HNK HAJDUK SPLIT 2023./24.

NE-KO
NE-KO
Mali dioničar
Pristupio: 15.02.2014.
Poruka: 5.280
31. siječnja 2024. u 16:35

Netko je napisao da se Sahitia trosi na krivoj strani

i kako bi on po tebi igrao lijevo ako je sad tu Brekalo ?

isto tako me zanima gdje ce Brekalo, kad i (ako) se Perisic oporavi do kraja sezone ?

 

majing
majing
Potencijal za velika djela
Pristupio: 31.01.2022.
Poruka: 1.733
31. siječnja 2024. u 16:38

Dalmatino-lero je napisao/la:

majing je napisao/la:

Sahiti je igrač koji pojednako dobro igra obje strane. Kad imaš takvog igrača, onda gledaš koji ti je idući igrač najbolji, lijevo ili desno krilo, i prema tome slažeš. Nije cilj nužno da svaki igrač igra na poziciji gdje mu najviše odgovara, nego da imaš optimalnu ekipu. Da Sahiti igra lijevo, cijelu prošlu polusezonu bi igrali Sahiti - Livaja - Benrahou. Jeli to jače od Dajaku - Livaja - Sahiti... pa baš i ne. 

Sahiti je kokoška, ali ne može biti svatko Zidane u glavi. Za svaku manu se može reći dvije vrline. Ima jedan inat i često zna odlučivati utakmice kad Livaja ne dostavlja. 

Krovinoviću je inicijalno narasla cijena kad je stigao, pa je nešto pala. To je sve radi toga jer mu se često mijenjala uloga i više puta se morao adaptirati. Njemu fali nešto više odlučnosti, ali je bez sumnje jedan od najvažnijih igrača ove momčadi zadnjih godina. On je praktički kao Modrić prije zlatne lopte kad se smatralo da nije koristan momčadi nego "samo dodaje nazad", a ne daje mu se kredite za sve sitne stvari koje radi za momčad. Krovinović zabija, asistira, proigrava, uklizava igra zadnjeg veznog, beka, ...

Rijeka nas je dobila jer je njen mogo "napad je najbolja obrana" a Hajdukov je "obrana je najboja obrana". Pritisunuli su nas visoko jer znaju da nemaju dobru obranu i žele loptu što dalje i jer imaju sjajno tehnički potkovane ofenzivne pojedince (Pjaca, Pašalić, Fruk, Janković, Ivanović) koji su sposbni proigravati se u napadu i na taj način se braniti. Slično nas je pobijedio PAOK. Ne igramo često protiv takvih ekipa, pa ne znamo kako izaći na kraj s njima. Mi to još nismo mogli sa Sahitijem i Dajakuom, ali vrlo brzo ćemo tako igrati s Brekalom i Perišćem. 

Vidi cijeli citat

Da se bar moze stavit neki boldani minus, stavio bi ga

Vidi cijeli citat


U smislu podcijenjenosti. Ne govorim o razini igre. 

samohajduk.com
frane matosic
frane matosic
Mali dioničar
Pristupio: 19.08.2016.
Poruka: 6.289
31. siječnja 2024. u 16:47

kancelskis je napisao/la:

aaaaaj je napisao/la:

kancelskis je napisao/la:

aaaaaj je napisao/la:

odgovornost je napisao/la:

Dalmatino-lero je napisao/la:

zungul1977 je napisao/la:

Nista od beka, vrime je za Hrgovića, nema tu vise filozofije, mali je ljevak njegova pozicija.

Prestat izmišjat toplu vodu kad već nisu našli beka za dovest.

Vidi cijeli citat

Slazem se

Momak ima 19 godina, isto ko desno krilo Osijeka Bukvic

Kad ce ako ne sad?

Vidi cijeli citat

Samo što njigov 19godišnjak nema pristisak ako pogriješi dok bi se našeg razapelo da pogriješi .

Vidi cijeli citat


Nije to baš tako. Ima je i Sigur par lošijih izdanja pa ga niko nije razapea.

Trener triba stat iza igrača, pokazat mu da viruje u njega, to su osnove psihologije.

Ako ti cviliš uporno za bekom i desi se da ga ne dovedu, pa ti si sahranija tog momka i bolje ga je ni ne uvodit u igru. Ovo šta Mislav radi mi stvara ogromnu nervozu i budi sumnju u rezultat.

Je, možemo bit prvi al možemo završit i 3.

 

Vidi cijeli citat
ko cvili za bekom covjek je reko trazimo lijevog beka jer je melnjak out do kraja sezone a diallo na africkom kupu, ako ne uspijemo nikog dovest pojrpat cemo se iz unutarnjih rezervi


malo si se previse bahatio pa te prebacilo zadnjih dana...

na papiru imamo najjaci kadar ali nasi najjaci aduti brekalo i perisic ove sezone nisu odigrali ni minute... a laszlo i kale prva utakmica neki dan...

pogledaj nasih 11 igraca sa najvecim minutazom ove sezone pa reci jel to najjaca ekipa u ligi... unatoc tome imamo jednako bodova kao prvi i ovisimo sami o sebi...

mozda i je vama kojima pukstas vridi 25 miljuna kad udjemo  u ligu prvaka

ja vidim benrahoua medju 11 sa najvecom minutazom i dolceka medju 16... 

ako bog da sad smo uzeki brekala, i jos kad se oporavi perisic nadam se bar 7-8 kola... to bi trebalo biti dovoljno za uzet naslov...

do ovog prijelaznog roka nismo imali ni na papiru najjacu momcad i to se slaze 99% trenera koji su komentirali to po razno raznim emisijama...

Vidi cijeli citat


 

Obrana je najbolja obrana lige s najmanje primljenih golova, jel je?  Jel u lizi ima bolji stoperski par od Šarlije i Uremovića, po meni ne. Tu su još na papiru Elez, Ferro i Prpić. Ako su 4 stopera Rijeke kako kaže Sopić bolji, onda Rijeci svaka čast.

Bekovi  Sigur, Mufi, Diallo, Melnjak, Hrgović, Mikanović...Ko na papiru ima bolje od ovoga? 

Zadnji vezni Žaper, Sigur ... meni Ademi i Mišić nisu bolji, eventualno Selahi u njihovom rangu.

Pukstaš, Krovinović, Sahiti, Benrahou, Ođiđa, Kalik, Trajkovski... Tu dolazimo do pitanja zašto Krovinović stagnira i nazaduje, zašto se Sahiti ne koristi na svojoj primarnoj strani, Kalik se diga masu...O Ođiđi su svi na početku pisali ka o pojačanju kad je doša i veznjaku kakav je Hajduku baš falija, ima takvih upisa more i ode, do uzvrata sa PAOKOM je to i bija

Livaja je klasa za sebe u HNLu

To sve bez sad Brekala, Kalinića i Laszla

Perišića ne triba ni spominjat.

Zašto ti igrači ne isporučuju na terenu, zašto izgledaju protiv Rijeke jednu utakmicu tako da joj daju 39% posjeda i 0 udaraca u okvir a drugu igraju kendu i izgledaju ka ekipa iz noćne more...e to nije pitanje igračkog kadra...

 

 

Vidi cijeli citat

 

 

mi nemamo nijednog kretivnog veznog igraca u veznom redu a kurcimo se sa najjacim veznim redom... ok zaper uzima duele i nicije lopte, pukstas se ubacuje iz drugog plana a kod krova je lopta sigurna, moze ju cuvat... a ko ce dovest loptu u 16m i podvalit zadnji pas? Da se mene pita skoko bi mi ulazio prije nego mrtvi ben koji igra cijelu sezonu za kurac jer mu je dovedena konkurencija a ocekivo je bit siguran starter...

 

Vidi cijeli citat

Skoko je po meni budućnost kluba i pogotovo sad izostankom livaje morat ce karoglan neke korekcije radit sa sastavom jer niko od ostalih napadača nema to sta Markan ima...viziju i završnicu...mozda i bude malo vrimena za malog jer ocekujem da Ce karoglan morat minjat malo i uloge nekih igraca npr. krovinovicu da Ce vise bit kreator i povezivat linije a da Ce spic kale ili Trajkovski isključivo bit samo 9ke da se nece spusat ko Livaja

 

 

 

1.HAJDUK 2.HRVATSKA 3.ARSENAL 4.CELTICS
klobuk
klobuk
Željan dokazivanja
Pristupio: 27.01.2024.
Poruka: 147
31. siječnja 2024. u 16:55

Problem livog beka i kontra noge.

r

KrtinaU
KrtinaU
Nedokazan i sumnjiv
Pristupio: 25.07.2021.
Poruka: 13
31. siječnja 2024. u 16:57

kancelskis objasnio sve

[uredio KrtinaU - 31. siječnja 2024. u 16:59]
Jediniklub
Jediniklub
Potencijal za velika djela
Pristupio: 27.04.2021.
Poruka: 1.851
31. siječnja 2024. u 16:58

A opcija da Rokas odigra utakmicu dvi na beku,ako ne viruje Hrgi,mozda je i to ok

majing
majing
Potencijal za velika djela
Pristupio: 31.01.2022.
Poruka: 1.733
31. siječnja 2024. u 16:58

NE-KO je napisao/la:

Netko je napisao da se Sahitia trosi na krivoj strani

i kako bi on po tebi igrao lijevo ako je sad tu Brekalo ?

isto tako me zanima gdje ce Brekalo, kad i (ako) se Perisic oporavi do kraja sezone ?

 

Vidi cijeli citat


I Brekalo i Sahiti mogu lijevo i desno. Perišić isto. 

Po snazi su na lijevom krilu ovako: Perišić, Brekalo, Sahiti. 

Do kraja sezone je 16 kola, do 4. mjeseca je 8 kola. Znači Brekalo će sigurno imati zajamčene starteve u idućih 8-10 utakmica. Vjerojatno je takav dogovor s igračem i mandžerom s obzirom na to da došao isključivo da se što prije pripremi za Euro. 

Gdje će Brekalo igrati? Utakmica protiv Osijeka će nam to otkriti. Ako ga Karoglan stavi desno, onda znači da će primarno igrati desno, a Sahiti lijevo i Perišić lijevo. Ako krene lijevo, onda znači da će igrati lijevo do Perišićevog opravka. 

I Brekalo i Sahiti su za Hajduk "potrošna" roba, jer se prvi vraća s posudbe ove sezone, a Sahitija se prodaje. Znači forsirat će se Perišića kad se oporavi na poziciji gdje će igrati iduće sezone u pohodu na Europu i prvenstvo, a to je lijevo krilo. Brekalo bi se u tom slučaju kasnije prebacio desno. 

Nije nemoguće vidjeti ih i svo troje na terenu u jednoj puno ofenzivnijoj varijanti gdje će Perišić igrati beka, kao što to radi u repki. 

 

samohajduk.com
Obični d0d0
Obični d0d0
Potencijal za velika djela
Pristupio: 24.05.2020.
Poruka: 1.739
31. siječnja 2024. u 17:10

kancelskis je napisao/la:

aaaaaj je napisao/la:

kancelskis je napisao/la:

aaaaaj je napisao/la:

odgovornost je napisao/la:

Dalmatino-lero je napisao/la:

zungul1977 je napisao/la:

Nista od beka, vrime je za Hrgovića, nema tu vise filozofije, mali je ljevak njegova pozicija.

Prestat izmišjat toplu vodu kad već nisu našli beka za dovest.

Vidi cijeli citat

Slazem se

Momak ima 19 godina, isto ko desno krilo Osijeka Bukvic

Kad ce ako ne sad?

Vidi cijeli citat

Samo što njigov 19godišnjak nema pristisak ako pogriješi dok bi se našeg razapelo da pogriješi .

Vidi cijeli citat


Nije to baš tako. Ima je i Sigur par lošijih izdanja pa ga niko nije razapea.

Trener triba stat iza igrača, pokazat mu da viruje u njega, to su osnove psihologije.

Ako ti cviliš uporno za bekom i desi se da ga ne dovedu, pa ti si sahranija tog momka i bolje ga je ni ne uvodit u igru. Ovo šta Mislav radi mi stvara ogromnu nervozu i budi sumnju u rezultat.

Je, možemo bit prvi al možemo završit i 3.

 

Vidi cijeli citat
ko cvili za bekom covjek je reko trazimo lijevog beka jer je melnjak out do kraja sezone a diallo na africkom kupu, ako ne uspijemo nikog dovest pojrpat cemo se iz unutarnjih rezervi


malo si se previse bahatio pa te prebacilo zadnjih dana...

na papiru imamo najjaci kadar ali nasi najjaci aduti brekalo i perisic ove sezone nisu odigrali ni minute... a laszlo i kale prva utakmica neki dan...

pogledaj nasih 11 igraca sa najvecim minutazom ove sezone pa reci jel to najjaca ekipa u ligi... unatoc tome imamo jednako bodova kao prvi i ovisimo sami o sebi...

mozda i je vama kojima pukstas vridi 25 miljuna kad udjemo  u ligu prvaka

ja vidim benrahoua medju 11 sa najvecom minutazom i dolceka medju 16... 

ako bog da sad smo uzeki brekala, i jos kad se oporavi perisic nadam se bar 7-8 kola... to bi trebalo biti dovoljno za uzet naslov...

do ovog prijelaznog roka nismo imali ni na papiru najjacu momcad i to se slaze 99% trenera koji su komentirali to po razno raznim emisijama...

Vidi cijeli citat


 

Obrana je najbolja obrana lige s najmanje primljenih golova, jel je?  Jel u lizi ima bolji stoperski par od Šarlije i Uremovića, po meni ne. Tu su još na papiru Elez, Ferro i Prpić. Ako su 4 stopera Rijeke kako kaže Sopić bolji, onda Rijeci svaka čast.

Bekovi  Sigur, Mufi, Diallo, Melnjak, Hrgović, Mikanović...Ko na papiru ima bolje od ovoga? 

Zadnji vezni Žaper, Sigur ... meni Ademi i Mišić nisu bolji, eventualno Selahi u njihovom rangu.

Pukstaš, Krovinović, Sahiti, Benrahou, Ođiđa, Kalik, Trajkovski... Tu dolazimo do pitanja zašto Krovinović stagnira i nazaduje, zašto se Sahiti ne koristi na svojoj primarnoj strani, Kalik se diga masu...O Ođiđi su svi na početku pisali ka o pojačanju kad je doša i veznjaku kakav je Hajduku baš falija, ima takvih upisa more i ode, do uzvrata sa PAOKOM je to i bija

Livaja je klasa za sebe u HNLu

To sve bez sad Brekala, Kalinića i Laszla

Perišića ne triba ni spominjat.

Zašto ti igrači ne isporučuju na terenu, zašto izgledaju protiv Rijeke jednu utakmicu tako da joj daju 39% posjeda i 0 udaraca u okvir a drugu igraju kendu i izgledaju ka ekipa iz noćne more...e to nije pitanje igračkog kadra...

 

 

Vidi cijeli citat
ako se vec usporedjujemo sa rijekom onda treba rec da u zadnjih 5 utakmica imamo 4 poraza

tu utakmicz koju spominjes smo imali 60% posjeda i udarili 70 dugih a neki dan kad smo izgubili 59% posjeda i 82 duge...

neobjektivnost je veliki problem... evo npr zaper je sad kad je kod nas 5x bolji igrac nego nejasmic a prije je bilo obrnuto

ademi je propali igrac a stariji od njega odjidja, kalinic i trajkovski su klase za sebe jbg...

pa onda ovi recimo benrahou koji dodje iz ekipe koja ispada iz druge francuske je igracina jer je prije 7 godina odigro 20 utakmica za bordeaux, a vidis da npr i rudes koji je ispo iz lige dovede corica recimo propalog talenta samo kad ode u rudes onda je propali talent a da je u hajduk onda bi bio igracina 

ekipe su u par deka i dinamo i rijeka i hajduk to je jedina istina, ako su zdravi livaja, brekalo i perisic hajduk je favorit i najjaci.. moje misljenje...jedan poraz od rijeke nije tragedija... tragedija je gubit od donjeg doma tablice i prosipat bodove bezveze...

rijeka npr ima 2 kretivca jankovica i fruka i korektora selahija koji je odlican igrac ali se to podcjenjuje, hodza im je na klupi... fruk ima 12 asistencija, jankovic 7 golova i 6 asista... fruk je bio u fiorentini i igra vec par godina ozbiljno prvu ligu, jankovic je bio najbolji dinamov junior (jos se sjecam kad nas je ubio u splitu generacija ljubo, biuk)... isto se par godina adaptiro na seniorski nogomet, bio prvak sa zrinjskim...

mi nemamo nijednog kretivnog veznog igraca u veznom redu a kurcimo se sa najjacim veznim redom... ok zaper uzima duele i nicije lopte, pukstas se ubacuje iz drugog plana a kod krova je lopta sigurna, moze ju cuvat... a ko ce dovest loptu u 16m i podvalit zadnji pas? Da se mene pita skoko bi mi ulazio prije nego mrtvi ben koji igra cijelu sezonu za kurac jer mu je dovedena konkurencija a ocekivo je bit siguran starter...

isto tako recimo svaka cast nasim stoperima koji su najbolji u ligi, ali kako neko moze se ismijavat i podcjenjivat recimo mitrovica koji je uzeo naslove prvaka u hrvatskoj, belgiji i turskoj i dilavera koji je uzeo u austriji, madjarskoj i hrvatskoj... odigrali bog zna koliko utakmica lige prvaka i europske lige itd

unatoc svemu hajduk ce biti prvak, samo bez kurcenja i podcjenjivanja jer nekima izgleda samarcina nikad dosta...

Vidi cijeli citat

Dobro nam je došao ovaj šamar da počnemo respektirati ostale i ne poletjeti. Ne bojati ih se, ne pasti u defetizam, ali respektirati ih. I jedni i drugi imaju kadar dovoljno dobar koji ako im se neke stvari poslože i ako mi ne budemo pravi može dignuti naslov. Osobno smatram da smo i bez Perišića najjači, ali razlika je mala. Na kraju krajeva 20 kola je sasvim lijep uzorak da se bodovno stanje može uzeti relevantnim. 

Nama kadrovski najviše nedostaje kreativni vezni, tj. imamo Benrahoua i Odjidju koji su po pitanju kreacije izvrsni igrači, ali ih fizikalije, jednog po genetici, a drugog po godinama, sprečavaju da budu ozbiljno i dugoročno rješenje i možemo ih koristiti samo ograničeno. I naravno, fali Melnjak, ali nema te momčadi koja u ovoj ili onoj mjeri ne muči muku s izostancima tako da se trebamo prestati ponašati kao da su svima drugima svi uvijek zdravi i spremni.

Ovaj kadar je više nego dovoljan. Lukša i Niko napravili su napravili vrhunski posao. Nedostataka ima, ali u usporedbi s onime s čime su raspolagali prethodnici, Karoglan u rukama ima Ferrari.

"Puno ljudi ne odgovara za ništa, a u sjeni su..." - Hajduk 2024.🔴🔵
Marek Jankulovski
Marek Jankulovski
Željan dokazivanja
Pristupio: 13.06.2021.
Poruka: 650
31. siječnja 2024. u 17:15

Naš najveći problem je vezna linija. Nema ih nigdje. Ne mogu se ni Rudešu nametnuti. Niko da prenese loptu prema naprijed, niko da oduzme loptu, napravi dribling, istrpi duel. Žaper inače ok napravi svoj posao (protiv Rijeke je bio jako loš), Pukštas je dobar iz drugog plana ali on jednostavno nije jak na lopti njega bi gurao bliže golu (Desno krilo), Krovinović nije dobar valjda niti u jednom segmentu igre. Nadam se da će ga Mislav zabetonirat na klupu. Ja bi probao ovako:

Lučić- Moufi, Uremović, Šarlija, Hrgović- Kalik, Žaper, Kleinhasler- Breklao, Kale/Trajka, Pukštas.

Kalik i Laslo su igrači koji driblingom mogu probit linije i agresivniji su na lopti.

 

frane matosic
frane matosic
Mali dioničar
Pristupio: 19.08.2016.
Poruka: 6.289
31. siječnja 2024. u 17:22

Nedostatkom livaje minjat Ce karoglan i formaciju...tako da mi se čini da idemo na 4231

1.HAJDUK 2.HRVATSKA 3.ARSENAL 4.CELTICS
  • Najnovije
  • Najčitanije