HNL Suđenje i suci

vinko
vinko
Potencijal za velika djela
Pristupio: 25.07.2006.
Poruka: 2.836
02. ožujka 2024. u 16:44

https://streamable.com/1juvet

Evo fantomski faul prije starta Mišića, odrezao sam od izvođenja s centra do sporne situacije.

To ti je sranje kad puno lažeš pa se uloviš u vlastitim lažima.

...Grad bez ljubavi, sumrak ideja, na jugu i zime su od zlata...
Mtipster
Mtipster
Potencijal za velika djela
Pristupio: 17.09.2013.
Poruka: 1.273
02. ožujka 2024. u 16:45

Zašto je uopće bitno što Marić priča kad je dao ostavku prije Belovog službenog priopćenja?

Bel očito nije svirao opasnu igru Mišića (o čemu možemo diskutirati) nego njegov prekršaj, što dokazuje to da nema dignute ruke u trenutku slobodnog udarca. Ako je nečiji prekršaj, onda je to 100% Frukov jer on udara Mišića. Čuju se na snimci i Jakir i Sopić, Jakir prigovara zbog odluke, a Sopić viče džon, vidi se i četvrti sudac kako nešto dobacuje. Poanta je da Bel nije izmislio, u tom trenutku je zbog toga smatrao da je napravio pogrešku i logično da je popizdio kad je iz toga pao gol. Uopće nije poanta je li opasna igra bila ili nije jer raspravljamo o tome je li Bel psovao zato što je navijao za Dinamo, je li tako? Znači, bitno je li on u tom trenutku smatra da je pogriješio i da je kriv za gol.

Đulić, Nauković, Pavličić Bekić - VAN iz Dinama!
Vrboska
Vrboska
Potencijal za velika djela
Pristupio: 22.06.2022.
Poruka: 2.497
02. ožujka 2024. u 16:48

Nema pomoći

kemp3
kemp3
Mali dioničar
Pristupio: 16.07.2016.
Poruka: 5.557
02. ožujka 2024. u 16:50

Inače u tom kontaktu Fruk isto tako uopće ne gleda gdje je Mišić nego je okrenut prema lopti, pušta je ispred sebe i iz okreta pokušava odigrat i nakon toga pogađa Mišića. Možda je zato netko od pomoćnih sugerirao da je bio faul na Mišiću, jer i Fruk je neoprezan, a on udara Mišića.

Ja stvarno ne vidim problem da je Bel mislio da je krivo dosudio.

No, evidentno je Marić na nekim opijatima jer njegova objašnjenja su "od 3 kurca".

podolski10
podolski10
Potencijal za velika djela
Pristupio: 11.08.2010.
Poruka: 3.429
02. ožujka 2024. u 16:51

kemp3 je napisao/la:

podolski10 je napisao/la:

Lox je napisao/la:

Suma sumarum na postoji urota protiv nekog određenog.

Vidi cijeli citat

Slazem se, ali postoje suci s namjerom. Znas unaprijed da ce Bel i Culjak sudit pro dinamo a kontra ri/haj. 

Vidi cijeli citat

Drago mi je da si ovo utvrdio.

Sad poslušaj "penal od 3 kurca" kako naziva situaciju Čuljak i poništava penal Dinamu. Još govori glavnom sucu ako ostane pri tome što je vidio i sudio penal za Dinamo, da su onda svi oni u kurcu. Dakle, ne samo da ga zove, nego sa "3 kurca" i "svi smo u kurcu" sugerira da mora poništiti penal za Dinamo.

Čuljak pro-Dinamo.

Vidi cijeli citat

Ako imas bilo kakvo pitanje o Culjku pitaj. Od osnovne, srednje skole do dijeljenja dinamovih dresova po hercegovini. 

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 31.12.2021.
Poruka: 82
02. ožujka 2024. u 16:53

Mtipster je napisao/la:

Bel očito nije svirao opasnu igru Mišića (o čemu možemo diskutirati) nego njegov prekršaj, što dokazuje to da nema dignute ruke u trenutku slobodnog udarca.

Vidi cijeli citat


Opasna igra bez kontakta = neizravni slobodni udarac (indirekt), dignuta ruka suca

Opasna igra sa kontaktom = izravni slobodni udarac, spuštena ruka suca

kemp3
kemp3
Mali dioničar
Pristupio: 16.07.2016.
Poruka: 5.557
02. ožujka 2024. u 16:54

podolski10 je napisao/la:

kemp3 je napisao/la:

podolski10 je napisao/la:

Lox je napisao/la:

Suma sumarum na postoji urota protiv nekog određenog.

Vidi cijeli citat

Slazem se, ali postoje suci s namjerom. Znas unaprijed da ce Bel i Culjak sudit pro dinamo a kontra ri/haj. 

Vidi cijeli citat

Drago mi je da si ovo utvrdio.

Sad poslušaj "penal od 3 kurca" kako naziva situaciju Čuljak i poništava penal Dinamu. Još govori glavnom sucu ako ostane pri tome što je vidio i sudio penal za Dinamo, da su onda svi oni u kurcu. Dakle, ne samo da ga zove, nego sa "3 kurca" i "svi smo u kurcu" sugerira da mora poništiti penal za Dinamo.

Čuljak pro-Dinamo.

Vidi cijeli citat

Ako imas bilo kakvo pitanje o Culjku pitaj. Od osnovne, srednje skole do dijeljenja dinamovih dresova po hercegovini. 

Vidi cijeli citat

Ti sugeriraš da on sudi pro-Dinamo. VAR snimka penala "od 3 kurca" te demantira.

Mtipster
Mtipster
Potencijal za velika djela
Pristupio: 17.09.2013.
Poruka: 1.273
02. ožujka 2024. u 16:58

restomod je napisao/la:

Mtipster je napisao/la:

Bel očito nije svirao opasnu igru Mišića (o čemu možemo diskutirati) nego njegov prekršaj, što dokazuje to da nema dignute ruke u trenutku slobodnog udarca.

Vidi cijeli citat


Opasna igra bez kontakta = neizravni slobodni udarac (indirekt), dignuta ruka suca

Opasna igra sa kontaktom = izravni slobodni udarac, spuštena ruka suca

Vidi cijeli citat

Ne postoji nikakva opasna igra s kontaktom, to je onda prekršaj. Pokaži mi u pravilima gdje je opasna igra podijeljena na kontaktnu i nekontaktnu.

Da neki nogometni sudac navija za određeni klub kojem sudi, bilo iz emocija ili da se kladio, sigurno ne bi glasno navijao i psovao događaje na terenu dok je okružen svim igračima, trenerima i drugim sucima, a i zna da su mikrofoni na terenu. To je jednostavno vaša fantazija, zamislili ste da tako mora biti i sad cherrypickate gdje će te naći neki "dokaz". Smiješno! Mislim da to nema ni u juniorskim ligama Vijetnama ili Hong Konga gdje je svaka druga namještena.

Đulić, Nauković, Pavličić Bekić - VAN iz Dinama!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 02.03.2024.
Poruka: 32
02. ožujka 2024. u 17:03

vinko je napisao/la:

https://streamable.com/1juvet

Evo fantomski faul prije starta Mišića, odrezao sam od izvođenja s centra do sporne situacije.

To ti je sranje kad puno lažeš pa se uloviš u vlastitim lažima.

Vidi cijeli citat

Znači Marić je opet lagao, a i dalje postoje ljudi koji su protiv njegovog odlaska.

Inače, na ovoj snimci se vidi da je Bel najbliži toj situaciji, a pomoćni se uopće ne vidi na videu. Dakle, Bel je sasvim ispravno procijenio da se radi o opasnoj igri i nema nikakvog razloga da sumnja u svoju odluku. On nema dokaz da je krivo dosudio, već samo neku sugestiju pomoćnika za koju ni ne znamo da postoji jer HNS iz nekog razloga ne želi objaviti cijelu snimku.

Tako da ne vidim razlog da onako poludi zato što je znao da postoji mogućnost da je stvarno bio faul Mišića jer je vidio da ide džonom. Lako bi mu bilo opravdat odluku o faulu tako da ne vidim razlog za paniku.

Nadam se da će HNS objavit cijelu snimku, ne vidim razlog zašto ne bi.

[uredio Naručitelj - 02. ožujka 2024. u 17:05]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 31.12.2021.
Poruka: 82
02. ožujka 2024. u 17:11

Mtipster je napisao/la:

restomod je napisao/la:

Mtipster je napisao/la:

Bel očito nije svirao opasnu igru Mišića (o čemu možemo diskutirati) nego njegov prekršaj, što dokazuje to da nema dignute ruke u trenutku slobodnog udarca.

Vidi cijeli citat


Opasna igra bez kontakta = neizravni slobodni udarac (indirekt), dignuta ruka suca

Opasna igra sa kontaktom = izravni slobodni udarac, spuštena ruka suca

Vidi cijeli citat

Ne postoji nikakva opasna igra s kontaktom, to je onda prekršaj. Pokaži mi u pravilima gdje je opasna igra podijeljena na kontaktnu i nekontaktnu.

Da neki nogometni sudac navija za određeni klub kojem sudi, bilo iz emocija ili da se kladio, sigurno ne bi glasno navijao i psovao događaje na terenu dok je okružen svim igračima, trenerima i drugim sucima, a i zna da su mikrofoni na terenu. To je jednostavno vaša fantazija, zamislili ste da tako mora biti i sad cherrypickate gdje će te naći neki "dokaz". Smiješno! Mislim da to nema ni u juniorskim ligama Vijetnama ili Hong Konga gdje je svaka druga namještena.

Vidi cijeli citat


Ko smo to mi, oni, vaši, naši...? Ja se ne svrstavam ni u jedan čopor, samo komentiram ono što vidim.

Opasna igra sa kontaktom je upravo ovo što je Mišić napravio, išao džonom, prvi došao do lopte ali u slijedećoj milisekundi dolazi do kontakta Mišićevog džona i Frukovog stopala što je bilo opasno po Frukovo stopalo a manje opasno po Mišićev džon pa pretpostavljam da je Bel zato dosudio izravni slobodni udarac za Rijeku. 

Opasna igra bez kontakta (indirekt) je npr. kad nečija noga prođe opasno blizu nečije glave ali bez kontakta.

U trenutku dok Bel psuje u krugu nekoliko metara od njega nema igrača tako da ne psuje igraču u facu, ja bih rekao da psuje onako "u zrak" ili "sebi u bradu" ali mislim da je svima jasno da ne yebe sam sebi usranu majku nego igraču Rijeke.

[uredio restomod - 02. ožujka 2024. u 17:19]
  • Najnovije
  • Najčitanije