HNK HAJDUK SPLIT 2023./24.

MakiST1950
MakiST1950
Mali dioničar
Pristupio: 31.05.2023.
Poruka: 5.124
30. srpnja 2023. u 00:41

Hysen Memolla je napisao/la:

Kinez-i-olog je napisao/la:

Hysen Memolla je napisao/la:

Kinez-i-olog je napisao/la:

(Veliki) Lukša je u prvom planu (šta je i logicno)

al valja napomenit da Matana i Marinka odrađuju brutalan posal svo ovo vrime

Vidi cijeli citat


Mene Marinka nije cak toliko odusevila vise mislim da je rezultat ovog marketinga Livaja nego ona, ali dobro to sam ja

Ali Matana mi je tesko odusevljenje, kad ga slusas ili citas imas dojam da je to glavni covik u klubu samo se ne zna prodat i eksponirat ko Luksa

 

Vidi cijeli citat


je al dragi da je neka od proslih garnitura iskoristili bi mozda 1% livajinog i opcenito hajduckog potencijala sta se marketinga tice

Vidi cijeli citat


To si u pravu ono prije je bila teska tragedija. Ne znam ja sam i dalje razocaran nasim marketingom i ponudom u Fan Shopu prosa sam dovoljno Fan shopova u zivotu da smatram da nam je ponuda losa pogotovo za brojnost puka i ludilo koje okruzuje ovaj klub

Primjerice meni je suludo da mi nemamo japanke, a mislim da jedini razlog zasto ne prodajemo japanke vise je jer su nam se bili rugali zbog toga sta je suludo. Grad na moru, klub ti je simbol grada uz Sv Duju pa japanke i šlape idu ka lude, ali mi ih nemamo

Majce "Evo doc cu ja gore" isto to bi planilo ljudi bi ih cekali misecima, ali izostane reakcija. Moje misljenje je da mi trenutno koristimo 30-40% svog marketinskog potencijala

Osim kampanja ka prgava familija ili ja ne mogu drugo, mi nismo uveli neke nove proizvode u prodaju, a obe dvi kampanje ti se baziraju na Livaji

 

Vidi cijeli citat

Mislim da se to s "doć ću ja gori" nije brendiralo jer bi ispalo da mi sami radimo ispade kako bi marketinški profitirali. A i ne vjerujem baš da bi se Marku to svidjelo, da klub brendira to što je on reagirao na takav način na vrijeđanja i provokaciju

Potapenko ❤️ // 25 titula u 30 godina-Sjeverna Koreja // Lasciatemi cantare, con la chitarra in mano // "Džaba Maki, više vridi liva noga Đeksona nego 30 pari Roleksa"
MakiST1950
MakiST1950
Mali dioničar
Pristupio: 31.05.2023.
Poruka: 5.124
30. srpnja 2023. u 00:44

Najjači brend su bile mišine majice i sloboda navijačima, a ovo drugo je nastalo kao odgovor na Desinec, pa i tu ispada da klub profitira na imidžu i marketinškoj snazi kad god se dogode takvi incidenti. Neke stvari su malo too much, možemo tako brendirat i Lekin crveni na superkupu

Potapenko ❤️ // 25 titula u 30 godina-Sjeverna Koreja // Lasciatemi cantare, con la chitarra in mano // "Džaba Maki, više vridi liva noga Đeksona nego 30 pari Roleksa"
Hysen Memolla
Hysen Memolla
Moderator
Pristupio: 04.05.2020.
Poruka: 8.769
30. srpnja 2023. u 00:46

MakiST1950 je napisao/la:

Hysen Memolla je napisao/la:

Kinez-i-olog je napisao/la:

Hysen Memolla je napisao/la:

Kinez-i-olog je napisao/la:

(Veliki) Lukša je u prvom planu (šta je i logicno)

al valja napomenit da Matana i Marinka odrađuju brutalan posal svo ovo vrime

Vidi cijeli citat


Mene Marinka nije cak toliko odusevila vise mislim da je rezultat ovog marketinga Livaja nego ona, ali dobro to sam ja

Ali Matana mi je tesko odusevljenje, kad ga slusas ili citas imas dojam da je to glavni covik u klubu samo se ne zna prodat i eksponirat ko Luksa

 

Vidi cijeli citat


je al dragi da je neka od proslih garnitura iskoristili bi mozda 1% livajinog i opcenito hajduckog potencijala sta se marketinga tice

Vidi cijeli citat


To si u pravu ono prije je bila teska tragedija. Ne znam ja sam i dalje razocaran nasim marketingom i ponudom u Fan Shopu prosa sam dovoljno Fan shopova u zivotu da smatram da nam je ponuda losa pogotovo za brojnost puka i ludilo koje okruzuje ovaj klub

Primjerice meni je suludo da mi nemamo japanke, a mislim da jedini razlog zasto ne prodajemo japanke vise je jer su nam se bili rugali zbog toga sta je suludo. Grad na moru, klub ti je simbol grada uz Sv Duju pa japanke i šlape idu ka lude, ali mi ih nemamo

Majce "Evo doc cu ja gore" isto to bi planilo ljudi bi ih cekali misecima, ali izostane reakcija. Moje misljenje je da mi trenutno koristimo 30-40% svog marketinskog potencijala

Osim kampanja ka prgava familija ili ja ne mogu drugo, mi nismo uveli neke nove proizvode u prodaju, a obe dvi kampanje ti se baziraju na Livaji

 

Vidi cijeli citat

Mislim da se to s "doć ću ja gori" nije brendiralo jer bi ispalo da mi sami radimo ispade kako bi marketinški profitirali. A i ne vjerujem baš da bi se Marku to svidjelo, da klub brendira to što je on reagirao na takav način na vrijeđanja i provokaciju

Vidi cijeli citat


Sta se tice sta ce drugi mislit triba nas bolit kurac, a ako bi njemu smetalo onda ok onda neces ic radit majce, iako meni se cini da je on takva glava da bi mu to bilo ok

Ali sta se tice japanki to mi je grozno, u gradu Splitu ne mogu uzet japanke ili šlape od Hajduka, klubovi koji su udaljeni 500km od mora prodavaju svoje šlape i japanke a mi ih nemamo

 

Ko piva na rivi u 5. misecu 2025?
MakiST1950
MakiST1950
Mali dioničar
Pristupio: 31.05.2023.
Poruka: 5.124
30. srpnja 2023. u 00:56

Ma to je super ideja oduvijek bila, ali navijači i mediji sa sjevera države su nas toliko izrugivali i ponižavali zbog toga da velika većina navijača to poistovjećuje s prvim mandatom Brbića i koprcanjem na trećem, četvrtom mjestu lige, a dvominutnim googlanjem se lako vidi da japanke prodaju i Real Madrid i Barcelona i Liverpool i Arsenal i City. 

[uredio MakiST1950 - 30. srpnja 2023. u 00:56]
Potapenko ❤️ // 25 titula u 30 godina-Sjeverna Koreja // Lasciatemi cantare, con la chitarra in mano // "Džaba Maki, više vridi liva noga Đeksona nego 30 pari Roleksa"
MakiST1950
MakiST1950
Mali dioničar
Pristupio: 31.05.2023.
Poruka: 5.124
30. srpnja 2023. u 00:58

Mene npr. strašno nervira kako su svi mediji prenijeli vijest o "zelenim dresovima" i monokromatskom grbu, nema tko o tome ne priča i komentira,a o Dinamovom rezervnom dresu koji isto ima monokromatski grb nije nitko niti dvije rečenice napisao

Potapenko ❤️ // 25 titula u 30 godina-Sjeverna Koreja // Lasciatemi cantare, con la chitarra in mano // "Džaba Maki, više vridi liva noga Đeksona nego 30 pari Roleksa"
Hysen Memolla
Hysen Memolla
Moderator
Pristupio: 04.05.2020.
Poruka: 8.769
30. srpnja 2023. u 01:17

Pa meni je to najgora stvar sta smo mi popustili pod pritiskom izrugivanja i sad nema ni jogurta ni japanki, a kazem vecina klubova van Hrvatske takve stvari prodavaju i jos dosta drugih stvari koje bi puno prije tribale bit izrugivane od jebenih japanki koje ima svaki ozbiljniji fan shop.

Mi tribamo gurat svoj dir tu, imas potraznju, daj nam ponudu nek nam daju šešire,japanke,alkohola(osim vina) i ostale stvari i puca nam kurac sta neki klub sa 50 navijaca misli i pise o nama po drustvenim mrezama

Meni ce tad marketing zasluzit plus kada uvedu nove stvari u asortiman do tada je slepanje na racun Livaje

 

Ko piva na rivi u 5. misecu 2025?
alananderson
alananderson
Nedokazan i sumnjiv
Pristupio: 22.07.2023.
Poruka: 24
30. srpnja 2023. u 01:25

MakiST1950 je napisao/la:

Mene npr. strašno nervira kako su svi mediji prenijeli vijest o "zelenim dresovima" i monokromatskom grbu, nema tko o tome ne priča i komentira,a o Dinamovom rezervnom dresu koji isto ima monokromatski grb nije nitko niti dvije rečenice napisao

Vidi cijeli citat


Jel te to stvarno dira u životu.

Hajdukov članak o monokromatskom grbu će pročitat 100.000 ljudi, a od dynamovom 1000. Eto ti odgovor zašto...

manyanaST
manyanaST
Željan dokazivanja
Pristupio: 30.06.2021.
Poruka: 947
30. srpnja 2023. u 06:37

Hysen Memolla je napisao/la:


Majce "Evo doc cu ja gore" isto to bi planilo ljudi bi ih cekali misecima, ali izostane reakcija. Moje misljenje je da mi trenutno koristimo 30-40% svog marketinskog potencijala

Osim kampanja ka prgava familija ili ja ne mogu drugo, mi nismo uveli neke nove proizvode u prodaju, a obe dvi kampanje ti se baziraju na Livaji

 

Vidi cijeli citat


Ja ne mogu drugo, Kup je nas, Retro, Livaja, Sloboda navijacima, Vridlo se rodit, Prgava familija, Jos ce sunce sjati, Cube, Zenske tute (trenirke), Macronove kolekcije... Ne mozes rec da su u zadnje dvi godine imali samo dvi kampanje. Slazem se da uvik moze bolje, ali ovo u zadnje vrime je skroz dobro. A to brojevi iz fan shopova i potvrduju

'ko ne nosi 501 nije đir Varteksa
hZD
hZD
Potencijal za velika djela
Pristupio: 19.08.2017.
Poruka: 4.676
30. srpnja 2023. u 06:55

Hysen Memolla je napisao/la:

Kinez-i-olog je napisao/la:

Hysen Memolla je napisao/la:

Kinez-i-olog je napisao/la:

(Veliki) Lukša je u prvom planu (šta je i logicno)

al valja napomenit da Matana i Marinka odrađuju brutalan posal svo ovo vrime

Vidi cijeli citat


Mene Marinka nije cak toliko odusevila vise mislim da je rezultat ovog marketinga Livaja nego ona, ali dobro to sam ja

Ali Matana mi je tesko odusevljenje, kad ga slusas ili citas imas dojam da je to glavni covik u klubu samo se ne zna prodat i eksponirat ko Luksa

 

Vidi cijeli citat


je al dragi da je neka od proslih garnitura iskoristili bi mozda 1% livajinog i opcenito hajduckog potencijala sta se marketinga tice

Vidi cijeli citat


To si u pravu ono prije je bila teska tragedija. Ne znam ja sam i dalje razocaran nasim marketingom i ponudom u Fan Shopu prosa sam dovoljno Fan shopova u zivotu da smatram da nam je ponuda losa pogotovo za brojnost puka i ludilo koje okruzuje ovaj klub

Primjerice meni je suludo da mi nemamo japanke, a mislim da jedini razlog zasto ne prodajemo japanke vise je jer su nam se bili rugali zbog toga sta je suludo. Grad na moru, klub ti je simbol grada uz Sv Duju pa japanke i šlape idu ka lude, ali mi ih nemamo

Majce "Evo doc cu ja gore" isto to bi planilo ljudi bi ih cekali misecima, ali izostane reakcija. Moje misljenje je da mi trenutno koristimo 30-40% svog marketinskog potencijala

Osim kampanja ka prgava familija ili ja ne mogu drugo, mi nismo uveli neke nove proizvode u prodaju, a obe dvi kampanje ti se baziraju na Livaji

 

Vidi cijeli citat


Sve pet al ima nesto sto se zove tajming i odrzivi rast. Nemozemo sve ispucat odma.

Konstantni rast  od bubam 10-15 % je bolja stvar od raznih  amplituda koji bi onda prvenstveno bile uvjetovane rezultatom ili bile potaknute nekim drugim vanjskim podrazajem.

Sto je cilj ? Pa doc do tog da ti 2/3 stadiona budu pretplatnici koji ce uz to nesto i trosit.

 A s obzirom na to kako ljudi stvarno zive , to bas i nije lako. I zato tribas i dozirat i prilagodit .

Ako cemo mi od kluba u ovom segmentu radit klasicnu turisticku ponudu  onda je to balon koji ce se prije ili posli ispuvat.

 

vanka regule
Ne mogu drugo
Ne mogu drugo
Mali dioničar
Pristupio: 05.06.2016.
Poruka: 7.496
30. srpnja 2023. u 07:41

kukavice su cekale da agentura ode spavat pa udrile po luksinim suradnicima, marketingu.....sramota...

samo debili i stetocine u hnl-u placaju rezervnog golmana 750.000 eura
  • Najnovije
  • Najčitanije