majing je napisao/la:
Obični d0d0 je napisao/la:
johnny_m je napisao/la:
Hysen Memolla je napisao/la:
Pa meni je to najgora stvar sta smo mi popustili pod pritiskom izrugivanja i sad nema ni jogurta ni japanki, a kazem vecina klubova van Hrvatske takve stvari prodavaju i jos dosta drugih stvari koje bi puno prije tribale bit izrugivane od jebenih japanki koje ima svaki ozbiljniji fan shop.
Mi tribamo gurat svoj dir tu, imas potraznju, daj nam ponudu nek nam daju šešire,japanke,alkohola(osim vina) i ostale stvari i puca nam kurac sta neki klub sa 50 navijaca misli i pise o nama po drustvenim mrezama
Meni ce tad marketing zasluzit plus kada uvedu nove stvari u asortiman do tada je slepanje na racun Livaje
Vidi cijeli citat
Bez ikakve zajebancije hajdučki jogurt je meni bio baš dobar.
Ja bih volio da se vrate i japanke i kupaće gaće i jogurt.
A klošari neka se rugaju. Ko ih jebe.
Vidi cijeli citat
Većina ruganja dolazila je od dvije skupine ljudi.
Jedna koja usprkos tome što dobrim dijelom jedva spaja kraj s krajem, veliča osuđenog kriminalca dok se on se vozi u Bentleyu i smije se budalama koje ga podržavaju.
Druga su navijači klubova koji na cijeloj momčadi ne mogu zaraditi koliko Hajduk na kupaćim gaćama.
Ono čime sam u zadnje vrijeme oduševljen je broj službenih dresova na djeci. Naša djeca danas na leđima nose Livaju više nego Messija. Nažalost cijene su još uvijek previsoke za dobar dio ljudi, ali veseli vidjeti snažan pozitivan trend u odnosu na stanje od prije 5-10 godina. Identifikacija s klubom je ono zbog čega je Hajduko ovako velik i s time treba počinjati od malih nogu. Naravno da je to lakše raditi kad si konkurentan nego kad si peti, ali nije sve ni u rezultatu. Marketing odlično radi s dječjim programom i nema ulaganja koje se može mjeriti s tim.
Vidi cijeli citat
Mislim da je dobro da nema trenutno jogurta i japanki u ponudi. To je naprosto loš imidž trenutno bez obzira što je to nekom bilo super, poput kolegi koji je to spomenuo, ali naprosto podsjeća na period gdje stvari u klubu nisu funcionirale i gdje nije postojala uprava koju ovakav klub zaslužuje, pa se klub ni nije znao izvući iz krize.
Prošla ekipa je bila vrlo limitirana, možda su bili dobri menadžeri u poduzećima, ali klub je nešto posve drugo. Lukša zna gurati klub, nije savršen dakako, radi greške ko i svi drugi ljudi, ali savršeni fit za ovakav klub.
Da su jogurti i japanske još u ponudi, bili bi sigurno meme-ovi i screenshotovi na internetu nakon gubitka superkupa. Treba znati imati stila i zašitit klub.
To se rješava tako da kad se osvoji naslov onda se još i jogurt i japanke stave kao šlag na tortu slavlja. Tako simbol nećeg negativnog pretvoriš u nešto pozitivno i prodaš abnormalnu količinu jer će i ljudi htjeti na val zajebancije i inata.
je evo bas san primjetija barceloni, realu, unitedu jako steti ugledu i imidzu to sta prodaju sugamane i slape... united jadan, mozda da prestanu prodavat dok ne osvoje, pa tek onda