HNK Hajduk Split 2025/2026

x-man:)
x-man:)
Željan dokazivanja
Pristupio: 13.11.2011.
Poruka: 752
29. svibnja 2025. u 14:10

Vule99 je napisao/la:

Da imamo pravog predsjednika, sio bi danas u auto, dogovorio Petkovica i avionom ga doveo u Split na potpis ugovora. I uzeo titulu s njime iduće sezone. Bio bi to nezapamćeni šamar Dinamu i njihovoj novoj garnituri. Ili ipak nije nezapamćeni? Nešto slično se već dogodilo prije 20ak godina kad je Štimac potpisa sina Dinamove legende i najvećeg talenta u ono vrime.

Samo je sada razlika što nema Štimca. Hajdučki puk u međuvremenu zaziva povratak marokanskog messija Ben Hura s posudbe.

Fala ti sekto što smo se riješili mraka

Vidi cijeli citat

Čuj, imamo već 4 godine Marka Livaju koji je bolji od Petkovića pa nismo uzeli naslov prvaka. Na temelju čega bi nam ga donio Petković i to nakon sezone u kojoj je više bio van terena nego na terenu?

transfer Ivana Kepcije
transfer Ivana Kepcije
Željan dokazivanja
Pristupio: 29.05.2025.
Poruka: 157
29. svibnja 2025. u 14:12

Citam vec 2-3 sezone pa evo napravio sam i racun... samo jednu zelju imam Hzv

Anubis04
Anubis04
Nedokazan i sumnjiv
Pristupio: 28.05.2025.
Poruka: 36
29. svibnja 2025. u 14:23

cameosis je napisao/la:

Anubis04 je napisao/la:

I malo patetike, ima jedna vrhunska parola na zidu Lovrinacke ulice u Splitu, ovako nekako:

'Di je lakse plakati, u Mercedesu ili Fiatu'?

Vidi cijeli citat

na zahodu, tamo je najudobnije. sranje prirodno tjera suze na oči - tko tvrdi suprotno laže.

Vidi cijeli citat


Odlicna opcija, ali nazalost nije ponudjena, ide u krivi kontekst.

Ovako bi to bilo u mom uredu. Imam lijepi, veliki 'whiteboard'.
Napises lijepo sva imena igraca, dovedes njih, menadjere, zene, djecu, ljubavnice, jednog po jednog u ured i krenes prezentirati.

Ajde Miki pronadji se na ovoj ploci; jedan redak aktualna placa, a drugi redak ponudjena 'korigirana nova' placa s obzirom na objektivno-subjektivne cinjenice.

M. Livaja max. maximuma 700k, prva sljedeca placa 50% manja - to je oko 350k, sve ostale nize od ovog. '
Neces ? Ok, mozes traziti novi klub, hvala i dovidjenja i nemoj zaboraviti povesti ljubavnicu i ostalu pratnju !

Raquel nije u konkurenciji jer je ionako Tommy direktno placa tako da je ne treba spominjati.

Takodjer, dica koja ionako imaju najmanju placu ne sudjeluju u ovoj akciji.

Edit:

Dok se ova hobotnica ne razj.be, nista od kluba. Place su (ne)namjerno prenapuhane i samo budale od navijaca mogu placati i pusiti ovu pricu !

[uredio Anubis04 - 29. svibnja 2025. u 14:27]
toniIII
toniIII
Željan dokazivanja
Pristupio: 11.06.2021.
Poruka: 576
29. svibnja 2025. u 14:43

Afera je napisao/la:

Roster Hajduk 25/26

Istek ugovora: Kalinić, Elez, Trajkovski, Rusyn, Biuk, Mlakar, Rakitić, Đolonga, Letaj

GK: 

Silić-Mislim da će se s njim krenuti kao novim projektom na poziciji jedinice, je da smo imali malo minuta prilike gledati ga, ali mi pari kao dobar shot stoper, labilan u igri nogom, vidim da tu može još napredovati. 

Lučić- dobio je podnebljani ugovor kada je bilo izvjesno da postaje naša jedinica, mislim da je prosječan golman SHNLa, iznadprosjecan u igri nogom, vidim veliku priliku za uštedu ako bi ga mogli prodati za neki manji novac i rijesiti se tog ugovora, još s obzirom da sve upućuje na dolazak Banića, kojeg držim da je bolji golman u svim segmentima. 

DR

Sigur- Pokušao bi ga zadržati svim načinima, ako sleti dobra ponuda, može prodaja ali si onda tu otvaramo golemu rupu, gdje moramo dovesti i startnog beka i njegovu zamjenu, mislim da će Sigur biti odličan igrač u sistemu Garcije ako navedeni postane trener Hajduka. 

CB

Uremovic- Zagarantirani stoper na desnoj strani obrane, nema se što puno za dodati. 

Prpic- 98% da odlazi ovo ljeto, pa nemam ni neki poduzi komentar. 

Šarlija- Vraća se s posudbe, bilo bi lijepo kad bi ga Pafos otkupio gdje imaju klauzulu, ne vidim ga u sistemu Garcije ni blizu u početnih 11, uzmimo u obzir i njegov ugovor koji nije mali, a igrači s takvim ugovorima ne mogu biti 4. stoper u ekipi. 

Skelin- Mlada nada, protiv Rijeke izgledao je dobro, ove sezone očekujem još više minuta za njega, ne vidim ga još kao startera, s obzirom na veliki broj odlazaka očekujem potpis jednog stopera za prvih 11 obavezno, te možda nekoga još za rotaciju. 

LB

Hrgovic- apsolutni projekt kluba na LB, startna pozicija mu mora biti zagarantirana, ove sezone smo opljackani da ga gledamo na LB, očekujem samo dobre stvari u budućnosti. 

Diallo- profilno skroz drugačiji igrač od Hrgovica, neka njega, može uskočiti za zatvaranje utakmice, može pokriti stopera. 

Melnjak- jedan od nosioca Hajduka u prijasnjim sezonama, za biti 3. opcija na LB je dosta skup, ali mislim da i dalje može dati neke koristi, ako idemo u rezanje budžeta, on mi se uklapa u tu priču o odlasku. 

DM

Žaper- nemam pojma gdje je taj čovjek i u kakvom je stanju, nadam se da znaju oni koji trebaju znati, plaća ide, minuta 0, nadam se da ga vidimo na terenu ubrzo. Može pokriti stoperersku poziciju što je uvijek dobro, definitivno ali ono definitivno moramo dovesti još jednom DM. Pršir je odlična opcija, koja se može izrealizirati za nekih 400k posto Hajduk ima pravo na 50%, a Pršir ulazi u zadnju godinu ugovora. 

CM

Kalik- gledao sam Kalika u Hajduka na svim pozicijama u veznom redu i nigdje me nije očarao, pari da je agresivan i sve, ali onda vidim statistiku i Krovinovic je po svim tim pasjim parametrima bolji od njega i onda se zapitam šta. Pokušao bi ga prodati i riješiti se i tog ugovora. Previše para za premalo muzike. Srećom pa postoji dobra alternativna u Pajazitiju, koji je dosta zanimljiv igrač i koji ima potencijal za daljnju prodaju.

Krovinovic- Hajdukov nositelj u veznoj liniji, postaje nas pedro, ali meni je Krovinovic odličan igrač, GG ga je gazio na poziciji DM gdje mislim da je skroz pogrešno korišten, on je 10ka, odličan presing igrac, puno bolji nego Kalik. U Garcia ballu mislim da bi se vratio na one Valdas brojke i da bi opet pokazao zašto je plaćen koliko je plaćen. Ako je netko zainteresiran za kupnju, naravno pričati ćemo. 

Pukštas- ostaviti ga kako znamo i umijemo, box to box, enormna trka, snaga, druge lopte. Apsolutni starter. 

Capan- Hajduk B

Skoko- Hajduk B

Rakitic- naveo sam ga gore na vrhu kao igrace kojima istice ugovor, on je jedini kojeg bi pokušao opet potpisati. Ali ne za ugovor koji je imao. Sad ostaje pitanje, potpisati ponovno igraca koji je preslican Krovinovicu ili te novce uložiti u neku kvalitetnog DM. Ja biram oboje. Pokušao bi s manjim ugovorom, jer mislim da Raketa može još puno dati, da smo ga trošili na krivoj poziciji i da ga treba gurnuti bliže golu. Minutazu dozirati.

AMR

Bamba- Mislim da se njegovo dovođenje pokazalo pogrešnim, ako je netko zainteresiran, prodaja. Ali sve nekako mislim da smo osuđeni gledati ga bar još jednu sezonu. 

Durdov- ide na bubanj i prodaju 95%, na ovoj poziciji nam fali hladno desno krilo, Mitrovski je ne tako skupa investicija, nema resale value, ali je točno profil koji tražimo. 

Brajkovic- da stavio sam Brajkovica na desno krilo jer mislim da je na toj strani bolji. Vidim ga ispred Bambe, rotacija, zamjena za nekoga koga ćemo dovesti na to krilo. Taktički i defanzivno zelen, mora se tu raditi s njim. 

AML 

Šego- naša prva uzdanica na lijevom krilu, Garcia ball bi mu trebao pomoći da se vrati na pravu stazu, još bi trebao iza leđa imati beka koji će mu moći pretrčati i kombinirati. Na ovoj poziciji smo tanki odlaskom Biuka, te također na ovoj poziciji očekujem još jednog igraca za rotaciju. 

ST

Livaja- sve znate. Volio bi na ovoj poziciji 2 još nova igraca. 2 različita profila, jedan pas za presing i dubinu, drugi koji je skakac i duel mašina. Santini se savršeno uklapa u ovoga drugoga, a ovaj prvi bilo bi lijepo iskopati nekog Franju Ivanovića.

To je to od mene, imal pitanja ?

 

Vidi cijeli citat

Zašto Đolonga istek ugovora? Zašto ne bi bio rezervni bek? Jel ovo tvoje mišljenje ili san propustio neku informaciju u vezi njega da sigurno ide 

Afera
Afera
Potencijal za velika djela
Pristupio: 17.02.2025.
Poruka: 1.019
29. svibnja 2025. u 14:46

toniIII je napisao/la:

Afera je napisao/la:

Roster Hajduk 25/26

Istek ugovora: Kalinić, Elez, Trajkovski, Rusyn, Biuk, Mlakar, Rakitić, Đolonga, Letaj

GK: 

Silić-Mislim da će se s njim krenuti kao novim projektom na poziciji jedinice, je da smo imali malo minuta prilike gledati ga, ali mi pari kao dobar shot stoper, labilan u igri nogom, vidim da tu može još napredovati. 

Lučić- dobio je podnebljani ugovor kada je bilo izvjesno da postaje naša jedinica, mislim da je prosječan golman SHNLa, iznadprosjecan u igri nogom, vidim veliku priliku za uštedu ako bi ga mogli prodati za neki manji novac i rijesiti se tog ugovora, još s obzirom da sve upućuje na dolazak Banića, kojeg držim da je bolji golman u svim segmentima. 

DR

Sigur- Pokušao bi ga zadržati svim načinima, ako sleti dobra ponuda, može prodaja ali si onda tu otvaramo golemu rupu, gdje moramo dovesti i startnog beka i njegovu zamjenu, mislim da će Sigur biti odličan igrač u sistemu Garcije ako navedeni postane trener Hajduka. 

CB

Uremovic- Zagarantirani stoper na desnoj strani obrane, nema se što puno za dodati. 

Prpic- 98% da odlazi ovo ljeto, pa nemam ni neki poduzi komentar. 

Šarlija- Vraća se s posudbe, bilo bi lijepo kad bi ga Pafos otkupio gdje imaju klauzulu, ne vidim ga u sistemu Garcije ni blizu u početnih 11, uzmimo u obzir i njegov ugovor koji nije mali, a igrači s takvim ugovorima ne mogu biti 4. stoper u ekipi. 

Skelin- Mlada nada, protiv Rijeke izgledao je dobro, ove sezone očekujem još više minuta za njega, ne vidim ga još kao startera, s obzirom na veliki broj odlazaka očekujem potpis jednog stopera za prvih 11 obavezno, te možda nekoga još za rotaciju. 

LB

Hrgovic- apsolutni projekt kluba na LB, startna pozicija mu mora biti zagarantirana, ove sezone smo opljackani da ga gledamo na LB, očekujem samo dobre stvari u budućnosti. 

Diallo- profilno skroz drugačiji igrač od Hrgovica, neka njega, može uskočiti za zatvaranje utakmice, može pokriti stopera. 

Melnjak- jedan od nosioca Hajduka u prijasnjim sezonama, za biti 3. opcija na LB je dosta skup, ali mislim da i dalje može dati neke koristi, ako idemo u rezanje budžeta, on mi se uklapa u tu priču o odlasku. 

DM

Žaper- nemam pojma gdje je taj čovjek i u kakvom je stanju, nadam se da znaju oni koji trebaju znati, plaća ide, minuta 0, nadam se da ga vidimo na terenu ubrzo. Može pokriti stoperersku poziciju što je uvijek dobro, definitivno ali ono definitivno moramo dovesti još jednom DM. Pršir je odlična opcija, koja se može izrealizirati za nekih 400k posto Hajduk ima pravo na 50%, a Pršir ulazi u zadnju godinu ugovora. 

CM

Kalik- gledao sam Kalika u Hajduka na svim pozicijama u veznom redu i nigdje me nije očarao, pari da je agresivan i sve, ali onda vidim statistiku i Krovinovic je po svim tim pasjim parametrima bolji od njega i onda se zapitam šta. Pokušao bi ga prodati i riješiti se i tog ugovora. Previše para za premalo muzike. Srećom pa postoji dobra alternativna u Pajazitiju, koji je dosta zanimljiv igrač i koji ima potencijal za daljnju prodaju.

Krovinovic- Hajdukov nositelj u veznoj liniji, postaje nas pedro, ali meni je Krovinovic odličan igrač, GG ga je gazio na poziciji DM gdje mislim da je skroz pogrešno korišten, on je 10ka, odličan presing igrac, puno bolji nego Kalik. U Garcia ballu mislim da bi se vratio na one Valdas brojke i da bi opet pokazao zašto je plaćen koliko je plaćen. Ako je netko zainteresiran za kupnju, naravno pričati ćemo. 

Pukštas- ostaviti ga kako znamo i umijemo, box to box, enormna trka, snaga, druge lopte. Apsolutni starter. 

Capan- Hajduk B

Skoko- Hajduk B

Rakitic- naveo sam ga gore na vrhu kao igrace kojima istice ugovor, on je jedini kojeg bi pokušao opet potpisati. Ali ne za ugovor koji je imao. Sad ostaje pitanje, potpisati ponovno igraca koji je preslican Krovinovicu ili te novce uložiti u neku kvalitetnog DM. Ja biram oboje. Pokušao bi s manjim ugovorom, jer mislim da Raketa može još puno dati, da smo ga trošili na krivoj poziciji i da ga treba gurnuti bliže golu. Minutazu dozirati.

AMR

Bamba- Mislim da se njegovo dovođenje pokazalo pogrešnim, ako je netko zainteresiran, prodaja. Ali sve nekako mislim da smo osuđeni gledati ga bar još jednu sezonu. 

Durdov- ide na bubanj i prodaju 95%, na ovoj poziciji nam fali hladno desno krilo, Mitrovski je ne tako skupa investicija, nema resale value, ali je točno profil koji tražimo. 

Brajkovic- da stavio sam Brajkovica na desno krilo jer mislim da je na toj strani bolji. Vidim ga ispred Bambe, rotacija, zamjena za nekoga koga ćemo dovesti na to krilo. Taktički i defanzivno zelen, mora se tu raditi s njim. 

AML 

Šego- naša prva uzdanica na lijevom krilu, Garcia ball bi mu trebao pomoći da se vrati na pravu stazu, još bi trebao iza leđa imati beka koji će mu moći pretrčati i kombinirati. Na ovoj poziciji smo tanki odlaskom Biuka, te također na ovoj poziciji očekujem još jednog igraca za rotaciju. 

ST

Livaja- sve znate. Volio bi na ovoj poziciji 2 još nova igraca. 2 različita profila, jedan pas za presing i dubinu, drugi koji je skakac i duel mašina. Santini se savršeno uklapa u ovoga drugoga, a ovaj prvi bilo bi lijepo iskopati nekog Franju Ivanovića.

To je to od mene, imal pitanja ?

 

Vidi cijeli citat

Zašto Đolonga istek ugovora? Zašto ne bi bio rezervni bek? Jel ovo tvoje mišljenje ili san propustio neku informaciju u vezi njega da sigurno ide 

Vidi cijeli citat


Đolongi istice ugovor, sad za mjesec dana. Nema nikakve price da se radi na novom ugovoru. Ja ga osobno ne vidim da ima ikakvu ozbiljniju minutazu. Hajduk B je druga opcija.

toniIII
toniIII
Željan dokazivanja
Pristupio: 11.06.2021.
Poruka: 576
29. svibnja 2025. u 14:49

Afera je napisao/la:

toniIII je napisao/la:

Afera je napisao/la:

Roster Hajduk 25/26

Istek ugovora: Kalinić, Elez, Trajkovski, Rusyn, Biuk, Mlakar, Rakitić, Đolonga, Letaj

GK: 

Silić-Mislim da će se s njim krenuti kao novim projektom na poziciji jedinice, je da smo imali malo minuta prilike gledati ga, ali mi pari kao dobar shot stoper, labilan u igri nogom, vidim da tu može još napredovati. 

Lučić- dobio je podnebljani ugovor kada je bilo izvjesno da postaje naša jedinica, mislim da je prosječan golman SHNLa, iznadprosjecan u igri nogom, vidim veliku priliku za uštedu ako bi ga mogli prodati za neki manji novac i rijesiti se tog ugovora, još s obzirom da sve upućuje na dolazak Banića, kojeg držim da je bolji golman u svim segmentima. 

DR

Sigur- Pokušao bi ga zadržati svim načinima, ako sleti dobra ponuda, može prodaja ali si onda tu otvaramo golemu rupu, gdje moramo dovesti i startnog beka i njegovu zamjenu, mislim da će Sigur biti odličan igrač u sistemu Garcije ako navedeni postane trener Hajduka. 

CB

Uremovic- Zagarantirani stoper na desnoj strani obrane, nema se što puno za dodati. 

Prpic- 98% da odlazi ovo ljeto, pa nemam ni neki poduzi komentar. 

Šarlija- Vraća se s posudbe, bilo bi lijepo kad bi ga Pafos otkupio gdje imaju klauzulu, ne vidim ga u sistemu Garcije ni blizu u početnih 11, uzmimo u obzir i njegov ugovor koji nije mali, a igrači s takvim ugovorima ne mogu biti 4. stoper u ekipi. 

Skelin- Mlada nada, protiv Rijeke izgledao je dobro, ove sezone očekujem još više minuta za njega, ne vidim ga još kao startera, s obzirom na veliki broj odlazaka očekujem potpis jednog stopera za prvih 11 obavezno, te možda nekoga još za rotaciju. 

LB

Hrgovic- apsolutni projekt kluba na LB, startna pozicija mu mora biti zagarantirana, ove sezone smo opljackani da ga gledamo na LB, očekujem samo dobre stvari u budućnosti. 

Diallo- profilno skroz drugačiji igrač od Hrgovica, neka njega, može uskočiti za zatvaranje utakmice, može pokriti stopera. 

Melnjak- jedan od nosioca Hajduka u prijasnjim sezonama, za biti 3. opcija na LB je dosta skup, ali mislim da i dalje može dati neke koristi, ako idemo u rezanje budžeta, on mi se uklapa u tu priču o odlasku. 

DM

Žaper- nemam pojma gdje je taj čovjek i u kakvom je stanju, nadam se da znaju oni koji trebaju znati, plaća ide, minuta 0, nadam se da ga vidimo na terenu ubrzo. Može pokriti stoperersku poziciju što je uvijek dobro, definitivno ali ono definitivno moramo dovesti još jednom DM. Pršir je odlična opcija, koja se može izrealizirati za nekih 400k posto Hajduk ima pravo na 50%, a Pršir ulazi u zadnju godinu ugovora. 

CM

Kalik- gledao sam Kalika u Hajduka na svim pozicijama u veznom redu i nigdje me nije očarao, pari da je agresivan i sve, ali onda vidim statistiku i Krovinovic je po svim tim pasjim parametrima bolji od njega i onda se zapitam šta. Pokušao bi ga prodati i riješiti se i tog ugovora. Previše para za premalo muzike. Srećom pa postoji dobra alternativna u Pajazitiju, koji je dosta zanimljiv igrač i koji ima potencijal za daljnju prodaju.

Krovinovic- Hajdukov nositelj u veznoj liniji, postaje nas pedro, ali meni je Krovinovic odličan igrač, GG ga je gazio na poziciji DM gdje mislim da je skroz pogrešno korišten, on je 10ka, odličan presing igrac, puno bolji nego Kalik. U Garcia ballu mislim da bi se vratio na one Valdas brojke i da bi opet pokazao zašto je plaćen koliko je plaćen. Ako je netko zainteresiran za kupnju, naravno pričati ćemo. 

Pukštas- ostaviti ga kako znamo i umijemo, box to box, enormna trka, snaga, druge lopte. Apsolutni starter. 

Capan- Hajduk B

Skoko- Hajduk B

Rakitic- naveo sam ga gore na vrhu kao igrace kojima istice ugovor, on je jedini kojeg bi pokušao opet potpisati. Ali ne za ugovor koji je imao. Sad ostaje pitanje, potpisati ponovno igraca koji je preslican Krovinovicu ili te novce uložiti u neku kvalitetnog DM. Ja biram oboje. Pokušao bi s manjim ugovorom, jer mislim da Raketa može još puno dati, da smo ga trošili na krivoj poziciji i da ga treba gurnuti bliže golu. Minutazu dozirati.

AMR

Bamba- Mislim da se njegovo dovođenje pokazalo pogrešnim, ako je netko zainteresiran, prodaja. Ali sve nekako mislim da smo osuđeni gledati ga bar još jednu sezonu. 

Durdov- ide na bubanj i prodaju 95%, na ovoj poziciji nam fali hladno desno krilo, Mitrovski je ne tako skupa investicija, nema resale value, ali je točno profil koji tražimo. 

Brajkovic- da stavio sam Brajkovica na desno krilo jer mislim da je na toj strani bolji. Vidim ga ispred Bambe, rotacija, zamjena za nekoga koga ćemo dovesti na to krilo. Taktički i defanzivno zelen, mora se tu raditi s njim. 

AML 

Šego- naša prva uzdanica na lijevom krilu, Garcia ball bi mu trebao pomoći da se vrati na pravu stazu, još bi trebao iza leđa imati beka koji će mu moći pretrčati i kombinirati. Na ovoj poziciji smo tanki odlaskom Biuka, te također na ovoj poziciji očekujem još jednog igraca za rotaciju. 

ST

Livaja- sve znate. Volio bi na ovoj poziciji 2 još nova igraca. 2 različita profila, jedan pas za presing i dubinu, drugi koji je skakac i duel mašina. Santini se savršeno uklapa u ovoga drugoga, a ovaj prvi bilo bi lijepo iskopati nekog Franju Ivanovića.

To je to od mene, imal pitanja ?

 

Vidi cijeli citat

Zašto Đolonga istek ugovora? Zašto ne bi bio rezervni bek? Jel ovo tvoje mišljenje ili san propustio neku informaciju u vezi njega da sigurno ide 

Vidi cijeli citat


Đolongi istice ugovor, sad za mjesec dana. Nema nikakve price da se radi na novom ugovoru. Ja ga osobno ne vidim da ima ikakvu ozbiljniju minutazu. Hajduk B je druga opcija.

Vidi cijeli citat

Znam da mu ističe ugovor ali mi se ne svidja raskid sa momkom koji može uskočiti kao rezerva na poziciji gdje nemamo ni prvu ni rezervnu opciju. 

Ako ništa red je priliku dati, i Sigur je uskočio slučajno pa se ispostavilo kao strašan pogodak.

Kinez-i-olog
Kinez-i-olog
Dokazano ovisan
Pristupio: 12.06.2015.
Poruka: 15.419
29. svibnja 2025. u 15:17

da, opoziciju Malešu predvode Kustićevi decki, Doljanin i Smodlaka 

tesko je nac nesto pozitivno za rec o njima (i o još par ostalih oko njih)

al isto triba bit covik pa rec: opozicija je 30ak klubova

jesu svih 30 hdz mafija?

cak i na strani koja daje glas Malešu ima onih koji ga daju cisto radi emocije, suprotno mozgu

nacin na koji Hajduk godinama tretira sve ostale klubove je sramotan

da je kandidat neko iz Hajduka, a ne Maleš, nebi skupili ni 10 kluba iza sebe

jer u kontekstu nogometa u dalmaciji Hajduk nije ono šta mislite da je

prije je slicniji nekim drugima (da ne spominjem omražena imena iz par glavnih sportova)

LazialZD
LazialZD
Dokazano ovisan
Pristupio: 14.07.2011.
Poruka: 12.873
29. svibnja 2025. u 15:18

- Već smo pisali koliko jako želi Adriona Pajazitija, kojemu ističe ugovor s Goricom, a on bi navodno lako mogao završiti baš na Poljudu. Albanski reprezentativac posjeduje sve ono što nisu imale glavne vedete Bijelog veznog reda ove sezone.

Paralelno s tim pojavila se informacija da Anderlecht jako želi Niku Sigura i da je spreman platiti čak četiri milijuna eura što je iznimna svota. Ipak, valja uzeti u obzir Kanađaninovu polivalentnost koja bi baš Garciji mogla biti krucijalna. Ne bi Hajduk baš prodavao Sigura, bliže su odlasku primjerice Prpić Durdov.

Bit cijele priče je taj da je vrlo jasno koji dio terena je prvi u redu promjena. Pajaziti i Selahi kao sinonimi goriva, energije i motorike jasno govore da je Garcia iznimno svjestan primarnih potreba njegovog Hajduka. Odlazit će i dolaziti i neki drugi, ali veza je prva na rasporedu friziranja.

[uredio LazialZD - 29. svibnja 2025. u 15:18]
Sa dragom kod četiri kantuna, kroz tihu varoš proći bi zna, Na rivu il' uz Donat stari dok tiho, tiho sniva Zadar grad
Omake
Omake
Željan dokazivanja
Pristupio: 05.06.2024.
Poruka: 187
29. svibnja 2025. u 15:21

Nije Hajduku falilo motorike, nego ju je trener ignorira cilu grebenu godinu i glavni izvor motorike u ligi zakova na klupu

IP1110
IP1110
Željan dokazivanja
Pristupio: 01.07.2023.
Poruka: 974
29. svibnja 2025. u 15:24
Kinez-i-olog je napisao/la:

da, opoziciju Malešu predvode Kustićevi decki, Doljanin i Smodlaka 

tesko je nac nesto pozitivno za rec o njima (i o još par ostalih oko njih)

al isto triba bit covik pa rec: opozicija je 30ak klubova

jesu svih 30 hdz mafija?

cak i na strani koja daje glas Malešu ima onih koji ga daju cisto radi emocije, suprotno mozgu

nacin na koji Hajduk godinama tretira sve ostale klubove je sramotan

da je kandidat neko iz Hajduka, a ne Maleš, nebi skupili ni 10 kluba iza sebe

jer u kontekstu nogometa u dalmaciji Hajduk nije ono šta mislite da je

prije je slicniji nekim drugima (da ne spominjem omražena imena iz par glavnih sportova)

Vidi cijeli citat


Nisan shvatia, jel onda kriv Maleš ili Hajduk ili HDZ sta je u opoziciji 30ak klubova??
I ne dam da mi ljudi govore, znam da lažu od ljubomore. #prgavafamilija
  • Najnovije
  • Najčitanije