi rekao.

Moji snovi su: lijevi i desni bočni (nadam se Pera lijevi, a nekako mi smrdi Vrsaljko, osim ako nije istina da se umirovio, a nisam vidio njegovu izjavu), pravi zadnji vezni i jedna špica. Naravno, podrazumijevam da ćemo igrati 3-5-2 sa varijacijama, čisto sumnjam da je Leko odustao od toga.

Vidi cijeli citat


pa na kraju se slazes

potira bi ih i ti "pola"

nisan skuzija sa kojin dilo se ne slazes 😬

Vidi cijeli citat


😅 Pa to, da ih baš 7,8 treba potjerat. Želim reć da su neki definitivno iskoristivi. Awaziema bi sigurno ostavio, samo je pitanje otkupa. Kalik može bit koristan, ono što se kaže, iz drugog reda. Ova trojica prvonabrojanih gore sigurno odlaze iako su imali i dobrih momenata (Fossati i Gergo), a Simić je dobar za broj, sjedi i šuti i to je to. Sumnjam da ćemo baš 3 stopera otpustit.

Vidi cijeli citat


al tako svake godine kazemo za 4-5-6 igraca

dobri su za rezervu

i onda zbog ozlijeda (kojih svake godine ima na tone) i kartona

ti koji nisu dovoljno kvalitetni ti igraju pola utakmica

i onda si kita

dobar je lovrencic za rezervu

i onda covik pred penziju odigra 18 utakmica ove sezone

Pa onda u utakmicama kad ti igraju takvi koji su dobri za rezervu mi licimo na nizeligasa i razdilimo bodove

soecc
soecc
Potencijal za velika djela
Pristupio: 23.09.2009.
Poruka: 3.189
18. travnja 2023. u 09:02

Da, ali ne možeš baš ni imati 20 jebača. To ti nosi masu drugih problema.

Kinez-i-olog
Kinez-i-olog
Dokazano ovisan
Pristupio: 12.06.2015.
Poruka: 15.420
18. travnja 2023. u 09:05

soecc je napisao/la:

Da, ali ne možeš baš ni imati 20 jebača. To ti nosi masu drugih problema.

Vidi cijeli citat


Istina

al jbg, onda se pomiri da je 2. misto plafon ovog kluba

jer dok god simke, bore, stari gergo, foss i ekipa igraju po 20 utkamica u sezoni

sta mos ocekivat?

Kinez-i-olog
Kinez-i-olog
Dokazano ovisan
Pristupio: 12.06.2015.
Poruka: 15.420
18. travnja 2023. u 09:11

Za 4-5 igraca se zna da na lito ide rastanak

neupitno je

sta ti ljudi vise imaju radit na terenu makar jednu minutu?

ajde da se boris za nesto, okej

al u ovoj situaciji foss nema sta zaigrat vise

i gergo i simke i bore

lucic nesmi bit ni sekunde vise isprid sentica

jer ako ga nes istrpit sada kad ces?

puska se ima razvijat na svojoj poziciji ubuduce

awaz s ulazit samo kad zatriba jer je posuđen igrac

itd

leteća tvrđava
leteća tvrđava
Željan dokazivanja
Pristupio: 13.12.2021.
Poruka: 904
18. travnja 2023. u 09:12

Fossati nemoze hodat,Lovrencic nemoze hodat,Mlakara nemogu vidit,golman nije adekvatan,Grgo je na momente.

Ima tu puno posla i ako zelimo jak Hajduk koji ce gonit na tri fronta,napadat ligu, napadat skupine el, tribaju nam i pojačanja i rotacijski igrači, a ni rotacijski igrači više nesmu bit trube ko sta su bile dosad. Digli su nam se apetiti i tako i triba dosta je bilo zajebancije, ako ce malog vušku prodat očekujem bar 5 miljuna utrpano u prvu ekipu.

Za hnl i ozbiljna natjecanja nemamo šta igrat s leševima koji imaju 35 i kusur godina i pritom ne mislim na kalu jer je i u nedilju pokaza da zna i može,mozda ne za prvu ali defitinvo još može.

 

sami protiv svih.
leteća tvrđava
leteća tvrđava
Željan dokazivanja
Pristupio: 13.12.2021.
Poruka: 904
18. travnja 2023. u 09:14

Kinez-i-olog je napisao/la:

Za 4-5 igraca se zna da na lito ide rastanak

neupitno je

sta ti ljudi vise imaju radit na terenu makar jednu minutu?

ajde da se boris za nesto, okej

al u ovoj situaciji foss nema sta zaigrat vise

i gergo i simke i bore

lucic nesmi bit ni sekunde vise isprid sentica

jer ako ga nes istrpit sada kad ces?

puska se ima razvijat na svojoj poziciji ubuduce

awaz s ulazit samo kad zatriba jer je posuđen igrac

itd

Vidi cijeli citat

Takvu nebulozu da sidnu sentica necu niti komentirat, nakon dva kiksa sidne a Lučić nema dvi obrane sve skupa(ne računajući Friganovu ležernost i Marinov šut priko K), totalna debilana da nam naš golman sidi a brani lik koji je bio rezerva u istri.

sami protiv svih.
johnny_m
johnny_m
Dokazano ovisan
Pristupio: 16.07.2014.
Poruka: 10.771
18. travnja 2023. u 09:16

soecc je napisao/la:

Pa dobro, stvarno ne mora značit da je Leko taj i da ćemo s njim sigurno uzet titulu. Ali vjerojatno se slažeš da moramo jednom i progutat malo i ostavit nekoga kad i ne ide baš, kako bi pokušali uloviti taj kontinuitet. Dajmo čovjeku par igrača kakve želi, ostavimo cijele pripreme, pa ćemo vidjet. Po meni on sigurno zna, jedina je opasnost što će dirnut u komfor zonu igrača, pa se može desiti da se svlačionica okrene protiv njega. E zato nam treba jedan jebač na šestici i Pera na boku. Koji znaju šta je jebačko treniranje i koji će sigurno stat uz trenera.

Vidi cijeli citat


Ja se nadam kako ćeš se ti složiti kako smo nedavno imali baš obratnu

situaciju. Gdje smo imali kontinuitet i na prvi znak krize pedala. A sad

bi nakon ovog karašebeša trebali vjerovati kako će sve to profunkcionirati?

P.S. Ja sam prvi uvijek zazivao davanje šanse i da se ne lomi preko koljena

ali mene ovdje žulja ono što sam već ranije napisao da mi izgleda kao da je

Leko u sve ovo uletio ad hoc i da blago rečeno nije bio pripremljen i nije imao

pojma s kakvim igračima mi uopće raspolažemo. Svi mi ovdje "znamo" kako

je on Lukšin prvi pick od početka ali nakon svega ovoga do sada ja nisam

dojma kako smo mi Leki bili prvi pick. Možda se varam ali mi je nekako logično

ako ideš negdje da se bar raspitaš gdje dolaziš, a mi smo imali situaciju gdje 

njegov prvi pomoćni ne zna nabrojati rezervne igrače i to ne na prvoj utakmici

što bi možda moglo i proći.

Verbea ligant homines, taurorum cornua funes! "ajde glupane kakav faul, on je pre jak samo ti to ne razumiš" Jebeš čovjeka koji ne promijeni mišljenje. Jesam duša al mi ne treba ništa. Bolje svašta pojesti nego svašta reći.
soecc
soecc
Potencijal za velika djela
Pristupio: 23.09.2009.
Poruka: 3.189
18. travnja 2023. u 09:17

Kinez-i-olog je napisao/la:

soecc je napisao/la:

Da, ali ne možeš baš ni imati 20 jebača. To ti nosi masu drugih problema.

Vidi cijeli citat


Istina

al jbg, onda se pomiri da je 2. misto plafon ovog kluba

jer dok god simke, bore, stari gergo, foss i ekipa igraju po 20 utkamica u sezoni

sta mos ocekivat?

Vidi cijeli citat


Al zašto? Pa nit Dinamo ima baš 20 jebača, nit ih je imala Rijeka onomad. Samo par pravih pojačanja i dobre pripreme, pa da vidiš kako će i ovih par prosječnjaka odmah biti bolji. Jbga, ako nas napadnu ozljede, to je viša sila, ali ne možemo si baš priuštit da nam klupa bude jednako dobra kao prvi sastav.

Kinez-i-olog
Kinez-i-olog
Dokazano ovisan
Pristupio: 12.06.2015.
Poruka: 15.420
18. travnja 2023. u 09:17

slazem se, al nebi im zamirija

lomila se koplja, bija si u igri za nesto tada

mali je neiskusan, zareda je nesigurne partije

stavija si iskusnoga

okej

al od danas na dalje lucic isprid sentica je kriminal

isto ka i zrtvovanje puske za krpanje krila

ili bilo koji levat/veteran za kojeg znaju svi da ide rastanak ubrzo isprid nekog mulca

  • Najnovije
  • Najčitanije