Aplikacija je odličan potez. Marketing naprosto mora koristiti činjenicu da postoji ogroman broj ljudi kojima Hajduk nešto znači. Ovime će se stvoriti još jače veze između navijačkog puka i kluba, a mogao bi se, barem kod dijela ljudi, značajno smanjiti utjecaj raznoraznih portala na kreiranje slike o Hajduku. Mediji u Hrvatskoj Hajduku mogu biti zahvalni na jedom dobrom dijelu klikova, a isti ti mediji koriste svaku priliku da bi istovarili kantu fekalija po klubu za klik više. Ekipa iz marketinga sada ima zadatak sadržaj učiniti još kvalitetnijim i zanimljivijim, što više uključiti igrače i događaje na dnevnoj bazi. Početak je i više nego dobar, a za ideje neka slobodno kopiraju neka od rješenja velikih svjetskih klubova i sadržaja koje oni isporučuju svojim navijačima.
Posudbu veznog trojca u HD pozdravljam. Tko tamo ne bude nositelj taj nije za Hajduk. Tko tamo bude nositelj nakon godinu dana prvoligaškog iskustva imat će snažan argument da Hajduk na njega ozbiljno računa. Nadalje, sad možemo biti još sigurniji da dolazi barem jedan macan u vezni red.
Pojačanja će doći. Za to ne treba biti nikakav insajder. Dovođenja kakva je radio Stanić možemo napraviti odmah. Prosječne igrače koji neće donijeti ekstra kvalitetu sa sredstvima kojima Hajduk raspolaže može dovesti svatko od nas. Zato mi nismo sportski direktori. Strpite se još malo, bit će detonacija.